Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі
Очікувана вартість
26 500,00 UAH
UA-2020-04-12-000059-a 8b0319f7db7b481498258bb9f369e886
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Пінчук Олена Леонідівна

080675277295
380445131302
vsh18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів № 18" Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 01489345
Вебсайт: http://vsh18.jimdo.com
Місцезнаходження: 02156, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Братиславська, 14-а
Контактна особа: Пінчук Олена Леонідівна
080675277295,380445131302
vsh18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2020 22:40
Звернення за роз’ясненнями: до 14 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 квітня 2020 13:44
Очікувана вартість: 26 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 132,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39100000-3: Меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Братиславська, 14-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 39100000-3 — Меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні параметри.
Дата подання: 13 квітня 2020 08:59
Дата відповіді: 13 квітня 2020 15:13
Доброго дня. Просимо уточнити товщину ДСП на корпуси всіх виробів. Товщина ДСП може бути 16 мм чи 18 мм. Товщини 15 мм не існує. Зповагою ПП "В.А.В."
Відповідь: Товщина ДСП - 16 мм
Матеріал виробу
Дата подання: 13 квітня 2020 22:02
Дата відповіді: 13 квітня 2020 23:04
Чи можливо використовувати ДСП товщиною 18мм?
Відповідь: Розглянемо таку пропозицію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-12-000059-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Веремієнко Максим Петрович, Код ЄДРПОУ:3146811473
Дата подання: 27 квітня 2020 16:07
Скарга
Відповідно до протоколу (рішення) тендерного Комітету комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів No 18» Деснянського району міста Києва №24.04.2020 від 24.04.2020, пропозиція ФОП Веремієнко Максима Петровича була відхилена у зв’язку з низькою якістю запропонованого матеріалу для виготовлення меблів.
З даним рішенням я, фізична особа підприємець Веремієнко Максим Петрович не можу погодитись з наступних підстав:
- запропонований мною товар (меблі) відповідають санітарним, гігієнічним, технічним та іншим нормам, стандартам та вимогам, встановленим чинним законодавством України, а також відповідають нормам ДСТУ 4414:2015 «Меблі за індивідуальним замовленням, Загальні технічні умови», ДСТУ 2080-92 «Продукція меблевого виробника. Терміни та визначення», ДСТУ 2081-92 «Деталі меблів, терміни та визначення», та іншім нормативним документам, що діють у цій сфері, про що було зазначено в Технічних (якісних) характеристиках предмету закупівлі №20-03 від 15.04.2020.
- мною як виробником меблів в складі своє тендерної пропозиції були надані сертифікати якості, які підтверджують якість матеріалів з яких виготовляються меблі.
- я, як учасник цієї закупівлі повністю виконав вимоги Замовника зазначені у тендерній документації.



З мого боку, як учасника були виконанні усі вимоги тендерної закупівлі, а дії Замовника щодо відхилення моєї пропозиції є необґрунтованими та безпідставними. Я, як учасник змушений буду оскаржувати результати цієї закупівлі та звертатись до Антимонопольного комітету України та до Державної аудиторської служби України з мето проведення перевірки даної закупівлі.
Додатково повідомляю, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
На підставі вище наведеного прошу повторно розглянути мою пропозицію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 21:10
Шановний Учаснику, ФОП Веремієнко М.П., Тендерний комітет розглянув надані Вами (за посиланнями в Інтернеті) якісні та технічні характеристики пропонованого ДСП. Бюджет нашої закупівлі 26 500 грн. Ви пропонуєте товар вдвічі дешевший. Серед учасників є компанії, які запропонували товар з кращими технічнми характеристиками, ніж надані Вами. Замовник має право обирати товар кращої якості за відповідну ціну.
Розгорнути Згорнути
Вашу вимогу не задоволено.
Номер вимоги: UA-2020-04-12-000059-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2539111090
Дата подання: 27 квітня 2020 21:40
Вимога щодо рішення тендерного комітету комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів № 18» Деснянського району міста Києва щодо дискваліфікації учасника ФОП Шульчевського ОлександрСергійовича в тендерної закупівлі №UA-2020-04-12-000059-а
ФОП Шульчевським Олександром Сергійовичем було прийнято участь у закупівлі UA-2020-04-12-000059-а ДК 021:2015- 39100000-3 Меблі.
Замовник відхилив пропозицію ФОП Шульчевський О.С. зі слідуючої причини: низька якість запропонованого матеріалу для виготовленя меблів.

Учасник ФОП Шульчевський О.С. не погоджуєтся з даним решенням тендерного комітету зі слідуючих причин:
За умовами документації замовника вимогами до виготовлення меблів була наявність сертифіката якості на матеріал ДСП, а також надання сертифіката якості продукції. Учасником, я к виробником меблів, були надані відповідні документи:
- Сертифікат відповідності на плити деревиностружкові класу емісії формальдегіду Е1 виробництва ТОВ «СВИСПАН ЛІМІТЕД»;
- Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на ДСП виробництва ТОВ «СВИСПАН ЛІМІТЕД»;
- Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на «офісні меблі та меблі для шкільних та дошкільних навчальних закладів» виробництва ФОП Шульчевський Олександр Сергійович;
Запропоновані меблі виготовляються у відповідності із ДСТУ ГОСТ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів, Загальні технічні умови», ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (ГОСТ 16371-2014, IDT) «Меблі. Загальні технічні умови», та застосовуються для умеблювання приміщень, облаштування шкільних та дошкільних навчальних закладів, вищіх навчальних закладів.

ФОП Шульчевський як учасник повністю виконав всі вимоги Замовника в даній закупівлі, а рішення Замовника є необгрунтованим та безпідставним. Враховуючи вище вказане фізична особа-підприємець Шульчевський Олександр Сергійович вимагає скасувати рішення про відхиленя пропозиції ФОП Шульчевський О.С. та повторно розглянути нашу пропозицію!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 22:16
Шановний Учаснику ФОП Шульчевський О.С., подана Вами тендерна документація розглянута і вивчена. Пояснення, стосовно вашої дискваліфікації, подано у попередньому файлі-відповіді. Хочемо звернути Вашу увагу на порушення Вами правил етикету Учасника державного тендера. Під час періоду оскарження рішення тендерного комітету жоден дискваліфікований учасник не має права телефонувати Замовнику (ваш телефонний дзвінок був здійснений 27 квітня 0 13:15) та вимагати відмінити закупівлю. Учасники також мають уникати погроз, залякувань і не допускати словесних образ( що також було зафіксовано у вашій розмові), а натомість - виявляти повагу до рішення Замовника та інших Учасників. Всі Вимоги\Скарги, Пропозиції, а також питання, які виникали перед подачею тендерної пропозиції повинні фіксуватися та проводитися через систему електронних закупівель. Дякуємо за розуміння.
Розгорнути Згорнути
Вашу вимогу не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-12-000059-a.b4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП "В.А.В", Код ЄДРПОУ:25641711
Дата подання: 28 квітня 2020 15:58
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до протоколу (рішення) тендерного Комітету комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів No 18» Деснянського району міста Києва №24.04.2020 від 24.04.2020, пропозиція Приватного підприємства "В.А.В." була відхилена у зв’язку з тим, що не було представлено креслень та фото запропонованих меблів. З даним рішенням Приватне підприємство "В.А.В" не може погодитись з наступних підстав - в умовах на проведення тендера, а саме в переліку необхідних документів не визначено те, що учасник повинен надати в тендерний комітет точні креслення та фото меблів, які він пропонує для виготовлення. Запропонована нами ціна передбачала виготовлення меблів точно в відповідності до розмірів, комплектації , матеріалів, які були зазначені в технічному описі на ці меблі до тендеру. Всі необхідні документи, які були обумовлені для подачі на тендер приватне підприємство надало. Тому, Приватне підприємство "В.А.В." вважає , що відхилення його пропозиції було безпідставним і необґрунтованими. Додатково повідомляємо, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятисот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вище наведеного прошу повторно розглянути нашу пропозицію.

З повагою

директор ПП "В.А.В." Волков О.В.




Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 квітня 2020 16:00
Причина: Не правильно вказана назва переможця
Номер вимоги: UA-2020-04-12-000059-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2539111090
Дата подання: 27 квітня 2020 21:42
Вимога щодо рішення тендерного комітету комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів № 18» Деснянського району міста Києва щодо визначення переможцем ТОВ «КАТРПАН» в тендерної закупівлі №UA-2020-04-12-000059-а
ФОП Шульчевським Олександром Сергійовичем було прийнято участь у закупівлі UA-2020-04-12-000059-а ДК 021:2015- 39100000-3 Меблі.
Замовник відхилив пропозицію ФОП Шульчевський О.С. зі слідуючої причини: низька якість запропонованого матеріалу для виготовленя меблів. Натомість переможцем закупівлі визнано учасника ТОВ «КАТРАН». На нашу думку визначення переможцем цього учасника є дуже поспішним та необгрунтованим:

1. Замовником в документації про проведення закупівлі була висунута вимога про наявність сертифіката якості на матеріал ДСП. Учасник ТОВ «КАТРАН» не підтвердив наявність цього сертифікату. Взагалі то не підтвердив інші вимоги до виготовлення меблів такі як: торцювання кромки потрібних розмірів, відповідність фурнітури та виконання задніх стінок шаф з ДВП.

2. Замовником в документації був зазначений перелік документів ,які має подати учасник у електроному вигляді (сканованому у форматі PDF) у складі своєї пропозиції, ці документи викладені в Додатку №2, Додатку №3, Додатку№4.
В додатоку №3 «Відомості про участника» зазначено в п.5 вказати телефон\факс (обов’язково вказати код населенного пункту), та в п.7 вказати електрону адресу. Учасником ТОВ «КАТРАН» в довідці «відомості про учасника» вищевказана інформація відсутня (ані коду населенного пукту, ані електронної адреси)! Це свідчить про невідповідність даного документа вимогам Замовника.

3. В Додатку №4 зазначені документи, що вимагаються замовником в пунктах:
- п.2.1 «Копії ліцензій, дозволів,або інших , прирівняних до них документів на надання послуг»;
- п.4.1 «Сертифікати якості продукції»;
А також зазначено що «У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, не передбачених чинним законодавством для Учасника, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту та з посиланням на законодавчі підстави, які передбачають не подання відповідних документів».
Учасник ТОВ «КАТРАН» не надав, згідно вищевказаних умов, копій документів9тільки висновок СЕЕ) і не надав також довідку у довільній формі із зазначенням відповідних фактів з посиланням на законодавчи підстави, які передбачають не подання відповідних документів, і цим знов підтвердив невідповідність своєї тендерної пропозиції вимогам Замовника.

4. Замовник в п.6 своєї «Документації про проведення закупівлі через систему електроних торгів» зазначів: «При оцінці наданих конкурсних пропозицій застосовуватимуться критерії – найменша ціна, технічні характеристики». Учасником ТОВ «КАТРАН» запропоновано найвищу цінову пропозицію в сумі 24490,00 грн., що тільки на 10 грн, меньше від очікуваної вартості. Учасник не надав підтвердження якості матеріалу ДСП, надав пропозицію, яка не відповідає вимогам закупівлі. Але не зважаючи на це і тим самим порушуючі свої вимоги, Замовник визначив ТОВ «КАТРАН» переможцем !!! Це нонсенс!!!

І це на відміну від пропозиції учасника ФОП Шульчевський О.С., пропозиція якого відповідає всім вимогам даної закупівлі !!!!

Тому ми, на підставі вищенаведених фактів, просимо відмінити рішення про визначення переможцем даної закупівлі ТОВ «КАТРАН». В інакшому випадку, у зв’язку з виявленням грубого ігнорування та порушенням комунальним закладом «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів №18» Деснянського району міста Києва дотримання вимог чинного законодавства, ФОП Шульчевський О.С. буде змушений звернутися до Державної аудиторської служби України, Державної регуляторної служби України, Трансперенсі Інтернешнл Україна для надання неправомірним діям Замовника належної оцінки відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Кодексу України про адміністративні правопорушення.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 21:49
Для формування обгрунтованої вартості закупівлі Замовником попередньо був вивчений ринок та потенційні комерційні пропозиції Учасників. Також Замовник, встановлюючи ціну, врахував якісні характеристики, надійність та придатність даного товару для довгострокового використання в умовах навчального закладу. Ви, як Учасник, затропонували товар за найнижчу ціну, а відповідно з низькими технічними та якісними характеристиками для даного виду товару. Маючи у бюджеті достатню кількість коштів, Учасник хоче обрати товар кращої якості, сплативши відповідну суму коштів.
Для обрання переможця враховується не лише найменша ціна товару, а також - найкращі технічні характеристики.
Розгорнути Згорнути
Вашу вимогу не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-12-000059-a.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "В.А.В", Код ЄДРПОУ:25641711
Дата подання: 28 квітня 2020 16:02
Скарга на рішення тендерного комітету
Відповідно до протоколу (рішення) тендерного Комітету комунального закладу «Вечірня (змінна) школа ІІ-ІІІ ступенів No 18» Деснянського району міста Києва №24.04.2020 від 24.04.2020, пропозиція Приватного підприємства "В.А.В." була відхилена у зв’язку з тим, що не було представлено креслень та фото запропонованих меблів. З даним рішенням Приватне підприємство "В.А.В" не може погодитись з наступних підстав - в умовах на проведення тендера, а саме в переліку необхідних документів не визначено те, що учасник повинен надати в тендерний комітет точні креслення та фото меблів, які він пропонує для виготовлення. Запропонована нами ціна передбачала виготовлення меблів точно в відповідності до розмірів, комплектації , матеріалів, які були зазначені в технічному описі на ці меблі до тендеру. Всі необхідні документи, які були обумовлені для подачі на тендер приватне підприємство надало. Тому, Приватне підприємство "В.А.В." вважає , що відхилення його пропозиції було безпідставним і необґрунтованими. Додатково повідомляємо, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятисот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. На підставі вище наведеного прошу повторно розглянути нашу пропозицію. З повагою директор ПП "В.А.В." Волков О.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 квітня 2020 19:57
Шановний ПП "В.А.В", рішення ТК є обгрунтованим та правомірним. Додаток 1 до тендерної документації передбачав : "Прохання надати креслення або фото пропоновоного товуру". Форма поданої Вами тендерної пропозиці не відповідає вимогам Додатку 2.
Шановний ПП "В.А.В" Вашу вимогу не задоволено.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

27 квітня 2020 16:07
Скарга 26.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Іванова Аліна Павлівна 14 500,00
UAH з ПДВ
12 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Веремієнко Максим Петрович 15 600,00
UAH з ПДВ
12 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ" 15 858,00
UAH з ПДВ
12 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЗЗАРЕ" 18 888,00
UAH з ПДВ
13 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "В.А.В" 26 400,00
UAH з ПДВ
23 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КЕДР - ВВ" 23 976,00
UAH з ПДВ
23 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАТРАН" 26 490,00
UAH з ПДВ
26 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2020 17:11
Сканировать40020.PDF
16 квітня 2020 17:11
Сканировать40019.PDF
15 квітня 2020 14:00
Шкаф 1 .jpg
15 квітня 2020 14:00
НС СЭС мебель.pdf
15 квітня 2020 14:00
Сэс5.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сэс4.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сэс3.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сэс2.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сэс1.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сертификат 3.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сертификат 2.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сертификат 1.PDF
15 квітня 2020 14:00
Файл.PDF
15 квітня 2020 14:00
Справка Алина .pdf
15 квітня 2020 14:00
свид2.PDF
15 квітня 2020 14:00
свид1.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40011.PDF
15 квітня 2020 14:00
рекв.Иванова.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40010.PDF
15 квітня 2020 14:00
пасп2.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40009.PDF
15 квітня 2020 14:00
пасп1.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40008.PDF
15 квітня 2020 14:00
лиц.PDF
15 квітня 2020 14:00
код1.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40007.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40006.PDF
15 квітня 2020 14:00
доруч1.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40005.PDF
15 квітня 2020 14:00
Сканировать40004.PDF
15 квітня 2020 13:59
Сканировать40003.PDF
15 квітня 2020 13:59
Дов ст17.PDF
15 квітня 2020 13:59
Сканировать40002.PDF
15 квітня 2020 13:59
Відомості.PDF
15 квітня 2020 13:59
стіл компютерний -V (1).jpg
15 квітня 2020 13:59
стол комп.jpg
15 квітня 2020 13:59
витяг Иванова.PDF
15 квітня 2020 13:59
4-опп.PDF

Публічні документи

15 квітня 2020 21:53
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 21:53
Паспорт код.pdf
15 квітня 2020 21:53
Довідка щодо Статуту.pdf
15 квітня 2020 21:53
Довідка про печатку.pdf
15 квітня 2020 21:53
Довідка ліцензування.pdf
15 квітня 2020 21:53
Виписка.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 13:39
Електронний підпис
15 квітня 2020 13:35
свід 001.pdf
15 квітня 2020 13:35
свід пдв 001.pdf
15 квітня 2020 13:35
Certificate-SWISS-KRONO-solonitsivka.pdf
15 квітня 2020 13:35
ведомость вечерняя 001.pdf
15 квітня 2020 13:35
пропозиція вечерняя 001.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 19:22
Електронний підпис
15 квітня 2020 19:21
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 19:21
Технічні.pdf
15 квітня 2020 19:21
Свідоцтва та витяг.pdf
15 квітня 2020 19:21
Проект договору.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 10:28
статут 12.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 11.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 10.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 9.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 8.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 7.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 6.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 5.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 4.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 3.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 2.PDF
15 квітня 2020 10:28
статут 1.PDF
15 квітня 2020 10:28
Свідоц держ реєстрац.PDF
15 квітня 2020 10:28
Протокол_1.2.PDF
15 квітня 2020 10:28
Протокол_1.1.PDF
15 квітня 2020 10:28
Лист гарантія .PDF
15 квітня 2020 10:28
Довідка Статист _1.PDF
15 квітня 2020 10:28
Довідка Стат _3.PDF
15 квітня 2020 10:28
Довідка Стат _2.PDF
15 квітня 2020 10:28
Довідка ЄДРПО 1.3.PDF
15 квітня 2020 10:28
Довідка ЄДРПО 1.2.PDF
15 квітня 2020 10:28
Довідка ЄДРПО 1.1.PDF
15 квітня 2020 10:28
Витяг з ЄДР 1.5.PDF
15 квітня 2020 10:28
Витяг з ЄДР 1.4.PDF
15 квітня 2020 10:28
Витяг з ЄДР 1.3.PDF
15 квітня 2020 10:28
Витяг з ЄДР 1.2.PDF
15 квітня 2020 10:28
Витяг з ЄДР 1.1.PDF
15 квітня 2020 10:28
Висновок СЕС 1.3.PDF
15 квітня 2020 10:28
Висновок СЕС 1.2.PDF
15 квітня 2020 10:28
Висновок СЕС 1.1.PDF
15 квітня 2020 10:28
Проект дог_6.PDF
15 квітня 2020 10:28
Проект дог_5.PDF
15 квітня 2020 10:28
Проект дог_4.PDF
15 квітня 2020 10:28
Проект дог_3.PDF
15 квітня 2020 10:28
Проект дог_2.PDF
15 квітня 2020 10:28
Проект дог_1.PDF
15 квітня 2020 10:28
Табл. відпов..PDF
15 квітня 2020 10:28
Пропоз 1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Іванова Аліна Павлівна

ФОП Веремієнко Максим Петрович

ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "АЗЗАРЕ"

ПП "В.А.В"

ПП "КЕДР - ВВ"

ТОВ "КАТРАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Іванова Аліна Павлівна
#2916607444
Відхилено 12 960,00
UAH з ПДВ
21 квітня 2020 14:45
ФОП Веремієнко Максим Петрович
#3146811473
Відхилено 12 980,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2020 17:12
ФОП "ШУЛЬЧЕВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ"
#2539111090
Відхилено 12 990,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2020 17:20
ТОВ "АЗЗАРЕ"
#37499770
Відхилено 13 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2020 17:23
ПП "В.А.В"
#25641711
Відхилено 23 760,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2020 17:25
ПП "КЕДР - ВВ"
#37357697
Відхилено 23 976,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2020 17:27
ТОВ "КАТРАН"
#21482782
Переможець 26 490,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2020 17:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2020 17:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАТРАН"
#21482782
26 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 16:38
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 16:37
договор меблі 34 від 04.05.2020.pdf укладений
07 травня 2020 16:36