Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо
Очікувана вартість
2 387 000,00 UAH
UA-2020-04-10-003167-b c39ba7ef94b74af68375e77f60cf0923
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колодій Антон

+380612343511 eluavtodor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЕЛУАШ"
Код ЄДРПОУ: 03345018
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м.Запоріжжя, вул.Волгоградська, 23
Контактна особа: Колодій Антон
+380612343511
eluavtodor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 13:37
Очікувана вартість: 2 387 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 935,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 71600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 л
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, За адресою Пастачальника (АЗС у м.Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцевий бюджет. Розрахунки здійснюються шляхом перерахування коштів на розрахункови й рахунок Постачальника протягом 90 банківських днів. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 15:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 15:41
Додаток 4.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 5.docx
10 квітня 2020 15:41
Тендерна документація.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 7.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 6.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 3.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 2.docx
10 квітня 2020 15:41
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 13 квітня 2020 11:21
Дата відповіді: 15 квітня 2020 08:24
1. Чи можлива зміна умов розрахунку - з відстрочки платежу на передплату? 2. Чи можливо в якості підтвердження підстав відпуску пального через АЗС надати гарантійний лист емітента талонів про можливість отоварювання карток на АЗС згідно з наданим переліком? 3. Чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі, без зазначення всього майна та без надання підтверджуючих .правові підстави користування документів? 4. Чи можливе виключення п. 6.3.5 проекту договору? 5. Чи можливе виключення п. 7.2 проекту договору? 6. Чи можливе виключення п. 7.5 проекту договору? 7. Чи можливе виключення п. 7.6 проекту договору? 8.Чи можливе надання довідки про наявність парцівників в довільній формі? 9.Чи можливе надання довідки про наявність працівників, серед яких є працівники, стаж роботи яких на підприємстві складає менше 2 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.Неможливо;
2.Неможливо;
3.Неможливо;
4.Неможливо;
5.Неможливо;
6.Неможливо;
7.Неможливо;
8.Неможливо;
9.Неможливо.
умови тендерної документації
Дата подання: 15 квітня 2020 17:45
Дата відповіді: 21 квітня 2020 16:42
Доброго дня! Пропозиція Учасника має повністю відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Іноді, трапляються випадки, коли Учасниками допускають в пропозиції формальні помилки, які не впливають на зміст пропозиції, проте, через які Замовник мусить відхиляти таку пропозицію, тому просимо надати опис та приклади формальних помилок
Відповідь: Добрий день!
Роз'яснення щодо формальних (несуттєвих) помилок викладені у розділі 3, пункті 1 тендерної документації Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-003167-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 15 квітня 2020 17:33
дискримінаційні умови
У Примітках до Додатку 1 наявна вимога щодо надання Учасником довідки, якою він підтверджує відсутність фактів припинення договірних відносин у зв’язку з неможливістю виконання своїх зобов’язань (неможливістю поставки палива). Такі положення тендерної документації грубо порушують законодавство про публічні закупівлі, оскільки: Діючим законодавством передбачені підстави розірвання договірних відносин за згодою сторін на підставі належним чином оформленої додаткової угоди (відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених Законом), в цьому випадку відсутні наслідки порушення умов договору, а саме відповідальність яка передбачена умовами договору у вигляді пені, неустойки та інше. Тому, якщо у разі розірвання договору, відсутні наслідки припинення договірних відносин (що підтверджується сторонами по договору), ця обставина не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. Об’єктивний розгляд та оцінка тендерної пропозиції Учасника на відповідність вищенаведеної вимоги можлива не тільки на підставі інформації (та/або документів), наданої Учасником, але і на можливості перевірки такої інформації та документів. Тобто, по договірним відносинам, які регулюються Законом про публічні закупівлі, деяку (не всю) інформацію та документи можливо перевірити на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua), але по іншим договірним відносинам така можливість відсутня, оскільки Замовник не може здійснювати самостійний пошук та збір інформації і на підставі цих даних, суб’єктивно, приймати рішення про відхилення або невідхилення тендерних пропозицій учасників. Керуючись логікою Замовника при встановленні даної вимоги, підприємство, яке за весь період своєї діяльності, має всього пару виконаних договорів з поставки нафтопродуктів (та інформацію про виконання яких можливо перевірити на веб-порталі Уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua)) є надійним партнером Замовника, оскільки саме ця обставина (на думку Замовника) гарантує належне виконання таким учасником умов договору у майбутньому. Враховуючи вищенаведене, з метою недопущення порушення вимог частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), якими передбачена недискримінація учасників та розраховуючи на дотримання з Вашого боку норм чинного законодавства, наполягаємо на виключення обмежуючих умов шляхом внесення змін до відповідних пунктів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 16:32
Вимогу щодо внесення змін у тендерній документації відхилено.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-003167-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 23 травня 2020 23:41
невідповідність тендерної пропозиції переможця вимогам тендерної документації
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до КП "ЕЛУАШ", оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме :
-добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням;

Відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Замовник визнав переможцем закупівлі ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не зважаючи на невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та надання недостовірної інформації, а саме:

1. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен зазначити інформацію про наявність:
-власного або орендованого офісу. У разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази – надати копію договору оренди (чи іншого договору).В договорах повинно бути зазначено майно, яке зазначено довідках у відповідності до даного Додатку.
ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» зазначає наявність орендованого офісу (згідно договору оренди № 26/11 від 26 листопада 2019 р. -місцезнаходження офісу – м. Запоріжжя, вул Перемоги,63. Орендодавцем є ТОВ «ДЕЛІШЕС ФУД Україна»).
В той же час, у складі тендерної пропозиції міститься ВИПИСКА з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, в якому зазначено, що місцезнаходження ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» - м. Запоріжжя, вул. Перемоги, буд.63 , але, звертаємо увагу, дата формування документу - 21.10 2019 р., тобто до підписання договору оренди.

Крім того, відповідно до Інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна (додається), ТОВ «ДЕЛІШЕС ФУД Україна» відсутній у складі власників, у т.ч. нежитлового приміщення, загальної площею 15,0 кв. метрів, тому не має права передавати в оренду майно, яке йому не належить.

Отже, на підставі п.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі». в разі встановлення факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.



2. Відповідно до Розділу 3 тендерної документації, Учасник надає
- інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації;
А саме, згідно Додатку 1 :
- Учасники повинні зазначити правові підстави відпуску пального через АЗС зазначену у довідці (власна АЗС, орендована АЗС, партнерська АЗС).
- В разі використання орендованої(партнерської) матеріально-технічної бази-учасник повинен надати копію договору оренди чи іншого договору, лист (гарантія або довідка) від емітенту, який надає картки-талони на пальне.

ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» у Довідці Інформація про наявність власної чи орендованої (партнерської) матеріально-технічної бази (офіси, склади, гаражі та інше) зазначено:
АЗС за адресою м. Запоріжжя, вул. Верхня,3-д (правова підстава користування – партнерська, за договором № 05/09-1 від 05.08.19 р. між ТОВ «ПРОСТОР-ДС» (Постачальник) та ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» (Покупець))
Відповідно до п.1.1. , 1.2. Розділу 1 вищевказаного договору:
« В порядку та на умовах визначених цим Договором, Постачальник зобов’язується організовувати та забезпечувати заправку паливно-мастильними матеріалами автотранспорту Покупця, а Покупець зобов’язується приймати та оплачувати відпущені паливно-мастильні матеріали (надалі іменуються «ПММ»).
«Відпуск ПММ здійснюється у мережі автозаправних станцій Постачальника (надалі-іменується – мережа АЗС). Мережа АЗС – автозаправні станції, що працюють під ТМ «PATRIOT» на яких Покупець має право отримати ПММ відповідно до умов цього Договору. Перелік автозаправних станцій, що належить до мережі АЗС, які здійснюють обслуговування за даним Договором вказано у Додатку №1 до цього Договору.»
Виходячи зі змісту договору № 05/09-1 від 05.08.19 р. не вбачається отримання товару, що є предметом закупівлі саме Замовником, транспорт якого не є транспортом ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ».
Гарантійний лист від ТОВ «ПРОСТОР-ДС» б/н та б/д, адресований Директору ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», також не містить жодних гарантій Замовнику на отримання товару, що є предметом даної закупівлі.

Аналогічна ситуація по АЗС, розташованої за адресою : м. Запоріжжя, вул. Південне шосе,75 (правова підстава користування – партнерська, за договором № ДГ-0004478 від 09.04.2019 р. між ТОВ «БЕЛНАФТОГАЗ» (Постачальник) та ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» (Покупець)).
Виходячи зі змісту вищевказаного договору не вбачається отримання товару, що є предметом закупівлі саме Замовником, транспорт якого не є транспортом ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ».
Гарантійний лист від ТОВ «БЕЛНАФТОГАЗ» б/н та б/д, адресований Директору ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», також не містить жодних гарантій Замовнику на отримання товару, що є предметом даної закупівлі.


3. Згідно Додатку 3 тендерної документації, Учасник « повинен надати інформацію про наявність лабораторії з випробування Нафти та нафтопродуктів:
a. Необхідно надати договір на виконання робіт з випробування Нафти та нафтопродуктів та атестат акредитації випробувальної лабораторії (центру).

Проте, у складі тендерної пропозиції ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» відсутній атестат про акредитацію випробувального центру ТОВ «ІНСПЕКТОРАТ Україна» з усіма додатками, які є невід’ємною частиною до атестата, зареєстрованого у Реєстрі 20 вересня 2019 року за № 20710 (на заміну виданого від 27 травня 2019 року зв’язку з внесенням змін).


Враховуючи вищенаведене, пропозиція ТОВ "ФОРПОСТ СІТІ» не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та мала бути відхилена на підставі норм ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».


З огляду на вищенаведене, , з метою недопущення порушень законодавства під час здійснення Замовником Процедури закупівлі ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» ВИМАГАЄ: відмінити рішення про визначення переможцем у процедурі відкритих торгів ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ», завершити закупівлю відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 09:25
Вимогу щодо відміни рішення тендерного комітету Замовника відхилено.

Документи

21 квітня 2020 16:32
Відповідь на вимогу.docx

Документи подані скаржником

23 травня 2020 23:41
витяг-офис.pdf
23 травня 2020 23:41
Атестат з додатками.pdf
23 травня 2020 23:41
витяг з ЄДРПОУ 15.05.2020.pdf
23 травня 2020 23:41
наказ Грюков 13.05.2020.pdf
23 травня 2020 23:41
Статут 8 редакція.pdf
23 травня 2020 23:41
опис.pdf
23 травня 2020 23:41
рішення 24.pdf

Документи

27 травня 2020 09:25
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 1 728 000,00
UAH з ПДВ
1 728 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" 2 382 000,00
UAH з ПДВ
2 274 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" 2 378 000,00
UAH з ПДВ
2 378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 14:12
Електронний підпис
25 квітня 2020 13:18
Електронний підпис
25 квітня 2020 13:16
РЕЄСТР.pdf
25 квітня 2020 13:16
Протокол НР.7Z
25 квітня 2020 13:16
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 квітня 2020 13:16
Лист для клієнтів.7z
25 квітня 2020 13:16
додаток 7.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 6.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 5.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 4.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 3 частина 3.rar
25 квітня 2020 13:16
Додаток 3 частина 2.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 3 частина 1.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 2.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 1 частина 6.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 1 частина 5.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 1 частина 4.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 1 частина 3.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 1 частина 2.rar
25 квітня 2020 13:16
додаток 1 частина 1.rar
25 квітня 2020 13:16
Гарантія 2933-20.7z
25 квітня 2020 13:16
Витяг із Статуту.7z
25 квітня 2020 13:16
Банківська ліцензія.7z

Публічні документи

14 травня 2020 11:00
Електронний підпис
14 травня 2020 10:59
Dovidka_20118435370200691311.pdf.p7s
14 травня 2020 10:59
Dovidka_20118435370200691311.pdf
14 травня 2020 10:59
Довідка з ДФС.pdf.p7s
14 травня 2020 10:59
Довідка з ДФС.pdf
14 травня 2020 10:59
Довідка (1).zip
05 травня 2020 16:25
Електронний підпис
05 травня 2020 16:21
Електронний підпис
25 квітня 2020 10:58
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:01
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:00
Реєстр документів.pdf.p7s
24 квітня 2020 15:00
Реєстр документів.pdf
24 квітня 2020 15:00
Додаток 6 Листи згоди.pdf
24 квітня 2020 14:59
Додаток 1 ч.5 Звіти ЄСВ.pdf
24 квітня 2020 14:59
Додаток 1 ч.2 Транспорт.pdf
24 квітня 2020 14:59
Баланс.pdf.p7s
24 квітня 2020 14:59
Баланс.pdf
24 квітня 2020 14:59
Протокол НР (1).7Z
24 квітня 2020 14:59
Наказ Фролова Ю.М (1).7Z
24 квітня 2020 14:59
Лист для клієнтів (2).7z
24 квітня 2020 14:59
Гарантія 2993-20.7z
24 квітня 2020 14:59
Витяг із Статуту (1).7z
24 квітня 2020 14:59
Банківська ліцензія (2).7z

Публічні документи

24 квітня 2020 11:37
Електронний підпис
24 квітня 2020 11:36
Сфера ВЛ Херсон.PDF
24 квітня 2020 11:36
Накладна ЗПО.pdf
24 квітня 2020 11:36
Лист-відгук ЗПО.PDF
24 квітня 2020 11:36
Лист-відгук (ОУФО).pdf
24 квітня 2020 11:36
Договір з ЗПО.pdf
24 квітня 2020 11:36
СТАТУТ.pdf
24 квітня 2020 11:36
Рішення ЗУ про ТОВ.pdf
24 квітня 2020 11:36
Протокол №1.pdf
24 квітня 2020 11:36
Паспорт, ІНН Директора.pdf
24 квітня 2020 11:36
Опис.pdf
24 квітня 2020 11:36
Наказ №1 (Величко).pdf
24 квітня 2020 11:36
Ліцензія ТОВ ФМГ.pdf
24 квітня 2020 11:36
Довідка щодо Ліцензії.pdf
24 квітня 2020 11:36
Довідка з ПУМБ 10.01.2020.pdf
24 квітня 2020 11:36
Витяг ФМГ 27.01.2020.pdf
24 квітня 2020 11:36
Витяг ПДВ.pdf
24 квітня 2020 11:36
Витяг з ЄДР від 08.01.2020.pdf
24 квітня 2020 11:36
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"

ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Відхилено 1 728 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 15:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
Переможець 2 274 000,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 15:51

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ"
#42722773
2 274 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 16:23
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 15:36
Протокол виправлення помилки 195 (1).pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:35
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2020 16:01
Додаткова угода1 (1).pdf зміни до договору
27 травня 2020 16:01
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 15:24
Договір 38ЕЗ.pdf укладений
27 травня 2020 15:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни Договору.
Номер договору про закупівлю: 38/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення помилки
Номер договору про закупівлю: 38/ЕЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол про ви
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — не вказанa
Сума оплати за договором: 2 130 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 355 000,00 UAH)