Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», ДК 021: 2015 (45233142-6 ремонт доріг) - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк , км 181+500 - км 198+950
GBN D.1-218-182: 2011 «Repair of public roads. Types of repairs and lists of works », DK 021: 2015 (45233142-6 Road-repair works) - services on current average repair of the highway of state value H-15 Zaporozhye-Donetsk, km 181 + 500 - km 198 + 950
Очікувана вартість
308 163 400,00 UAH
UA-2020-04-13-000071-b 5e9665f95aaf4d2ab1a20639a68b91b3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 02 червня 2020 12:14
Очікувана вартість: 308 163 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 550 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3081634 UAH
Publication date: 13 квітня 2020 08:50
Enquiries until: 04 травня 2020 15:00
Complaints submission until: до 10 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 308 163 400 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 550 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», ДК 021: 2015 (45233142-6 ремонт доріг) - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк , км 181+500 - км 198+950
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: H-15 — Запоріжжя - Донецьк

GBN D.1-218-182: 2011 «Repair of public roads. Types of repairs and lists of works », DK 021: 2015 (45233142-6 Road-repair works) - services on current average repair of the highway of state value H-15 Zaporozhye-Donetsk, km 181 + 500 - km 198 + 950
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 30 листопада 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070. Попередня оплата надається за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків вартості послуг, з періодичністю перерахування не частіше ніж один раз на місяць та у разі відсутності непогашеної дебіторської заборгованості. Виконавець зобов’язується надати послуги в обсязі суми попередньої оплати впродовж двох місяців з дня її отримання, але в будь-якому випадку не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду визначеного Бюджетним кодексом. Не пізніше останнього дня вказаного строку, невикористані суми попередньої оплати Виконавець повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в), оформленого протягом 10 (десяти) робочих днів. До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата наданих послуг проводиться поетапно проміжними платежами в міру надання послуг і здійснення їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 08:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 08:47
Тендерна документація.docx
13 квітня 2020 08:47
Проект договору.doc
13 квітня 2020 08:47
Відомість обсягів послуг.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000004 ● b9ff2fbfe266468fb248c9c48bc21eca
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 13:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

18.09.2020 № 35

Суми

Про початок
моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Наталія ШЕВЧЕНКО


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 18.09.2020 №35
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-04-13-000071-b 13.04.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (UA-M-2020-09-18-000004) на закупівлю «ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», ДК 021: 2015 (45233142-6 ремонт доріг) - послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк, км 181+500 - км 198+950», UA-2020-04-13-000071-b. Згідно з висновком, виявлено порушення в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Замовник не відмінив торги відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону (в редакції від 02.04.2020) та допустив ТОВ «СП «АВТОСТРАДА» до аукціону. Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Водночас, Служба автодоріг у Донецькій області не погоджується з таким висновком, та заходами щодо усунення зазначених порушень. Недоліки, про які зазначає Держаудитслужба в своїй вимозі не впливають на якість виконання робіт Учасником – переможцем, та вважаємо, що такий захід щодо усунення зазначеного порушення, як розірвання договору є проявленням надмірного формалізму зі сторони контролюючого органу, адже ефективне здійснення публічної повністю закупівлі відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області було прийнято рішення, яке повністю виправдовує мету Держави здійснити будівництво автомобільної дороги для суспільства, та реалізувати належним чином отримані бюджетні кошті, шляхом улаштування якісного дорожнього покриття за мінімальними витратами коштів платників податків. Водночас, не проведення, або несвоєчасне проведення процедури тендерної закупівлі має жахливі наслідки у вигляді не реалізованих коштів та не виправданих надій громадян на гарне майбутнє, що втілює Служба автомобільних доріг у вигляді відбудованих автошляхів, що з’єднують міста та області нашої єдиної Держави. Уважно ознайомившись з недоліками, що зазначені у вимозі, Замовник, маючи на меті здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Також, вважаємо за належне зазначити, що договір про закупівлю, який вимагає розірвати Держаудитслужба, укладено згідно розділу 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020р.) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» як з переможцем аукціону. Немаловажним є той факт, що жоден з учасників не скористався правом на оскарження відповідно до ч.2 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020р.). Також, просимо врахувати, що згідно з п. 2 ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.15.2. Договору №2-82 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору та вимагати відшкодування Виконавцем збитків у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем зобов'язань за Договором, в тому числі: - відставання з вини Виконавця строків надання послуг більше ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Виконавцем будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-82, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-82 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-82 є незаконним. Додатково повідомляємо, що роботи по договору з Товариством з обмеженою відповідальністю «ДС ПРОМ ГРУП» від 15.06.2020 р. №2-82 виконано на 94%. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 21.10.2020р. №447.

2020-10-21 11:30:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов
Дата публікації: 27 жовтня 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 травня 2020
UA-2020-04-13-000071-b5e9665f95aaf4d2ab1a20639a68b91b3
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 13:58
Електронний підпис
12 червня 2020 13:58
Лист НБУ по ліцензії (8).pdf
12 червня 2020 12:03
Електронний підпис
12 червня 2020 12:03
Гарантія 11940.pdf
10 червня 2020 16:46
Електронний підпис
03 червня 2020 18:20
Електронний підпис
03 червня 2020 18:20
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2020 23:40
Електронний підпис
02 червня 2020 23:39
Довідка МВС.pdf
14 травня 2020 13:47
Електронний підпис
14 травня 2020 13:47
Електронний підпис
14 травня 2020 12:51
Електронний підпис
14 травня 2020 12:51
Електронний підпис
14 травня 2020 12:50
ГАРАНТІЯ.rar
14 травня 2020 02:54
Електронний підпис
14 травня 2020 02:54
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

14 травня 2020 14:55
Електронний підпис
14 травня 2020 14:55
Електронний підпис
14 травня 2020 14:53
Транспортна.pdf
14 травня 2020 14:39
довіреність Лановенко.pdf
14 травня 2020 14:39
016-001-17149-2020.zip
14 травня 2020 14:39
57. Проект договору.pdf
14 травня 2020 14:39
55. Довідка про витрати.pdf
14 травня 2020 14:39
51.6 Жовтень1.1.pdf
14 травня 2020 14:39
53.1 Договір 491-495 2.rar
14 травня 2020 14:39
51.5 Вересень2.2.pdf
14 травня 2020 14:39
53. Договір 491-495 1.rar
14 травня 2020 14:39
51.4 Вересень2.1.pdf
14 травня 2020 14:39
52. Договір 407-410.rar
14 травня 2020 14:39
51.3 Вересень1.2.pdf
14 травня 2020 14:39
51.17 Відгук 399_395_24.04.2020.pdf
14 травня 2020 14:39
51.2 Вересень1.1.pdf
14 травня 2020 14:39
51.16 Грудень3.pdf
14 травня 2020 14:39
45.8Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.15 Грудень2.3.pdf
14 травня 2020 14:39
51.1 Серпень2.pdf
14 травня 2020 14:39
45.7Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.14 Грудень2.2.pdf
14 травня 2020 14:39
51.0 Серпень1.pdf
14 травня 2020 14:39
45.6Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.13 Грудень2.1.pdf
14 травня 2020 14:39
51. Договір 399км.pdf
14 травня 2020 14:39
51.12 Грудень1.pdf
14 травня 2020 14:39
50.1 Дог_км 495-499-2.rar
14 травня 2020 14:39
45.5Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.11 Листопад2.pdf
14 травня 2020 14:39
51.10 Листопад1.pdf
14 травня 2020 14:39
50. Дог_км 495-499-1.rar
14 травня 2020 14:39
51.9 Жовтень2.2.pdf
14 травня 2020 14:39
45.4Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
49.1 Дог_км 491.rar
14 травня 2020 14:39
45.3Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.8 Жовтень2.1.pdf
14 травня 2020 14:39
47.1 Дипломи.rar
14 травня 2020 14:39
51.7 Жовтень1.2.pdf
14 травня 2020 14:39
45.2Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
47. ЦПУ.pdf
14 травня 2020 14:39
46.1 Накази2.rar
14 травня 2020 14:39
45.1Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
38-39. АБЗ.rar
14 травня 2020 14:38
37. Гарантійни лист.pdf
14 травня 2020 14:38
34. Договір оренди офіс.pdf
14 травня 2020 14:38
31. ШРБУ.rar
14 травня 2020 14:38
30.3 САТ.rar
14 травня 2020 14:38
30.2 Самоскиди.rar
14 травня 2020 14:38
30.1 ОТП.rar
14 травня 2020 14:38
30. Есфіра.rar
14 травня 2020 14:38
46. Накази1.rar
14 травня 2020 14:38
29. Бондаренко.rar
14 травня 2020 14:38
45.17Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
27. ДС-50.rar
14 травня 2020 14:38
45.16Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
26. Власна техніка.rar
14 травня 2020 14:38
45.15Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
45.14Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
45.13Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
19. Статут.pdf
14 травня 2020 14:38
45.12Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
17. Копія ліцензії.pdf
14 травня 2020 14:38
45.11Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
15.1 Договір на ISO 9001.pdf
14 травня 2020 14:38
14. Сертифікат ISO 9001.pdf
14 травня 2020 14:38
45.10Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
45.9Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
9. Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 14:38
3. Паспорт Вакар А.М.rar
14 травня 2020 14:38
2. Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 14:38
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 червня 2020 12:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 306 500 000,00
UAH з ПДВ
306 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" 308 050 000,00
UAH з ПДВ
308 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 червня 2020 13:58
Електронний підпис
12 червня 2020 13:58
Лист НБУ по ліцензії (8).pdf
12 червня 2020 12:03
Електронний підпис
12 червня 2020 12:03
Гарантія 11940.pdf
10 червня 2020 16:46
Електронний підпис
03 червня 2020 18:20
Електронний підпис
03 червня 2020 18:20
Тендерна пропозиція.pdf
02 червня 2020 23:40
Електронний підпис
02 червня 2020 23:39
Довідка МВС.pdf
14 травня 2020 13:47
Електронний підпис
14 травня 2020 13:47
Електронний підпис
14 травня 2020 12:51
Електронний підпис
14 травня 2020 12:51
Електронний підпис
14 травня 2020 12:50
ГАРАНТІЯ.rar
14 травня 2020 02:54
Електронний підпис
14 травня 2020 02:54
Електронний підпис

Публічні документи

14 травня 2020 14:55
Електронний підпис
14 травня 2020 14:55
Електронний підпис
14 травня 2020 14:53
Транспортна.pdf
14 травня 2020 14:39
довіреність Лановенко.pdf
14 травня 2020 14:39
016-001-17149-2020.zip
14 травня 2020 14:39
57. Проект договору.pdf
14 травня 2020 14:39
55. Довідка про витрати.pdf
14 травня 2020 14:39
51.6 Жовтень1.1.pdf
14 травня 2020 14:39
53.1 Договір 491-495 2.rar
14 травня 2020 14:39
51.5 Вересень2.2.pdf
14 травня 2020 14:39
53. Договір 491-495 1.rar
14 травня 2020 14:39
51.4 Вересень2.1.pdf
14 травня 2020 14:39
52. Договір 407-410.rar
14 травня 2020 14:39
51.3 Вересень1.2.pdf
14 травня 2020 14:39
51.17 Відгук 399_395_24.04.2020.pdf
14 травня 2020 14:39
51.2 Вересень1.1.pdf
14 травня 2020 14:39
51.16 Грудень3.pdf
14 травня 2020 14:39
45.8Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.15 Грудень2.3.pdf
14 травня 2020 14:39
51.1 Серпень2.pdf
14 травня 2020 14:39
45.7Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.14 Грудень2.2.pdf
14 травня 2020 14:39
51.0 Серпень1.pdf
14 травня 2020 14:39
45.6Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.13 Грудень2.1.pdf
14 травня 2020 14:39
51. Договір 399км.pdf
14 травня 2020 14:39
51.12 Грудень1.pdf
14 травня 2020 14:39
50.1 Дог_км 495-499-2.rar
14 травня 2020 14:39
45.5Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.11 Листопад2.pdf
14 травня 2020 14:39
51.10 Листопад1.pdf
14 травня 2020 14:39
50. Дог_км 495-499-1.rar
14 травня 2020 14:39
51.9 Жовтень2.2.pdf
14 травня 2020 14:39
45.4Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
49.1 Дог_км 491.rar
14 травня 2020 14:39
45.3Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
51.8 Жовтень2.1.pdf
14 травня 2020 14:39
47.1 Дипломи.rar
14 травня 2020 14:39
51.7 Жовтень1.2.pdf
14 травня 2020 14:39
45.2Трудові.rar
14 травня 2020 14:39
47. ЦПУ.pdf
14 травня 2020 14:39
46.1 Накази2.rar
14 травня 2020 14:39
45.1Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
38-39. АБЗ.rar
14 травня 2020 14:38
37. Гарантійни лист.pdf
14 травня 2020 14:38
34. Договір оренди офіс.pdf
14 травня 2020 14:38
31. ШРБУ.rar
14 травня 2020 14:38
30.3 САТ.rar
14 травня 2020 14:38
30.2 Самоскиди.rar
14 травня 2020 14:38
30.1 ОТП.rar
14 травня 2020 14:38
30. Есфіра.rar
14 травня 2020 14:38
46. Накази1.rar
14 травня 2020 14:38
29. Бондаренко.rar
14 травня 2020 14:38
45.17Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
27. ДС-50.rar
14 травня 2020 14:38
45.16Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
26. Власна техніка.rar
14 травня 2020 14:38
45.15Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
45.14Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
45.13Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
19. Статут.pdf
14 травня 2020 14:38
45.12Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
17. Копія ліцензії.pdf
14 травня 2020 14:38
45.11Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
15.1 Договір на ISO 9001.pdf
14 травня 2020 14:38
14. Сертифікат ISO 9001.pdf
14 травня 2020 14:38
45.10Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
45.9Трудові.rar
14 травня 2020 14:38
9. Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 14:38
3. Паспорт Вакар А.М.rar
14 травня 2020 14:38
2. Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 14:38
1. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
Переможець 306 500 000,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 15:01
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 15:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
#39810010
306 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 08:55
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 14:51
ДУ від 17.12.2020 до договору №2-82 від 15.06.2020 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2020 14:50
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 11:40
ДУ від 27.11.2020 до договору №2-82 від 15.06.2020 (1).pdf зміни до договору
27 листопада 2020 11:37
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 08:59
ДУ від 22.07.2020 до договору №2-82 від 15.06.2020 (1).pdf зміни до договору
22 липня 2020 08:59
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 12:10
ДУ №2 від 17.07.2020 до договору №2-82 від 15.06.2020 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2020 09:14
ДУ від 17.07.2020 до договору №2-82 від 15.06.2020 (1).pdf зміни до договору
17 липня 2020 09:14
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 14:46
Договір №2-82 від 15.06.2020.pdf укладений
15 червня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування, перенос строків, уточнення реквізитів на підставі Постанови Кабінету Міністрів України від 01 липня 2020р. №539
Номер договору про закупівлю: 2-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до п. 12.4. та виключення п. 12.6 розділу 12 "Порядок здійснення розрахунків"
Номер договору про закупівлю: 2-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку надання послуг
Номер договору про закупівлю: 2-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 2-82
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 298 378 584,65
UAH (в тому числі ПДВ 49 729 764,10 UAH)