Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Очікувана вартість
262 714,28 UAH
UA-2020-04-13-000554-c 9bcf15a5177b463a8fa7e4093e663fd9
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Луців Ольга

0322368363 infekciyna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА ІНФЕКЦІЙНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01984263
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, вул. Пекарська, 54
Контактна особа: Луців Ольга
0322368363
infekciyna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська область, Львів, Пекарська,54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2020  —  24 квітня 2020
ДК 021:2015: 60130000-8 — Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату Перевізнику за кожен кілометр пробігу автобуса за розрахунками, попередньо погодженими в Управлінні транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації. Оплата проводиться Замовником на підставі Акта наданих послуг, попередньо узгодженого з Управлінням транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації та комунальним підприємством «Центральна диспетчерська служба пасажирських перевезень (КП ЛОР «ЦДСПП»), що підписується кожного дня за перевезення здійснені напередодні Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

13 квітня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Львівське АТП-14630"
#03114744
Переможець 262 714,28
UAH з ПДВ
13 квітня 2020 12:51

Документи

13 квітня 2020 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 15:48
ДУ_АТП (1).pdf зміни до договору
24 квітня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2020 12:36
41спец_1 (1).PDF зміни до договору
14 квітня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 12:55
АТП.rar укладений
13 квітня 2020 12:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму Договору на 14,28 грн
Номер договору про закупівлю: 41 спец
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились продовжити дію договору
Номер договору про закупівлю: 41 спец
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2020 — 11 травня 2020
Сума оплати за договором: 262 700,00
UAH (в тому числі ПДВ 43 783,33 UAH)