Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 39224320-7 Губки
Очікувана вартість
7 840,00 UAH
UA-2020-04-10-002872-b e808fe9bc42c4aa38dc3e74640a95b36
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Михайлівна Криховецька

+380734206950 ilinka@alexcom.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "Іллінський психоневрологічний інтернат" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 03188375
Місцезнаходження: 53561, Україна , Дніпропетровська обл., Томаківський р-н, с.Іллінка, вул. Гагаріна, 106
Контактна особа: Галина Михайлівна Криховецька
+380734206950
ilinka@alexcom.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 квітня 2020 13:21
Очікувана вартість: 7 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
559 штуки
ДК 021:2015 39224320-7 Губки (Мочалки для купання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53561, Україна, Дніпропетровська область, с.Іллінка, Томаківський район, вул.Гагаріна, буд.106
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 травня 2020  —  20 травня 2020
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 квітня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 14:24
Вимоги замовника.doc
10 квітня 2020 15:08
Губка.jpeg
13 квітня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 14:24
Вимоги замовника.doc
13 квітня 2020 09:37
Вимоги замовника.doc
10 квітня 2020 15:08
Вимоги замовника.doc
10 квітня 2020 15:08
Губка.jpeg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Форма губки
Дата подання: 10 квітня 2020 16:15
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:34
Форма губки може бути іншою ніж в фото наведеному у тендері ?
Відповідь: Так
Матеріал товару
Дата подання: 10 квітня 2020 17:02
Дата відповіді: 13 квітня 2020 09:39
В тендері вказаний матеріал губки: поролон, целюлоза. Але: 1. поролон це назва торгової марки («Porolon» - Норвегія), а правильна назва матеріалу - пінополіуретан. 2. на фото в ТД губка з пінополіуретану, а не целюлози. Питання - на тендеру приймаються губки з пінополіуретану ?
Відповідь: Так
Кількість партій ?
Дата подання: 13 квітня 2020 10:22
Дата відповіді: 13 квітня 2020 10:34
Дозволяється поставка всього товару однією партією ?
Відповідь: Так, дозволяється
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-002872-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 13 квітня 2020 12:08
Дискримінаційна вимога надання зразків

Шановний Замовнику!
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники ДОПОРОГОВИХ закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5 Закону включає заборону замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників та включати до тендерної документації вимоги, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У п.5 тендерної документації вказано «Учасник який проходить кваліфікацію в 3-денний термін після оприлюднення відповідної інформації повинен надати зразки запропонованого товару замовнику, які повністю повинні відповідати якісним вимогам до предмету закупівл..» Дана умова є дискримінаційною та підлягає виключенню з тендерної документації керуючись наступним:
1. Рішенням Постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України № 8262-р/пк-пз від 24.06.2019 р. та № 7381-р/пк-пз від 19.10.2017р. вимагання зразків визнано дискримінаційною вимогою. РІШЕННЯ АМКУ ОБОВ’ЯЗКОВІ ДЛЯ ВСІХ ЗАМОВНИКІВ, у т.ч. ЗАМОВНИКІВ ДОПОРОГОВИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
2. Замовник може перевірити якість під час поставки і у випадку виявлення неякості – відмовитися від прийняття товару.
3. Ні Закон, ні Інструкція про допорогові закупівлі не дозволяє замовнику встановлювати додаткові умови умови кваліфікації переможця. Невідповідність товару по кількості або якості встановлюється ПІД ЧАС ПОСТАВКИ ТОВАРУ за договором. І при виявленні невідповідної якості замовник має право відмовитися від прийняття товару.
5. Відповідно до ст. 16 Закону замовник може вимагати від учасників подання ними ДОКУМЕНТАЛЬНО підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Вимагати подання зразку Закон НЕ ДОЗВОЛЯЄ.
6. Статтею 30 Закону встановлений ВИЧЕРПНИЙ перелік підстав для відхилення замовником тендерної пропозиції. У вказаному переліку підстав ВІДСУТНЯ ТАКА ПІДСТАВА ЯК НЕ НАДАННЯ ЗРАЗКІВ ТОВАРУ.
Керуючись вищевикладеним вимагаємо - виключити тендерної документації пункт 5 як дискримінаційний та протизаконний.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 14:19
Замовник не вимагає в складі пропозиції зразки товару, але після проведення аукціону учасник переможець повинен надати зразки товару на підтвердження його якості. Ця закупівля є допороговою, а не "відкриті торги", тому Замовник для запобігання закупівлі неякісного товару просить надання зразків.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002872-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:41692188
Дата подання: 13 квітня 2020 12:35
Дискримінаційна вимога щодо надання довідки про взяття на облік платника податку
Встановлена у п.7 тенедерної документації вимога надати "копію довідки про взяття на облік платника податків суперечить Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та є дискримінаційною, доказом чого є:
1. З 19.03.2017 р. довідки про взяття на облік платника податку не видаються, а ті що були видані визнані такими, що втратили чинність згідно Наказу Міністерства фінансів України №1125 від 21.12.2016 р. Так в пп.2) п.4 Наказу вказано "…з дня набрання чинності цим наказом визнаються такими, що втратили чинність, такі документи, що були видані контролюючими органами до набрання чинності цим наказом та є дійсними на дату набрання чинності цим наказом: довідки про взяття на облік платника податків за формою № 4-ОПП...".
2. Рішення Антимонопольного комітету України (зокрема в п. 4.1. рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №408-р/пк-ск від 27.03.2015р.) - який визнає такі вимоги порушенням ст.3,5 , 22 Закону (обмеження конкуренції та дискримінація учасників) та зобов’язує замовників виключати такі вимоги з тендерної документації.
Відповідно до ч.1 ст.2 Закону замовники допорогових закупівель повинні дотримуватися визначених Законом принципів закупівель. Вказані принципи визначені ст.3, 5, 22 Закону, зокрема встановлений принцип «недискримінація учасників», який згідно ч.3. ст.5, ч.4 ст.22 Закону включає заборону замовнику включати до тендерної документація вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
На підставі викладеного, керуючись принципами закупівель визначеними ст.3, 5, 22 Закону вимагаємо виключити з п.7 тендерної документації вимогу про "копію довідки про взяття на облік платника податків».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2020 14:23
Довідки про взяття на облік платника податків буде перевірятися у відкритих реєстрів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 квітня 2020 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юрченко Олена Яківна 4 975,50
UAH з ПДВ
4 449,64
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Орьол Олена Вікторівна 6 149,00
UAH з ПДВ
4 455,23
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА" 6 976,32
UAH з ПДВ
4 460,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА" 5 768,88
UAH з ПДВ
5 131,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВІКОМ" 5 467,02
UAH з ПДВ
5 467,02
UAH з ПДВ
Документи
ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 5 897,45
UAH з ПДВ
5 897,45
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛДАТОВА ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" 7 211,10
UAH з ПДВ
7 211,10
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ" 7 568,86
UAH з ПДВ
7 568,86
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2020 12:18
ВІДМОВА
20 квітня 2020 13:04
Губки СЕС.pdf
20 квітня 2020 13:04
уповн.особа.pdf
20 квітня 2020 13:04
IMG_0001 паспорт код.pdf
20 квітня 2020 13:04
IMG_000 перс. дані.pdf
20 квітня 2020 13:04
IMG згода з договором.pdf
20 квітня 2020 13:04
IMG Витяг єд.податок.pdf
20 квітня 2020 13:04
IMG Виписка.pdf

Публічні документи

30 квітня 2020 15:06
оновлена
16 квітня 2020 11:19
якісні губки.pdf
16 квітня 2020 11:19
Щодо печатки.pdf
16 квітня 2020 11:19
Щодо ПДВ.pdf
16 квітня 2020 11:19
цінова пропозиція.pdf
16 квітня 2020 11:19
Уставні Орьол.pdf
16 квітня 2020 11:19
технічні вимоги.pdf
16 квітня 2020 11:19
Проект договора.pdf
16 квітня 2020 11:19
право підпису.pdf
16 квітня 2020 11:19
наказ про призначення.pdf
16 квітня 2020 11:19
відомості.pdf

Публічні документи

15 квітня 2020 17:26
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2020 17:26
Довідка про учасника.pdf
15 квітня 2020 17:26
Губка Fiore-фото.pdf
15 квітня 2020 17:26
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 квітня 2020 17:26
Висновок ДСЕЕ-губки.pdf
15 квітня 2020 17:26
Виписка з ЄДРЮОФОП.pdf

Публічні документи

16 квітня 2020 09:17
реквізити.pdf
16 квітня 2020 09:17
Витяг ПДВ.pdf
16 квітня 2020 09:17
виписка.pdf
16 квітня 2020 09:17
Губки СЕС.pdf
16 квітня 2020 09:17
пропозиція.pdf
16 квітня 2020 09:17
фото_губка.docx

Публічні документи

21 квітня 2020 16:57
ЦП.pdf
21 квітня 2020 16:53
Довідка учасника (1).pdf
21 квітня 2020 16:53
Свідоцтво.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 16:54
Цінова пропозиція 5897,45.pdf
21 квітня 2020 16:54
Док-ти ФОП Швирдюк П.М..rar
21 квітня 2020 16:54
Губки СЭС.pdf

Публічні документи

19 квітня 2020 15:38
Цінова пропозиція.pdf
19 квітня 2020 15:38
Паспорт ІПН Солдатова.pdf
19 квітня 2020 15:38
Витяг єдиний податок.pdf
19 квітня 2020 15:38
ЄДР.pdf
19 квітня 2020 15:38
Договір.pdf

Публічні документи

21 квітня 2020 15:52
ДОВІДКА документи.pdf
21 квітня 2020 15:52
Витяг розширений.pdf
21 квітня 2020 15:52
Vityag.PDF
21 квітня 2020 15:52
Vipiska2.PDF
21 квітня 2020 15:52
Vipiska.PDF
21 квітня 2020 15:52
Pasport 12-13ST.PDF
21 квітня 2020 15:52
Pasport 2ST.PDF
21 квітня 2020 15:52
Pasport 1ST.PDF
21 квітня 2020 15:52
ID KOD.PDF
21 квітня 2020 15:52
Dovidka SCHET.PDF
21 квітня 2020 15:52
ЦІНОВА+ТЕХ.ВИМОГИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юрченко Олена Яківна

ФОП Орьол Олена Вікторівна

ТОВ "КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"АЛЬЯНС УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТД ІМПЕРІЯ РА"

ТОВ "СВІКОМ"

ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

ФОП "СОЛДАТОВА ВІКТОРІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА"

ФОП "ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юрченко Олена Яківна
#2015300065
Відхилено 4 449,64
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:05
ФОП Орьол Олена Вікторівна
#2658800481
Переможець 4 455,23
UAH з ПДВ
06 травня 2020 15:08

Документи

30 квітня 2020 14:05
Електронний підпис

Документи

06 травня 2020 15:08
Електронний підпис
06 травня 2020 15:07
Протокол губки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Орьол Олена Вікторівна
#2658800481
4 455,23
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2020 15:08
Електронний підпис
06 травня 2020 15:07
Протокол губки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 13:52
Договір губ.pdf укладений
27 травня 2020 13:50