Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33110000-4 "Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини" (код НК 024:2019: 37647 "Система рентгенівська діагностична пересувна загального призначення, цифрова" (Апарат рентгенівський діагностичний пересувний цифровий)
Очікувана вартість
10 000 000,00 UAH
UA-2020-04-13-003391-b ad0d78d361fe468fb41b7b206927050f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гуштан

+380505049650 gushtan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 одиниця
Апарат рентгенівський діагностичний пересувний цифровий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 червня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Покупець впродовж 10 (десяти) днів з дня отримання рахунку-фактури здійснює проведення попередньої оплати у розмірі 50 % (п’ятдесят) вартості Договору за товари, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше 75 днів з дня укладання договору. По закінченні даного терміну Постачальник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Покупця. Аванс 10 Календарні 50
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Оплата залишку коштів у розмірі 50 % (п’ятдесят) вартості договору Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної на товар, зазначений в специфікації до цього Договору, після його отримання. Пiсляоплата 10 Календарні 50

Тендерна документація

13 квітня 2020 15:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 15:46
Запрошення.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДСЕРВІСГРУП"
#38606078
Переможець 9 950 000,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:47

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 22:07
Пояснення 6-с.pdf укладений
04 січня 2021 20:41
Звіт 6-с.pdf укладений
04 січня 2021 20:41
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 17:20
Додаткова угода 1 до 6-С.pdf зміни до договору
27 квітня 2020 17:11
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 15:50
Договір 6-С.pdf укладений
13 квітня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з внесенням змін до Податкового кодексу України, тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, звільняються від оподаткуівання ПДВ операції з ввезення на митну територію України та/або постачання товари, необхідні для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Номер договору про закупівлю: 6-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 299 065,40
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)