Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ручні інструменти різні
Очікувана вартість
106 000,00 UAH
UA-2020-04-13-001280-c ● 86e080be1c9b4f078cf8b858379ce001
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міськсвітло" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03341598 |
Місцезнаходження: | 49107, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вулиця Шинна, 26 |
Контактна особа: |
Скрипник Юлія Миколаївна +380567921776 kpgorsvet.dnipro@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 16:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2020 16:32 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 квітня 2020 16:32 |
Початок аукціону: | 21 квітня 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 106 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66 найменувань
Ручні інструменти різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49107, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Шинна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 16:27 |
Додаток_3_Проект_договору_поставки_ТМЦ_(Ручнi_iнструменти_рiзнi)_2020р - зміни.docx |
13 квітня 2020 16:27 |
Додаток_2_Технiчнi_характеристики_(Ручнi_iнструменти_рiзнi)_2020р - зміни.doc |
13 квітня 2020 16:27 |
Додаток_1_Тендерна_пропозицiя_(Ручнi_iнструменти_рiзнi)_2020р - зміни.doc |
13 квітня 2020 16:27 |
Оголошення_про_проведення_закупiвлi_(Ручнi_iнструменти_рiзнi)_2020р - зміни.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-001280-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КИСЛИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН ЮРІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2903905651
Дата подання: 13 квітня 2020 17:42
щодо видалення вимог які не відповідають чинному законодавству
щодо вимоги надати копію Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар (діючого) та/або копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004, та/або будь-який інший документ, який підтверджує застосування Учасником під час провадження господарської діяльності заходів із захисту довкілля.
Стосовно сертифікату ISO 14001: 2004 «Системи екологічного управління», виходячи зі змісту про завдання системи екологічного управління, випливає, що «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами». Отже, даний стандарт надає ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, тобто визначає, як може діяти організація за певних умов (реагувати на зміни) для підтримання рівноважного поєднання охорони довкілля та соціально-економічних потреб, з чого випливає, що сертифікат ISO 14001: 2004 ніяким чином не свідчить про екологічність ТОВАРУ чи послуги. «Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління» . З цього випливає, що організація, виконуючи певні вимоги цього стандарту має змогу досягти запланованих результатів, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, в разі якщо організація визначила і запланувала такі результати для своєї системи екологічного управління. Таким чином, організація добровільно, на власний розсуд, ставить собі певні завдання що до досягнення певних результатів і намагається їх досягти, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ. Отже, даний сертифікат не може засвідчити екологічності товару, адже по суті він є свідченням лише того, що організація у своїй діяльності готова користуватись ЗАГАЛЬНОЮ СХЕМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст.. 16, п.4, ЗУ «Про публічні закупівлі» (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)) 3. Варто зазначити про всебічно прийняту практику багатьма замовниками що до маніпуляції та підміни понять, визначених статтею 22, ч. 3, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Маніпуляція полягає в тому, що замовник подає ВИМОГУ, як «інформацію», забуваючи про відповідність такої інформації, законодавству. Стаття 22, чатина 2, визначає безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме пункт 2 визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись у тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст..16 та ст.. 17 закону «Про публічні закупівлі». Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 та висувати якість додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника. Про те, замовники намагаються обійти вимоги ст..16, мотивуючи свої дії правом закріпленим в ст..22, ч.3. Однак такі дії є маніпуляцією та прямим порушенням закону, адже відповідно до ст..22, ч.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», є очевидним право замовника включити ІНФОРМАЦІЮ, а не вимогу чи вимоги. Те, що даним законом є чітке розмежування понять «інформація» та «вимога», випливає з п. 4, ст. 22, де зазначено, що «Тендерна документація не повинна містити ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Відповідно до статті 1, закону «Про інформацію», інформація – це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Отже, як випливає із самого визначення «Інформація», замовнику надано право внести будь-які відомості та/або дані відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА. Так як перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений ЗАКОНОДАВСТВОМ, тобто ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не має повноважень видавати індивідуально-правові акти із вимогами, що виходять за рамки закону і таким чином замість подання інформації (відомості та/або дані) встановлювати ВИМОГИ. Аналогічна ситуація спостерігається і стосовно п.3, ст..22, де визначено, що тендерна документація повина містити ІНФОРМАЦІЮ (знову ж таки, інформацію, а не вимогу) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля Як видно із змісту статті, замовник має право вказати у технічній специфікації «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Про те, технічна специфікація стосується виключно ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а не учасника чи виробника товару. Таким чином, замовник не може встановлювати будь-яких додаткових кваліфікаційних критеріїв у вигляді «подання сертифікату ISO 14001: 2004 «Системи екологічного управління» Стосовно вимог про : 8) копія документа про відповідність (або сертифікату), виданого уповноваженим органом з оцінки відповідності (або органом із сертифікації) що посвідчує відповідність (згідно чинного законодавства про оцінку процедур відповідності в Україні) якість запропонованого товару вимогам чинного законодавства України 9) На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані нотаріальні копії висновків, сертифікатів та (або) декларацій, що підтверджують якість запропонованого товару. Документи мають бути дійсними на момент подання цінових пропозицій та не менше 30 діб з кінцевої дати подання пропозицій Учасником Законодавець чітко вказав, що Тендерна документація повинна містити «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». З цього випливає, що замовник має право вказати технічні відомості, в тому числі – характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, посилаючись на існуючі міжнародні або національні стандарти, норми та правила. Зміст даної статті говорить про єдину і однозначну уніфікацію розумінь та понять при визначені технічних характеристик предмету закупівлі, щоб всі учасники мали змогу однаково ідентифікувати та правильно зрозуміти опис технічних характеристик, опираючись на відомості та дані, що містяться у певних стандартах. Таким чином, замовник може використати при описі технічних характеристик предмету закупівлі певні поняття, термінологію, умовні позначення та дати посилання на їх тлумачення відповідними існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тобто, мова іде про роз’яснення замовником суті поданої ним технічної інформації. Це означає право замовника у Додатку 3 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики по закупівлі» вказати необхідну технічну інформацію, використовуючи при технічному описі предмету закупівлі термінологію, умовні позначення і т.д. із використанням посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти, норми та правила. Також замовник може зазначити ІНФОРМАЦІЮ про існуючі міжнародні або національні стандарти, норми та правила, яким повинен відповідати предмет закупівлі – в даному випадку ТОВАР. Відповідність цим умовам учасник може підтвердити будь-яким документом, що передбачений як ОБОВ’ЯЗКОВИЙ до такого предмету закупівлі чинним законодавством (це підтверджується п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ). З усього вищезазначеного вимагаємо видалити цю вимогу яка не відповідає чинному законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Стосовно сертифікату ISO 14001: 2004 «Системи екологічного управління», виходячи зі змісту про завдання системи екологічного управління, випливає, що «Призначеність цього стандарту — надати організаціям загальну схему діяльності задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами». Отже, даний стандарт надає ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, тобто визначає, як може діяти організація за певних умов (реагувати на зміни) для підтримання рівноважного поєднання охорони довкілля та соціально-економічних потреб, з чого випливає, що сертифікат ISO 14001: 2004 ніяким чином не свідчить про екологічність ТОВАРУ чи послуги. «Він установлює вимоги, виконання яких дає змогу організації досягти запланованих результатів, що їх вона визначила для своєї системи екологічного управління» . З цього випливає, що організація, виконуючи певні вимоги цього стандарту має змогу досягти запланованих результатів, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ, в разі якщо організація визначила і запланувала такі результати для своєї системи екологічного управління. Таким чином, організація добровільно, на власний розсуд, ставить собі певні завдання що до досягнення певних результатів і намагається їх досягти, використовуючи ЗАГАЛЬНУ СХЕМУ ДІЯЛЬНОСТІ. Отже, даний сертифікат не може засвідчити екологічності товару, адже по суті він є свідченням лише того, що організація у своїй діяльності готова користуватись ЗАГАЛЬНОЮ СХЕМОЮ ДІЯЛЬНОСТІ задля охорони довкілля та реагування на зміни умов довкілля в рівноважному поєднанні з соціально-економічними потребами. Також, важливим є те, що дана сертифікація, згідно законодавства України, є необов’язковою і добровільною, отже жодним законом не передбачено обов’язкову наявність даного сертифікату у юридичних чи фізичних осіб, а тому не може вимагатись замовником у якості обов’язкового відповідно до ст.. 16, п.4, ЗУ «Про публічні закупівлі» (Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)) 3. Варто зазначити про всебічно прийняту практику багатьма замовниками що до маніпуляції та підміни понять, визначених статтею 22, ч. 3, ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Маніпуляція полягає в тому, що замовник подає ВИМОГУ, як «інформацію», забуваючи про відповідність такої інформації, законодавству. Стаття 22, чатина 2, визначає безпосередньо відомості, які обов’язково повинна містити тендерна документація, а саме пункт 2 визначає кваліфікаційні критерії до учасників, які повинні міститись у тендерній документації та які замовник може висувати відповідно до ст..16 та ст.. 17 закону «Про публічні закупівлі». Цей перелік є вичерпним, а саме: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Таким чином, замовник не має права виходити за межі дії статей 16, 17 та висувати якість додаткові власні кваліфікаційні критерії до учасника. Про те, замовники намагаються обійти вимоги ст..16, мотивуючи свої дії правом закріпленим в ст..22, ч.3. Однак такі дії є маніпуляцією та прямим порушенням закону, адже відповідно до ст..22, ч.3 «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити», є очевидним право замовника включити ІНФОРМАЦІЮ, а не вимогу чи вимоги. Те, що даним законом є чітке розмежування понять «інформація» та «вимога», випливає з п. 4, ст. 22, де зазначено, що «Тендерна документація не повинна містити ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Відповідно до статті 1, закону «Про інформацію», інформація – це будь-які відомості та/або дані, які можуть бути збережені на матеріальних носіях або відображені в електронному вигляді. Отже, як випливає із самого визначення «Інформація», замовнику надано право внести будь-які відомості та/або дані відповідно до ЗАКОНОДАВСТВА. Так як перелік кваліфікаційних критеріїв чітко визначений ЗАКОНОДАВСТВОМ, тобто ст..16 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник не має повноважень видавати індивідуально-правові акти із вимогами, що виходять за рамки закону і таким чином замість подання інформації (відомості та/або дані) встановлювати ВИМОГИ. Аналогічна ситуація спостерігається і стосовно п.3, ст..22, де визначено, що тендерна документація повина містити ІНФОРМАЦІЮ (знову ж таки, інформацію, а не вимогу) про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля Як видно із змісту статті, замовник має право вказати у технічній специфікації «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.». Про те, технічна специфікація стосується виключно ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, а не учасника чи виробника товару. Таким чином, замовник не може встановлювати будь-яких додаткових кваліфікаційних критеріїв у вигляді «подання сертифікату ISO 14001: 2004 «Системи екологічного управління» Стосовно вимог про : 8) копія документа про відповідність (або сертифікату), виданого уповноваженим органом з оцінки відповідності (або органом із сертифікації) що посвідчує відповідність (згідно чинного законодавства про оцінку процедур відповідності в Україні) якість запропонованого товару вимогам чинного законодавства України 9) На підтвердження відповідності запропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель скановані нотаріальні копії висновків, сертифікатів та (або) декларацій, що підтверджують якість запропонованого товару. Документи мають бути дійсними на момент подання цінових пропозицій та не менше 30 діб з кінцевої дати подання пропозицій Учасником Законодавець чітко вказав, що Тендерна документація повинна містити «…посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами». З цього випливає, що замовник має право вказати технічні відомості, в тому числі – характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, посилаючись на існуючі міжнародні або національні стандарти, норми та правила. Зміст даної статті говорить про єдину і однозначну уніфікацію розумінь та понять при визначені технічних характеристик предмету закупівлі, щоб всі учасники мали змогу однаково ідентифікувати та правильно зрозуміти опис технічних характеристик, опираючись на відомості та дані, що містяться у певних стандартах. Таким чином, замовник може використати при описі технічних характеристик предмету закупівлі певні поняття, термінологію, умовні позначення та дати посилання на їх тлумачення відповідними існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Тобто, мова іде про роз’яснення замовником суті поданої ним технічної інформації. Це означає право замовника у Додатку 3 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики по закупівлі» вказати необхідну технічну інформацію, використовуючи при технічному описі предмету закупівлі термінологію, умовні позначення і т.д. із використанням посилання на існуючі міжнародні або національні стандарти, норми та правила. Також замовник може зазначити ІНФОРМАЦІЮ про існуючі міжнародні або національні стандарти, норми та правила, яким повинен відповідати предмет закупівлі – в даному випадку ТОВАР. Відповідність цим умовам учасник може підтвердити будь-яким документом, що передбачений як ОБОВ’ЯЗКОВИЙ до такого предмету закупівлі чинним законодавством (це підтверджується п.4 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» ). З усього вищезазначеного вимагаємо видалити цю вимогу яка не відповідає чинному законодавству.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 09:17
Доброго дня!
Звертаємо увагу особи, що звернулась з вимогою до замовника «щодо видалення вимог які не відповідають чинному законодавству» на те, що в порядку здійснення допорогової закупівлі замовником не установлюються кваліфікаційні критерії в порядку статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), не вимагається надання підтвердження відсутності підстав встановлених статтею 17 Закону, не складається тендерна документації в порядку передбаченому статтею 22 Закону, а проводиться відбір постачальника з використанням електронної системи закупівель з метою придбання конкретно визначеного необхідного замовнику товару, який супроводжується конкретно визначеними товаросупровідними документами, якість якого підтверджується визначеними замовником документами, у учасника, який відповідає визначеним замовником в оголошенні та інших документах на закупівлю критеріям, зокрема щодо документального підтвердження застосування учасником заходів захисту довкілля при провадженні ним господарської діяльності взагалі.
Посилання на статті 16, 17, 22 Закону в даному випадку не можуть бути взяті до уваги, оскільки процедура закупівлі не передбачає їх застосування для проведення відбору постачальника.
Також роз’яснюємо, що в разі неможливості надання учасником допорогової закупівлі повного пакету документів, що визначені в документації на закупівлю, або неможливості поставки товару, визначеного замовником (чи який повністю відповідає характеристикам наведеним в оголошенні), пропозиція такого учасника відхиляється.
Звертаємо увагу особи, що звернулась з вимогою до замовника «щодо видалення вимог які не відповідають чинному законодавству» на те, що в порядку здійснення допорогової закупівлі замовником не установлюються кваліфікаційні критерії в порядку статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), не вимагається надання підтвердження відсутності підстав встановлених статтею 17 Закону, не складається тендерна документації в порядку передбаченому статтею 22 Закону, а проводиться відбір постачальника з використанням електронної системи закупівель з метою придбання конкретно визначеного необхідного замовнику товару, який супроводжується конкретно визначеними товаросупровідними документами, якість якого підтверджується визначеними замовником документами, у учасника, який відповідає визначеним замовником в оголошенні та інших документах на закупівлю критеріям, зокрема щодо документального підтвердження застосування учасником заходів захисту довкілля при провадженні ним господарської діяльності взагалі.
Посилання на статті 16, 17, 22 Закону в даному випадку не можуть бути взяті до уваги, оскільки процедура закупівлі не передбачає їх застосування для проведення відбору постачальника.
Також роз’яснюємо, що в разі неможливості надання учасником допорогової закупівлі повного пакету документів, що визначені в документації на закупівлю, або неможливості поставки товару, визначеного замовником (чи який повністю відповідає характеристикам наведеним в оголошенні), пропозиція такого учасника відхиляється.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мартинюк Людмила Миколаївна #2843704020 |
Переможець |
80 691,50
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2020 09:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 12:56
|
Договір | укладений |
29 квітня 2020 08:57
|