Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33150000-6 «Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії» (код НК 024:2019: 47244 "Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії") (Апарат штучної вентиляції легень високого класу (з можливістю інтелектуальних режимів вентиляції))
Очікувана вартість
12 000 000,00 UAH
UA-2020-04-13-003320-b e383471ed235404b8c93bdeffc10ad2b
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Гуштан

+380505049650 gushtan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Іван Гуштан
+380505049650
gushtan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Апарат штучної вентиляції легень високого класу (з можливістю інтелектуальних режимів вентиляції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, площа Народна, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Покупець впродовж 10 (десяти) днів з дня отримання рахунку-фактури здійснює проведення попередньої оплати у розмірі 30 % (тридцяти відсотків) вартості Договору за товари, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) із врахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше 120 днів з дня підписання договору. По закінченні даного терміну Постачальник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Покупця. Аванс 10 Календарні 30
Поставка товару Розрахунки за Договором проводяться наступним чином: - Оплата залишку коштів у розмірі 70 % (сімдесят відсотків) вартості договору Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) днів з дня підписання акту приймання-передачі Товару або надання Постачальником накладної на товар, зазначений в специфікації до цього Договору, після його отримання. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

13 квітня 2020 15:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 15:41
Запрошення.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 11 999 943,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 15:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 22:15
Звіт 5-с.pdf укладений
04 січня 2021 21:21
Пояснення 5-с.pdf укладений
04 січня 2021 21:21
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 14:07
Додаткова угода 2 до 5-С.PDF зміни до договору
07 вересня 2020 19:06
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 13:25
Додаткова угода 1 до 5-С.pdf зміни до договору
10 червня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 15:47
Договір 5-С.pdf укладений
13 квітня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору наступні зміни: Зменшити ціну за одиницю товару, ціну договору на суму ПДВ (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) на 130 840,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 5-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли взаємної згоди внести до договору наступні зміни: зменшити ціну за одиницю товару та зменшити суму договору (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів) на суму ПДВ - 654202,50 грн.
Номер договору про закупівлю: 5-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 214 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)