Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Викошування газонів на території Сартанської селищної ради.
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2020-04-13-003268-b ● 637c679f052f43eeb87a9c606ad5f702
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сартанської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 35560827 |
Місцезнаходження: | 87592, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Челюскінців, 67а |
Контактна особа: |
Наталя Бірюкова +380687800463 sartana_pc@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 16:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 16:20 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 475 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Викошування газонів на території Сартанської селищної ради.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87592, Україна, Донецька область, Мариуполь, сел.Сартана, вул.Челюскінців,67-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 77310000-6 — Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 15:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 15:36 |
ТД покос трав 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо залучення косарів
Дата подання: 13 квітня 2020 20:44
Дата відповіді: 14 квітня 2020 09:40
Просимо надати пояснення щодо пункту 2 додатку 1 - "мінімум надати підтвердження про залучення косарів". Яким чином треба підтвердити залучення косарів?
Відповідь: Шановний учаснику! Довідка у довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою учасника (у разі її використання) з інформацією про наявність працівників, що будуть залучатись для надання послуг, у необхідній кількості, це і буде вважатися підтвердженням залучення косарів. Дякую за запитання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-003268-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3266504459
Дата подання: 07 травня 2020 10:42
Пропозиція ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. не відповідає вимогам тендерної документації
ФОП Яловенко О.О. в особі Яловенко Олександра Олександровича звертається до Вас, з вимогою скасування рішення протокол №19 від 07 травня 2020 року та дискваліфікувати пропозицію ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. На виконання вимог пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагалось, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3»
Також згідно п.5 Додатку 1 (Для фізичних осіб-підприємців) Учасник повинен надати «Інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерної документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.»
ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. у складі тендерної пропозиції надав 2 однакові довідки «19 технічне завдання.pdf» та «10 довідка.pdf «, де зазначив, що «тендерна пропозиція відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлено у Додатку 3». Жодних інших документів, які стосуються технічних умов закупівлі, викладених у Додатку 3 документації, ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. не надав.
Отже, ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. не надав жодної інформації та документів, які відповідають «технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.» та підтверджують «відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо відмінити рішення протоколу №19 від 07 травня 2020р,та дискваліфікувати пропозицію ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В.
Розгорнути
Згорнути
1. На виконання вимог пункту 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД вимагалось, що: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, згідно з Додатком 3»
Також згідно п.5 Додатку 1 (Для фізичних осіб-підприємців) Учасник повинен надати «Інформацію, яка підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерної документації. Дана інформація повинна відповідати технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.»
ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. у складі тендерної пропозиції надав 2 однакові довідки «19 технічне завдання.pdf» та «10 довідка.pdf «, де зазначив, що «тендерна пропозиція відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які встановлено у Додатку 3». Жодних інших документів, які стосуються технічних умов закупівлі, викладених у Додатку 3 документації, ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. не надав.
Отже, ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В. не надав жодної інформації та документів, які відповідають «технічним вимогам замовника встановленим в Додатку 3 тендерної документації.» та підтверджують «відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі».
Зважаючи на вищевикладене, вимагаємо відмінити рішення протоколу №19 від 07 травня 2020р,та дискваліфікувати пропозицію ФОП ОГАНДЖАНЯН С.В.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2020 09:32
На вимогу о скасуванні рішення протоколу № 19 від 07.05.2020р.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ |
333 200,00
UAH з ПДВ
|
119 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ЯЛОВЕНКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСАНДРОВИЧ" |
392 000,00
UAH з ПДВ
|
120 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клін Вей" |
386 400,00
UAH з ПДВ
|
386 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОГАНДЖАНЯН СУРЕН ВОЛОДИМИРОВИЧ #1973415139 |
Переможець |
119 900,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 08:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2020 15:16
|
File (47).PDF | зміни до договору |
25 травня 2020 15:14
|
Д.У. к договору 11.PDF | зміни до договору |
25 травня 2020 15:14
|
Електронний підпис | укладений |
25 травня 2020 14:27
|
Договор 11.PDF | укладений |
25 травня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення суми договору. |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 до договору № 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |