Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання комплексної експертизи проектної документації по об'єкту:«Реконструкція частини хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі під операційний блок та відділення інтенсивної терапії політравми»
Очікувана вартість
37 775,30 UAH
UA-2020-04-10-003323-b bbfc5e531c034253bee8b2a1053e1de7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання комплексної експертизи проектної документації по об'єкту:«Реконструкція частини хірургічного корпусу КНП «КЛШМД» ДМР по вул. Володимира Антоновича, 65 у м. Дніпрі під операційний блок та відділення інтенсивної терапії політравми»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Виконкомівська, 6, Дніпро, Дніпропетровська область, 49000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2020  —  04 травня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

10 квітня 2020 16:02
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДН-КОНСАЛТИНГ"
#35114747
Переможець 37 775,30
UAH
10 квітня 2020 16:02

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 16:04
298-564.pdf укладений
10 квітня 2020 16:03