Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів (3 лота)
Очікувана вартість
1 207 000,00 UAH
UA-2020-04-13-002148-a 7d0d09d357d64259b42a513156061fbb
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Торги на закупівлю послуг з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів (4 лоти) за кодом ДК 021:2015 90510000-5 – Утилізація сміття та поводження зі сміттям по закупівлі ID №UA-2020-02-26-000884-b по всім 4 лотам, по закупівлі №UA-2020-03-13-001332-c по лотам №1, №3 і №4, відмінені двічі через відсутність достатньої кількості учасників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 16:02
Оскарження наміру укласти договір: 24 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Тендерна документація

13 квітня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1 – Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот №1 – Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, на території Лівобережного району м. Маріуполя
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 496 020,10
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:02

Документи

13 квітня 2020 16:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 16:02

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
496 020,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2020 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:38
ЗВІТ укладений
04 січня 2021 12:36
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:04
Додаткова угода 1 - 195.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:01
Повідомлення про внесення змін до договору 195.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 15:22
Договір укладений
07 травня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору № 195 від 07.05.2020 на 64968,46 грн. та пункт 3.1. цього Договору викласти у наступній редакції: «За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує виконавцю 431051,64 грн. (чотириста тридцять одна тисяча п’ятдесят одна грн. 64 коп.), у тому числі ПДВ 71841,94 грн., відповідно до калькуляції на виконання послуг (Додаток № 2) протягом 15 банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Вартість послуг протягом дії договору не може бути збільшена. Кількість та об’єм послуг можуть бути змінені в залежності від потреб Замовника». 2. Внести зміни до Додатків № 1 та № 2 до договору № 195 від 07.05.2020 та викласти їх у новій редакції. 3. Додаткова угода складена в 2 примірниках по одному примірнику для кожної сторони і має однакову юридичну силу. Решти умови договору, не порушені даною угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов'язання.
Номер договору про закупівлю: 195
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 431 051,64
UAH (в тому числі ПДВ 71 841,94 UAH)