Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Засоби для прання і миття
Очікувана вартість
383 000,00 UAH
UA-2020-04-13-000003-a ● 489397c31f1342f7ba15400e1b41fa5f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 квітня 2020 03:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 383 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,13% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення
Засоби для прання і миття
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5018 Одиниця
Засоби для прання і миття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Зоологічна, 6-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 квітня 2020 17:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 17:43 |
перелік змін.doc | |
21 квітня 2020 17:42 |
зміни до ТД.doc |
21 квітня 2020 17:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2020 17:43 |
перелік змін.doc
|
|||
21 квітня 2020 17:42 |
зміни до ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-13-000003-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІМЕД", Код ЄДРПОУ:38703629
Дата подання: 15 квітня 2020 15:26
Вимога щодо внесення змін в тендерну документацію
Шановний замовнику, в Додатку № 3 Технічні вимоги до Тендерної документації зазначено: «Обов’язкова умова: Учасник, що знаходиться на стадії «кваліфікації Учасника», повинен на вимогу надати Замовнику зразки товару у відповідності до наданого в тендерній документації переліку. Зразки необхідно надати протягом двох робочих дня. Зразки надаються за адресою: м. Київ, вул. Зоологічна, 6-а. (надає гарантійний лист)».
Тож яким чином Замовник будете з’ясовувати відповідність засобів? В якій лабораторії, і чи в присутності постачальника? Не вказавши назви засобів Замовник хотів обійти вираз «або еквівалент», але викладені вимоги таким чином не стали менш дискримінаційними.
Замовником в документації не зазначено порядку надання та порядку повернення Змовником зразків запропонованої продукції, що може свідчити про відсутність фактичного наміру Замовника отримати такі зразки, а вимогу включено до документації з метою обмеження кола учасників. Натомість, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Відзначимо, що з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків запропонованої продукції під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі. Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно зразок запропонованої продукції не може вважатись її невід’ємною частиною, оскільки документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Рішенням від 09.08.2018 № 8091 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що зразок не може вважатись частиною тендерної пропозиції учасника, тому його відсутність чи невідповідність не може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника (https://public.docs.openprocurement.org/get/421ae76a749e4030a8862ec623a7af79?KeyID=52462340&Signature=oJ15kM1ODi013hVv1EnBFoU/PvfmuowkAqca5uzTK7BlhIqEIwi3EsM7AO5zvmlPpKJXWhzfDCJBEcO4qmlsDg%3D%3D )
Документація Замовника не містить порядку визначення відповідності зразків запропонованої продукції вимогам документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій.
Також, Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в разі ненадання зразків запропонованої продукції, оскільки відповідна підстава не передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, як зазначено вище, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію виключивши з Додатку № 3 Технічні вимоги до Тендерної документації умову про надання зразків товару (UA-2020-04-13-000003-a).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, КМДА, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Тож яким чином Замовник будете з’ясовувати відповідність засобів? В якій лабораторії, і чи в присутності постачальника? Не вказавши назви засобів Замовник хотів обійти вираз «або еквівалент», але викладені вимоги таким чином не стали менш дискримінаційними.
Замовником в документації не зазначено порядку надання та порядку повернення Змовником зразків запропонованої продукції, що може свідчити про відсутність фактичного наміру Замовника отримати такі зразки, а вимогу включено до документації з метою обмеження кола учасників. Натомість, відповідно до частини 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом. Відзначимо, що з одного боку, дана вимога досить неконкретизована, а приймаючи до уваги те, що Закон не лише не врегульовує питання передачі зразків запропонованої продукції під час проведення електроних торгів, а взагалі не передбачає таких дій (процедури), оскільки сама тендерна пропозиція подається НАГОЛОШУЕМО: в електронному вигляді через електронну систему закупівель (п. 30 ст.1, ст. 25 Закону), а за процедурою електроних торгів здійснюється розгляд та оцінка власне тієї ж тендерної пропозиції (ст.ст. 27-30 Закону), - це призводить до можливості довільного, в т.ч. хибного, трактування зазначеної вимоги при оцінці тендерної пропозиції в даній Процедурі закупівлі. Так, зокрема: на законодавчому рівні не встановлено порядку передачі таких зразків, зокрема, щодо документального оформлення такої передачі; не встановлено методології (методики, інструментарію тощо) та/або критеріїв, за якими буде проводитись апробація, а так само не встановлено наслідків проведення апробації, в т.ч. чи впливають будь-яким чином результати такої апробації на відповідність пропозиції учасника.
Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, а відповідно зразок запропонованої продукції не може вважатись її невід’ємною частиною, оскільки документи з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, інших документів, що вимагаються замовником у документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом.
Рішенням від 09.08.2018 № 8091 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель встановлено, що зразок не може вважатись частиною тендерної пропозиції учасника, тому його відсутність чи невідповідність не може стати підставою для відхилення Пропозиції учасника (https://public.docs.openprocurement.org/get/421ae76a749e4030a8862ec623a7af79?KeyID=52462340&Signature=oJ15kM1ODi013hVv1EnBFoU/PvfmuowkAqca5uzTK7BlhIqEIwi3EsM7AO5zvmlPpKJXWhzfDCJBEcO4qmlsDg%3D%3D )
Документація Замовника не містить порядку визначення відповідності зразків запропонованої продукції вимогам документації, що є непрозорим по відношенню до учасників процедури закупівлі, адже з підстав, незалежних від них це може стати підставою для відхилення їх тендерних пропозицій.
Також, Замовник не має підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в разі ненадання зразків запропонованої продукції, оскільки відповідна підстава не передбачена ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана вимога порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та недискримінація учасників.
З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства України та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій, як зазначено вище, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію виключивши з Додатку № 3 Технічні вимоги до Тендерної документації умову про надання зразків товару (UA-2020-04-13-000003-a).
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі.
У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, КМДА, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 квітня 2020 16:33
Доброго дня, замовником готуються зміни до ТД.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-000003-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 07 травня 2020 12:16
Протокол відхилення складений з порушенням закону про публічні закупівлі
Шановний замовнику!!! Ваш, сувмісний з майбутнім переможцем дез - тайм протокол відхилення , не містить основного та головного - а в чому саме наша пропозиція не відповідає умовам вашої документації ???? В чому полягає підстава відхилення ??????
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2020 09:19
Шановний, учаснику, причина відхилення Вашої тендерної пропозиції зазначена в протоколі.
Щодо підстави відхилення учасника
Номер вимоги: UA-2020-04-13-000003-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 08 травня 2020 10:07
В поотоколі не зазначена підстава відхилення
Шановний замовнику , коли майбутні переможці пишуть вам протоколи відхилення , то хоч читайте його!!!!в ньому нічого не зазначено !!!! Там зазначено лише ваші фантазії і галюцинації ТОВ дез- тайм, який пропонує вам товар зі 500% націнкою, в чий карман піде цей заробіток ?
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2020 12:36
Шановний Учаснику, у складі Вашої пропозиції відсутні сертифікати ISO , які видані органом сертифікації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-13-000003-a.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ “МІКОНТ”, Код ЄДРПОУ:40653457
Дата подання: 20 травня 2020 19:29
Дата подання: 20 травня 2020 19:29
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 травня 2020 21:38
Рішення від 25.05.2020 №10152.pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 21:38
Інформація про перенесення дати розгляду скарги №UA-2020-04-13-000003-a.a4.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 23:22
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.06.2020 №11551.pdf
Дата публікації: 12 червня 2020 21:24
Рішення від 11.06.2020 №11551.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 21:46
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ “МІКОНТ” |
335 013,42
UAH з ПДВ
|
283 472,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІМЕД" |
346 661,16
UAH з ПДВ
|
283 517,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Фартунат" |
377 714,00
UAH з ПДВ
|
377 714,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДЕЗ-ТАЙМ" |
382 876,50
UAH з ПДВ
|
382 876,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Іваній Олег Сергійович |
382 956,00
UAH з ПДВ
|
382 956,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ “МІКОНТ” #40653457 |
Відхилено |
283 472,10
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 06:29
|
ТОВ "ІМЕД" #38703629 |
Відхилено |
283 517,40
UAH з ПДВ
|
08 травня 2020 15:48
|
ТОВ "Фартунат" #37308833 |
Переможець |
377 714,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 16:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2020 15:01
|
521.pdf | укладений |
24 вересня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2020 15:43
|
521 договір.pdf | укладений |
19 червня 2020 15:42
|