Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 39224320-7 Губки
Очікувана вартість
7 840,00 UAH
UA-2020-04-10-002872-b ● e808fe9bc42c4aa38dc3e74640a95b36
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР" |
Код ЄДРПОУ: | 03188375 |
Місцезнаходження: | 53561, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, с.Іллінка, вул. Гагаріна, 106 |
Контактна особа: |
Галина Михайлівна Криховецька +380734206950 ilinka@alexcom.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2020 16:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2020 13:21 |
Очікувана вартість: | 7 840,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
559 штуки
ДК 021:2015 39224320-7 Губки (Мочалки для купання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53561, Україна, Дніпропетровська область, с.Іллінка, Томаківський район, вул.Гагаріна, буд.106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 травня 2020
—
20 травня 2020
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2020 14:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2020 14:24 |
Вимоги замовника.doc | |
10 квітня 2020 15:08 |
Губка.jpeg |
13 квітня 2020 14:25 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 квітня 2020 14:24 |
Вимоги замовника.doc
|
||||||
10 квітня 2020 15:08 |
Губка.jpeg
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Форма губки
Дата подання: 10 квітня 2020 16:15
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:34
Форма губки може бути іншою ніж в фото наведеному у тендері ?
Відповідь: Так
Матеріал товару
Дата подання: 10 квітня 2020 17:02
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:39
В тендері вказаний матеріал губки: поролон, целюлоза. Але:
1. поролон це назва торгової марки («Porolon» - Норвегія), а правильна назва матеріалу - пінополіуретан.
2. на фото в ТД губка з пінополіуретану, а не целюлози.
Питання - на тендеру приймаються губки з пінополіуретану ?
Відповідь: Так
Кількість партій ?
Дата подання: 13 квітня 2020 10:22
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:34
Дозволяється поставка всього товару однією партією ?
Відповідь: Так, дозволяється
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002872-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 13 квітня 2020 12:08
Дискримінаційна вимога надання зразків
Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У п.5 тендерної документації вказано «Учасник який проходить кваліфікацію в 3-денний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки запропонованого товару замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівл..» Дана умова є дискримінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації керуючись наступним:
1. Рішенням Постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. та № 7381-р/пк-пз від 19.10.2017р. вимагання зразків визнано дискримінаційною вимогою. РІШЕННЯ АМКУ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ВСІХ ЗАМОВНИКІВ, у т.ч. ЗАМОВНИКІВ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
2. Замовник може перевірити якість під час поставки і у випадку виявлення неякості – відмовитися від прийняття товару.
3. Ні Закон, ні Інструкція про допорогові закупівлі не дозволяє замовнику встановлювати додаткові умови умови кваліфікації переможця. Невідповідність товару по кількості або якості встановлюється ПІД ЧАС ПОСТАВКИ ТОВАРУ за договором. І при виявленні невідповідної якості замовник має право відмовитися від прийняття товару.
5. Відповідно до ст. 16 Закону замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
6. Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції. У вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
Керуючись вищевикладеним вимагаємо - виключити тендерної документації пункт 5 як дискримінаційний та протизаконний.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 14:19
Замовник не вимагає в складі пропозиції зразки товару, але після проведення аукціону учасник переможець повинен надати зразки товару на підтвердження його якості. Ця закупівля є допороговою, а не "відкриті торги", тому Замовник для запобігання закупівлі неякісного товару просить надання зразків.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002872-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 13 квітня 2020 12:35
Дискримінаційна вимога щодо надання довідки про взяття на облік платника податку
Встановлена у п.7 тенедерної документації вимога надати "копію довідки про взяття на облік платника податків суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. З 19.03.2017 р. довідки про взяття на облік платника податку не видаються, а ті що були видані визнані такими, що втратили чинність згідно Наказу Міністерства фінансів України №1125 від 21.12.2016 р. Так в пп.2) п.4 Наказу вказано "…з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП...".
2. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №408-р/пк-ск від 27.03.2015р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з п.7 тендерної документації вимогу про "копію довідки про взяття на облік платника податків».
Розгорнути
Згорнути
1. З 19.03.2017 р. довідки про взяття на облік платника податку не видаються, а ті що були видані визнані такими, що втратили чинність згідно Наказу Міністерства фінансів України №1125 від 21.12.2016 р. Так в пп.2) п.4 Наказу вказано "…з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП...".
2. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №408-р/пк-ск від 27.03.2015р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з п.7 тендерної документації вимогу про "копію довідки про взяття на облік платника податків».
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 14:23
Довідки про взяття на облік платника податків буде перевірятися у відкритих реєстрів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Юрченко Олена Яківна |
4 975,50
UAH з ПДВ
|
4 449,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Орьол Олена Вікторівна |
6 149,00
UAH з ПДВ
|
4 455,23
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" |
6 976,32
UAH з ПДВ
|
4 460,82
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА" |
5 768,88
UAH з ПДВ
|
5 131,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СВІКОМ" |
5 467,02
UAH з ПДВ
|
5 467,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ |
5 897,45
UAH з ПДВ
|
5 897,45
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "СОЛДАТОВА ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" |
7 211,10
UAH з ПДВ
|
7 211,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" |
7 568,86
UAH з ПДВ
|
7 568,86
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Юрченко Олена Яківна #2015300065 |
Відхилено |
4 449,64
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2020 14:05
|
ФОП Орьол Олена Вікторівна #2658800481 |
Переможець |
4 455,23
UAH з ПДВ
|
06 травня 2020 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 13:52
|
Договір губ.pdf | укладений |
27 травня 2020 13:50
|