Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для системи вентиляції та кондиціювання
Очікувана вартість
2 795 148,50 UAH
UA-2020-04-10-002722-b 9586abc2193949de8f61f34707f4e8c1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чугай Лариса Петрівна

03636-62-8-26 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Чугай Лариса Петрівна
03636-62-8-26
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 16:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 13:25
Очікувана вартість: 2 795 148,50 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Обладнання для системи вентиляції та кондиціювання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання для системи вентиляції та кондиціювання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену продукцію здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно з видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 95
Iнша подія Остаточний розрахунок в сумі 5% від вартості продукції здійснюється протягом 45 календарних днів з дати затвердження Сторонами технічного акту виконання постачальником шеф-налагоджувальних робіт поставленої продукції. Пiсляоплата 45 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 17:10
5758-20-ВТ-ТД_зм.pdf
08 травня 2020 17:10
5758-20-ВТ-ПО_зм.pdf
08 травня 2020 17:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 14:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 17:10
5758-20-ВТ-ТД_зм.pdf
10 квітня 2020 14:50
5758-20-ВТ-ТД.pdf
08 травня 2020 17:10
5758-20-ВТ-ПО_зм.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічних характеристик
Дата подання: 23 квітня 2020 09:47
Дата відповіді: 24 квітня 2020 14:14
Шановний Замовник, наше підприємство має намір прийняти участь у даній закупівлі, у зв'язку з чим просимо Вас надати відповіді на наступні технічні питання, а саме: 1. Електроприводи заслонок різні, тобто на притоці (вхід) 24В звичайний, решта 230В з аварійним закриттям. Можливо всі зробити однакові? 2. Наявні два охолоджувача, один за одним, просимо вказати робочі параметри кожного з них, та вказати необхідність в краплевловлювачах. 3. ККБ які описані працюють і на нагрівання. Яка мета, та як вони будуть використовуватись? 4. Просимо повідомити дані щодо вологості повітря (впливає на охолоджувачі) ? 5. Чи потрібні клапани з обох сторін? 6. Просимо повідомити де буде розміщуватись щит автоматики? (В приміщенні, на вулиці, чи може вбудувати в вентиляційну установку)? 7. Просимо повідомити де потрібно розмістити частотники? (Змонтувани в камері вентилятора, змонтувати в щиті автоматитики?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати характеристикам в технічних вимогах та умовах постачання;
2. Технічні характеристики повітроохолоджувачів вказані в розділі 6.2.1 технічних вимог та умов постачання;
3.Припливно-витяжна установка повинна забезпечувати підтримання температурного режиму в теплий та холодний період року;
4. Параметри оточуючого середовища - повітря, див п. 6.8 технічних вимог та умов постачання;
5. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні відповідати характеристикам в технічних вимогах та умовах постачання;
6. Щит автоматики згідно проєктної документації буде розміщений в приміщенні;
7. Частотні регулятори мають бути розміщені в щиті керування установкою.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-002722-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: BRV Traide s.r.o., Код ЄДРПОУ:48175463
Дата подання: 30 квітня 2020 15:31
Вимога на умови постачання
Наша компанія планує прийняти участь у даних конкурсних торгах. Ознайомившись з умовами ДКТ звертаємо Вашу увагу на наступне. Згідно вимог ТД до участі у торгах допускаються учасники нерезиденти – за умови оформлення пропозиції у відповідності до вимог ТД та чинного законодавства. Згідно розділу 5 пункту 1 оцінка пропозиції проводиться на умовах постачання для нерезидентів DAP. Але вимоги визначенні у додатку 1 до ТД є дискримінаційними і не дають змоги вказати умови постачання DAP (тим самим унеможливлює участь компаній нерезидентів) - компанії нерезиденти не мають можливості виконати постачання на умовах DDP.
Звертаємось до Вас з вимогою відкоригувати Додаток 1 у стандартному форматі ДП «НАЕК «Енергоатом» вказавши умови постачання (DDP або DAP ) що дає змогу всім учасникам торгів вказати умови постачання відповідно до діючих норм постачання компаній нерезидентів і/та вимог ИНКОТЕРМС 2020.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 10:13
В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-10-002722-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ АРТ-КОМФОРТ, Код ЄДРПОУ:35212500
Дата подання: 05 червня 2020 21:45
СКАРГА ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга щодо порушення процедури проведення закупівлі Замовником
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 червня 2020 20:23

Документи подані скаржником

05 червня 2020 21:45
СКАРГА

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ФАЕТОН" 2 461 330,00
UAH
1 989 999,00
UAH
Документи
ТОВ "ЄВРОВЕНТСИСТЕМ" 2 560 182,00
UAH
1 990 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬФ ТЕХНІК" 2 791 820,00
UAH
2 299 000,00
UAH
Документи
ТОВ АРТ-КОМФОРТ 2 759 999,00
UAH
2 300 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС" 2 795 148,50
UAH
2 795 148,50
UAH
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 17:57
Електронний підпис
29 травня 2020 11:02
Електронний підпис
29 травня 2020 11:02
Довідка ДФС.pdf
29 травня 2020 11:02
Електронний підпис
27 травня 2020 12:15
Електронний підпис
27 травня 2020 12:15
Dovidka_20142535310080408212.pdf.p7s
27 травня 2020 12:15
Dovidka_20142535310080408212.pdf
19 травня 2020 12:25
Електронний підпис
19 травня 2020 12:24
Протокол НР.7Z
19 травня 2020 12:24
Наказ Фролова Ю.М.7Z
19 травня 2020 12:24
Лист для клієнтів.7z
19 травня 2020 12:24
Довідка.pdf
19 травня 2020 12:24
Гарантія 3548-20.7z
19 травня 2020 12:24
Витяг із Статуту.7z
19 травня 2020 12:24
Банківська ліцензія.7z
19 травня 2020 12:23
Довідка щодо ст 17.pdf
19 травня 2020 12:23
Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 14:12
СТАТУТ ЄВС.pdf
19 травня 2020 14:12
Сертифікат FRAPOL.pdf
19 травня 2020 14:12
Протокол2_ЄВС.pdf
19 травня 2020 14:12
Пропозиція 571_05_20_4 РАЕС.pdf
19 травня 2020 14:12
Наказ2_ЄВС.pdf
19 травня 2020 14:12
Лист заявка.pdf
19 травня 2020 14:12
Довіреність.pdf
19 травня 2020 14:12
Довідка.pdf
19 травня 2020 14:12
Витяг ЄВС.pdf
19 травня 2020 14:12
AUY45.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 10:06
Порівняльна таблиця.PDF
19 травня 2020 10:06
Технічна пропозиція.PDF
19 травня 2020 10:06
Цінова пропозиція.PDF
19 травня 2020 10:06
Довідка Стаття 17.PDF
19 травня 2020 10:06
WOLF_UserManual-KUKEK_ru.pdf
19 травня 2020 10:06
Manual_AHU Kit Samsung.pdf
19 травня 2020 10:05
Installation_Manual_DVM HP_ru_120126.pdf
19 травня 2020 10:05
catalog-dvms-samsung-2017.pdf
19 травня 2020 10:05
Монтаж DVM PLUS 4.pdf
19 травня 2020 10:05
Підписаний_G0520-6935-GL_tender.pdf
19 травня 2020 10:05
Підписаний_Лицензия.pdf
19 травня 2020 10:05
Довідка банк гарантія.PDF
19 травня 2020 10:05
Банківська гарантія.PDF
19 травня 2020 10:05
Дог-ВОЛЬФ ТЕХНІК.pdf
19 травня 2020 10:05
Витяг ПДВ ВОЛЬФ ТЕХНІК.PDF

Публічні документи

19 травня 2020 13:19
Електронний підпис
19 травня 2020 13:18
13. Ліцензія.pdf
19 травня 2020 13:18
14. Дозвіл держпраці.pdf
19 травня 2020 13:18
7.4. Листи-відгуки.pdf
19 травня 2020 13:18
3. Банківська гарантія.rar
19 травня 2020 13:18
1. Лист-заявка.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 13:09
Електронний підпис
19 травня 2020 13:08
Тех дод VRS -500.pdf
19 травня 2020 13:08
дод 002.pdf
19 травня 2020 13:08
дод 001.pdf
19 травня 2020 13:08
Дифузор.pdf
19 травня 2020 13:08
бз 35987.pdf
19 травня 2020 13:08
цінова пропоз.pdf
19 травня 2020 13:08
Тех вимоги дод 2.pdf
19 травня 2020 13:08
свид НДС.pdf
19 травня 2020 13:08
Рішення Тритяк А.В..pdf
19 травня 2020 13:08
порівняльна таблиця.pdf
19 травня 2020 13:08
оплата страховки.pdf
19 травня 2020 13:08
НОВЫЙ СТАТУТ АТСС 2020.pdf
19 травня 2020 13:07
Наказ Тритяк А.В..pdf
19 травня 2020 13:07
Договр АК -ЗААЭС 01461.pdf
19 травня 2020 13:07
Договр АК - ЮУАЭС 01552.pdf
19 травня 2020 13:07
Дог страхування Новий.pdf
19 травня 2020 13:07
Довідки учасника.pdf
19 травня 2020 13:07
Атомстройсервіс_625.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ФАЕТОН"

ТОВ "ЄВРОВЕНТСИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛЬФ ТЕХНІК"

ТОВ АРТ-КОМФОРТ

ТОВ "ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "АТОМСТРОЙСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ФАЕТОН"
#36119154
Переможець 1 989 999,00
UAH
26 травня 2020 18:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 18:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ "ФАЕТОН"
#36119154
1 989 999,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 14:31
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:13
5758-20-ВТ_договір.pdf укладений
03 липня 2020 16:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 989 999,00
UAH