Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автомобіль пожежний першої допомоги (пожежна машина легкого класу)
Fire truck for first aid (Lightweight Fire Truck)
Очікувана вартість
13 382 737,00 UAH
UA-2020-04-10-003608-b 20df1d06eadc43678b85209d89156dde
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Готь Олег Богданович

+380676739047 Gedz@lv.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 38627339
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська область обл., місто Львів, вул. Підвальна, 6
Контактна особа: Готь Олег Богданович
+380676739047
Gedz@lv.dsns.gov.ua
Додаткові контактні особи: Got Oleg Bogdanovych
+380676739047
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Main Department of State Emergency Service of Ukraine in Lviv Oblast
National ID: 38627339
Contact point: Got Oleg Bogdanovych
+380676739047
Gedz@lv.dsns.gov.ua
Additional contacts: Got Oleg Bogdanovych
+380676739047

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 червня 2020 15:51
Очікувана вартість: 13 382 737,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%
Publication date: 10 квітня 2020 16:42
Enquiries until: 01 травня 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 13 382 737 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 65 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,49 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби


Scope of the procurement
Джерело фінансування - кошти Європейського Союзу і співфінансування за рахунок коштів обласного бюджету Львівської області. Закупівля здійснюється для реалізації проекту: «Спільний захист людей та навколишнього середовища шляхом створення українсько-польської системи попередження та реагування на катастрофи в Карпатському Єврорегіоні» (PLBU.03.02.00-UA-0704/17-00), в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна ЄІС 2014-2020
Розгорнути Згорнути
The source of funding is the European Union's funds and funds of the regional budget of the Lviv region.Purchase is carried out for the implementation of the project: "Joint protection of people and the environment through the creation of a Ukrainian-Polish system for the prevention and response to disasters in the Carpathian Euroregion" (PLBU.03.02.00-UA-0704/17-00), within the framework of the Program of Cross-Border Cooperation Poland-Belarus-Ukraine 2014-2020
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 од
Автомобіль пожежний першої допомоги (пожежна машина легкого класу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, city Lviv, st. Pidvalna, 6
ДК 021:2015: 34140000-0 — Великовантажні мототранспортні засоби

Fire truck for first aid (lightweight fire truck)
CPV: 34140000-0
Період постачання: по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти Європейського Союзу і співфінансування за рахунок коштів обласного бюджету Львівської області. Закупівля здійснюється для реалізації проекту: «Спільний захист людей та навколишнього середовища шляхом створення українсько-польської системи попередження та реагування на катастрофи в Карпатському Єврорегіоні» (PLBU.03.02.00-UA-0704/17-00), в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна ЄІС 2014-2020. The source of funding is the European Union's funds and funds of the regional budget of the Lviv region.Purchase is carried out for the implementation of the project: "Joint protection of people and the environment through the creation of a Ukrainian-Polish system for the prevention and response to disasters in the Carpathian Euroregion" (PLBU.03.02.00-UA-0704/17-00), within the framework of the Program of Cross-Border Cooperation Poland-Belarus-Ukraine 2014-2020. Оплата проводиться після поставки товару та здійсненого технічного огляду щодо відповідності технічним вимогам та комплектності, які пред’являлися Замовником (підтверджується протоколом технічного огляду, підписаним представниками обох сторін) та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, але не пізніше ніж протягом 7 днів з дня отримання товару Замовником. Payment is made after the delivery of the goods and technical inspection carried out on compliance with the technical requirements and completeness that were submitted by the Customer (confirmed by the protocol of technical inspection, signed by representatives of both parties) and the presentation by the Supplier of the account for payment of goods, the bill of lading for the goods and the act of acceptance- transfer of goods, but not later than within 7 days from the day of receipt of the goods by the Customer Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо комплектації ліхтаря пожежного типу FIRE VULCAN LED або еквівалент
Дата подання: 23 квітня 2020 14:58
Дата відповіді: 28 квітня 2020 10:50
В технічному завданні зазначено «Ліхтар пожежний груповий типу FIRE VULCAN LED або еквівалент у кількості – 2шт». Але у комплектації ліхтаря вказано «тримач ліхтаря з зарядним пристроєм 12 В - 2 шт». Навіщо по 2 тримачі для кожного ліхтаря? Можливо малося на увазі, що всього в машині 2 ліхтаря та відповідно 2 тримача з зарядними пристроями? Просимо надати відповідь та внести відповідні уточнення в документацію. Завчасно вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. З приводу ваших питань - тендерним комітетом були внесені та опубліковані відповідні зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-003608-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ", Код ЄДРПОУ:24571799
Дата подання: 26 квітня 2020 13:36
Щодо змін у проект договору
Вимагаємо переглянути визначені умови фіксації ціни предмету закупівлі до еквіваленту євро до гривні за курсом НБУ на день аукціону.

Замовник визначає у п. 3.3. проекту договору, що «Ціна Товару, визначена п.3.1. Договору та є еквівалентом _______ євро, що вказується в національній валюті України – гривні і розраховується виходячи з курсу євро до гривні в ДЕНЬ АУКЦІОНУ, встановленого НБУ (___________ 2020 1 Євро – ____ грн.). Відповідно до ч.2. ст.533 Цивільного кодексу Сторони домовились, що у разі зміни курсу гривні до євро на встановлену дату оплати у порівняні з курсом, встановленим в цьому пункті Договору, більш ніж на 3%, нова ціна буде визначатися за офіційним курсом євро за даними НБУ на встановлену дату оплати Товару.» Тобто, на момент оплати має відбутись перерахунок ціни за товар (за умови 100% постоплати), зважаючи на курс євро в день АУКЦІОНУ. Вважаємо, що Замовник має зафіксувати ціну товару, що є еквівалентом в євро по курсу НБУ на ДЕНЬ ОГОЛОШЕННЯ ТОРГІВ. Таким прикладом є оголошена закупівля № UA-2020-04-03-001003-b. Тому що потенційні учасники, формуючи тендерні пропозиції, розраховують свої фінансові можливості і ризики, виходячи із даних визначеного бюджету закупівлі та курсу євро на день ОГОЛОШЕННЯ ТОРГІВ. Курс євро в день аукціону наразі – невідомий! Учасники не в змозі прогнозувати/оцінити свої ризики.

У разі стрімкої зміни курсу євро у день аукціону, потенційний учасник-переможець може відмовитись від виконання договору з огляду на свої можливі фінансові втрати.

Тому задля успішного результату проведення закупівлі, вимагаємо викласти п. 3.3. у наступній редакції:
«Ціна Товару, визначена п.3.1. Договору та є еквівалентом __________ євро, що вказується в національній валюті України – гривні і розраховується виходячи з курсу євро до гривні на день оголошення торгів, встановленого НБУ (10.04.2020 1 Євро – 29,6382 грн.). Відповідно до ч.2. ст.533 Цивільного кодексу Сторони домовились, що у разі зміни курсу гривні до євро на встановлену дату оплати у порівняні з курсом, встановленим в цьому пункті Договору, більш ніж на 3%, нова ціна буде визначатися за офіційним курсом євро за даними НБУ на встановлену дату оплати Товару.

А також пункт 12.4. у наступній редакції:
«При зміні поточного курсу ЄВРО встановленого Національним банком України (НБУ) по відношенню до курсу ЄВРО на момент оголошення торгів, вартість товару може бути змінена на величину, пропорційну зміні такого курсу ЄВРО за даними НБУ.
Розрахунок проводиться за наступною формулою: Ц = Ц1× Курс П : Курс1,
де: Ц – змінена ціна за одиницю товару;
Ц1 – первинна ціна за одиницю товару згідно тендерної пропозиції;
Курс П – поточний курс ЄВРО;
Курс 1 – курс ЄВРО станом на момент оголошення торгів.
Поточним курсом ЄВРО є курс ЄВРО, встановлений НБУ на дату укладення додаткової угоди до договору. Курс ЄВРО на момент оголошення торгів становив – 29,6382 грн. за 1 ЄВРО.

Дані щодо курсу євро отримані із архівів курсів НБУ на дату оголошення закупівлі - 10.04.2020.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2020 16:12
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін у проект договору, вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Для вірного розуміння прав та можливостей для коригування істотних умов договору, необхідно детально розглянути співвідношення правових норм ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" та ст. 652 Цивільного кодексу України. Частиною 1 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено: «Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом». Частина 1 статті 652 Цивільного кодексу України регулює порядок зміни або розірвання договору у зв'язку з істотною зміною обставин. Так, зокрема передбачено: «1. У разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися ПРИ УКЛАДЕННІ ДОГОВОРУ, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов'язання». Тобто, вже в момент укладення договору сторони зобов’язані враховувати усі ті обставини, які діють під час підписання договору і вирішувати можливість виконання умов договору.
Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися ПІСЛЯ ЙОГО ПІДПИСАННЯ до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім виключних випадків, встановлених в даній статті.
Зі змісту вказаних норм вбачається, що укладаючи договір сторони розраховують на його належне виконання і досягнення поставлених ним цілей. Звичайно, ПІД ЧАС виконання договору можуть виявлятись обставини, які не могли бути враховані сторонами при укладенні договору, але істотно впливають на інтереси однієї чи обох сторін. Але, звертаємо вашу увагу, що така зміна істотних умов договору має відбуватися ВЖЕ ПІСЛЯ УКЛАДАННЯ ДОГОВОРУ. Оскільки при укладенні договору та визначенні його умов сторони зобов’язані розумно оцінювати ті обставини, при яких він буде виконуватися. Зміна обставин вважається істотною, тільки якщо вони змінилися настільки, що, якби сторони могли це передбачити, ВОНИ НЕ УКЛАЛИ Б ДОГОВІР або уклали б його на інших умовах. Тобто, підставою для зміни істотних умов договору можуть бути лише ТІ обставини, що виникли ПІСЛЯ його підписання та впливають на виконання зобов'язання сторін за договором.
Отже, якщо вносити зміни до проєкту нашого договору в тій редакції, в якій ви пропонуєте, виникне ситуація, що буде суперечити нормам цивільного, антиконкурентного законодавства та законодавства з питань публічних закупівель. Оскільки, при зростанні курсу валюти після дати оголошення закупівлі, але до моменту підписання договору – відбувається зміна істотних умов договору що ДО МОМЕНТУ ПІДПИСАННЯ договору. Тобто переможець процедури закупівлі, знаючи про таке зростання, свідомо під час аукціону будете занижувати свою ціну / АБО свідомо, при укладанні договору, підписувати його на умовах, які не дозволять його виконати і тій редакції, яка погоджена за результатами аукціону.
Звертаємо також вашу увагу, що позиція органів судової влади також є однозначною з даного питання. Тобто, при зміні умов договору потрібно враховувати ТІЛЬКИ ТІ ОБСТАВИНИ, ЯКІ ВИНИКЛИ ПІД ЧАС ВИКОНАННЯ (ТОБЮТО ПІСЛЯ УКЛАДАННЯ) ДОГОВОРУ. Жодні обставини (зокрема зміна курсу валюти з моменту оголошення торгів), які виникли ще ДО ДАТИ укладання договору, НЕ МОЖУТЬ БУТИ належним підтвердженням можливості внесення змін до договору. Як підтвердження наших слів та доводів, просимо ознайомитися з одним із рішень Верховного суду України, в якому якраз розглядалося питання правомірності / неправомірності внесення змін до договору враховуючи обставини, які виникли ЩЕ ДО МОМЕНТУ підписання договору (ПОСТАНОВА Верховного суду України від 17 жовтня 2018 року у Справі № 910/23585/17): «…Водночас, судам слід врахувати, що підставою для зміни істотних умов договору, можуть бути лише обставини, ЩО ВИНИКЛИ ПІСЛЯ ЙОГО підписання та впливають на виконання зобов'язання сторін за договором …»
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші вимоги є незаконними та не підлягають задоволенню
Номер вимоги: UA-2020-04-10-003608-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ «Завод спеціального обладнання», Код ЄДРПОУ:40876326
Дата подання: 28 квітня 2020 20:32
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Згідно з п.3 "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", таблиці 1 "Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»", додатку 1 "ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА" вимагається наступне:

3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів щодо поставки пожежних автомобілів замовникам державної або комунальної форми власності за останні 3 роки, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). (сканований оригінал) (зразок довідки додається).
3.2. Сканований оригінал або копія аналогічних договорів, зазначених в довідці (не менше 3 договорів). Скан-копії документів, що підтверджують передачу майна отримувачу (акти приймання-передачі або видаткові накладні).
3.3. Відгук / рекомендаційний лист від замовника про належне виконання Учасником договорів, зазначених в довідці. (сканований оригінал).
Примітки:
* у випадку, якщо у предметі договору не зазначається конкретна назва товару, які постачалися за договором – учасник обов’язково до копії такого договору долучає належним чином оформлені додатки (тобто додатки, які підписані обома сторонами договору), з яких Замовник зможе визначити товари, які постачалися учасником;
** у випадку, якщо у предметі договору зазначається конкретні найменування товару, який постачався за договором – учасники мають право подавати копії договорів без додатків.
*** Аналогічні договори мають підтверджувати досвід поставки пожежних автомобілів із сумою договору не менше – 2 000 000 грн. кожен.
****Принаймні один відгук має містити інформацію щодо досвіду постачання пожежних автомобілів з цистернами виконаними з полімерних матеріалів (поліпропілен або його похідні з ідентичними фізичними характеристиками).

Виходячи з даних вимог випливає, що:

1) Обмеженнями зазначеними в Пунктк 3.1. замовник звужує коло постачальників до тих, у яких є досвід поставки саме пожежних автомобілів, і тільки замовникам державної або комунальної форми власності.
Якщо компанія займалася виробництвом пожежних машин на експорт або посталвляла пожежні автомобілі імпортного виробництва не замовникам державної або комунальної форми власності або тільки починає свої перші поставки відповідного всім вимогам товару, замовник виключає її !!!
Взяти участь можуть тільки кілька фірм, які поставляли даний товар раніше ....

2) Приміткою «****Принаймні один відгук має містити інформацію щодо досвіду постачання пожежних автомобілів з цистернами виконаними з полімерних матеріалів (поліпропілен або його похідні з ідентичними фізичними характеристиками).", замовник звужує перелік, постачальників, які пройшли п 3.1., до одного.
Не дивлячись на те, що в Додатку № 4 "ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ" у вимогах зазначено: "матеріал цистерни — композитні матеріали типу поліпропілен або еквівалент"
Тобто брати участь може тільки той постачальник у якого є досвід поставки пожежних автомобілів з цистернами виконаними з полімерних матеріалів (поліпропілен або його похідні з ідентичними фізичними характеристиками), а запропонувати до постачання можна еквівалент.

З метою недопущення порушення принципів прозорості та добросовісної конкуренції учасників вимагаємо змінити вимоги щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.

Пропонуємо:

3.1. Довідка про виконання аналогічних договорів щодо поставки автомобілів, де зазначено найменування замовника згідно такого договору; відомості про найменування поставлених товарів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію). (сканований оригінал) (зразок довідки додається).
3.2. Сканований оригінал або копія аналогічних договорів, зазначених в довідці (не менше 3 договорів). Скан-копії документів, що підтверджують передачу майна отримувачу (акти приймання-передачі або видаткові накладні).
3.3. Відгук / рекомендаційний лист від замовника про належне виконання Учасником договорів, зазначених в довідці. (сканований оригінал).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 квітня 2020 16:14
Шановний учаснику.
Розглянувши вашу вимогу щодо внесення змін до кваліфікаційного критерію «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», вважаємо за необхідне повідомити наступне.
Частиною другою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що замовник встановлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір». Тобто, замовник самостійно встановлює вимоги щодо наявності підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору та перелік документів, якими учасник закупівлі повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, виходячи із специфіки та значної вартості предмета закупівлі.
Замовник використовує даний кваліфікаційний критерій з метою визначення та підтвердження фактів:
- постачання учасником товарів, аналогічних предмету закупівлі;
- виконання учасником взятих на себе зобов'язань;
- отримання замовником якісного товару у визначені строки.
Вимога щодо надання учасником аналогічних договорів саме від замовників державної або комунальної форми власності обґрунтована можливістю перевірки достовірності наданої інформації учасником щодо виконання договорів за допомогою відкритих джерел, зокрема через електронну систему закупівель ProZorro та інших або прямих звернень до держзамовників - отримувачів (користувачів) даної пожежної техніки. Також дана вимога унеможливлює підробку документів та інформації, наданих замовнику, змову та інші можливі зловживання з боку недобросовісних учасників. З огляду на стратегічну важливість товару та обмежені строки для проведення закупівлі і постачання товару (дані автомобілі потрібні для захисту людей та навколишнього середовища) вважаємо дану вимогу цілком обґрунтованою. Також наголошуємо, що результати реалізації вище вказаного Проекту (в тому числі і результати процедур публічних закупівель) будуть перевірятися незалежними аудиторами на відповідність вимогам європейського законодавства. Даний факт ще раз підтверджує необхідність зазначення підвищених вимог до учасників торгів з метою врахування норм європейського законодавства щодо процедур публічних закупівель.
Замовником встановлена наступна вимога щодо надання відгуків про виконання аналогічних договорів:«Відгук/рекомендаційний лист від замовника про належне виконання Учасником договорів, зазначених в довідці. (сканований оригінал). Принаймні один відгук має містити інформацію щодо досвіду постачання пожежних автомобілів з цистернами виконаними з полімерних матеріалів (поліпропілен або його похідні з ідентичними фізичними характеристиками).»
Відповідні дані надаються учасником для підтвердження спроможності постачальника виробляти пожежні автомобілі із цистернами,що виготовлені із полімерних матеріалів або їх похідних із ідентичними фізичними характеристиками. Замовник при визначенні вимог до матеріалу пожежної цистерни керувався власним досвідом експлуатації пожежної техніки, а також досвідом вже проведених закупівель пожежних автомобілів на території України. Згідно із аналізом закупівель, проведених різними українськими замовниками, зокрема підрозділами ДСНС України, військовими частинами, аеропортами, тощо - світові і провідні українські виробники пожежних автомобілів використовують полімерні матеріали–поліпропілен та його похідні для виготовлення цистерн.
Наводимо посилання на процедури, що успішно завершені. Постачальниками пожежної техніки є іноземні та вітчизняні виробники:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-03-002765-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-13-001505-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-002420-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-07-002006-c
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-17-002484-a
Також звертаємо вашу увагу, що така значна кількість успішно завершених процедур та наявність достатньої кількості учасників ще раз підтверджують факт відсутності дискримінації у наших вимогах тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 травня 2020
UA-2020-04-10-003608-b20df1d06eadc43678b85209d89156dde
Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Львівській області
Код ЄДРПОУ: 38627339
Місцезнаходження: 79008, Україна, Львівська область обл., місто Львів, вул. Підвальна, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

08 травня 2020 11:01
Цінова пропозиція.PDF
08 травня 2020 11:01
Технічна частина.PDF

Документи

Публічні документи

05 червня 2020 14:09
5. Довідка МВС .zip
05 червня 2020 14:09
1. Цінова пропозиція.PDF
08 травня 2020 16:11
7. Статут .pdf
08 травня 2020 16:11
4. Довідка по ст. 17.PDF
08 травня 2020 16:11
20.4. Сертификат ISO 9001.PDF
08 травня 2020 16:11
20.4. Свідоцтво VIN WMI.pdf
08 травня 2020 16:11
17. Проект Договору.PDF
08 травня 2020 16:11
13. Витяг із ЄДРПОУ.PDF
08 травня 2020 16:10
1. Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ" 13 371 000,00
UAH
13 306 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" 13 330 000,00
UAH
13 330 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 червня 2020 14:09
5. Довідка МВС .zip
05 червня 2020 14:09
1. Цінова пропозиція.PDF
08 травня 2020 16:11
7. Статут .pdf
08 травня 2020 16:11
4. Довідка по ст. 17.PDF
08 травня 2020 16:11
20.4. Сертификат ISO 9001.PDF
08 травня 2020 16:11
20.4. Свідоцтво VIN WMI.pdf
08 травня 2020 16:11
17. Проект Договору.PDF
08 травня 2020 16:11
13. Витяг із ЄДРПОУ.PDF
08 травня 2020 16:10
1. Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

08 травня 2020 11:01
Цінова пропозиція.PDF
08 травня 2020 11:01
Технічна частина.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"

ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
Переможець 13 306 000,00
UAH
04 червня 2020 16:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 червня 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ТІТАЛ"
#24571799
13 306 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 12:14
Додаткова угода 8.pdf зміни до договору
04 березня 2021 12:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 11:23
Додатклва угода 7.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:04
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 16:31
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 16:21
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 22:57
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 22:54
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 18:47
Реєстраційна картка проекту 3952-01.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 18:44
Реєстраційна картка проекту 3952.jpg зміни до договору
04 грудня 2020 18:44
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 10:02
додаткова угода 4.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 10:00
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 17:29
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
20 жовтня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 15:02
Додаткова угода _2.pdf зміни до договору
01 жовтня 2020 14:50
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:41
Додаткова угода _1.jpg зміни до договору
18 серпня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
24 червня 2020 12:21
Договір _ТІТАЛ.pdf укладений
24 червня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі пп. 2 п.12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди продовжити строк поставки товару не збільшуючи суму визначену в Договорі через виникнення об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження поставки терміном до 20 жовтня 2020 р. Підстави для продовження терміну поставки товару зазначені у листі № 210-1 від 09.07.2020 р. ТОВ "КОМПАНЯ ТІТАЛ".
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651,653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 3 ч. 5 ст.41 Закону України "Про внесення змін до закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. № 114-ІХ (далі - Закон) та на підставі пп. 1 п. 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди здійснити покращення якості товару, не збільшуючи суму, визначену в Договорі, через виявлення ряду можливих покращень тактико-технічних характеристик автомобіля.
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. №114-ІХ (далі Закон) та на підставі пп. 2 п. 12.3 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1.Викласти пункт 1.1. Договору в наступній редакції: 1.1. Постачальник зобов'язується у 2020-2021 році поставити Замовнику зазначений в п. 1.2 договору Автомобіль пожежний першої допомоги (пожежна машина легкового класу) (далі по тексту - товар) для реалізації проекту "Спільний захист людей та навколишнього середовища шляхом створення українсько-польської системи попередження та реагування на катастрофи в Карпатському Єврорегіоні" (PLBU.03.02.00 - UA-0704|17-00), в рамках Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна ЄІС 2014-2020, що фінансується за рахунок коштів державного та обласного бюджету Львівської області, а Замовник зобов'язується прийняти і оплатити його. Постачальник передає у власність Замовника товарна умовах, зазначених в цьому договорі". 1.2. Викласти пункт 3.2. Договору в наступній редакції: "3.2. Закупівля буде проведена згідно кошторисних призначень Замовника на 2020-2021 роки. У випадку зміни обсягів фінансування на 2020-2021 роки стосовно предмету закупівлі, Замовник залишає за собою право внести зміни до ціни даного Договору в сторону зменшення." 1.3. Викласти пункт 5.1 Договору в наступній редакції: "5.1. Строк (термін) поставки (передачі) товару - до 01 липня 2021 року". 1.4. Доповнити Договір пунктом 5.4.такого змісту : "5.4. Поставка товару здійснюється за письмовою заявкою Замовника окремо на кожну одиницю товару в межах строку, встановленого пунктом 5.1 даного Договору". 1.5. Викласти пункт 11.1 Договору в такій редакції: "11.1 Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками та діє до 01 липня 2021 року, а в частині фінансових розрахунків до повного його виконання."
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із збільшенням поточного курсу ЄВРО (30.11.2020: 1 Євро - 33,9596 грн.) встановлено Національним банком України (НБУ) у порівнянні з курсом ЄВРО на момент розкриття пропозиції. Сторони погодили збільшити вартість товару та відповідно загальну вартість договору на величину, що є пропорційною зміні такого курсу ЄВРО за даними НБУ.
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При завантаженні договору про закупівлю № 105-20 від 24.06.2020 та додаткової угоди №4 від 30.11.2020 допущено технічну помилку, а саме не завантажено додаток №2 до договору № 105-20 від 24.06.2020 Реєстраційна карта проекту (програми) №3952 та додаток №3 до договору № 105-20 від 24.06.2020 Реєстраційна карта проекту (програми) №3952-01. Довантажені додатки № 2 та №3 вважати невідємною частиною договору про закупівлю №105-20 від 24.06.2020
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, на підставі п. 3.3, ч. 5 п. 12.3., п. 12.4 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: 3.1. Загальна сума договору становить 15 098 700, 00 грн. (п'ятнадцять мільйонів дев'яносто вісім тисяч сімсот грн. 00 коп.), * без ПДВ (на підставі ст. 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств "Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру". Реєстраційні карти проекту № 3952, 3952-1). Ціна за одиницю товару становить 3 019 740,00 грн.* (три мільйони дев'ятнадцять тисяч сімсот сорок грн. 00 коп.) без ПДВ. У 2020 році буде здійснено закупівлю однієї одиниці товару на суму 3 019 740,00 грн.* (три мільйони дев'ятнадцять тисяч сімсот сорок грн. 00 коп.) без ПДВ. 1.2. В зв'язку із зміною джерел фінансування ЗАМОВНИКА, Сторони погодили викласти пункт XIV Договору в новій редакції. Загальна вартість і обсяг поставки товару згідно Договору не міняються.
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, на підставі п. 3.3, ч.5 п.12.3., п. 12.4 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору, а саме, викласти Додаток №1 до Договору “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ” в новій редакції, що додається. Всі інші умови Договору залишаються без змін .
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною поточного курсу ЄВРО (15.12.2020: 1 Євро — 33, 8880 грн.) встановленого Національним банком України (НБУ) у порівняні з курсом ЄВРО на момент розкриття пропозиції (дата аукціону), Сторони погодили змінити вартість товару (та відповідно загальну вартість Договору на величину, що є пропорційною зміні такого курсу ЄВРО за даними НБУ. Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, на підставі п. 3.3, 5.4, ч.5 п.12.3., п. 12.4 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: “3.1. Загальна сума договору становить 15 073 236, 00 грн. (п’ятнадцять мільйонів сімдесят три тисячі двісті тридцять шість грн. 00 коп.), *без ПДВ (на підставі ст. 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європейських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Реєстраційні картки проекту № 3952, 3952-1). Ціна за одиницю товару становить: - 1 автомобіль вартістю 3 019 740, 00 грн. (три мільйони дев’ятнадцять тисяч сімсот сорок грн. 00 коп.) *без ПДВ; - 4 автомобілі вартістю 3 013 374, 00 грн. (три мільйони тринадцять тисяч триста сімдесят чотири грн. 00 коп.) *без ПДВ. У 2020 році буде здійснено закупівлю 2 одиниць товару на суму 6 033 114, 00 грн. (шість мільйонів тридцять три тисячі сто чотирнадцять грн., 00 коп.) *без ПДВ.”, а саме: - 1 автомобіль вартістю 3 019 740, 00 грн.* (три мільйони дев’ятнадцять тисяч сімсот сорок грн. 00 коп.) без ПДВ (згідно офіційного курсу гривні до євро на встановлену дату оплати - 30.11.2020 р.); - 1 автомобіль вартістю 3 013 374, 00 грн. (три мільйони тринадцять тисяч триста сімдесят чотири грн. 00 коп.) *без ПДВ (згідно офіційного курсу гривні до євро на встановлену дату оплати - 15.12.2020 р.); 1.2. Викласти Додаток №1 до Договору “ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ” в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною поточного курсу ЄВРО (03.03.2021: 1 Євро — 33,6006 грн.) встановленого Національним банком України (НБУ) у порівняні з курсом ЄВРО на момент розкриття пропозиції (дата аукціону), Сторони погодили змінити вартість то-вару (та відповідно загальну вартість Договору на величину, що є пропорційною зміні такого курсу ЄВРО за даними НБУ. Керуючись ст. ст. 651, 653 та 654 Цивільного кодексу України, на підставі п. 3.3, 5.4, ч.5 п.12.3., п. 12.4 Договору, Сторони дійшли взаємної згоди внести наступні змі-ни до Договору: 1.1. Викласти пункт 3.1. Договору в наступній редакції: “3.1. Загальна сума договору становить 14 996 568, 00 грн. (чотирнадцять мі-льйонів дев’ятсот дев’яносто шість тисяч п’ятсот шістдесят вісім грн. 00 коп.), *без ПДВ (на підставі ст. 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісією Європей-ських Співтовариств «Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Спів-товариства, не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру». Реєстраційні картки проекту № 3952, 3952-1). Ціна за оди-ницю товару становить: - 1 автомобіль вартістю 3 019 740, 00 грн. (три мільйони дев’ятнадцять тисяч сімсот сорок грн. 00 коп.) *без ПДВ; - 1 автомобіль вартістю 3 013 374, 00 грн. (три мільйони тринадцять тисяч триста сімдесят чотири грн. 00 коп.) *без ПДВ. - 3 автомобілі вартістю по 2 987 818,00 грн. (два мільйони дев’ятсот вісімдесят сім тисяч вісімсот вісімнадцять грн. 00 коп.) *без ПДВ. У 2020 році буде здійснено закупівлю 2 одиниць товару на суму 6 033 114, 00 грн. (шість мільйонів тридцять три тисячі сто чотирнадцять грн., 00 коп.) *без ПДВ.”, а саме: - 1 автомобіль вартістю 3 019 740, 00 грн. (три мільйони дев’ятнадцять тисяч сімсот сорок грн. 00 коп.) *без ПДВ (згідно офіційного курсу гривні до євро на встано-влену дату оплати - 30.11.2020 р.); - 1 автомобіль вартістю 3 013 374, 00 грн. (три мільйони тринадцять тисяч три-ста сімдесят чотири грн. 00 коп.) *без ПДВ (згідно офіційного курсу гривні до євро на встановлену дату оплати - 15.12.2020 р.); У 2021 році буде здійснено закупівлю 3 одиниць товару на суму 8 963 454,00, 00 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот шістдесят три тисячі чотириста п’ятдесят чо-тири грн., 00 коп.) *без ПДВ.”(згідно офіційного курсу гривні до євро на встанов-лену дату оплати – 03.03.2021 р.).
Номер договору про закупівлю: 105-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 996 568,00
UAH