Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі (Комплект учнівський одномісний)
Очікувана вартість
111 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002530-a f9c788d78c314ab98215218d9e2e7509
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Алешківська Вікторія Вікторівна

380679000081
380939000081
sh250@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №250 з поглибленим вивченням математики Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03598794
Вебсайт: http://www.school250.at.ua
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Маяковського 49б
Контактна особа: Алешківська Вікторія Вікторівна
380679000081,380939000081
sh250@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 16:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2020 17:00
Очікувана вартість: 111 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Шкільні меблі (Комплект учнівський одномісний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 комплект
Шкільні меблі (Комплект учнівський одномісний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Володимира Маяковського, 49-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар здійснюється шляхом оплати Замовником після постачання Постачальником Товару на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України. Замовник здійснює розрахунки за Товар, протягом 25 (двадцяти п’яти) календарних днів з дати підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Послуги здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Платежі здійснюються органами Держказначейської служби України по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна 110 700,00
UAH з ПДВ
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
Переможець 110 700,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2020 21:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2020 21:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кирильченко Олеся Анатолїївна
#2863710161
110 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 1 - розірвання договору.pdf укладений
14 травня 2020 16:23
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 09:54
2210 Договір від 23.04.2020 Комплект учнівський одномісний - 110700грн.pdf укладений
23 квітня 2020 09:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 110 700,00
UAH
Причини розірвання договору: Сторони домовилися розірвати договір про закупівлю товарів № 23/04/20-КУО від 23 квітня 2020 року у зв’язку з набранням чинності 19.04.2020 року змін до Закону України «Про публічні закупівлі», внесеними Законом України Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-IX.