Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуга з заправки та відновлення катриджів копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
571 160,00 UAH
UA-2020-04-13-002963-a f0884df65e4f45dc9209a3723e10ec59
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Ольга Сергеевна

+8044 3096625 o.nazarova@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦОЗ" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081352
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, 9
Контактна особа: Назарова Ольга Сергеевна
+8044 3096625
o.nazarova@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 21:18
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 11:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 13:47
Очікувана вартість: 571 160,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 855,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2414 од.
Послуга з заправки та відновлення катриджів копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1166 од.
Послуга з заправки та відновлення катриджів копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Виконавцем Послуги, згідно цього Договору, здійснюються Замовником шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в розділі XV цього Договору, за Актом на підставі виставленого рахунку-фактури: - з правом відстрочення платежу 30 (тридцять) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної, (Умова зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) - протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня отримання Послуг Замовником, (Умова зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 21:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 21:15
проект Д-ру заправка картриджів.doc
13 квітня 2020 21:15
ТД заправка та відновлення Київ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-002963-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КА - СОФТ", Код ЄДРПОУ:32828640
Дата подання: 06 травня 2020 22:02
ВИМОГА по закупівлі (UA-2020-04-13-002963-a)
Товариство з обмеженою відповідальністю «КА-СОФТ» вважає безпідставним відхилення своєї пропозиції оскільки документи надані у складі пропозицій подані у відповідності до вимог ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» тож і відповідно до вимог Тендерної документації.
Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов'язкові реквізити документа.
Документи нашої пропозиції містять всі обов'язкові реквізити документів в тому числі підпис керівника і печатку товариства, що надає можливість ідентифікації автора електронного документа.
Відповідно до ст. 6 цього ж Закону, для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Тобто використання електронного підпису не є обов'язковим оскільки для ідентифікації наявні підпис та печатка.

У разі ж, якщо наша пропозиція не відповідає умовам документації з причини відсутності цифрового підпису то звертаємо вашу увагу, на те, що всі документи в пропозиціях всіх інших учасників теж подані без накладання електронного підпису.

Так, відповідно до ст. 6. Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис. Накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. При цьому згідно із ст 7.цього Закону оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора.

Під час перевірки цифрових підписів учасників, відповідними онлайн сервісами, чітко зазначається який саме документ (файл) подано з цифровим підписом.
Жоден документ (файл), що вимагався тендерною документацією, завантажений до системи у складі пропозицій всіх учасників не містить цифрового підпису і не відповідає вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Тож, відповідно до вимог тендерної документації, такі пропозиції мають бути відхилення без розгляду, як такі що не відповідають вимогам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 15:49
Рішенням тендерного комітету було відхилено тендерну пропозицію ТОВ "КА - СОФТ".
Подана тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме: тендерна пропозиція не містить КЕП/ЕЦП, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Слід звернути увагу, що відхилення тендерних пропозицій у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації є обов’язком замовника.
Тендерний комітет філії «Центр охорони здоров’я АТ «Укрзалізниця» керуючись вимогами Закону України “Про публічні закупівлі” здійснює закупівлі за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням
Одночасно зазначаємо, що згідно зі статтею 11 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерний комітет, зокрема, забезпечує рівні умови для всіх учасників – об’єктивний та чесний вибір переможця».

Документи подані скаржником

06 травня 2020 22:02
Вимога ТОВ КА СОФТ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС 320 560,00
UAH з ПДВ
282 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КА - СОФТ" 562 998,00
UAH з ПДВ
282 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс 388 539,00
UAH з ПДВ
283 503,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К" 390 930,00
UAH з ПДВ
284 760,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 399 111,90
UAH з ПДВ
365 804,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 10:48
Електронний підпис
30 квітня 2020 15:17
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:51
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:50
Технічна частина.rar
28 квітня 2020 15:50
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

08 травня 2020 10:55
Електронний підпис
08 травня 2020 10:54
Пропозиція остаточна.pdf
08 травня 2020 10:37
Електронний підпис
08 травня 2020 10:36
Довідка по Ст 17-.pdf
08 травня 2020 10:36
Двідка МВС 21.04.20.zip
08 травня 2020 10:36
Довідка ДПС.rar
06 травня 2020 10:09
Електронний підпис
06 травня 2020 10:07
Пропозиція остаточна.pdf
27 квітня 2020 13:09
Електронний підпис
27 квітня 2020 13:08
Пропозиція.pdf
27 квітня 2020 13:08
Копія Свідоцтво ПДВ.pdf
27 квітня 2020 13:08
Копія Протокол.pdf
27 квітня 2020 13:08
Копія Витягу 31.03.20.pdf
27 квітня 2020 13:08
Довідка про санкції.pdf
27 квітня 2020 13:08
Довідка по Ст 17.pdf
27 квітня 2020 13:08
Довідка по Ст 17 (2).pdf
27 квітня 2020 13:08
Гарантійний лист.pdf
27 квітня 2020 13:08
Гарантійний лист 3.pdf
27 квітня 2020 13:08
Гарантійний лист 2.pdf
27 квітня 2020 13:08
Гарантійний лист 1.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 20:09
Електронний підпис
28 квітня 2020 20:07
Технічна частина.pdf
28 квітня 2020 20:07
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС

ТОВ "КА - СОФТ"

ТОВ Гарант прінт сервіс

ТОВ "В І Р Н И Й Д Р У К"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТЕХНОСОФТСЕРВІС
#34795318
Відхилено 282 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 15:06
ТОВ "КА - СОФТ"
#32828640
Відхилено 282 135,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 15:13
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
Переможець 283 503,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 16:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант прінт сервіс
#30928420
283 503,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2021 10:00
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:13
Дод угода 1 (20%) до ЦОЗ ТН-263 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:13
Електронний підпис укладений
18 травня 2020 16:42
Договір ЦОЗ_ТН-263.pdf укладений
18 травня 2020 16:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 5 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.3. Договору, Сторони прийшли згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 (двадцять) відсотків від суми, визначеної у даному Договорі, укладеному в попередньому році, у зв’язку з чим Сторони домовились: 1.1. Сторони домовились внести зміни до п.12.1. Договору та викласти його в наступній редакції: « 12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до «31»березня 2021 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань згідно цього Договору ». 1.2. Сторони домовились внести зміни до п.5.2. Договору та викласти його в наступній редакції: « 5.2. Загальна вартість цього Договору складає:340 129,50 грн. (Триста сорок тисячсто двадцять дев’ять гривень 50копійок),у тому числі ПДВ(20%)56 688,25грн
Номер договору про закупівлю: ЦОЗ/ТН-263
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 61 740,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 290,00 UAH)