Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Адмірала Ушакова від вул. Кобзарська до житлового будинку №8А у Корабельному районі м. Миколаєва
Очікувана вартість
1 630 000,00 UAH
UA-2020-04-13-000716-b 5f666704f99a4d4d9ba90f995b972463
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Степаніцина Інна Леонідівна

+380512600277 inna_02112008@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05410607
Вебсайт: https://corabeldistr.mkrada.gov.ua
Місцезнаходження: 54050, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, 54050, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 314
Контактна особа: Степаніцина Інна Леонідівна
+380512600277
inna_02112008@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 13:53
Очікувана вартість: 1 630 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8150 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття вул. Адмірала Ушакова від вул. Кобзарська до житлового будинку №8А у Корабельному районі м. Миколаєва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54050, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, вул. Адмірала Ушакова, вул. Кобзарська до житлового будинку №8А, територія Корабельного району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник перераховує авансовий платіж (попередня оплата) у розмірі вартості матеріалів, згідно кошторису та у відповідності з лімітом фінансування видатків на термін не більше 3 (трьох) місяців, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунок здійснюється Замовником з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконанні роботи та після подання всієї виконавчої документації та документів щодо якості задіяних матеріалів з паспортами та сертифікатами. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000015 ● 89b8537bed3b4286a1f8078d96365979
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 16:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.06.2020 № 157

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-04-13-000716-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13 квітня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 14:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ 1 365 430,80
UAH з ПДВ
1 365 430,80
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ " 1 626 196,13
UAH з ПДВ
1 618 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АМБАРЦУМЯН АРТУР ГРАНТІКОВИЧ" 1 629 873,05
UAH з ПДВ
1 621 723,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 20:09
Електронний підпис
28 квітня 2020 20:07
29. Банківська гарантія.rar
28 квітня 2020 20:07
28. Договірна ціна .PDF
28 квітня 2020 20:07
27. Витяг з ЄДР.pdf
28 квітня 2020 20:07
25. Статут Югдорстрой.pdf
28 квітня 2020 20:07
14. Довідка витрати .PDF
28 квітня 2020 20:07
8.3 Копія наказу.PDF
28 квітня 2020 20:06
3. Проект договору.PDF
28 квітня 2020 20:06
2. Довідка мтб.PDF
28 квітня 2020 20:06
1.2 Договір _4 .PDF
28 квітня 2020 20:06
1. Довідка досвід.PDF

Публічні документи

20 травня 2020 09:19
Електронний підпис
19 травня 2020 20:13
Довідка МВС.pdf
19 травня 2020 20:13
Довідка ДПС.pdf
28 квітня 2020 15:50
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:24
Проект договору.pdf
28 квітня 2020 15:24
Паспорт.pdf
28 квітня 2020 15:24
Ліцензія на види робіт.pdf
28 квітня 2020 15:24
Лист-згода з Додатком 3.pdf
28 квітня 2020 15:24
Лист-згода з Додатком 1.pdf
28 квітня 2020 15:24
Ідентифікаційний код.pdf
28 квітня 2020 15:24
Договірна ціна.pdf
28 квітня 2020 15:24
Витяг реєстрації.pdf
28 квітня 2020 15:24
Витяг ЄП.pdf
28 квітня 2020 15:24
Витяг ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЮГДОРСТРОЙ

ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ "

ФОП "АМБАРЦУМЯН АРТУР ГРАНТІКОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЮГДОРСТРОЙ
#39791999
Відхилено 1 365 430,80
UAH з ПДВ
18 травня 2020 17:18
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ "
#3586603975
Переможець 1 618 000,00
UAH з ПДВ
18 травня 2020 17:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 17:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОНЧАРЕНКО АРТЕМ АНДРІЙОВИЧ "
#3586603975
1 618 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 17:00
Додаткова_172_1.pdf зміни до договору
01 червня 2020 16:59
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 15:51
договір укладений
01 червня 2020 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Підрядник погодились внести зміни до договору №172 від 01.06.2020 виключивши пункти 4.7. та 4.8. договору у звязку із відсутністю потреби у Підрядника у попередній оплаті
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 618 000,00
UAH