Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
шкільний автобус, спеціалізований для перевезення школярів
Очікувана вартість
1 850 000,00 UAH
UA-2020-04-13-001814-b ● d4cc03e046d141a9b44c2f941123941e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ Опорний заклад загальної середньої освіти "Сузір'я" |
Код ЄДРПОУ: | 20523929 |
Місцезнаходження: | 70500, Україна , Запорізька обл., Оріхів, вул Героїв Крут,1а |
Контактна особа: |
Бойко Людмила Олександрівна +380502765615 suzirya01@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 13:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 15:53 |
Очікувана вартість: | 1 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
шкільний автобус, спеціалізований для перевезення школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70501, Україна, Запорізька область, м.Оріхів, вул. Героїв Крут,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
01 липня 2020
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | шкільний автобус, спеціалізований для перевезення школярів | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 13:20 |
Додаток 5 проект договору.doc | |
13 квітня 2020 13:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 10.04.2020.doc | |
13 квітня 2020 13:06 |
ДОДАТОК 4 від 10.04.2020.doc | |
13 квітня 2020 13:06 |
ДОДАТОК 3 від 10.04.2020.doc | |
13 квітня 2020 13:06 |
Додаток 2 Технічні вимоги від 10.04.2020.doc | |
13 квітня 2020 13:06 |
ДОДАТОК 1 (1).doc |
13 квітня 2020 13:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 квітня 2020 13:20 |
Додаток 5 проект договору.doc
|
|||
13 квітня 2020 13:06 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ від 10.04.2020.doc
|
|||
13 квітня 2020 13:06 |
ДОДАТОК 4 від 10.04.2020.doc
|
|||
13 квітня 2020 13:06 |
ДОДАТОК 3 від 10.04.2020.doc
|
|||
13 квітня 2020 13:06 |
Додаток 2 Технічні вимоги від 10.04.2020.doc
|
|||
13 квітня 2020 13:06 |
ДОДАТОК 1 (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-001814-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 17 квітня 2020 14:37
Вимога
Ознайомившись з тендерною документацією закупівлі, виявили наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують права інших учасників на участь в даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
в п.8 відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначених у Додатку №2 до тендерної документації, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Шкільний автобус спеціалізований для перевезення школярів молодших, середніх і старших класів)в кількості: 1 одиниця.» та визначає технічні вимоги до шкільного автобуса, що є предметом закупівлі, зазначено: Ширина – не більше ніж 2300 мм.
Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказаний вище пункт технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції: Ширина – не більше ніж 2500 мм. У разі незадоволення даної Вимоги, залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, а саме:
в п.8 відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі зазначених у Додатку №2 до тендерної документації, що має назву «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 - 34120000-4 «Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб» (Шкільний автобус спеціалізований для перевезення школярів молодших, середніх і старших класів)в кількості: 1 одиниця.» та визначає технічні вимоги до шкільного автобуса, що є предметом закупівлі, зазначено: Ширина – не більше ніж 2300 мм.
Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказаний вище пункт технічних вимог без дискримінаційних положень в наступній редакції: Ширина – не більше ніж 2500 мм. У разі незадоволення даної Вимоги, залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2020 09:23
Шановий учасник! На Вашу думку зазначення Замовником габаритних розмірів товару, який він потребує закупити за результатами тендеру, є дискримінаційною умовою. Не можемо погодитись із вказаним припущенням. Даним технічним вимогам відповідають принаймні два шкільних автобусів – це шкільний автобус ATAMAN D093S2, виробництва ПАТ «Черкаський автобус» та Шкільний автобус Богдан А22412, виробництва ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс».. Відтак, в Україні на ринку реалізації шкільних автобусів є достатня кількість виробників автобусів, що відповідають встановленим вимогам за тендерною документацією. Вказане свідчить про наявність потенційної конкуренції між виробниками та їх дилерами щодо успішної конкуренції в даній закупівлі. Тобто, Ви не об’єктивно проаналізували ринок автобусів та не виявили достатньої кількості можливих виробників та їх представників, які можуть створити конкуренцію в торгах. Ви навмисно формуєте обґрунтування своєї позиції, про нібито наявність дискримінації, задля отримання вигідного для себе результату – встановлення тих технічних параметрів, які наявні в колісному транспортному засобу, що Вами може бути запропоновано. Неспроможність учасника запропонувати необхідний товар, не повинно створювати обмежень щодо потреби Замовника. Разом з тим, керуючись положеннями статті 62 Конституції України Замовник наголошує, що обвинувачення в нібито формуванні дискримінаційних вимог за тендерною документацією, не можуть ґрунтуватись на не повній та не об’єктивно дослідженій інформації. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет належним чином забезпечує здійснення процедури закупівлі з урахуванням вимог Закону та умов, встановлених у тендерній документації.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-001814-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ПРАВЕКСТАР, Код ЄДРПОУ:35628277
Дата подання: 17 квітня 2020 17:58
Про усунення порушень
Доброго дня, у відповідності до тендерної документації,вважаємо, що Замовник у даній процедурі закупівлі встановив дискримінаційні умови, а саме звуження потенційного кола Учасників встановивши розміри та габарити шкільного автобуса, що не дає можливості приймати участь всім виробникам шкільних автобусів, які присутні на ринку Українию, так Згідно ч.4 ст.22 ЗУ "Про Публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Хочемо зазначити, що габарити шкільного автобуса, ніяк не впливають на якість транспортного засобу, адже всі автобуси проходять випробовування та сертифікацю у відповідності до чинного законодавства України.
Наступною дискваліфікаційною вимогою, вважаємо наявність документів, що підтверджують реєстрацію Учасника в органах МВС, як суб"єкта, що реалізує транспортні засоби. Відсутність даних документів не несе за собою юридичних наслідків щодо реєстрації та постановки на облік транспортних засобів. Документи на реалізацію та постановки на облік придбаного транспортного засобу можуть надаватися і без відповідної реєстрації. Та хочемо зазначити, що у зв"язку із встановленням карантину на території України, всі сервісні центри МВС, які проводять таку реєстрацію суб"єктів господарювання з видачею відповідного документа на даний час не проводять таких операцій.
Одже, просимо Вас усунути дані порушення.У разі незадоволення нашої Вимоги, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України для усунення даних порушень ЗУ "Про публічні закупівлі".
Розгорнути
Згорнути
Наступною дискваліфікаційною вимогою, вважаємо наявність документів, що підтверджують реєстрацію Учасника в органах МВС, як суб"єкта, що реалізує транспортні засоби. Відсутність даних документів не несе за собою юридичних наслідків щодо реєстрації та постановки на облік транспортних засобів. Документи на реалізацію та постановки на облік придбаного транспортного засобу можуть надаватися і без відповідної реєстрації. Та хочемо зазначити, що у зв"язку із встановленням карантину на території України, всі сервісні центри МВС, які проводять таку реєстрацію суб"єктів господарювання з видачею відповідного документа на даний час не проводять таких операцій.
Одже, просимо Вас усунути дані порушення.У разі незадоволення нашої Вимоги, залишаємо за собою право на звернення до Антимонопольного комітету України для усунення даних порушень ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2020 09:24
Шановний Учасник! Повідомляємо, Вас, що відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити в т.ч.: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Даним технічним вимогам відповідають принаймні два шкільних автобусів – це шкільний автобус ATAMAN D093S2, виробництва ПАТ «Черкаський автобус» та Шкільний автобус Богдан А22412, виробництва ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс». Також Замовник не заперечує, щодо надання еквіваленту, що по своїм технічним характеристикам буде не гірший ніж вказано в тендерній документації.
Щодо Вашої вимоги с приводу надання документу, що підтверджують реєстрацію Учасника в органах МВС, як суб"єкта, що реалізує транспортні засоби повідомляємо в Законі України «Про дорожній рух» вказано (Облік підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснюється територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України. Міністерство внутрішніх справ України створює та веде реєстр таких підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання.), тому Ваше твердження, що дана вимога не несе ні яких юридичних наслідків є помилковими. Оформлення документів для реєстрації транспортного засобу в відповідних органах, як раз і юридичним наслідком, а також виписувати дані документти повинен переможець процедури закупівлі. Будь-ласка ознайомтесь з даним Законом. Також повідомляємо, що реєстрація транспортних засобів можлива, працюють чергові сервісні центри МВС, про що Ви також можете ознайомитись на офіційному сайті «Головного сервісного центру».
Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації.
Даним технічним вимогам відповідають принаймні два шкільних автобусів – це шкільний автобус ATAMAN D093S2, виробництва ПАТ «Черкаський автобус» та Шкільний автобус Богдан А22412, виробництва ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс». Також Замовник не заперечує, щодо надання еквіваленту, що по своїм технічним характеристикам буде не гірший ніж вказано в тендерній документації.
Щодо Вашої вимоги с приводу надання документу, що підтверджують реєстрацію Учасника в органах МВС, як суб"єкта, що реалізує транспортні засоби повідомляємо в Законі України «Про дорожній рух» вказано (Облік підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання незалежно від форм власності, які здійснюють оптову або роздрібну торгівлю і оформлення відповідних документів на реалізацію транспортних засобів та їх складових частин, що мають ідентифікаційні номери, здійснюється територіальними органами Міністерства внутрішніх справ України. Міністерство внутрішніх справ України створює та веде реєстр таких підприємств, установ, організацій та інших суб'єктів господарювання.), тому Ваше твердження, що дана вимога не несе ні яких юридичних наслідків є помилковими. Оформлення документів для реєстрації транспортного засобу в відповідних органах, як раз і юридичним наслідком, а також виписувати дані документти повинен переможець процедури закупівлі. Будь-ласка ознайомтесь з даним Законом. Також повідомляємо, що реєстрація транспортних засобів можлива, працюють чергові сервісні центри МВС, про що Ви також можете ознайомитись на офіційному сайті «Головного сервісного центру».
Тому тендерний комітет не вбачає за необхідне внесення відповідних змін до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-13-001814-b.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 23 квітня 2020 18:29
Дата подання: 23 квітня 2020 18:29
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутня потреба в подальшій участі в закупівлі
Дата: 24 квітня 2020 12:16
рішення від 27.04.2020 № 7983.pdf
Дата публікації: 28 квітня 2020 10:54
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮМІКАР" #43304758 |
Переможець |
1 847 400,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 09:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 09:55
|
протокол по автобусу.pdf | зміни до договору |
19 травня 2020 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 07:54
|
підписаний контракт | зміни до договору |
18 травня 2020 07:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | строк поставки товару |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |