Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт кабінету інформатики Тахтаулівського НВК по вул. Центральна,115 с. Тахтаулове Полтавського району Полтавської області (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002981-a a46f01e0b32849fdabdfbe873ff2f978
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретільник Наталія Володимирівна

+380532222907 buxosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області
Код ЄДРПОУ: 02145642
Вебсайт: http://metodcentr-prr.at.ua
Місцезнаходження: 38721, Україна , Полтавська обл., Сем'янівка Полтавський район, вул. Центральна, буд. 23
Контактна особа: Веретільник Наталія Володимирівна
+380532222907
buxosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 20:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 09:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 15:23
Очікувана вартість: 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт кабінету інформатики Тахтаулівського НВК по вул. Центральна,115 с. Тахтаулове Полтавського району Полтавської області (ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38720, Україна, Полтавська область, Полтавський район, с. Тахтаулове, вул. Центральна,115
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 20:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 20:40
Проект договору.docx
10 квітня 2020 20:40
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-002981-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:42244274
Дата подання: 01 травня 2020 11:35
щодо відхилення тендерної пропозиції
Т О В А Р И С Т В О З О Б М Е Ж Е Н О Ю В І Д П О В І Д А Л Ь Н І С Т Ю
«Б У Д І В Е Л Ь Н А К О М П А Н І Я
« БУДЛІДЕР »
______________________________________________________________________________
36014, Україна, м. Полтава, вул. Зигіна,29 кім.301
Тел.: +380503465153
Р/р UA733510050000026006878841546, ПАТ УкрСиббанк МФО 351005 код за ЄДРПОУ 42244274
e-mail bk_budlider@ukr.net

вих. № 257 від 30.04.2020 року
Вимога
28.04.2020 року відбувся аукціон з предмету закупівлі Поточний ремонт кабінету інформатики Тахтаулівського НВК по вул. Центральна, 115, с. Тахтаулове Полтавського району Полтавської області (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) ТОВ «БК «Будлідер» запропонувало найнищу ціну на виконання робіт.
Згідно протоколу №317 від 30.04.2020 року тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації, щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БК «Будлідер» відхилено пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
ТОВ «БК «Будлідер» вважає, що протокол №317 суперечить вимогам ст. 3 Закону України «Про публічну закупівлю», викладені підстави не відповідають дійсності на підставі наступного:
1.Учасником у своїй тендерній пропозиції надано довідку №173 від 24.04.2020 року у довільній формі, що ТОВ «БК «Будлідер» протягом останніх трьох років не було притягнуто до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), але без підпису та печатки. Замовник не звертався до учасника за додатковим підтвердженням інформації, зазначеної у довідці. Документація передбачає формальні (несуттєві помилки), тому Учасник вважає, що не було підстав для відхилення його пропозиції.
На всіх довідках міститься вихідний номер та дата на момент подання.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі, фізичних осіб-підприємців у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення Замовником.
У складі пропозиції учасника містяться довідка від 24.04.2020 року № 173 з інформацією, що учасник останні три роки не притягувався до відповідальності за порушення, передбачені пунктом 4 частини другої статті 6, пункту 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.
Крім того, не варто забувати: переможець торгів повторно має підтвердити, що у замовника немає підстав відмовити йому в участі в торгах.
При цьому замовник сам перевіряє відсутність такої підстави для відмови. Оскільки, відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 30 Закону № 922 замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо наявні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 цього Закону. Тож замовник при перевірці цієї підстави може звернутися до відповідних органів за отриманням такої інформації
Реєстр має формувати та вести Національне агентство з питань запобігання корупції (далі — Нацагентство). Як зазначено на офіційному сайті Нацагентства (https://nazk.gov.ua), ним здійснюються заходи щодо початку ведення Реєстру. Внесення інформації до Реєстру та надання відомостей з нього про юридичну особу Нацагентство здійснюватиме після початку ведення ним Реєстру. Інформація з цього приводу розміщена за адресою в мережі Інтернет: https://nazk.gov.ua/yedynyy-derzhavnyy-reyestr-osib-yaki-vchynyly-korupciyni-abo-povyazani-z-korupciyeyu
2. Гарантійний лист №156 від 24.04.2020 року підтверджує, що учасник - ТОВ «БК «Будлідер» зобов’язується застосовувати заходи із захисту довкілля під час виконання робіт «поточного ремонту кабінету інформатики» і підтверджує, що його діяльність відповідає вимогам діючого природоохоронного законодавства.
3. Що стосується не надання на всіх працівників копії сертифікатів (посвідчень) та копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці – це ненадання чи невідповідність не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації, оскільки в тендерній документації чітко не прописано, що на всіх працівників.
4. Щодо гарантійний лист, за яким зобов’язується забезпечити у майбутньому під час виконання робіт всю необхідну техніку, прилади, обладнання, засоби та механізми, що є необхідними для якісного виконання предмету закупівлі, учасником в своїй тендерній пропозиції надано довідку №176 від 24.04.2020 року про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, які є у власності.
5. Щодо ознайомлення з наказом №5-к від 28.02.2020 року «про прийняття на роботу», згідно КЗпП України не є обов’язковим. Кадровик ознайомлює працівника з локальними документами: правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором, посадовою інструкцією тощо. Це не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника.
6. Що стосується календарного графіку, то під час укладання договору підряду з переможцем відкритих торгів можливе уточнення календарного графіка виконання робіт, без зміни строку виконання, після надходження або уточнення інших документів та рішень, які впливають на показники плану фінансування.
Якщо Замовник вважає, що подана пропозиція не відповідає вимога тендерної документації, то відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
З огляду на вищевикладене ТОВ «БК «Будлідер» просить надати можливість усунути незначні недоліки у поданій пропозиції у закупівлі «Поточний ремонт кабінету інформатики Тахтаулівського НВК по вул. Центральна, 115, с. Тахтаулове Полтавського району Полтавської області (ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-002981-a).


Директор В.П. Юхно
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 травня 2020 12:21
1. Згідно умов тендерної документації – «всі аркуші тендерної пропозиції учасника повинні бути пронумеровані та містити підпис уповноваженої посадової особи учасника із зазначенням посади, прізвища (Згідно Розділу ІІІ п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції). Відсутність підпису ніяк не відноситься до формальної помилки. В тендерній документації чітко написано, що вважається формальними помилками : «відсутність підписів на окремих документах допускається тільки, якщо це аркуш тендерної пропозиції на якому відсутня будь-яка інформація».
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від учасника довідки в довільній формі, тому і вимагався лист-гарантія в довільній формі, про відсутність інших підстав визначених в статті 17 ЗУ, це мова йде не про п.2 ч.1, п.4 ч.1, пп. 5,6 ч.1 , п.2 (які надані учасником). Замовник не вимагає оригіналів довідок, мова йде про довідки у довільній формі.
Згідно умов тендерної документації, в разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання зазначених документів. Від учасника такого обґрунтування не надходило.
В причинах відхилення вашої тендерної пропозиції мова не йде про п.2 ч.1 ст. 17, дані якої є у відкритих реєстрах.
2. Потрібно було надати гарантійний лист про дотримання технологій і заходів із захисту довкілля, а вами був наданий гарантійний лист тільки стосовно заходів із захисту довкілля.
3. В тендерній документації чітко написано, що потрібно заповнити довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт (пункт 2.1), а наступним пунктом до цього розділу (пункт 2.2) чітко написано надати копії сертифікатів (посвідчень) та копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Якщо учаснику було щось незрозуміло, він мав право в період уточнення задати запитання, запитань не надходило.
4. Довідка №176 від 24.04.2020, на яку ви посилаєтесь, це довідка про наявність у Учасника торгів обладнання та матеріально- технічної бази, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі, яка вимагалася теж, а потрібно було надати ще гарантійний лист, що під час виконання робіт буде забезпечена вся необхідна техніка, прилади, обладнання, засоби та механізми, що є необхідними для якісного виконання предмету закупівлі.
5. Ніхто не говорить, що відсутність підпису на наказі – це основна та єдина причина відхилення вашої тендерної пропозиції, в протоколі занотовуються всі зауваження по тендерній пропозиції.
6. Під час укладання договору будуть уточнені конкретні числа початку виконання робіт, а у вашому календарному графіку навіть місяць занотовано нелогічно.
Занотована вами інформація про виправлення помилок протягом 24 години та звернення до учасника, стосується нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо Замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 18.04.2020 року включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно з положенням Закону в поточній редакції, а не в новій редакції. Наша процедура закупівлі розпочата 10 квітня 2020 року, тому вона проводиться та завершується згідно поточної редакції, а не нової ЗУ. А вами занотована нова редакція ЗУ «Про публічні закупівлі».
При вивченні представленої Вами тендерної пропозиції було виявлено достатньо підстав для відхилення пропозиції, згідно з п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі». З повагою, тендерний комітет.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002981-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ІННОВАТИВ БУД», Код ЄДРПОУ:40935831
Дата подання: 06 травня 2020 17:27
Відхилення тендерної пропозиції
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ІННОВАТИВ БУД», (Далі – ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД» , Учасник), код ЄДРПОУ 40935831, є учасником закупівлі робіт по об’єкту: «Поточний ремонт кабінету інформатики Тахтаулівського НВК по вул. Центральна, 115 с. Тахтаулове Полтавського району Полтавської області(ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи), що оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням - https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2020-04-10-002981-a.
Рішенням тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації (протокол № 320/1 від 05.05.2020 року), тендерну пропозицію ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД» відхилено, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.
ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД» не погоджується з аргументацією тендерного комітету щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції умовам тендерної документації.
Керуючись, ч.3 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД» звертається до замовника з вимогою , щодо невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.

1)Тендерною документацією встановлено, що : «Учасник надає лист-гарантію (повинен містити підпис уповноваженої особи) щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 4 тендерної документації».
На виконання такої вимоги, ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД» надало інформаційну довідку № 26/04-20/18 від 26.04.2020 року , а не лист –гарантію. Тендерний комітет зазначає, що цей факт свідчить про те, що учасник не виконав умову тендерної документації.
Ми вважаємо дане твердження тендерного комітету упередженим, оскільки помилка несуттєва та не впливає на зміст пропозиції .

2)Наступною невідповідністю умовам тендерної документації, на думку тендерного комітету, документів ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД», є те, що відсутній гарантійний лист , що при виконанні робіт будуть застосовуватися і дотримуватись технології і заходи із захисту довкілля.
По даному питанню повідомляємо: Лист- гарантія № 26/04-20/19 від 26 квітня 2020 року було надано у складі тендерної пропозиції (стор.51 тендерної пропозиції), що ще раз доводить упереджене ставлення тендерного комітету до пропозиції Учасника ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД» .

3)Наступною невідповідністю умовам тендерної документації, на думку тендерного комітету, документів ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД», є те, що , згідно з додатком 4 тендерної документації відсутня інформаційна довідка про якість матеріалів, а також відсутній гарантійний лист, що всі будівельні матеріали будуть сертифіковані.
З цього приводу зазначаємо, у складі тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД» надано Лист-гарантію №26/04-20/17 від 26 квітня 2020 року (стор.49 тендерної пропозиції), в якій гарантовано якість застосованих матеріалів та наявність сертифікатів якості.
Відхилення тендерної пропозиції з цієї підстави є необґрунтованим.
4)В тендерній пропозиції, не сходиться сума на 0,09 копійок.
Механічна описка . Вихідний № 26/04-20/29 ( стор.187 тендерної пропозиції) в верхній табличній частині в рядку Вартість пропозиції : «179655,91 грн.( сто сімдесят дев'ять тисяч шістсот п'ятдесят п'ять гривень 91 коп.) Без ПДВ, 35931,18 грн. – ПДВ. Загальна сума з ПДВ 215587,09 грн.(двісті п'ятнадцять тисяч п'ятсот вісімдесят сім грн. 09 коп.)»- сума ПДВ -вказано вірно.

5)Не на всіх працівників надано копії сертифікатів (посвідчень) та копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці, копії дипломів. Це не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника у зв’язку із невідповідністю пропозиції вимогам тендерної документації, тому що в тендерній документації немає такої чітко прописаної умови – на кожного працівника. Копії дипломів надано на всіх працівників з освітою.
Що стосується інших недоліків, Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
На нашу думку порушено основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатково слід зазначити, що ціна нашої тендерної пропозиції, є реально економічно вигіднішою ніж пропозиції інших учасників, яких розглядає Замовник. Хоча згідно тендерної документації : «Оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
по критерію «Ціна» - 100%.»
Просимо Замовника, переглянути рішення № 320/1 від 05.05.2020 р. , про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «НВП «ІННОВАТИВ БУД».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 18:53
В тендерній документації вимагалося надати лист-гарантію щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів, а надано інформаційну довідку. Це не відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, так як в тендерній документації занотовано конкретно, що відноситься до формальних помилок, такі помилки в них відсутні. Лист-гарантія та інформаційна довідка, це різні речі, різне значення та тлумачення. Інформаційна довідка надає інформацію, а гарантійний лист, щось гарантує.
Стосовно суми ПДВ в тендерній пропозиції, це не відноситься до описок, так як в тендерній документації занотовано, що «технічними помилками та описками є втрата окремої букви в слові, заміна однієї букви іншою». В тендерній документації вимагалося надати гарантійний лист щодо забезпечення нормального стану навколишнього середовища та гарантійний лист, що при виконанні робіт будуть застосовуватися і дотримуватися технології і заходи із захисту довкілля. Вами було надано один узагальнений гарантійний лист. Ніхто не говорить, що це основна та єдина причина відхилення вашої тендерної пропозиції, в протоколі занотовуються всі зауваження по тендерній пропозиції.
В тендерній документації чітко написано, що потрібно заповнити довідку, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт (пункт 2.1), а наступним пунктом до цього розділу (пункт 2.2) чітко написано надати копії сертифікатів (посвідчень) та копії протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. Якщо учаснику було щось незрозуміло, він мав право в період уточнення задати запитання, запитань не надходило.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник має право в період подачі пропозиції, подати вимогу (скаргу) до Замовника, а потім і до органу оскарження (АМКУ) щодо положень тендерної документації. Таких скарг не надходило.
Відсутність будь-яких запитань , уточнень або скарг стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, означає, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації.
Стосовно копій дипломів на працівників з освітою, то відсутні дані про Березовського А.Ю.
Також у довідці про працівників не зазначена освіта, розряд працівників та стаж занотовано лише роки. А ці дані потрібно було надати довідкою не довільної форми, а за поданим зразком. Це означає, що надана інформація в неповному обсязі, що вимагалася у відомостях про учасника.
Занотована вами інформація про виправлення помилок протягом 24 години та звернення до учасника, стосується нової редакції ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ч.5 розділу 10 Закону в новій редакції «Прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Таким чином, якщо Замовник розпочав процедуру закупівлі та розмістив відповідне оголошення до 18.04.2020 року включно, то проведення такої закупівлі (внесення змін, розгляд скарг та звернень, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, підписання договору про закупівлю та його виконання тощо) відбуватиметься згідно з положенням Закону в поточній редакції, а не в новій редакції. Наша процедура закупівлі розпочата 10 квітня 2020 року, тому вона проводиться та завершується згідно поточної редакції, а не нової ЗУ. А вами занотована нова редакція ЗУ «Про публічні закупівлі».
Оцінка тендерної пропозиції проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки зазначених у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно вимог нашої тендерної документації – Ціна – 100 %.
Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації.
При вивченні представленої Вами тендерної пропозиції було виявлено достатньо підстав для відхилення пропозиції, згідно з п.4 ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» та мова про упереджене ставлення до вашої пропозиції марне та безпідставне.
З повагою, тендерний комітет.

Документи подані скаржником

01 травня 2020 11:34
вимога.pdf

Документи подані скаржником

06 травня 2020 17:34
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-28-000001 ● 834c8c958ba84a7abd57f89fa2aa46b4
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 травня 2020 09:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО – СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
28.05.2020 № 31
Полтава

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
від 28.05.2020 № 31

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-04-10-002981-a, 10.04.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Начальник Управління Ірина САЛОГУБ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Управлінням Північного - східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зроблено висновок: «Моніторингом установлено, що тендерною документацією замовника (додаток 3) передбачено, що учасник для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» повинен надати довідку за формою, викладеною у таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, необхідних для виконання умов даної закупівлі (з обов’язковим зазначенням обладнання, інструментів, та складу). В довідці має бути зазначено марку механізму, обладнання та транспортного засобу. В складі тендерної пропозиції переможця надано довідку від 14.04.2020 № 65, яка не містить інформації про: - марку «Бетонозмішувача 140 л»; - наявність офісу. Вказане не виконує вимоги тендерної документації замовника. З огляду на вказане, тендерна пропозиція переможця не відповідала вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню на підставі пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону, оскільки тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації. В порушення норм частини першої статті 31 Закону замовник не відмінив процедуру закупівлі та уклав з ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» договір про надання послуг від 20.05.2020 № 114.» На момент подання відповіді на Вашу вимогу повідомляємо про те, що у Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області відсутні будь-які підстави для розірвання Договору про надання послуг від 20.05.2020 №114 з ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» за умовами викладеними його розділів в межах визначених Цивільним кодексом України від 16.01.2003 №435-IV (зі змінами) та Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV (зі змінами). Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Полтавської РДА Полтавської області, проаналізувавши дані веб-ресурсів, пояснює наступне: Бетонозмішувач – це машина для готування бетонної суміші механічним способом з цементу, води, піску і гравію (або щебеню). Бетономішалки бувають періодичної і безперервної дії, із змішуванням при вільному падінні матеріалів та з примусовим змішуванням, стаціонарні і пересувні. За принципом дії розрізняють наступні типи бетонозмішувачів: - гравітаційні бетонозмішувачі працюють за рахунок принципу гравітаційного падіння суміші (під дією сили тяжіння) в барабані. В такому барабані нерухомо закріплені лопатки, які не дозволяють компонентам ковзати по стінках при обертанні, цим самим і забезпечується перемішування. Гравітаційні бетонозмішувачі застосовуються, в основному, як невеликі пересувні бетономішалки. Їх перевагою є можливість перемішування будь-яких інших сипучих продуктів. Серед бетонозмішувачів гравітаційного типу змішування найбільшим обсягом, які випускаються, являються зазвичай автобетонозмішувачі, які поєднують функцію транспортування бетонної суміші і її одночасного змішування. Бетонозмішувачі примусової дії мають нерухомий барабан і робочі лопаті, які обертаються, з допомогою яких і відбувається перемішування. Бетонозмішувач примусового типу дії дозволяє готувати бетонні суміш більш однорідні за складом і більш високої якості. Внаслідок цього примусові бетонозмішувачі застосовуються в основному в складі блоків змішувачів, бетонних вузлів, бетонозаводів. Види робочих органів примусових бетонозмішувачів: тарілчасті, планетарні, турбулентні, горизонтальні (з одним або двома валами). Бувають безперервні і періодичної дії. Змішувачі діляться також в залежності від розміру заповнювача на два класи. При розмірі фракції твердого наповнювача від 20 до 70 мм - це власне бетонозмішувачі, а машини, які працюють з компонентами менших фракцій, - розчинозмішувачі. По можливості пересування бетонозмішувачі бувають: 1) мобільні бетонозмішувачі; 2) стаціонарні - в таких бетоносмесителях велика продуктивність, ніж в мобільних. Крім того, повідомляємо, що в нормативних документах чинних на території України відсутнє твердження про марку бетонозмішувачів. Бетонозмішувачі в Україні ще з часів СРСР випускалися серійно, а саме: пересувні (місткістю 100—250 л) і стаціонарні (місткістю 425—4500 л), з примусовим змішуванням матеріалів і автобетонозмішувачі (місткістю 3 100 л) для готування бетонної суміші під час руху автомобіля. В тендерній пропозиції наданої ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» зазначено «Бетонозмішувач 140 л» - це свідчить, що даний бетонозмішувач є пересувний, та має такі характеристики: Об’єм робочої камери 140.0 (л) Об’єм загрузки 0.14 (куб. м) Час для змішування 7.0 (хв). Тому, ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп» надано в тендерній пропозиції надано інформацію в повному обсязі, яка вимагалася Замовником. Крім того повідомляємо, що висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області про ненадання марки на дане обладнання є не доцільним. Бетонозмішувачі вітчизняного виробника не мають посилання на фірму країни виробника (бренд), що є у інших зарубіжних країнах, а саме: хорватські Limex, чеські Zitrek, німецькі Denzel та інші. Але у вітчизняної техніки є як мінімум дві незаперечні переваги: по-перше, вона сконструйована з урахуванням кліматичних умов нашої країни, по-друге, знайти необхідні запчастини і витратні матеріали для неї набагато легше, ніж для зарубіжної. Бетонозмішувачі розрізняють по типу, а не по марці. Тендерним комітетом не вимагалося надання автобетонозмішувача (місткістю 3 100 л), який встановлюється на певний транспортний засіб, який має відповідну марку, а саме: DAF, MAN, КаМаз тощо. Внаслідок вище викладеного, повідомляємо, що вказувати бренд виробника, тендерним комітетом не вимагалося. А документи надані учасником відповідають вимовам чиненого законодавства та не містять підстав для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Віват Груп». Крім того, повідомляємо Вас, що в тендерній пропозиції не містилися вимоги про «марку наявність офісу», містилася інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника, про те офіс – це являється приміщенням, тобто матеріально - технічна база не має ніякої марки. Максимально, що має - це інвентарний номер, про те тендерною документацією не вимагалося, про що затверджено в Міжнародних стандартах бухгалтерського обліку. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Полтавської районної державної адміністрації Полтавської області в період здійснення моніторингу (до моменту оприлюднення висновку Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області) внесені зміни до фактично укладеного договору про надання послуг від 20.05.2020 № 114 шляхом укладання додаткової угоди від 02.06.2020 № 1, якою пункти 12.6 та 12.8 договору викладено в новій редакції, які відповідають чинному законодавству. З повагою тендерний комітет.

2020-06-24 11:39:00


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 16:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЛІДЕР" 179 277,22
UAH з ПДВ
165 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" 249 079,38
UAH з ПДВ
166 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ІННОВАТИВ БУД» 215 587,09
UAH з ПДВ
167 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛІБОР" 222 574,80
UAH з ПДВ
212 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мале підприємство "Івліс" 219 989,00
UAH з ПДВ
219 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ" 225 000,00
UAH з ПДВ
225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" 248 099,38
UAH з ПДВ
248 099,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2020 14:20
Електронний підпис
25 квітня 2020 14:18
реєстр документів.pdf
25 квітня 2020 14:18
локальний кошторис.pdf
25 квітня 2020 14:18
Мойсеєва 2.pdf
25 квітня 2020 14:18
Самойлов.pdf
25 квітня 2020 14:18
Довідки Укрсиббанк.pdf
25 квітня 2020 14:18
відгук ЦРЛ.PDF
25 квітня 2020 14:18
тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2020 14:18
Документи 1.pdf
25 квітня 2020 14:18
аналогічний договір 1.pdf
25 квітня 2020 14:18
Документи 2.pdf
25 квітня 2020 14:18
аналогічний договір 2.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:31
Електронний підпис
24 квітня 2020 15:15
Наказ на призначення.pdf
24 квітня 2020 15:15
ПДВ.JPG
24 квітня 2020 15:15
Технічне завдання.pdf
24 квітня 2020 15:15
ТЕХ ЗАВДАННЯ.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 08:47
Тенд.проп. частина 6.pdf
27 квітня 2020 08:46
Тенд.проп.частина 5.pdf
27 квітня 2020 08:45
Тенд.проп. частина 4.pdf
27 квітня 2020 08:44
Тенд. проп. частина 3.pdf
27 квітня 2020 08:43
Тенд. проп. частина 2.pdf
27 квітня 2020 08:43
Тенд.проп. частина 1.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 19:17
Електронний підпис
25 квітня 2020 18:55
2020-04-25_18-31-04_3.pdf
25 квітня 2020 18:55
2020-04-25_18-18-50_2.pdf
25 квітня 2020 18:55
2020-04-25_17-41-10_1.pdf

Публічні документи

26 квітня 2020 11:06
Зміст.pdf

Конфіденційні документи

26 квітня 2020 11:06
Тендерна документація ст29-89.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Особиста інформація про працівників

Публічні документи

25 квітня 2020 16:28
Електронний підпис
25 квітня 2020 16:27
13. Витяг ПДВ.pdf
25 квітня 2020 16:27
24. п. 6 ч. 1 ст. 17.pdf
25 квітня 2020 16:27
23. п. 4 ч. 1 ст. 17.pdf
25 квітня 2020 16:27
22. п. 2 ч. 1 ст. 17.pdf
25 квітня 2020 16:27
0. Реєстр документів.pdf
25 квітня 2020 16:27
12. Витяг ЄДР.pdf
25 квітня 2020 16:27
7. Дипломи працівників.pdf
25 квітня 2020 16:27
39. Проект договору.pdf
25 квітня 2020 16:27
4. Довідка працівники.pdf
25 квітня 2020 16:27
14. Статут ТОВ СМАРТОМ.pdf
25 квітня 2020 16:27
1. Довідка МТБ.pdf
25 квітня 2020 16:27
43. Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2020 16:27
25. ч. 2 ст. 17.pdf
25 квітня 2020 16:27
44. Технічне завдання.pdf
25 квітня 2020 16:27
15. Ліцензія ДАБІ.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 16:44
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:36
Пункт 14-18.pdf
24 квітня 2020 16:36
Реєстр.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 28 Копія ліцензії.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 2-7.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 9-11.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 29-30.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 19-27.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 38 Довіреність.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 31-37.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 12.pdf
24 квітня 2020 16:36
Пункт 39-40.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК"БУДЛІДЕР"

ТОВ"АГРО СПЕЦ БУД"

ТОВ "НВП "ІННОВАТИВ БУД"

ТОВ "ЛІБОР"

ТОВ Мале підприємство "Івліс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"

ТОВ БК "Віват Груп"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДЛІДЕР"
#42244274
Відхилено 165 999,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 18:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД"
#39351938
Відхилено 166 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 19:05
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Товариство з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «ІННОВАТИВ БУД»
#40935831
Відхилено 167 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 13:07
ТОВ "ЛІБОР"
#38875145
Відхилено 212 574,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 13:24
ТОВ Мале підприємство "Івліс"
#13945593
Відхилено 219 989,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 14:12
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТОМ"
#40820975
Відхилено 225 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 21:57
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
Переможець 248 099,38
UAH з ПДВ
08 травня 2020 19:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

30 квітня 2020 18:56
Електронний підпис
30 квітня 2020 18:54
протокол 317.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГРО СПЕЦ БУД" #39351938

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

30 квітня 2020 19:05
Електронний підпис
30 квітня 2020 19:04
протокол 319.pdf

Документи

05 травня 2020 13:07
Електронний підпис
05 травня 2020 13:05
протокол 320.1.pdf

Документи

05 травня 2020 13:24
Електронний підпис
05 травня 2020 13:12
протокол 321.pdf

Документи

05 травня 2020 14:12
Електронний підпис
05 травня 2020 13:58
протокол 322.pdf

Документи

05 травня 2020 21:57
Електронний підпис
05 травня 2020 14:42
протокол 322.1.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп" #41782522

№ рішення у справі

70/29-р/к

Дата рішення у справі

05.04.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 19:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю будівельна компанія "Віват Груп"
#41782522
248 099,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 09:59
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 16:22
додаткова 1_1 до договору 114.pdf зміни до договору
02 липня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 08:02
додаткова 1 до дог. 114.pdf зміни до договору
02 червня 2020 07:57
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 11:07
договір 114.pdf зміни до договору
20 травня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення допущеної технічної помилки
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів та суми договору
Номер договору про закупівлю: 114
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 234 350,96
UAH (в тому числі ПДВ 39 058,49 UAH)