Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН - 100 000 шт.
Очікувана вартість
3 076 800,00 UAH
UA-2020-04-13-001306-c 75055f04a96148f9b9adeb9e98d60249
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губаренко Вікторія

+380567931985 v.gubarenko@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Губаренко Вікторія
+380567931985
v.gubarenko@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 19:00
Початок аукціону: 25 травня 2020 12:38
Очікувана вартість: 3 076 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 384,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30768 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання


прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН - 100 000 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 шт
прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН - 100 000 шт. (детальніше в Додатку 6 ТД)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52520, Україна, Дніпропетровська область, смт. Іларіонове, Харківська, 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34940000-8 — Залізничне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару не раніше реєстрації податкової накладної Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 квітня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:14
ТД 1 зі змінами.docx
28 квітня 2020 16:14
ЗТД 1.doc
28 квітня 2020 16:14
ТД 1 випр.docx
28 квітня 2020 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 квітня 2020 16:14
ТД 1 зі змінами.docx
28 квітня 2020 16:14
ЗТД 1.doc
28 квітня 2020 16:14
ТД 1 випр.docx
13 квітня 2020 16:33
ТД.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-13-001306-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА", Код ЄДРПОУ:36055693
Дата подання: 26 червня 2020 15:48
Скарга на неправомірне (протокол) тендерного комітету Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ НВП Альтерна
Замовником (Акціонерне товариство «Українська залізниця» регіональна філія «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця») проведено відкриті торги по закупівлі «Код ДК 021-2015 – 34940000-8 «Залізничне обладнання» (прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН», ID у Prozorro - 75055f04a96148f9b9adeb9e98d60249, Номер плану UA-P-2020-04-13-009534-b, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-13-001306-с. 17 червня 2020 року о 10 год. 03 хв. Замовником опубліковано рішення (протокол розгляду № 160620205632725-1 від 16.06.2020) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «АЛЬТЕРНА» на підставі вимог ст. ЗО Закону України «Про публічні закупівлі». 17 червня 2020 року о 10 год. 19 хв. Замовником опубліковано рішення (протокол розгляду № 160620205632725-2 від 16.06.2020), у відповідності до якого Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮКО» визначено переможцем процедури закупівлі «Код ДК 021-2015 – 34940000-8 «Залізничне обладнання» (прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН» та повідомлення про намір укласти договір. Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-04-13-001306-с. У зв'язку з порушеннями процедури закупівлі, які призвели до прийняття Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «АЛЬТЕРНА», загальна вартість пропозиції 3 066 000.00 грн. (три мільйони шістдесят шість тисяч гривень 00 коп.), а також рішення про визначення переможця ТОВ «ЮКО» загальна вартість пропозиції 3 072 000,00 грн. (три мільйони сімдесят дві тисяч гривень 00 коп.), чим було грубо порушено права та законні інтереси ТОВ «НВП «АЛЬТЕРНА», звертаємося з даною скаргою на рішення (протоколи) Замовника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 липня 2020 19:09
Рішення від 01.07.2020 № 12825 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 01 липня 2020 19:08
рішення від 20.07.2020 № 13941.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 19:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконання рішення АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 20.07.2020 № 13941-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 29 липня 2020 15:13

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-22-000010 ● 5202af5ab6ce492ca1c68d318984841f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 грудня 2020 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

22.12.2020 № 42

Ужгород
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із змінами.

НАКАЗУЮ:

1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2020 №003100-18/7905-2020 почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Світлана АНІЩЕНКО

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в
Закарпатської області
від 22.12.2020 № 42

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-04-13-001306-c 13.04.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Стосовно процедури закупівлі UA-2020-04-13-001306-c ДК 021:2015:34940000-8: Залізничне обладнання(прокладка нашпальна гумова для рейкових колій ПН) повідомляю таке. Моніторингом установлено, що на порушення вимог ч.3 ст.17, пункту 2 статті 22 Закону Замовником у розділах 2 та 4 додатку 2 тендерної документації встановлена вимога про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Встановлення замовником в тендерній документації вимог про надання учасниками торгів інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, сформованої в електронній формі, відтвореної на папері, у відсканованому вигляді , яка підтверджує, що службову (посадову) особу учасника та юридичну особу, яка є учасником, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення( далі – ВИМОГИ), по-перше, жодним чином не спричинило обмеження конкуренції та не призвело до дискримінації учасників, позаяк отримання учасниками зазначених вище довідок не потребувало фінансових витрат . Водночас, Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерною документацією передбачено : «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації». Разом з цим в тендерній документації також зазначено:» Якщо не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій від учасника відсутні будь-які звернення по суті тендерної документації (ТД), це свідчить про згоду учасника зі змістом ТД» . Жодного звернення за роз’ясненням, більш того, жодної скарги до органу оскарження щодо змісту тендерної документації не надходило. Таким чином, у відповідності до загальновизнаних правових принципів невід’ємною частиною будь-якої юридичної відповідальності, застосування заходів впливу, надання висновку щодо порушення законодавства є заподіяння шкоди, порушення або невизнання охоронюваних законом прав та інтересів особи. Встановленням вище згаданих ВИМОГ в тендерній документації, тим самим частково не дотримавшись норм частини другої статті 22 та частини третьої статті 17 Закону, замовник не порушив зазначені норми по суті. ВИМОГИ, встановлені в тендерній документації, не спричинили обмеження конкуренції та не призвели до дискримінації учасників та водночас не мали негативного впливу для бюджету замовника. Слід зазначити, що регіональна філія «Придніпровська залізниця» здійснила кроки, спрямовані на уникнення згаданих вище помилок у тендерних документаціях , що свідчить про неухильне дотримання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Заступник голови тендерного комітету В.А.Губаренко

2021-01-12 13:32:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА" 3 066 000,00
UAH з ПДВ
3 066 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКО" 3 072 000,00
UAH з ПДВ
3 072 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Зовнішньоторгове підприємство "МАГ" 3 076 800,00
UAH з ПДВ
3 076 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 18:56
Електронний підпис
22 травня 2020 18:55
Тендерна пропозиція.pdf
22 травня 2020 18:55
технічні вимоги.pdf
22 травня 2020 18:55
ст 17.pdf
22 травня 2020 18:55
ст 16.pdf
22 травня 2020 18:55
Скан 22 мая 2020 г..pdf
22 травня 2020 18:55
Скан 22 мая 2020 г. (8).pdf
22 травня 2020 18:55
Скан 22 мая 2020 г. (6).pdf
22 травня 2020 18:55
Скан 22 мая 2020 г. (4).pdf
22 травня 2020 18:55
Скан 22 мая 2020 г. (3).pdf
22 травня 2020 18:55
Скан 22 мая 2020 г. (2).pdf
22 травня 2020 18:55
Скан 22 мая 2020 г. (1).pdf
22 травня 2020 18:55
санкції.pdf
22 травня 2020 18:54
проект договору.pdf
22 травня 2020 18:54
про модельний статут.pdf
22 травня 2020 18:54
код доступу.pdf
22 травня 2020 18:54
зразок паспорт якості.pdf
22 травня 2020 18:54
захист довкілля.pdf
22 травня 2020 18:54
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
22 травня 2020 18:54
Dovirenist_Savchenko.zip
22 травня 2020 18:54
Dovidka pro nazvu.zip
22 травня 2020 18:54
Bankivska Licenzia.zip
22 травня 2020 18:54
фінзвітність.pdf
22 травня 2020 18:54
Статут 20 листопада 2019.PDF
22 травня 2020 18:54
серт 1151 001.pdf
22 травня 2020 18:54
Рішення №3.PDF
22 травня 2020 18:54
рішення жилко.PDF
22 травня 2020 18:54
протокол1_2008.pdf
22 травня 2020 18:54
пдв альтерна (1).PDF
22 травня 2020 18:54
опис.PDF
22 травня 2020 18:54
наказ жилко.PDF
22 травня 2020 18:54
лист відгук.pdf
22 травня 2020 18:54
КВИТАНЦІЯ.pdf
22 травня 2020 18:54
Інформаційна Довідка 2.pdf
22 травня 2020 18:54
Інформаційна Довідка 1.pdf
22 травня 2020 18:54
дсту.pdf
22 травня 2020 18:54
документи підряду.pdf
22 травня 2020 18:54
Довідка 268Д 001.pdf
22 травня 2020 18:54
Виписка нова стор.2.pdf
22 травня 2020 18:54
Виписка нова стор.1.pdf
22 травня 2020 18:54
Аналогічний договір.pdf
22 травня 2020 18:54
202442_ГР_1486_30 768.ZIP

Публічні документи

20 травня 2020 12:38
Електронний підпис
20 травня 2020 12:33
Справка о довкилле.PDF
20 травня 2020 12:33
Сертификат кач-ва.pdf
20 травня 2020 12:33
Информация о товаре.PDF
20 травня 2020 12:33
Дилерское ЮКО 2020.pdf
20 травня 2020 12:33
Справка по ст17.PDF
20 травня 2020 12:33
Справка о работниках.PDF
20 травня 2020 12:33
Справка о мат-тех базе.PDF
20 травня 2020 12:33
Устав ЮКО 2018 (завер).pdf
20 травня 2020 12:33
Довідка ЮКО.zip
20 травня 2020 12:33
Довідка Савченко ОС.zip
20 травня 2020 12:33
Тендерное предложение.PDF
20 травня 2020 12:33
Проект дог-ра.PDF
20 травня 2020 12:33
Протокол НР.7Z
20 травня 2020 12:33
Наказ Фролова Ю.М.7Z
20 травня 2020 12:33
Лист для клієнтів.7z
20 травня 2020 12:33
Гарантія 3978-20.7z
20 травня 2020 12:33
Витяг із Статуту.7z
20 травня 2020 12:33
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

08 травня 2020 10:54
Електронний підпис
08 травня 2020 10:53
19-29 ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.rar
08 травня 2020 10:53
1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКО"

Зовнішньоторгове підприємство "МАГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"
#36055693
Рішення скасоване 3 066 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:11
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКО"
#22150562
Рішення скасоване 3 072 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 15:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"
#36055693
Переможець 3 066 000,00
UAH з ПДВ
20 серпня 2020 16:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮКО" #22150562

№ рішення у справі

70/46-р/к

Дата рішення у справі

08.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 серпня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬТЕРНА"
#36055693
3 066 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2021 12:33
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:47
ДУ 20519 Альтерна (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:47
1_ДУ 20519 Альтерна.pdf укладений
29 грудня 2020 15:47
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 17:10
Скан ДУ1 Альтерна (1).docx зміни до договору
25 вересня 2020 17:10
1_Скан ДУ1 Альтерна.docx укладений
25 вересня 2020 17:09
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 13:41
ТОВ НВП АЛЬТЕРНА - договір.docx укладений
09 вересня 2020 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20519/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII
Номер договору про закупівлю: ПР/НХ-20519/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 3 643 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 607 200,00 UAH)