Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне – 3 найменування: Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетині камерою об'ємом 100 л) 1 комплект (16172 Етиленоксидний / паровий стерилізатор). Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Мобіл 3шт (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна) Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Стандарт 1 шт (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна))
Очікувана вартість
384 920,00 UAH
UA-2020-04-13-000689-a b8915aa1302e4382b9c584fbf28b523c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Людмила Миколаївна

380989621944 romny_srl.Zakypka@email.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Роменська центральна районна лікарня» Роменської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01981477
Місцезнаходження: 42000, Україна , Сумська обл., Ромни, бульвар Московський, 24
Контактна особа: Хоменко Людмила Миколаївна
380989621944
romny_srl.Zakypka@email.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 12:10
Очікувана вартість: 384 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне – 3 найменування: Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетині камерою об'ємом 100 л) 1 комплект (16172 Етиленоксидний / паровий стерилізатор).
Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Мобіл 3шт (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна)
Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Стандарт 1 шт (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 Одиниця
33191000-5 Обладнання стерилізаційне, дезінфекційне та санітарно-гігієнічне – 3 найменування: Стерилізатор паровий з горизонтальним завантаженням, круглою в перетині камерою об'ємом 100 л) 1 комплект (16172 Етиленоксидний / паровий стерилізатор).
Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Мобіл 3шт (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна)
Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Стандарт 1 шт (35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42000, Україна, Сумська область, Ромни, бульв. Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Між Покупцем та Продавцем за цим Договором будь-які фінансові зобов’язання виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення та в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого у кошторисі Замовника. 2. Покупець здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору. 3. Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 календарних днів після його фактичного отримання Покупцем на підставі оформлених належним чином документів: видаткової накладної, акту приймання-передачі, рахунку. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 11:47
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ 381 136,00
UAH з ПДВ
381 136,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ" 384 918,00
UAH з ПДВ
384 918,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ

ТОВ "АПТЕКИ "ФАРМАСІТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ
#39086221
Переможець 381 136,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 08:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 08:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Торговий дім МЕДСВІТ
#39086221
381 136,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 18:31
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 15:19
дод. уг. 1.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:54
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 11:47
договір.pdf укладений
12 травня 2020 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 5 п.п. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони домовилися про внесення змін до Специфікації: «…Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю…» та викласти її в наступній редакції: № з/п Найменування Товару Од. виміру Кіль-кість Ціна за одиницю з ПДВ, грн. Сума з ПДВ, грн. 1 Комплект стерилізаційного обладнання у складі: комплект 1 343200,00 - Стерилізатор паровий ГК100 - Стерилізатор паровий ВК-75 напівавтомат 343200,00 2 Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Мобіл Шт 3 10512,00 31536,00 3 Камера ультрафіолетова для зберігання медичного стерильного інструмента Стандарт Шт 1 6400,00 6400,00 Загальна вартість без ПДВ: 356202,00 Сума ПДВ: 24934,10 Загальна вартість з ПДВ: 381136,00 2. Решта умов Договору залишаються незмінними та обов'язковими до виконання Сторонами. 3. Дана Додаткова угода складена української мовою у двох примірниках які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі сторін. 4. Дана Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її укладання і діє до повного виконання зобов’язань по даній Додатковій угоді.
Номер договору про закупівлю: 691Е/308
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 381 136,00
UAH (в тому числі ПДВ 24 934,13 UAH)