Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інкубатор для новонароджених
Очікувана вартість
879 427,85 UAH
UA-2020-04-10-003044-a c5eb5c942eb14301bb71fe41ff497d07
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Грегірчак Мар'яна Михайлівна

+380313221554 knprakhivrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Рахівська районна лікарня" Рахівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01992624
Місцезнаходження: 90600, Україна , Закарпатська обл., Рахів, вулиця Карпатська, будинок 1
Контактна особа: Грегірчак Мар'яна Михайлівна
+380313221554
knprakhivrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 22:21
Звернення за роз’ясненнями: до 20 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 12:36
Очікувана вартість: 879 427,85 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 794,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Інкубатор для новонароджених
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90600, Україна, Закарпатська область, м.Рахів, вул.Карпатська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії
НК 024:2019: 35121 — Інкубатор для транспортування новонароджених

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 квітня 2020 22:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 22:47
Витяг із протоколу.docx
22 квітня 2020 22:47
тендерна докуменація нова редакція.docx
22 квітня 2020 22:47
додаток 4 нова редакція.doc
22 квітня 2020 22:47
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
22 квітня 2020 22:47
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx
10 квітня 2020 22:21
ДОДАТОК 2.docx
22 квітня 2020 22:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 22:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2020 22:47
Витяг із протоколу.docx
22 квітня 2020 22:47
тендерна докуменація нова редакція.docx
10 квітня 2020 22:21
тендерна докуменація.docx
22 квітня 2020 22:47
додаток 4 нова редакція.doc
10 квітня 2020 22:21
додаток 4.doc
22 квітня 2020 22:47
ДОДАТОК 3 нова редакція.docx
10 квітня 2020 22:21
ДОДАТОК 3.docx
22 квітня 2020 22:47
ДОДАТОК 1 нова редакція.docx
10 квітня 2020 22:21
ДОДАТОК 1.docx
10 квітня 2020 22:21
ДОДАТОК 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про надання роз’яснень
Дата подання: 16 квітня 2020 11:12
Дата відповіді: 21 квітня 2020 22:41
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо визначення ціни пропозиції а також внести необхідні зміни. Предмет закупівлі відноситься до медичних виробів, продаж яких передбачає нарахування ПДВ у розмірі 7% (для платників ПДВ). У п.2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначається що «Загальна ціна пропозиції – означає суму, за яку Учасник передбачає поставити товари, надати послуги чи виконати роботи в обсязі, визначеному Замовником». Але при цьому Оголошенні очікувана вартість, в формі цінової пропозиції та в проекті договору зазначено ціну закупівлі без ПДВ. Це призводить до дискримінації учасників, які є платниками ПДВ, оскільки договір не може бути укладений, а торги мають бути визнані такими, що не відбулися, у разі якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену Замовником на фінансування закупівлі. З цієї причини учасники-платники ПДВ, повинні встановлювати свої ціни в межах очікуваної вартості вже з врахуванням 7% ПДВ, що ставить їх у нерівне становище з учасниками (що не є платниками ПДВ), оскільки у останніх не виникає обов’язку нарахування та сплати податкового зобов’язання на суму ПДВ, а у Учасника який у встановленому законодавством порядку зареєстрований як платник ПДВ такі зобов’язання виникають. Просимо надати роз’яснення як будуть порівнюватись ціни пропозицій учасників з різним статусом платників ПДВ та яка є остаточна очікувана вартість закупівлі, якщо закупівля відбудеться з ПДВ, так щоб усі учасники були у рівному становищі. Або просимо визначити у всіх документах (включаючи Оголошення) вартість закупівлі з ПДВ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно зі статтею 3 Рамкової Угоди між Урядом України та Комісії Європейських Співтовариств "Заходи, що фінансуються в цілому або частково коштом Співтовариства не обкладаються податками, митними зборами, або іншими стягненнями аналогічного характеру
Про надання роз’яснень
Дата подання: 16 квітня 2020 11:15
Дата відповіді: 21 квітня 2020 23:29
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо строку поставки товару а також внести необхідні зміни. В п. 1.1. Розділу І Проекту договору (Додаток 3) зазначено: "Постачальник зобов’язується у 2020 році поставити Замовнику товари, зазначені в п.1.2. Договору, а Постачальник — прийняти і оплатити такі товари.". Просимо виправити технічну помилку і викласти цей пункт в наступній редакції: "Постачальник зобов’язується у 2020 році поставити Замовнику товари, зазначені в п.1.2. Договору, а Замовник — прийняти і оплатити такі товари." Окрім того, в п.5.1 Розділу V Проекту договору (Додаток 3) зазначено: «Строк (термін) поставки товару: ______2020 р.». Тобто термін поставки чітко не визначений, обмежується лише 2020 роком і буде уточнюватись при підписанні договору в залежності від строків завершення процедури закупівлі. Але при цьому в п.4.4 Загальних положень тендерної документації вказано «Загальний строк поставки – 2 квартал 2020 р.». Ми вважаємо, що ця умова є дискримінаційною по відношенню до тих Учасників, які готові поставити товар, але на даний момент такого товару на складі Учасника в Україні не має. Зважаючи на процедурні терміни, можливі перенесення подання чи розгляду пропозицій з причини змін, усунення порушень чи розгляду скарг, договір може й не бути укладений до кінця 2го кварталу. Просимо п.4.4 Загальних положень тендерної документації викласти в наступній редакції «Загальний строк поставки – протягом 2го – 3го кварталів 2020 р.»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у тендерну документацію (дод.4 до тендерної документації) буде внесено зміни
Про надання роз’яснень
Дата подання: 16 квітня 2020 11:18
Дата відповіді: 21 квітня 2020 23:32
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо документів які підтверджують виконання аналогічного договору а також внести необхідні зміни. Відповідно до п.3.1-3.3 Додатку 2 Тендерної документації в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник повинен надати: - довідку у довільній формі, про виконання аналогічного договору……………… (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) - Аналогічний договір про поставку товарів, необхідних замовнику із усіма додатковими угодами та додатками. - Відгук / рекомендаційний лист про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) (сканований оригінал). Просимо звернути увагу на протиріччя в вимогах, оскільки в довідці дозволяється не наводити комерційну чи конфіденційну інформації, а договір необхідно подавати з усіма додатками (тобто включаючи специфікації, ціни, умови оплати, тощо. Просимо п. 3.2. викласти в наступній редакції: "Аналогічний договір про поставку товарів, необхідних замовнику із усіма додатковими угодами та додатками (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію)" Окрім того, хочемо зазначити, що в абзаці третьому п.2 Статті 16 говориться: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Тобто у якості підтвердження виконання договору може бути не тільки лист-відгук, але ж і бухгалтерські документи, які свідчать, що товар було передано Замовнику в строк та в повному обсязі: видаткова накладна, акт прийому-передачі, тощо. Просимо п. 3.2. викласти в наступній редакції: "Відгук / рекомендаційний лист (оформлений за підписом керівника або уповноваженої особи замовника) або підписану видаткову накладну чи акт приймання-передачі товару (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю чи конфіденційну інформацію) про належне виконання Учасником договору зазначеного в довідці (сканований оригінал).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у тендерну документацію (дод.1 до тендерної документації) буде внесено зміни
Про надання роз’яснень
Дата подання: 16 квітня 2020 11:20
Дата відповіді: 21 квітня 2020 23:59
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо засвідчення переклада документів для тендерної пропозиції а також внести необхідні зміни. У п.7 Загальних вимог тендерної документації вказано: "У разі надання учасником у складі пропозиції будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою. Переклад маю бути посвідчений нотаріально". Звертаємо Вашу увагу, що нотаріальне засвідчення перекладів документів з інших мов не вимагається Законом про публічні закупівлі. Окрім того, відповідно до статті 100 Закону України «Про нотаріат» документи, які складені за кордоном за участю іноземних властей або які від них виходять, приймаються нотаріусами за умови їх легалізації органами Міністерства закордонних справ України. Відповідно до положень Інструкції про порядок консульської легалізації офіційних документів в Україні та за кордоном, затвердженої наказом Міністерства закордонних справ України від 04.06.2002 р. №113, консульської легалізації підлягають лише ті офіційні документи, які видані за участю органів державної влади або органів місцевого самоврядування. Таким чином, документи що можуть подаватись учасниками та викладені іноземною мовою (наприклад сертифікат про навчання персоналу, авторизаційні листи виробника, тощо) посвідчені нотаріально оскільки не підлягають консульській легалізації оскільки не видані органами державної влади іншої країни. Просимо вимогу «Переклад має бути посвідчений нотаріально» видалити з тендерної документації або змінити на «Переклад має бути посвідчений учасником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у тендерну документацію буде внесено зміни
Медико-технiчнi вимоги
Дата подання: 16 квітня 2020 11:23
Дата відповіді: 21 квітня 2020 23:26
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо Медико-технічних вимог, а також внести необхідні зміни. В Оголошенні закупівлі, в Тендерній документації та додатках до неї Замовник визначив предмет закупівлі за НК 024:2019 як "35121 Інкубатор для транспортування новонароджених". Але це не відповідає технічній специфікації (Додаток 4), оскільки виходячи з медико-технічних вимог, Замовник планує придбати стаціонарний інкубатор для виходжування (а не транспортування) новонароджених, хоча він і має колеса для переміщення самого інкубатора всередині лікарні. Просимо надати додаткові роз’яснення щодо предмету закупівлі або внести відповідні зміни у визначенні за НК 024:2019.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вибір коду відповідно до НК 024:2019 було обрано саме "35121 Інкубатор для транспортування новонароджених", тому що згідно опису, це: « Блок з електричним приводом, розроблений для забезпечення захищеного контрольованого середовища для підтримки необхідного рівня температури і вологості в основному для недоношених дітей і новонароджених, які не можуть в достатній мірі регулювати температуру свого тіла; як правило, виріб розташований на колесах, розроблений також для транспортування дітей або за межі охороноздоровчої установи, або на її території….» а нами у медико-технічних вимогах до інкубатора для новонароджених передбачено наявність колес.
Медико-технiчнi вимоги
Дата подання: 16 квітня 2020 11:26
Дата відповіді: 21 квітня 2020 23:55
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо Медико-технічних вимог, а також внести необхідні зміни. Згідно вимог п.1 Загальних вимог Додатку 4 «Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та міжнародним стандартам, виготовлений виключно в країнах Європейського Союзу або України та не порушувати медико – технічних вимог до предмету закупівлі». Тим самим Замовник встановив дискримінаційні вимоги до учасників, які можуть запропонувати якісне обладнання, вироблене, наприклад, в Японії, США, Великобританії, тощо. Просимо викласти зазначений пункт у наступній редакції: «Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати національним та міжнародним стандартам та не порушувати медико – технічних вимог до предмету закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нами при проведенні даної закупівлі не було порушено жодного принципу Закону України "Про публічні закупівлі".
Тобто, всі характеристики предмету закупівлі, які ми вимагаємо згідно додатку №4 до тендерної документації Код національного класифікатора України ДК 021-2015 (CPV): 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатор для новонароджених)» НК 024:2019 –35121 Інкубатор для транспортування новонароджених , встановлені з метою забезпечення належного надання медичної допомоги .
Крім того, нами в даному додатку чітко зазначено, що : «Технічні, якісні та кількісні характеристики устаткування повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у наступних таблицях…»
Враховуючи вищезазначене, медико-технічні вимоги зазначені в таблиці згідно додатку 4 до тендерної документації не можуть бути дискримінаційними.
Медико-технiчнi вимоги
Дата подання: 16 квітня 2020 11:27
Дата відповіді: 21 квітня 2020 23:56
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо Медико-технічних вимог, а також внести необхідні зміни. Вимога п.2.3 Додатку 4 «Вимірювання та регулювання температури у відповідності з температурою тіла новонародженого в межах 25.0-37.5ºС.» дещо некоректно копіює вимогу пункту 2.4 «Вимірювання та регулювання температури повітря в кювезі в межах 25.0-39.0ºС.». Якщо вимога п.2.3 стосується повітря – то вона не потрібна, оскільки це зазначено у п.2.4. Якщо ж ця вимога стосується температури шкіри, то це потребує уточнення. Але тоді при цьому нижня межа температури шкіри в 25 ºС є зовсім некоректною, оскільки неможливою. Температура нижча за 34 ºС вважається критичною для життя і потребує негайних заходів по зігріванню, що в інкубаторах для новонароджених реалізовано за рахунок своєчасного виявлення гіпотермії та подачі сигналу тривоги. Практично всі виробники інкубаторів налаштовують датчик контролю за температурою шкіри і систему тривог на діапазон від 340С-350С до 380С. Просимо викласти п.2.3 у наступній редакції «Вимірювання температури шкіри новонародженого в межах, не гірше ніж 34-38ºС».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: у тендерну документацію (дод.4 до тендерної документації) буде внесено зміни
Медико-технiчнi вимоги
Дата подання: 16 квітня 2020 11:30
Дата відповіді: 21 квітня 2020 23:57
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення щодо Медико-технічних вимог, а також внести необхідні зміни. Вимога п.2.5 Додатку 4 «Вимірювання та сервоконтроль відносної вологості повітря в межах 0-100%.» є фізично некоректною, та штучно обмежує конкуренцію, так як встановлює параметри, які не можливо використовувати для нормального виходжування новонароджених. Вологість понад 95% має схильність до конденсування на всіх поверхнях, і така вологість зовсім не потрібна в інкубаторі для новонародженого. Сухе повітря з вологістю нижче 20-30% сушить не тільки шкіру, а і дихальні шляхи, що швидко призводить до перегріву новонароджених. Не говорячи вже про рівень вологості 0%, який навіть досягти практично неможливо в умовах інкубатору. З цих причин виробники інкубаторів встановлюють діапазон виміру та регулювання вологості в межах 25-90%. Просимо дану вимогу викласти у наступній редакції «Вимірювання вологості повітря під куполом із сервоконтролем у діапазоні від 25 до 90%, не гірше».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нами при проведенні даної закупівлі не було порушено жодного принципу Закону України "Про публічні закупівлі".
Тобто, всі характеристики предмету закупівлі, які ми вимагаємо згідно додатку №4 до тендерної документації Код національного класифікатора України ДК 021-2015 (CPV): 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Інкубатор для новонароджених)» НК 024:2019 –35121 Інкубатор для транспортування новонароджених , встановлені з метою забезпечення належного надання медичної допомоги .
Крім того, нами в даному додатку чітко зазначено, що : «Технічні, якісні та кількісні характеристики устаткування повинні відповідати або бути ліпшими за показники, наведені у наступних таблицях…»
Враховуючи вищезазначене, медико-технічні вимоги зазначені в таблиці згідно додатку 4 до тендерної документації не можуть бути дискримінаційними.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КАТРОНІК" 811 400,00
UAH
790 600,00
UAH
Документи
ФОП Довба Світлана Євгенівна 876 000,00
UAH
791 205,72
UAH
Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 21:10
Електронний підпис
29 квітня 2020 21:09
9. Проект договору.pdf
29 квітня 2020 21:09
8. Інші відомості ч.2 .pdf
29 квітня 2020 21:09
7. Інші відомості ч.1.pdf
29 квітня 2020 21:09
6. Повноваження.pdf
29 квітня 2020 21:09
4. Технічні вимоги ч.1.pdf
29 квітня 2020 21:09
3. 17 ст.pdf
29 квітня 2020 21:09
1 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 10:26
Кваліфікація.pdf
24 квітня 2020 10:26
Опис.pdf
24 квітня 2020 10:25
Відповідність.pdf
24 квітня 2020 10:25
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КАТРОНІК"

ФОП Довба Світлана Євгенівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КАТРОНІК"
#39320082
Відхилено 790 600,00
UAH
01 червня 2020 23:22
ФОП Довба Світлана Євгенівна
#2215202549
Відхилено 791 205,72
UAH
01 червня 2020 23:24

Документи

01 червня 2020 23:22
Електронний підпис
07 травня 2020 22:33
ПРОТОКОЛ строк.docx

Документи

01 червня 2020 23:24
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
01 червня 2020 23:24
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі