Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання
Cloud computing infrastructure provision and server equipment colocation services
Очікувана вартість
22 351 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002580-b f3027c69d82b4ae696c45dfbedac047d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Соловйова

+380445863809 vsolovyova@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Валерія Соловйова
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Додаткові контактні особи: Коропець Юрій Віталійович
+380445863300
vsolovyova@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY “NATIONAL JOINT STOCK COMPANY “NAFTOGAZ OF UKRAINE”
National ID: 20077720
Contact point: Valeriia Soloviova
+380445863809
vsolovyova@naftogaz.com
Additional contacts: Коропець Юрій Віталійович
+380445863300
vsolovyova@naftogaz.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 15:00
Очікувана вартість: 22 351 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 670 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 670000 UAH
Publication date: 10 квітня 2020 14:35
Enquiries until: 09 травня 2020 15:00
Complaints submission until: до 15 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 травня 2020 15:00

Information

Estimated total value: 22 351 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 670 530 UAH
Minimal lowering step, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних


Scope of the procurement
Строк надання послуг: з дати укладення Договору протягом 12 місяців
Service delivery period: within 12 months of the contract conclusion date
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з надання у користування хмарної обчислювальної інфраструктури та розміщення серверного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Cloud computing infrastructure provision and server equipment colocation services
CPV: 72310000-1
Період постачання: по 15 червня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг за відповідний місяць та отримання Замовником оригіналу відповідного рахунку-фактури. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:10
ТД_Хмара II_нова редакція (12.05.2020).docx
12 травня 2020 11:10
Перелік змін до ТД_Хмара ІІ (12.05.2020).docx
10 квітня 2020 14:35
Додатки 4-7 до ТД_Хмара.docx
10 квітня 2020 14:35
Додаток 9.xls
10 квітня 2020 14:35
Додатки 8.1-8.2.xlsx
12 травня 2020 11:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 11:10
ТД_Хмара II_нова редакція (12.05.2020).docx
10 квітня 2020 14:35
ТД_Хмара II.docx
12 травня 2020 11:10
Перелік змін до ТД_Хмара ІІ (12.05.2020).docx
10 квітня 2020 14:35
Додатки 4-7 до ТД_Хмара.docx
10 квітня 2020 14:35
Додаток 9.xls
10 квітня 2020 14:35
Додатки 8.1-8.2.xlsx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення умов
Дата подання: 15 квітня 2020 10:14
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:07
Доброго дня В тендерних умовах в р. 3 "Додаткові послуги, Таблиця 3" вказан "Обсяг первинних даних, що підлягають резервному копіюванню" у розмірі 130 Тб. І вартісь повинна бути вказана за весь цей обсяг. Цей розмір буде незмінний кожного місяца і буде дорівнюваті 130 Тб, або може змінюватіся? Якщо може змінюватісь , то як буде вираховуватись вартісь послуги в місяць в залежності від обсягу первинних даних, що підлягають резервному копіюванню ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно першого питання повідомляємо наступне. Згідно пп. 2.2 та 6.2 Договору, Замовник подає у письмовій формі Замовлення, в якому зазначає, зокрема, і необхідний щомісячний обсяг первинних даних, що підлягатимуть резервному копіюванню. При цьому 130 Тб – це максимальний обсяг первинних даних, що може бути замовлений. Таким чином, обсяг первинних даних, що підлягають резервному копіюванню, може змінюватись в залежності від поданого Замовником Замовлення.

Стосовно другого питання повідомляємо наступне. Щомісячна вартість Послуги резервного копіювання та відновлення визначається відповідно до п. 4.3. Договору, а саме: щомісячний обсяг первинних даних, що підлягають резервному копіюванню, заявлений Замовником відповідно до пункту 6.2 цього Договору, множиться на ціну Послуги резервного копіювання та відновлення, зазначену у Таблиці 3 Специфікації Послуг (Додаток 1 до Договору).
Відповідність стандарту ISO 27001:2013
Дата подання: 30 квітня 2020 13:33
Дата відповіді: 05 травня 2020 15:49
Доброго дня. Відповідно пункту 8.2. Додатку №1 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «Система управління інформаційною безпекою хмарних сервісів та ресурсів, що надаються Виконавцем, має відповідати вимогам міжнародного стандарту ISO 27001:2013 та повинна мати діючий сертифікат відповідності, виданий органом сертифікації, що акредитований одним з органів акредитації. Орган акредитації повинен бути членом IAF (International Accreditation Forum) (копія такого сертифікату надається учасником)» Чи є достатнім підтвердженням членства органу сертифікації в IAF (International Accreditation Forum) відповідна довідка від органу сертифікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зауважимо, що ваше питання містить в собі неточність. Відповідно до пункту 8.1 Додатку №1 до Тендерної документації, членом IAF повинен бути орган акредитації, а не орган сертифікації.

Підтвердженням членства органу акредитації в IAF (International Accreditation Forum) є наявність цього органу акредитації в переліку членів IAF, опублікованому на офіційному сайті IAF за посиланням https://www.iaf.nu/articles/Accreditation_Body_Members_by_Name/52

Довідка від органу акредитації щодо його членства в IAF не може слугувати підтвердженням членства органу акредитації в IAF.

Що стосується органу сертифікації, то, відповідно до пункту 8.1 Додатку №1 до Тендерної документації, орган сертифікації має бути акредитованим одним з органів акредитації, що є членом IAF.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-002580-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ «ГІГАКЛАУД», Код ЄДРПОУ:39792589
Дата подання: 30 квітня 2020 13:28
Копіювання останніх працездатних віртуальних машин
Доброго дня. Відповідно пункту 8.2. Додатку №1 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» «При завершенні дії Договору, за запитом Замовника Виконавець протягом п’яти робочих днів зобов’язується підготувати та записати останні працездатні образи віртуальних машин всіх систем на зовнішні носії та передати їх Замовнику (адреса доставки: м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6).».
При цьому відповідно пункту 3 Додатку №1 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Обсяг первинних даних, що підлягають резервному копіюванню складатиме 130 Tб. Копіювання такого об’єму на зовнішній носій потребує наявності відповідного носія даних.
Відповідно до зазначеного не зрозуміло хто саме (Замовник або Виконавець) надає відповідний носій для перенесення даних для виконання п. 8.2 проекту Договору (Додаток №2 до Тендерної документації) та якими документами фіксується процес приймання та повернення обладнання.
Вимагаємо внести зміни до п. 8.2. проекту Договору (Додаток №2 до Тендерної документації), уточнивши кому має належати носій для такого копіювання та умови його використання і повернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 15:52
Найближчим часом Замовником будуть внесені зміни до технічних вимог до предмету закупівлі, зазначених в тендерній документації та, відповідно до ст.10 Закону України «Про публічні закупівлі», такі зміни будуть оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002580-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ГІГАКЛАУД», Код ЄДРПОУ:39792589
Дата подання: 30 квітня 2020 13:30
Дострокове розірвання договору
Доброго дня. Згідно проекту Договору про закупівлю послуг розміщеного в Додатку №2 до Тендерної документації, а саме п. 7.2.1. «Замовник має право Достроково розірвати цей Договір у випадку невиконання Виконавцем своїх договірних зобов’язань, у тому числі Технічних вимог до Послуг (Додаток 2 до Договору) та зобов’язань за Угодою про рівень обслуговування (Додаток 3 до Договору), письмово повідомивши про це Виконавця не менше ніж за 15 (п’ятнадцять) календарних днів до запланованої дати розірвання цього Договору.». Однак договір більше не містить інформації які саме порушення можуть призвести до застосування такої санкції. Натомість у розділі 8 цього ж договору деталізовано фінансові відповідальність Виконавця за різні види порушення, та не вказано такого виду відповідальності як розірвання договору. Відповідно можна дійти висновку, що за порушення визначені в розділі 8 встановлена саме фінансова відповідальність та не застосовується одностороннє розірвання договору. Зважаючи на необхідність забезпечення виконання договору у розмірі 5% від його вартості, яке буде втрачено при такому розірванні, порядок застосування санкції до Виконавця у формі розірвання договору, відповідно має бути детально урегульована договором, в частині випадків застосування.
Вимагаємо виключити п. 7.2.1. з проекту Договору (Додаток №2 до Тендерної документації), як такий, що суперечить розділу 8, цього ж проекту Договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 15:54
Договірні Зобов’язання Виконавця зазначені у пункті 7.3 проекту Договору, а також у Технічних вимогах до Послуг та Угоді про рівень обслуговування (відповідно Додатки 2 та 3 до Договору, що є його невід’ємними частинами).

У випадку невиконання Виконавцем своїх договірних зобов'язань, встановлених умовами Договору (у тому числі в зазначених додатках до Договору), Замовник може скористатися передбаченим пунктом 7.2.1 проекту Договору правом розірвати Договір.

Згідно з пунктом 8.1 Договору за невиконання або неналежне виконання договірних зобов'язань Сторони несуть відповідальність відповідно до чинного законодавства України та умов цього Договору, Угоди про рівень обслуговування (Додаток 3 до цього Договору).

З цього пункту вбачається, що відповідальність сторін не обмежуються лише умовами розділу 8 Договору.

Розірвання Договору управненою стороною у випадку невиконання договірних зобов'язань другою стороною – оперативно-господарська санкція, яка, відповідно до частини третьої статті 237 Господарського кодексу України, може застосовуватися одночасно з відшкодуванням збитків та стягненням штрафних санкцій.

Таким чином, пункт 7.2.1 проекту Договору не суперечить розділу 8 цього ж проекту Договору і Замовник не вбачає підстав для його виключення.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002580-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ «ГІГАКЛАУД», Код ЄДРПОУ:39792589
Дата подання: 30 квітня 2020 13:42
Мінімальний обсяг послуг
Доброго дня. Згідно проекту Договору про закупівлю послуг розміщеного в Додатку №2 до Тендерної документації (п.1.3.) Хмара – обчислювальні потужності та ресурси систем зберігання даних у вигляді ізольованої інфраструктури, що надаються Замовнику у користування. При цьому в Додатку №1 до Тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Таблиці №1-№3), та згідно проекту Договору про закупівлю послуг розміщеного в Додатку №2 до Тендерної документації (Додаток 1 – Специфікація послуг, Таблиці №1-№3) визначено чіткі обсяги надання послуг. Таким чином при наданні послуг для Замовника має бути встановлене окреме обладнання для надання послуг в рамках інфраструктури Виконавця, об’єми ресурсів якого визначені у вказаних вище документах.
Проте у п. 2.1.,4.3 та 6.2 Проекту договору про закупівлю послуг розміщеного в Додатку №2 до Тендерної документації, визначено, що послуги надаються в обсягах поданого Замовником у письмовій формі замовлення на щомісячний обсяг послуг, та оплачуються Замовником виходячи з такого обсягу послуг та ціни на послуги зазначеної в Специфікації послуг. Запропонована Замовником специфікація послуг передбачає визначення ціни за одиницю пам’яті – Гб, Тб, процесорні ядра в штуках, та шафи для розміщення обладнання в таблицях 1-3. Таблиця ж №4 визначає вартість послуг за місяць відповідно до встановленого в цій специфікації об’єму.
Таким чином пункти 2.1., 4.3. та 6.2. Проекту Договору, які пропонують розрахувати вартість послуг відповідно до Замовлення – суперечать змісту Додатку №1 до договору, яким встановлюється фіксована вартість послуг за один календарний місяць відповідно до об’єму визначеного у специфікації.
Окремо варто зауважити, що визначення вартості послуг за запропоновані Замовником у Технічній специфікації одиниці не коректне при наданні послуг на виділеному під одного замовника обладнанні. Замовнику надається не частина інфраструктури, а повний обсяг фізичного обладнання. Таким чином неможливо дробити обсяг послуг у вказаних одиницях об’єму. Такі послуги надаються в об’ємах згідно конфігураційних блоків (нод-серверів, полиць СЗД) виділеного для Замовника обладнання. Залежно від обсягів таких блоків, може суттєво різнитися вартість послуги за запропоновану Замовником одинцю.
Таким чином для коректного розрахунку вартості послуги, а також забезпечення можливості виконання п. 2.1, 4.3. та 6.2. проекту Договору Замовнику необхідно вказати мінімальний обсяг послуги яка може бути замовлена ним відповідно до Замовлення вказаного в п. 6.2 Договору. Це дозволить учасникам визначити параметри обладнання, які мають бути встановлені для Замовника.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та вказати в Технічній специфікації (Додаток №1 до Тендерної документації) та в Додатку №1 до Проекту Договору (Додаток №2 до Тендерної документації) - мінімальний обсяг послуги передбачений для замовлення та мінімальний крок збільшення обсягу послуг.
Або викласти в іншій редакції п. 2.1., 4.3. та 6.2 Проекту договору (Додаток №2 до Тендерної документації) вказавши, що послуги надаються в об’ємі визначеному Специфікацією послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 травня 2020 15:55
Щодо того, що пп. 2.1, 4.3 та 6.2. Договору суперечать змісту Додатку 1 до Договору, повідомляємо наступне. Обсяг послуг, що вказаний в Специфікації послуг (Додаток 1 до Договору) – це максимальний обсяг послуг, що може бути замовлений. А необхідний щомісячний обсяг Послуг зазначається Замовником у Замовленні, про що і йде мова в п. 6.2 Договору. Отже, протиріччя в тексті Договору немає.

Щодо вимоги вказати мінімальний обсяг Послуг, передбачений для замовлення, та мінімальний крок збільшення обсягу Послуг, або вказати, що Послуги надаються в обсязі, визначеному Специфікацією послуг, повідомляємо наступне. В обґрунтуванні даної вимоги порушуються питання, що стосуються нюансів ведення господарської діяльності учасників ринку, зокрема, питання використовуваних технічних рішень, формування ціни і вартості послуг, їх окупність та інші. Але ці питання не можуть відноситись до сфери компетенції Замовника. Замовник не може знати, які саме технічні рішення використовуються тим чи іншим учасником ринку, специфіку функціонування цих технічних рішень, потужність конфігураційних блоків обладнання, що використовується, тощо. Відповідно, Замовник не може оперувати такими одиницями як ноди-сервери чи полиці систем зберігання даних. Натомість Замовник оперує одиницями, в яких він може і буде вимірювати обсяг послуг, які сподівається отримати за договором, тобто ядрами, гігабайтами, терабайтами та серверними шафами.

Крім того, слід зауважити, що технічні вимоги до предмету закупівлі повинні бути єдиними для всіх учасників торгів. В ситуації, коли різні учасники ринку використовують різні технічні рішення для надання послуг, формування єдиних технічних вимог до предмету закупівлі, які враховували б особливості усіх присутніх на ринку технічних рішень, не вбачається можливим.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 травня 2020
UA-2020-04-10-002580-bf3027c69d82b4ae696c45dfbedac047d
Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська область обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДЕ НОВО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

13 травня 2020 16:55
Електронний підпис
12 травня 2020 11:10
Scan.pdf

Документи

Публічні документи

19 травня 2020 09:56
Ракша Ю.М.PDF.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
Ракша Ю.М.PDF.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
Ракша Ю.М.PDF
19 травня 2020 09:56
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf
19 травня 2020 09:56
GISS20090.pdf.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
GISS20090.pdf.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
GISS20090.pdf
19 травня 2020 09:56
01.4. ДЕ НОВО. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВІ СИСТЕМИ"

ТОВ "ДЕ НОВО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ НОВО" Документи

Публічні документи

19 травня 2020 09:56
Ракша Ю.М.PDF.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
Ракша Ю.М.PDF.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
Ракша Ю.М.PDF
19 травня 2020 09:56
БАНКІВСЬКА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_30_20.03.2014.pdf
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
Protokol_Pravlenie_25_06.06.2017.pdf
19 травня 2020 09:56
GISS20090.pdf.(2).p7s
19 травня 2020 09:56
GISS20090.pdf.(1).p7s
19 травня 2020 09:56
GISS20090.pdf
19 травня 2020 09:56
01.4. ДЕ НОВО. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕ НОВО"

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 28 травня 2020 12:06
Коментар щодо відміни: Допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій
Документи:
28 травня 2020 12:06
Електронний підпис
28 травня 2020 12:05
ПРОТОКОЛ розгляду ТП.docx
Дата відміни
28 травня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій