Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект наочно-дидактичних матеріалів для кабінету фізики
Очікувана вартість
219 795,00 UAH
UA-2020-04-10-003025-a 4d7c80773fb743f6b585402e174018da
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Халіна Надія Миколаївна

380577255005 nkhalina76@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Індустріального району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146328
Вебсайт: http://ruoord.kharkivosvita.net.ua
Місцезнаходження: 61007, Україна , Харківська обл., Харків, Біблика, 26
Контактна особа: Халіна Надія Миколаївна
380577255005
nkhalina76@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 21:45
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 21:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 13:58
Очікувана вартість: 219 795,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 219,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22470000-5: Посібники


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект наочно-дидактичних матеріалів для кабінету фізики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61007, Україна, Харківська область, Харків, вул. Біблика, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 серпня 2020
ДК 021:2015: 22470000-5 — Посібники

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: бюджет м. Харків на 2020 рік Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 23:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 23:24
Проект договору.doc
10 квітня 2020 23:24
ТД дидактика_кабінет фізики.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-003025-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3365908854
Дата подання: 13 квітня 2020 15:32
Дискримінаційна вимога
Добрий день.
Звертаємо Вашу увагу, що тендерною документацією встановлені дискримінаційні вимоги, а саме надання «Документ, встановлений наказом Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» зразка (свідоцтво або гриф), виданий компетентним органом державної влади, яким підтверджується відповідність товару, що пропонується учасником (всі найменування) педагогічним вимогам.»
Просимо прибрати дану вимогу, а саме надання свідоцтва або грифу на лабораторне обладнання, оскільки дана норма порушує вимоги законодавства. Враховуючи те, що даний документ не є обов'язковим згідно з вимогами законодавства, то Учасники повинні отримати його конкретно для участі у Вашій закупівлі. Проте, зважаючи на ситуацію, що на сьогодні склалася в країні - введення режиму карантину та надзвичайної ситуації, обмеження роботи закладів та установ з клієнтами (в тому числі, ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти») Учасники позбавлені можливості виконати Вашу вимогу та взяти участь у Вашій закупівлі, що порушує принцип рівності та недискримінації Учасників закупівель. Тому, вимагаємо прибрати з Тендерної документації вимогу щодо необхідності надання зазначеного документу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2020 12:05
Доброго дня! Відповідно п. 1.3 ст.1 Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 № 537 «Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України» офіційне визнання відповідності навчальної літератури, засобів навчання і навчального обладнання вимогам державних стандартів освіти, державних санітарних правил і норм, гігієнічних нормативів, інших нормативних документів реалізується через процедуру надання МОН відповідного грифа МОН або свідоцтва МОН "Про визнання відповідності педагогічним вимогам" (далі – Свідоцтво). Оснащення загальноосвітнього навчального закладу повинно відповідати вимогам державних освітніх стандартів. Наказом МОН від 22.06.2016 №704 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» регламентовано необов’язковість надання Свідоцтва під час поставки засобів навчання та обладнання. Разом з тим, згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вимагати в тендерній документації іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи те, що наочно-дидактичні матеріали закуповуються для забезпечення освітнього процесу в школі і будуть використовуватися учнями та вчителями під час учбового процесу, замовник вважає вимогу надання даного Свідоцтва обов’язковою та безумовною до виконання. Для одержання грифа МОН або Свідоцтва автор, видавництво або інші фізичні та юридичні особи - суб'єкти підприємницької діяльності, що мають виключні права на використання твору, засобу навчання чи навчального обладнання, звертаються з листом-клопотанням до Інституту інноваційних технологій і змісту освіти. Тобто отримання Свідоцтва покладено на виробника або офіційного представника навчального видання, засобу навчання чи навчального обладнання, а не на Учасника. Виробники/офіційні представники, орієнтовані на виробництво, реалізацію навчального видання, засобу навчання чи навчального обладнання для навчальних закладів та дотримуються державних і галузевих стандартів на виріб, дане Свідоцтво мають (тим паче, що складові комплекту не є ексклюзивними та давно введені в обіг на ринку в Україні). Враховуючи те, що вимога щодо наявності Свідоцтва не є дискримінаційною та не звужує коло учасників, замовником прийнято рішення у незадоволенні вашої вимоги. Дякуємо!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОФАН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ 205 750,00
UAH з ПДВ
205 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ" 210 000,00
UAH з ПДВ
210 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 219 780,00
UAH з ПДВ
219 780,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 18:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 18:54
Лист-відгук.pdf
28 квітня 2020 18:54
Витяг.pdf
28 квітня 2020 18:54
Виписка.pdf
28 квітня 2020 18:54
Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 18:54
Лист про повноваження.pdf
28 квітня 2020 18:54
Довідка стаття 17.pdf
28 квітня 2020 18:54
Довідка про санкції.pdf
28 квітня 2020 18:54
Транспортні послуги.pdf
28 квітня 2020 18:54
Аналогічний договір___.pdf
28 квітня 2020 18:54
Гарантійний лист.pdf
28 квітня 2020 18:54
Кофан паспорт.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:43
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:41
стаття 17.pdf
24 квітня 2020 16:41
сертифікати цифровий.pdf
24 квітня 2020 16:41
санкції.pdf
24 квітня 2020 16:41
пропозиція.pdf
24 квітня 2020 16:41
Проект договору.pdf
24 квітня 2020 16:41
про транспорт.pdf
24 квітня 2020 16:41
про заміну.pdf
24 квітня 2020 16:41
пояснення.pdf
24 квітня 2020 16:41
пояснення свідоцтво.pdf
24 квітня 2020 16:41
пояснення 4опп.pdf
24 квітня 2020 16:41
порівняння.pdf
24 квітня 2020 16:41
Паспортні дані.pdf
24 квітня 2020 16:41
лист згода.pdf
24 квітня 2020 16:41
ісо.pdf
24 квітня 2020 16:41
Ідент.код.pdf
24 квітня 2020 16:41
захист довкілля.pdf
24 квітня 2020 16:41
довідка з банку.pdf
24 квітня 2020 16:41
Витяг платника.pdf
24 квітня 2020 16:41
Витяг ЄДРПОУ Замковий.pdf
24 квітня 2020 16:41
виписка.pdf
24 квітня 2020 16:41
аналогічний договір.pdf
24 квітня 2020 16:41
Авторизаційний лист.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 18:19
Електронний підпис
28 квітня 2020 18:17
КП.pdf
28 квітня 2020 18:17
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.pdf
28 квітня 2020 18:17
Аналогічні договори.pdf
28 квітня 2020 18:17
Сертифікати СЕС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОФАН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ

ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОФАН ДМИТРО ЮРІЙОВИЧ
#3467108376
Відхилено 205 750,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:00
ФОП "ЗАМКОВИЙ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ"
#3365908854
Відхилено 210 000,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:03
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"
#34763967
Відхилено 219 780,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:06

Документи

15 травня 2020 10:57
Електронний підпис
15 травня 2020 10:56
Протокол №104.PDF
07 травня 2020 16:32
Електронний підпис
07 травня 2020 16:28
протокол №98.pdf

Документи

15 травня 2020 11:02
Електронний підпис
15 травня 2020 11:01
Протокол №105.PDF

Документи

15 травня 2020 11:04
Електронний підпис
15 травня 2020 11:03
Протокол №106.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
15 травня 2020 11:06
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі