Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі "Полікліники" ІІ-блок (ремонт покрівлі, заміна вікон та дверей) за адресою: Київська обл., м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, буд. 5
Очікувана вартість
5 881 389,20 UAH
UA-2020-04-13-001491-b ● 22d5159a171b42febc896dfdb1c12271
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 травня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2020 13:18 |
Очікувана вартість: | 5 881 389,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 881,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 24000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Відповідно до технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі "Полікліники" ІІ-блок (ремонт покрівлі, заміна вікон та дверей) за адресою: Київська обл., м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, буд. 5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07101, Україна, Київська область, м. Славутич, вул. 77-ї Гвардійської дивізії, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Аванс | 20 | Робочі | 30 | |
Виконання робіт | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2020 15:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2020 15:24 |
Зміни.PDF | |
24 квітня 2020 15:24 |
ТД зі змінами 24.04.2020.PDF | |
13 квітня 2020 12:27 |
Додаток 3.PDF | |
13 квітня 2020 12:27 |
Додаток 1,2,4.PDF |
24 квітня 2020 15:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 квітня 2020 15:24 |
Зміни.PDF
|
|||
24 квітня 2020 15:24 |
ТД зі змінами 24.04.2020.PDF
|
|||
13 квітня 2020 12:27 |
Додаток 3.PDF
|
|||
13 квітня 2020 12:27 |
Додаток 1,2,4.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Проект
Дата подання: 14 квітня 2020 10:35
Дата відповіді: 17 квітня 2020 09:16
Чи можливо отримати проект для більш детального ознайомлення?
Відповідь: Доброго дня! У зв’язку з антикарантинними заходами відповіді на конкретні питання стосовно проектних рішень будуть наданні в розділі Запитання до процедури.
Уточнення умов тендерної документації
Дата подання: 15 квітня 2020 08:25
Дата відповіді: 17 квітня 2020 09:16
Просимо уточнити чи повинен учасник включити кошти на відрядження працівників, на покриття ризиків та на покриття додаткових витрат пов`язаних з інфляційними процесами у розмірі що зазначені у Додатку №2, чи може прийняти на власний розсуд.
Відповідь: Доброго дня! Кошти на покриття ризиків, інфляції та витрат на відрядження включаються до договірної ціни згідно інвесторської кошторисної документації та використовуються згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013
проект
Дата подання: 15 квітня 2020 08:27
Дата відповіді: 17 квітня 2020 09:17
Просимо надати проектну документацію по даному об`экту.
Відповідь: Доброго дня! У зв’язку з антикарантинними заходами відповіді на конкретні питання стосовно проектних рішень будуть наданні в розділі Запитання до процедури.
ЕЦП/КЕП
Дата подання: 15 квітня 2020 09:00
Дата відповіді: 17 квітня 2020 09:18
Тендерна пропозиція учасника та файли, які входять до її складу, повинні бути підписані учасником шляхом накладення ЕЦП/КЕП уповноваженої посадової (службової) особи учасника відповідно до вимог ЗУ "Про електронні довірчі послуги". Тендерна пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації, у разі якщо: (а) ЕЦП/КЕП не накладено на тендерну пропозицію та файли, що входять до її складу, на момент закінчення строку для її подання.
Дане формулювання тендерної пропозиції не зрозуміле учаснику, поясніть, на які саме файли (КОНКРЕТНО) має бути окремо накладено ЕЦП/КЕП, а на які файли (КОНКРЕТНО) достатньо накладення загального ЕЦП/КЕП (яке буде накладено після завантаження всіх файлів пропозиції в форматі .pdf на майданчику)? Також, прохання не ухилятися від чіткої відповіді, як завжди! Дякуємо!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Достатньо накладення загального ЕЦП/КЕП (яке буде накладено після завантаження всіх файлів пропозиції в форматі .pdf на майданчику).
Щодо статей витрат договірної ціни
Дата подання: 17 квітня 2020 09:56
Дата відповіді: 21 квітня 2020 14:27
Додатком № 2 до ТД визначено, необхідність врахування у тендерній пропозиції коштів на покриття ризиків та витрат пов'язаних з інфляційними процесами (при цьому вказаний конкретний розмір вищезазначених витрат). І. Відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 п. 6.2.10 "У ціні своєї пропозиції підрядник МОЖЕ врахувати кошти на покриття ризиків...", тобто дана стаття витрат враховується у договірній ціні на власний розсуд Підрядника. 1) Просимо надати роз'яснення чи буде відхилено пропозицію у якій Підрядник (учасник) не враховує дану статтю витрат. 2) Також щодо розміру даних витрат: відповідно до ДСТУ зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обгрунтувальних розрахунків підярдника". Питання: чи буде відхилена пропозиція учасника у якого кошти на покриття ризиків враховані у Договірній ціні у обсязі меншому ніж зазначений у Додатку № 2 ТД. ІІ. Відповідно до п.6.2.12 ДСТУ до складу ціни пропозиції учасника включаються кошти на покриття витрат пов'язаних з інфляційними процесами. Додатком № 2 визначений розмір таких витрат згідно інвесторського кошторису. Просимо надати роз'яснення щодо розміру цих витрат, адже Підрядник має враховувати дану статтю виходячи зі строків будівництва, виду та структури робіт, вартості трудових та матеріальних ресурсів та на підставі прогнозних рівнів інфляції, схвалених КМУ. Чи буде відхилена пропозиція учасника у якого кошти на покриття даних витрат розраховані у обсязі менше ніж вказано у ТД або не враховані взагалі?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З метою уникнення порушення статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», технічним завданням для всіх учасників визначен однаковий розмір коштів:
- на покриття ризиків,який може уточнюватись в процесі будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.3) та використовуватись за умови наявності відповідних факторів згідно п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
- на покриття додаткових витрат,пов’язаних з інфляційними процесами,які розраховані за узгодженням із Замовником ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.4) та використовуються у порядку,обумовленому договором підряду (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.3.4).
Наголошуємо, що включення зазначених коштів на покриття ризиків та інфляції до ДЦ учасників фіксованою величиною є рівною умовою для всіх учасників ,та в той же час страхуванням Замовника на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, яки не можуть бути точно визначені при проектуванні.
Пропозиції з іншим обсягом коштів на покриття зазначених витрат мають бути відхилені.
- на покриття ризиків,який може уточнюватись в процесі будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.3) та використовуватись за умови наявності відповідних факторів згідно п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
- на покриття додаткових витрат,пов’язаних з інфляційними процесами,які розраховані за узгодженням із Замовником ( ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.1.5.4) та використовуються у порядку,обумовленому договором підряду (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 п.6.3.4).
Наголошуємо, що включення зазначених коштів на покриття ризиків та інфляції до ДЦ учасників фіксованою величиною є рівною умовою для всіх учасників ,та в той же час страхуванням Замовника на виняток несталого фінансування державних об’єктів та збільшення обсягів робіт, яки не можуть бути точно визначені при проектуванні.
Пропозиції з іншим обсягом коштів на покриття зазначених витрат мають бути відхилені.
Про наявність обладнання
Дата подання: 17 квітня 2020 16:43
Дата відповіді: 21 квітня 2020 17:48
Доброго дня! Чи вважається оборотно-сальдова відомість документом, що підтверджує наявність обладнання в учасника? Дякуємо за відповідь
Відповідь: Доброго дня! Так.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-13-001491-b.b1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН", Код ЄДРПОУ:42977983
Дата подання: 22 червня 2020 20:27
Дата подання: 22 червня 2020 20:27
Скарга до органу оскарження
Скарга до органу оскарження ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття18 п.7 абз.2 Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо закупівлі, у тому числі укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі.
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 25 червня 2020 17:37
Скарга відкликана скаржником
Причина: скаргу відкликано на підставі частини 5 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата: 10 липня 2020 10:30
рішення від 25..06.2020 № 12579 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 17:37
рішення від 13.07.2020 №13478.pdf
Дата публікації: 14 липня 2020 18:41
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2020 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМ" |
5 194 908,34
UAH з ПДВ
|
5 194 908,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
5 435 518,75
UAH з ПДВ
|
5 435 518,75
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» |
5 799 459,98
UAH з ПДВ
|
5 799 459,98
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" |
5 880 384,00
UAH з ПДВ
|
5 870 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД ПРОМ ЛАЙН" |
5 878 614,00
UAH з ПДВ
|
5 878 614,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Моноліт-Будсіті" |
5 881 389,20
UAH з ПДВ
|
5 881 389,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЕМ" #31966754 |
Відхилено |
5 194 908,34
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 18:08
|
ТОВ "ДІОРО" #22960999 |
Відхилено |
5 435 518,75
UAH з ПДВ
|
09 червня 2020 17:47
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ-БУДІНВЕСТ» #42669720 |
Відхилено |
5 799 459,98
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 16:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" #40856650 |
Переможець |
5 870 000,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 16:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:32
|
Додаткова угода № 2 від 28.12.2021_345-20.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 17:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 11:15
|
Додаткова угода № 1 від 31.12.2020_до дог № 345-20.PDF | зміни до договору |
05 січня 2021 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 11:06
|
Договір № 345-20 від 23.07.2020.PDF | укладений |
24 липня 2020 11:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №345-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №345-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |