Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки, км 7+715 - км 9+315 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191704 Voronezh - Klitschki, km 7+715 - km 9+315 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
Очікувана вартість
14 904 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002711-a f240be20ada24f948d19baf1b43e30ec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Касьян Яна Олександрівна

0954531719 ffgg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Контактна особа: Касьян Яна Олександрівна
0954531719
ffgg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavne pidpriyemstvo "Dorogi Sumsh'ini"
National ID: 42524164
Contact point: Kasyan Yana Alexandrivna
0954531719
ffgg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 травня 2020 09:00
Початок аукціону: 26 травня 2020 13:54
Очікувана вартість: 14 904 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74 520,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 74520 UAH
Publication date: 10 квітня 2020 17:07
Enquiries until: 01 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 07 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 14 904 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 74 520 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки, км 7+715 - км 9+315 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value O191704 Voronezh - Klitschki, km 7+715 - km 9+315 (Code DK 021: 2015 - 45233142-6 - Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2., а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 травня 2020 16:41
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 16:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 15:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 17:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
01 травня 2020 16:39
ТД поточний середній Вороніж-Клишки закреслена.docx
01 травня 2020 16:39
Проект договору закреслений.docx
01 травня 2020 16:38
Перелік змін до ТД 30.04.2020.docx
01 травня 2020 16:38
Проект договору зміни.docx
01 травня 2020 16:38
ТД поточний середній Вороніж-Клишки зміни.docx
29 квітня 2020 16:44
ТД поточний середній Вороніж-Клишки закреслена.docx
29 квітня 2020 16:43
Перелік змін до ТД 28.04.2020.docx
21 квітня 2020 15:56
Перелік змін до ТД 21.04.2020.docx
29 квітня 2020 16:43
Проект договору закреслений.docx
29 квітня 2020 16:43
Проект договору зміни.docx
10 квітня 2020 17:07
Проект договору.docx
29 квітня 2020 16:43
ТД поточний середній Вороніж-Клишки зміни.docx
21 квітня 2020 15:56
ТД поточний середній Вороніж-Клишки зміни.docx
10 квітня 2020 17:07
ТД поточний середній Вороніж-Клишки.docx
21 квітня 2020 15:56
ТД поточний середній Вороніж-Клишки закреслена.docx
21 квітня 2020 15:56
Перелік змін до ТД 21.04.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розмір банківської гарантії
Дата подання: 13 квітня 2020 14:47
Дата відповіді: 13 квітня 2020 14:55
В п.2 "Забезпечення тендерної пропозиції" Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації (стор.7) вказується розмір забезпечення тендерної пропозиції - 14904000,00 грн. Вказана сума складає 100% очікуваної вартості закупівлі, що заперечує п.1 ст.24 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за запитання. Дану технічну помилку вже виявлено, готуються зміни до тендерної документації. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі - 74 520,00 UAH, як зазначено в графі "Забезпечення пропозиції" форми оголошення.
розділі "Інша інформація"
Дата подання: 29 квітня 2020 11:34
Дата відповіді: 04 травня 2020 13:12
Доброго дня ! У розділі "Інша інформація" передбачено: "У складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: довідку, видану відповідним органом Державної фіскальної служби (що діє на дату подання документу) про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку ( банках)." Просимо роз’яснити що це за довідка або внести зміни до тендерної документації. Адже Державна фіскальна (податкова) служба довідок такого характеру не видає.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною третьою статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Пунктом 69.2 ст.69 Податкового кодексу України передбачений механізм, відповідно до якого банки та інші фінансові установи зобов'язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунка платника податків - юридичної особи, у тому числі відкритого через його відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Пункт 69.4 зазначеної статті ПКУ містить положення відповідно до якого датою початку видаткових операцій за рахунком платника податків, визначеного пунктом 69.1 цієї статті (крім банку), у банках та інших фінансових установах є дата отримання банком або іншою фінансовою установою повідомлення контролюючого органу про взяття рахунка на облік у контролюючих органах або дата, визначена як дата взяття на облік у контролюючому органі за мовчазною згодою згідно з абзацом другим пункту 69.3 цієї статті. Таким чином, органи ДПСУ можуть отримувати від банків інформацію про наявність у суб’єктів підприємницької діяльності банківських рахунків. Таку інформацію органи ДПСУ отримують також відповідно до Порядку подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів, затвердженого наказом Мінфіну від 18.08.2015 р. № 721 (зі змінами). В зв’язку з зазначеним, Замовник не вбачає перешкод для отримання Вами, як власником зазначених рахунків, інформаційної довідки від органів ДПСУ щодо їх наявності в банківських установах.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 20 травня 2020
UA-2020-04-10-002711-af240be20ada24f948d19baf1b43e30ec
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ СУМЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42524164
Місцезнаходження: 40030, Україна, Сумська область обл., Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРШОТРАВНЕВА, будинок 29
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

09 червня 2020 18:27
Електронний підпис
09 червня 2020 18:26
довідка
05 червня 2020 18:11
Електронний підпис
05 червня 2020 11:19
Електронний підпис
05 червня 2020 11:14
Договірна ціна
29 травня 2020 16:40
Електронний підпис
10 травня 2020 12:38
Електронний підпис
10 травня 2020 12:38
Електронний підпис
10 травня 2020 12:35
Банківська гарантія.rar
10 травня 2020 12:35
Установчі документи.rar

Документи

Публічні документи

10 травня 2020 16:56
Електронний підпис
10 травня 2020 16:56
Електронний підпис
10 травня 2020 16:55
АБЗ+.rar
10 травня 2020 16:01
Електронний підпис
10 травня 2020 16:01
Електронний підпис
10 травня 2020 15:52
7-8 договори Лютіж.pdf
10 травня 2020 15:52
6 договір 267-18.pdf
10 травня 2020 15:52
5 договір 272-18.pdf
10 травня 2020 15:52
4 договір 137-18.pdf
10 травня 2020 15:52
3 договір 334-19.pdf
10 травня 2020 15:52
2 договір Новосілки.pdf
10 травня 2020 15:52
1 договір Сувид.pdf
10 травня 2020 15:52
відгуки.rar
10 травня 2020 15:52
ЦПУ.rar
10 травня 2020 15:52
накази + листи.rar
10 травня 2020 15:52
ст 16 МТБ.rar
10 травня 2020 15:52
стаття 17.rar
10 травня 2020 15:52
лабораторія.rar
10 травня 2020 15:52
АБЗ.rar
10 травня 2020 15:52
щодо субпідрядника.pdf
10 травня 2020 15:52
щодо ст 236 ГПК.pdf
10 травня 2020 15:52
щодо права підпису.pdf
10 травня 2020 15:52
щодо захисту довкілля.pdf
10 травня 2020 15:52
Статут.pdf
10 травня 2020 15:52
протокол зборів 1.pdf
10 травня 2020 15:52
про санкції.pdf
10 травня 2020 15:52
опис до Статуту.pdf
10 травня 2020 15:52
Ліцензія.pdf
10 травня 2020 15:52
Документ_ЄДР_1006620767.zip
10 травня 2020 15:52
Дозвіл.pdf
10 травня 2020 15:52
довідка з Кредобанку.pdf
10 травня 2020 15:52
довідка з ДПС.pdf
10 травня 2020 15:52
довідка з БІЗбанку.pdf
10 травня 2020 15:52
відомості 24.04.20.pdf
10 травня 2020 15:52
04-05-20 витяг ПДВ.pdf
10 травня 2020 15:52
тендерне забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 травня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" 12 670 960,40
UAH з ПДВ
12 670 960,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 14 894 000,00
UAH з ПДВ
14 894 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 червня 2020 18:27
Електронний підпис
09 червня 2020 18:26
довідка
05 червня 2020 18:11
Електронний підпис
05 червня 2020 11:19
Електронний підпис
05 червня 2020 11:14
Договірна ціна
29 травня 2020 16:40
Електронний підпис
10 травня 2020 12:38
Електронний підпис
10 травня 2020 12:38
Електронний підпис
10 травня 2020 12:35
Банківська гарантія.rar
10 травня 2020 12:35
Установчі документи.rar

Публічні документи

10 травня 2020 16:56
Електронний підпис
10 травня 2020 16:56
Електронний підпис
10 травня 2020 16:55
АБЗ+.rar
10 травня 2020 16:01
Електронний підпис
10 травня 2020 16:01
Електронний підпис
10 травня 2020 15:52
7-8 договори Лютіж.pdf
10 травня 2020 15:52
6 договір 267-18.pdf
10 травня 2020 15:52
5 договір 272-18.pdf
10 травня 2020 15:52
4 договір 137-18.pdf
10 травня 2020 15:52
3 договір 334-19.pdf
10 травня 2020 15:52
2 договір Новосілки.pdf
10 травня 2020 15:52
1 договір Сувид.pdf
10 травня 2020 15:52
відгуки.rar
10 травня 2020 15:52
ЦПУ.rar
10 травня 2020 15:52
накази + листи.rar
10 травня 2020 15:52
ст 16 МТБ.rar
10 травня 2020 15:52
стаття 17.rar
10 травня 2020 15:52
лабораторія.rar
10 травня 2020 15:52
АБЗ.rar
10 травня 2020 15:52
щодо субпідрядника.pdf
10 травня 2020 15:52
щодо ст 236 ГПК.pdf
10 травня 2020 15:52
щодо права підпису.pdf
10 травня 2020 15:52
щодо захисту довкілля.pdf
10 травня 2020 15:52
Статут.pdf
10 травня 2020 15:52
протокол зборів 1.pdf
10 травня 2020 15:52
про санкції.pdf
10 травня 2020 15:52
опис до Статуту.pdf
10 травня 2020 15:52
Ліцензія.pdf
10 травня 2020 15:52
Документ_ЄДР_1006620767.zip
10 травня 2020 15:52
Дозвіл.pdf
10 травня 2020 15:52
довідка з Кредобанку.pdf
10 травня 2020 15:52
довідка з ДПС.pdf
10 травня 2020 15:52
довідка з БІЗбанку.pdf
10 травня 2020 15:52
відомості 24.04.20.pdf
10 травня 2020 15:52
04-05-20 витяг ПДВ.pdf
10 травня 2020 15:52
тендерне забезпечення.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Торговий дім "Дінастія"

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Торговий дім "Дінастія"
#38118770
Переможець 12 670 960,40
UAH з ПДВ
26 травня 2020 17:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 17:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Торговий дім "Дінастія"
#38118770
12 670 960,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2020 12:34
Дод.угода Вороніж зменшення.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 12:33
Електронний підпис зміни до договору
22 червня 2020 10:22
Доп.угода Вороніж субпідряд.pdf зміни до договору
22 червня 2020 10:21
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 15:11
2Пс-МД 2610.pdf укладений
12 червня 2020 15:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. Договору викласти у наступній редакції: «1.1 Підрядник у порядку та на умовах, визначених цим Договором, зобов’язується на власний ризик власними силами і засобами/або із залученням субпідрядних організацій, надати Замовнику, а Замовник - прийняти і оплатити за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (обласний бюджет) послуги ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки, км 7+715 - км 9+315 (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). 2. Пункт 5.6.2 Договору викласти у наступній редакції: «5.6.2.Залучення інших субпідрядників здійснюється на основі письмового запиту Підрядника. Замовник в термін до п’яти робочих днів після одержання запиту Підрядника повідомляє його листом про погодження субпідрядної організації. У разі залучення субпідрядника, Підрядником одночасно із зверненням щодо погодження залучення субпідрядника, надається інформація про вид та вартість послуг/робіт у відсотках по відношенню до вартості договору, які доручаються субпідряднику. Замовник має право відмовити у залученні запропонованого субпідрядника з обґрунтуванням причин такої відмови і протягом п’яти робочих днів письмово повідомити про мотивовану відмову. За якість послуг наданих субпідрядником несе відповідальність Підрядник. Приймання послуг/робіт, наданих субпідрядниками, здійснює Підрядник».
Номер договору про закупівлю: 2 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №1 від 19.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди: 1. У зв’язку з виконанням обсягів робіт за договором про надання послуг № 2Пс-МД/2610 від 11.06.2020 (далі – Договір) з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О191704 Вороніж-Клишки, км 7+715 - км 9+315, Сторони дійшли згоди на підставі пункту 3.2 Договору та керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», зменшити суму Договору до 12 615 688,16 грн з урахуванням ПДВ. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 12 615 688,16 гривень (дванадцять мільйонів шістсот п'ятнадцять тисяч шістсот вісімдесят вісім грн, 16 коп) з урахуванням ПДВ. 2. Додаток 1 до Договору «Договірна ціна» викласти у редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Інші умови договору залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін та є невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: 2 Пс-МД/2610
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №3 від 12.10.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 615 688,16
UAH (в тому числі ПДВ 2 102 614,69 UAH)