Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні дихальні апарати, 3 лота
Очікувана вартість
40 909 047,85 UAH
UA-2020-04-13-001097-c d51180b3b6124b06a40e0abea93a5992
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» (відповідно до статті 29 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», з метою запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 та з урахуванням рішення Державної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 10 березня 2020 року), з 12 березня до 3 квітня 2020 року на усій території України встановлено карантин. Рішенням Уряду від 25 березня 2020 року загальнонаціональний карантин продовжено на 21 день – до 24 квітня включно. Розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 30.03.2020 № 520 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету міста Києва» Департаменту виділено 263 043 723,00 грн для здійснення заходів, пов’язаних із запобіганням виникненню надзвичайної ситуації природного характеру, для додаткового фінансування забезпечення проведення профілактичних і протиепідемічних заходів із запобігання завезенню й розповсюдженню нової коронавірусної інфекції (COVID-19), зокрема закупівлі лікарських засобів, медичних виробів та медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, визначених базовими для госпіталізації хворих з підозрою на COVID-19, на безповоротній основі.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 16:59
Оскарження наміру укласти договір: 19 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 30 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)

Тендерна документація

13 квітня 2020 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 1 - Апарат штучної вентиляції легень (47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) - 52 од. (код за УКТЗЕД 9019 20 00 00)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 38 999 967,76 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

52 од
лот 1 - Апарат штучної вентиляції легень (47244 Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) - 52 од. (код за УКТЗЕД 9019 20 00 00)
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 47244 — Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
Переможець 38 999 967,76
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 16:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100

№ рішення у справі

362-р

Дата рішення у справі

21.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2020 16:59

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП"
#39087100
38 999 967,76
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 15:06
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 18:04
Додаткова угода 1 до договору 20.pdf зміни до договору
23 квітня 2020 18:02
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 17:23
Договір 20 укладений
23 квітня 2020 17:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п.5 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 20 про закупівлю товарів за державні кошти від 22.04.2020 року, згідно статті 71 Податкового кодексу України, Закону України від 30.03.2020 № 540 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 224 «Про затвердження переліку лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України звільняються від оподаткування податком на додану вартість». Оскільки технічними можливостями майданчику введення суми договору без ПДВ не передбачено, з метою публікації додаткової угоди, вказано суму ПДВ 0,01 коп.
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 36 448 568,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)