Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі (стіл-ресепшн, диван офісний, стіл журнальний, лава на металевому каркасі, стелаж, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа для паперів, тумба, шафа комбінована, диван, стіл офісний , шафа для одягу, тумба для офісної техніки, шафа для документів, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа секційна для одягу та взуття 2000х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 1500х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 500х400х2000мм, шафа модульна, стелаж відкритий з тумбою1725х370х786 мм , стелаж відкритий з тумбою 1725х370х786 мм,стелаж відкритий 1010х370х1086мм, стелаж відкритий 560х370х1850мм)
Очікувана вартість
339 573,00 UAH
UA-2020-04-10-002630-a a567584b20754b2497376d7c36308777
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожський Руслан Олександрович

380576330147 tenderuokt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДЕРГАЧІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41863852
Місцезнаходження: 62303, Україна , Харківська обл., Дергачі, Вулиця Сумський шлях, будинок 6
Контактна особа: Запорожський Руслан Олександрович
380576330147
tenderuokt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 16:44
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 08:10
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 08:10
Початок аукціону: 28 квітня 2020 15:13
Очікувана вартість: 339 573,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 697,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10070 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 штуки
Меблі (стіл-ресепшн, диван офісний, стіл журнальний, лава на металевому каркасі, стелаж, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа для паперів, тумба, шафа комбінована, диван, стіл офісний , шафа для одягу, тумба для офісної техніки, шафа для документів, стіл комп’ютерний1400х600х750мм, шафа секційна для одягу та взуття 2000х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 1500х400х2000мм, шафа секційна для одягу та взуття 500х400х2000мм, шафа модульна, стелаж відкритий з тумбою1725х370х786 мм , стелаж відкритий з тумбою 1725х370х786 мм,стелаж відкритий 1010х370х1086мм, стелаж відкритий 560х370х1850мм)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62300, Україна, Харківська область, Дергачі, вул. Садова,8,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 17:09
Тендер меблі.docx
10 квітня 2020 16:54
Технічне завдання.docx
10 квітня 2020 16:49
додаток 1.doc
10 квітня 2020 16:49
ДОДАТОК 6 договір.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги Замовника щодо сертифікації
Дата подання: 11 квітня 2020 11:11
Дата відповіді: 16 квітня 2020 13:58
У відповідності до діючого законодавства України меблі не є об’єктом обов’язкової сертифікації, тому наявність вимог Замовника в тендерній документації стосовно надання наступних документів не є законним: 1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, що підтверджує відповідність запропонованого товару державним стандартам. 2. Належним чином завірений сертифікат відповідності Просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію та вилучити ці пункти. При цьому зазначимо, що вимога надати висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на матеріали, з котрих будуть вироблені меблі, вважаємо цілком доцільною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Вимоги Замовника щодо сертифікації #2
Дата подання: 11 квітня 2020 11:12
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:18
В тендерній документації Замовник вказує на необхідність надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1. Сертифікат на систему управління якістю 2. Сертифікат на систему екологічного управління 3. Декларація якості виробника. Наявність даних вимог призводить до дискримінації учасників згідно Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства України. Вимоги до учасника торгів надати документи, котрі не є обов’язковими згідно діючих законів України – є незаконними. Просимо Замовника вилучити дані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до переліку документів визначені Тендерною документацією
Вимоги Замовника щодо надання оригіналу листа-відгука
Дата подання: 11 квітня 2020 11:12
Дата відповіді: 16 квітня 2020 14:12
В тендерній документації Замовник вказує на необхідність надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: «Оригінал або нотаріально завірена копія листа – відгуку щодо постачання товару від контрагенів, з якими було укладено аналогічні договори. У відгуку повинна бути зазначена інформація про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.» Чинне українське законодавство ніде не вказує на необхідність надання Учасником саме оригіналу або нотаріально завіреної копії листа – відгуку щодо постачання товару від контрагентів, з якими було укладено аналогічні договори. Таким чином, дана вимога Замовника є незаконною і має бути вилучена з тендерної документації. Крім того, зауважимо – що надання оригіналів чи нотаріально завірених копій документів через площадку Прозорро технічно неможливо, так як учасник надає електронні скановані копії всіх документів, в тому числі оригіналів документів. Просимо Замовника змінити формулювання даної вимоги в тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до переліку документів визначені Тендерною документацією
Вимоги Замовника щодо сертифікації #2
Дата подання: 16 квітня 2020 14:00
Дата відповіді: 21 квітня 2020 15:41
В тендерній документації Замовник вказує на необхідність надати в складі тендерної пропозиції наступні документи: 1. Сертифікат на систему управління якістю 2. Сертифікат на систему екологічного управління 3. Декларація якості виробника. Наявність даних вимог призводить до дискримінації учасників згідно Закону України “Про захист економічної конкуренції”, Закону України «Про публічні закупівлі» та іншого чинного законодавства України. Вимоги до учасника торгів надати документи, котрі не є обов’язковими згідно діючих законів України – є незаконними. Просимо Замовника вилучити дані вимоги з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги до переліку документів визначені Тендерною документацією
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-10-002630-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 15 травня 2020 19:07
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 травня 2020 19:28
рішення від20.05.2020 №9816+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 травня 2020 19:28
рішення від 04.06.2020 №11116.pdf
Дата публікації: 10 червня 2020 22:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом засідання тендерного комітету Управління освіти, культури, молоді та спорту Дергачівської РДА Харківської області від 15.06.2020 року скасовано рішення визначення переможцем ТОВ "Інститут державних закупівель "Редукціон"
Дата виконання рішення замовником: 15 червня 2020 19:27

Документи подані скаржником

15 травня 2020 19:07
8076.pdf
15 травня 2020 19:07
Скарга Дергачи.pdf
15 травня 2020 19:07
8076.pdf
03 червня 2020 15:22
ДСТУ ГОСТ 19917 - 2016.pdf
03 червня 2020 15:22
ГОСТ 16371-2016.pdf
03 червня 2020 15:22
ГОСТ 22046.pdf
03 червня 2020 15:22
Дод.пояснення Дергачи.pdf
03 червня 2020 15:22
ДСТУ 4414-2005.pdf

Документи подані замовником

22 травня 2020 15:48
Пояснення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 15:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 271 420,00
UAH з ПДВ
271 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 338 975,00
UAH з ПДВ
338 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 09:28
Електронний підпис
06 травня 2020 09:25
Довідка2-Фізособа.zip
06 травня 2020 09:20
ТП.pdf
06 травня 2020 09:20
Довідка Юрособа.zip
06 травня 2020 09:20
Dovidka_20115822780540541545.pdf.p7s
06 травня 2020 09:20
Dovidka_20115822780540541545.pdf
27 квітня 2020 05:28
Електронний підпис
27 квітня 2020 05:28
22-Реєстр-Пояснення.pdf
27 квітня 2020 04:28
Електронний підпис
27 квітня 2020 04:25
06_ДовідкаЄДРПОУ_30032020.pdf
27 квітня 2020 04:25
44-авт лист Дергачи.pdf
27 квітня 2020 04:25
ТП-Частина-1.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 18:06
Електронний підпис
16 червня 2020 18:04
ст.17.pdf
16 червня 2020 18:04
ДФС.pdf
16 червня 2020 18:04
Dovidka_20155554600030107116.pdf.p7s
16 червня 2020 18:04
Dovidka_20155554600030107116.pdf
27 квітня 2020 00:58
Електронний підпис
27 квітня 2020 00:57
Лист НБУ по ліцензії.pdf
27 квітня 2020 00:57
38 Довіреність.pdf
27 квітня 2020 00:57
37 Довідка про санкції.pdf
27 квітня 2020 00:57
35 Витяг ЕДР.pdf
27 квітня 2020 00:57
34 Витяг ПДВ.PDF
27 квітня 2020 00:57
30 ГЛ про строки.pdf
27 квітня 2020 00:57
29 Заходи довкілля.pdf
27 квітня 2020 00:57
28 ЛГ про доставку.pdf
27 квітня 2020 00:57
27.2 Статут.pdf
27 квітня 2020 00:57
27.1 Протоколи, накази.pdf
27 квітня 2020 00:57
27 Повноваження.pdf
27 квітня 2020 00:57
24 Проект договору.pdf
27 квітня 2020 00:57
23 ГЛ про податки.pdf
27 квітня 2020 00:57
22 Декларація якості.pdf
27 квітня 2020 00:57
18 Висновок ДСЕЕ труба.PDF
27 квітня 2020 00:57
16 Висновок ДСЕЕ Крайка.PDF
27 квітня 2020 00:57
14 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
27 квітня 2020 00:57
13 Исо 14001.PDF
27 квітня 2020 00:57
12 ISO 9001.PDF
27 квітня 2020 00:57
11 Лист виробника.pdf
27 квітня 2020 00:57
10 Детальний опис.pdf
27 квітня 2020 00:57
8 Документи на клей.PDF
27 квітня 2020 00:57
6 Тех. характеристики.pdf
27 квітня 2020 00:57
5 Тендерна пропозиція.pdf
27 квітня 2020 00:57
4 Довідка по ст.17.pdf
27 квітня 2020 00:57
3.1 Аналог.дог. №84.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

ТОВ "Меблі-Техностиль"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"
#39174789
Рішення скасоване 271 420,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 19:31
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон"
#39174789
Відхилено 271 420,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 19:46
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 338 975,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 20:08

Документи

15 червня 2020 19:43
Електронний підпис
15 червня 2020 19:43
Електронний підпис
15 червня 2020 19:43
Електронний підпис
15 червня 2020 19:33
Image_20200615_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 20:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
338 975,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 17:34
424у.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 17:32
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:32
Договір №424у від 03.07.2020.pdf укладений
03 липня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 4.2, 11.2 Договору № 424у від 03 липня 2020 року та іншими нормативними актами у зв’язку із затримкою бюджетного фінансування Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 1.5. Договору та викласти його в новій редакції: «1.5. Термін поставки: до 31 серпня 2020 року.». 2. Внести зміни до п. 5.1. Договору та викласти його в новій редакції: «5.1. Строк поставки Товару : до 31 серпня 2020 року.».
Номер договору про закупівлю: 424у
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 338 975,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 495,83 UAH)