Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія
Очікувана вартість
3 928 658,88 UAH
UA-2020-04-10-003027-a ● 1947c3de8c65472c9f3602ff134e50c5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Арена Львів" |
Код ЄДРПОУ: | 38457291 |
Вебсайт: | http://www.arenalviv.com.ua |
Місцезнаходження: | 79031, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Стрийська,199 |
Контактна особа: |
Сліпецький Орест Євгенович 380507488846 arenalviv.prozorro@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 21:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 13:26 |
Очікувана вартість: | 3 928 658,88 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 928,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1720000 Кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79031, Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 199
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 квітня 2020 21:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 квітня 2020 21:07 |
ТД Електрична енергія_2020_2_1.doc | |
17 квітня 2020 19:26 |
Перелік змін до ТД.docx | |
17 квітня 2020 19:25 |
ТД Електрична енергія_2020_2_1_п.в..doc | |
17 квітня 2020 19:24 |
ТД Електрична енергія_2020_2_1.doc |
17 квітня 2020 21:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 квітня 2020 21:07 |
ТД Електрична енергія_2020_2_1.doc
|
||||||
17 квітня 2020 19:26 |
Перелік змін до ТД.docx
|
||||||
17 квітня 2020 19:25 |
ТД Електрична енергія_2020_2_1_п.в..doc
|
||||||
17 квітня 2020 19:24 |
ТД Електрична енергія_2020_2_1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Група
Дата подання: 14 квітня 2020 09:47
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:51
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць.
Відповідь: ДП «Арена Львів» відноситься до групи А, проте не налає Учасникам орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць у зв’язку з тим, що він буде не характерний та не інформативний. Це зумовлено рядом факторів, зокрема на стадіоні відбуваються ряд заходів (футболи, концерти, конференції тощо), які проходять не систематично, але споживають значну кількість енергії.
ОСР
Дата подання: 14 квітня 2020 09:48
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:51
Чи врахована в очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника)?.
Відповідь: В очікувану вартість предмета закупівлі послуга з розподілу електричної енергії не врахована, оплата здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи.
Вимірювальні площадки
Дата подання: 14 квітня 2020 09:53
Дата відповіді: 16 квітня 2020 17:50
Доброго дня!
Шановний замовнику, до якої вимірювальної площадки відноситься Державне підприємство "Арена Львів" Бурштинський енергоострів чи ОЕС Україна?
Відповідь: У Львівській області є частка споживачів, які підключені до вимірювальної площадки Бурштинський енергоострів. Для отримання інформації, куди саме відноситься ДП «Арена Львів» , Вам необхідно звернутись до оператора системи у Львівській області.
Група
Дата подання: 14 квітня 2020 14:24
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:52
Шановний Замовник, просимо Вас повідомити до якої групи площадок вимірювання належить Замовник (Група "а" (з АСКОЕ) чи група "б" (без АСКОЕ). Якщо до групи "А" - прохання надати орієнтований погодинний графік споживання електричної енергії за місяць. Чи врахована в очікуваної вартості предмету закупівлі вартість розподілу ОСР (а саме: оплата за послугу з розподілу здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи розподілу або через Постачальника)? Який клас напруги ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: ДП «Арена Львів» відноситься до групи А, проте не налає Учасникам орієнтовний погодинний графік споживання електричної енергії за місяць у зв’язку з тим, що він буде не характерний та не інформативний. Це зумовлено рядом факторів, зокрема на стадіоні відбуваються ряд заходів (футболи, концерти, конференції тощо), які проходять не систематично, але споживають значну кількість енергії.
В очікувану вартість предмета закупівлі послуга з розподілу електричної енергії не врахована, оплата здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи.
Клас напруги 2-ий.
В очікувану вартість предмета закупівлі послуга з розподілу електричної енергії не врахована, оплата здійснюється Замовником безпосередньо оператору системи.
Клас напруги 2-ий.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-003027-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП", Код ЄДРПОУ:36716332
Дата подання: 16 квітня 2020 13:30
Вимога щодо структурного підрозділу і колл-центру
Видалення вимоги щодо наявності в учасника власного окремого структурного підрозділу або власного структурного підрозділу - Центру обслуговування споживачів (клієнтів) в межах Львівської області з додатковим додаванням договору оренди чи іншого документу, який підтверджує право користування таким приміщенням та виключити вимогу про обов’язковість функціонування колл-центру в автоматичному режимі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 квітня 2020 17:47
Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу UA – 2020-04-10-003027-a.b1 від 16.04.2020 р. на закупівлю UA – 2020-04-10-003027-a «Електрична енергія».
Згідно з п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами):
Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Отже постачальники повинні створити умови для реалізації права споживачів подавати свої звернення/скарги/претензії, в тому числі і через єдине вікно.
Оскільки ДП «Арена Львів» розташоване та здійснює свою діяльність на території Львівської області, а функціонування центру обслуговування клієнтів , чи окремого структурно підрозділу, у іншій області, не дозволить ДП «Арена Львів» в повній мірі забезпечити своє право на подачу звернення/скарги/претензії, або ж для забезпечення свого права на подачу скарги/скарги/претензії доведеться витрачати додаткові кошти підприємства (відрядження, кур’єрські служби тощо). Вважаємо це певним обмеженням наших прав, як споживача, що гарантовані «Правилами роздрібного ринку», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами)
Стосовно вимоги «надання відповідей на ці звернення за участю оператора кол-центру/контакт-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів)».
Забезпечення такої можливості закладено у самому визначенні терміну «кол-центр», який наведений в «Мінімальних вимогах до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року, а саме п.1.2. Загальних положень:
кол-центр - система надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участю оператора кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів)
Враховуючи вищенаведене та для забезпечення в повному обсязі своїх прав, як споживача електричної енергії, що гарантується законодавством України, ДП «Арена Львів» в тендерній документації вимагає наявність центру обслуговування клієнтів, чи окремого структурного підрозділу, у Львівській області із всіма підтверджуючими документами його функціонування та кол-центру зі всіма передбаченими законодавством режимами роботи.
На підставі викладеного, вважаємо Вашу вимогу UA – 2020-04-10-003027-a.b1 від 16.04.2020 р. на закупівлю UA – 2020-04-10-003027-a «Електрична енергія» необґрунтованою та такою, що обмежує права ДП «Арени Львів», як споживача електричної енергії.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з п. 8.3.17. «Правил роздрібного ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами):
Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз’яснення та інформацію, передбачену законодавством.
У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно-консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором.
Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов’язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку.
Отже постачальники повинні створити умови для реалізації права споживачів подавати свої звернення/скарги/претензії, в тому числі і через єдине вікно.
Оскільки ДП «Арена Львів» розташоване та здійснює свою діяльність на території Львівської області, а функціонування центру обслуговування клієнтів , чи окремого структурно підрозділу, у іншій області, не дозволить ДП «Арена Львів» в повній мірі забезпечити своє право на подачу звернення/скарги/претензії, або ж для забезпечення свого права на подачу скарги/скарги/претензії доведеться витрачати додаткові кошти підприємства (відрядження, кур’єрські служби тощо). Вважаємо це певним обмеженням наших прав, як споживача, що гарантовані «Правилами роздрібного ринку», затвердженими Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 312 (зі змінами)
Стосовно вимоги «надання відповідей на ці звернення за участю оператора кол-центру/контакт-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів)».
Забезпечення такої можливості закладено у самому визначенні терміну «кол-центр», який наведений в «Мінімальних вимогах до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол-центрами», затвердженим постановою НКРЕКП № 373 від 12.06.2018 року, а саме п.1.2. Загальних положень:
кол-центр - система надання інформаційних послуг абонентам шляхом обробки їх вхідних звернень, що надходять через засоби телекомунікації (надання відповідей на ці звернення за участю оператора кол-центру та в автоматичному режимі за допомогою голосового меню самообслуговування або перенаправлення звернень до відповідних структурних підрозділів)
Враховуючи вищенаведене та для забезпечення в повному обсязі своїх прав, як споживача електричної енергії, що гарантується законодавством України, ДП «Арена Львів» в тендерній документації вимагає наявність центру обслуговування клієнтів, чи окремого структурного підрозділу, у Львівській області із всіма підтверджуючими документами його функціонування та кол-центру зі всіма передбаченими законодавством режимами роботи.
На підставі викладеного, вважаємо Вашу вимогу UA – 2020-04-10-003027-a.b1 від 16.04.2020 р. на закупівлю UA – 2020-04-10-003027-a «Електрична енергія» необґрунтованою та такою, що обмежує права ДП «Арени Львів», як споживача електричної енергії.
Відповідь на вимогу UA – 2020-04-10-003027-a.b1 від 16.04.2020 р. на закупівлю UA – 2020-04-10-003027-a «Електрична енергія»
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 13:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД" |
3 900 960,00
UAH з ПДВ
|
3 735 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" |
3 797 760,00
UAH з ПДВ
|
3 797 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЕНЕРГОТРАНСЗАХІД" #39634860 |
Відхилено |
3 735 840,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 17:34
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" #42092130 |
Переможець |
3 797 760,00
UAH з ПДВ
|
28 квітня 2020 17:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:54
|
дод.угода_5_Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2020 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2020 11:29
|
дод.угода_4_Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2020 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:18
|
дод.угода_3_Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2020 14:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 липня 2020 15:36
|
дод.угода_2_Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
23 липня 2020 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 червня 2020 12:59
|
дод.угода_1_Львівенергозбут.pdf | зміни до договору |
23 червня 2020 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2020 20:04
|
Договір_Львівенергозбут.pdf | укладений |
14 травня 2020 20:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгодження зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). |
Номер договору про закупівлю: | 90596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дані зміни вносяться відповідно до п.7 ч.4 ст.36 закону України «Про публічні закупівлі» , Постанови НКРЕКП від 11.07.2020р. № 1329 "Про внесення змін до Постанова НКРЕКП від 10.12.2019р. № 2668, згідно якої змінюється регульований тариф на послуги з передачі електричної енергії ПрАТ "НЕК "УКРЕНЕРГО" та п.п. 5.4.7.1 Договору № 90596 від 14.05.2020р |
Номер договору про закупівлю: | 90596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 5.1. Розділу "Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії", а саме змінено розподіл коштів за рахунок державного бюджету та власних коштів, без зміни загальної вартості договору та обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 90596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 5.1. Розділу "Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії", а саме змінено розподіл коштів за рахунок державного бюджету та власних коштів, без зміни загальної вартості договору та обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 90596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни в пункт 5.1. Розділу "Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії", а саме змінено розподіл коштів за рахунок державного бюджету та власних коштів, без зміни загальної вартості договору та обсягів закупівлі. |
Номер договору про закупівлю: | 90596 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |