Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перевезення медичних працівників по маршруту «Вістова –Калуш (Центральна Районна Лікарня)»
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-04-13-000804-a f5312cdddfce46889f947b3a1db23d6b
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паляниця Валерій Васильович

380504331207 kalush.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центральна районна лікарня Калуської міської та районної рад Івано-Франківської області"
Код ЄДРПОУ: 33578224
Місцезнаходження: 77312, Україна , Івано-Франківська обл., Калуш, Медична,6
Контактна особа: Паляниця Валерій Васильович
380504331207
kalush.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Перевезення медичних працівників по маршруту «Вістова –Калуш (Центральна Районна Лікарня)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 77312, Україна, Івано-Франківська область, Калуш, вул.Медична,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 квітня 2020 12:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Довжанський Г.М
#2155009692
Переможець 30 000,00
UAH
13 квітня 2020 12:08

Документи

13 квітня 2020 12:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 13:49
вістова дог242.PDF зміни до договору
27 квітня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 12:11
ДОГ.242 ВІСТОВА.PDF укладений
13 квітня 2020 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії надання послуг до 11.05.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 242
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 березня 2020 — 11 травня 2020
Сума оплати за договором: 30 000,00
UAH