Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002494-b ● ec7861c0c31b4cc895273061ef711486
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» |
Код ЄДРПОУ: | 01994669 |
Місцезнаходження: | 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51 |
Контактна особа: |
Кадигроб Лідія Тимофіївна +380459840084 crltendertorg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 14:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 14:28 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності,51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 14:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 14:24 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002494-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 10 квітня 2020 15:09
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-04-10-002494-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
А саме, позицію №45 Комплект для нефростомії ZNEF 6F;8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : Комплект для нефростомії 6F;8F;9F;10F;12F
Позицію №46 Комплект для цистостомії ZCYS 8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : :
Комплект для цистостомії 8F;9F;10F;12F
- Виділити позиції № 45, 46 в Окремий Лот
Розгорнути
Згорнути
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
А саме, позицію №45 Комплект для нефростомії ZNEF 6F;8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : Комплект для нефростомії 6F;8F;9F;10F;12F
Позицію №46 Комплект для цистостомії ZCYS 8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : :
Комплект для цистостомії 8F;9F;10F;12F
- Виділити позиції № 45, 46 в Окремий Лот
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 12:45
Тендерний комітет Комунально некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» розглянув Ваше прохання стосовно процедури закупівлі Медичні матеріали за кодом НК України ЄЗС ДК 21:2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали» (Медичні матеріали) та повідомляє, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднена для загального доступу та потенційних учасників Тендерна документація
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. 3, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Зазначаємо, що Замовником при складані тендерної документації передбачено «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»».
Тобто, враховуючи вищевикладене, Замовник надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами, що закуповуються.
Окремо відзначаємо, відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно п. 4 ст. 28 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Як того вимагає Закон, Замовником в ТД «Оцінка тендерної документації», визначаються критерії і методики оцінки поданих пропозицій, а саме «замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону; оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;
Основним з критеріїв оцінки тендерних пропозицій – Ціна з ПДВ»
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації, так як вона складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином запрошуємо всіх потенційних учасників до участі в даній закупівлі.
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. 3, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Зазначаємо, що Замовником при складані тендерної документації передбачено «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»».
Тобто, враховуючи вищевикладене, Замовник надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами, що закуповуються.
Окремо відзначаємо, відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно п. 4 ст. 28 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Як того вимагає Закон, Замовником в ТД «Оцінка тендерної документації», визначаються критерії і методики оцінки поданих пропозицій, а саме «замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону; оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;
Основним з критеріїв оцінки тендерних пропозицій – Ціна з ПДВ»
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації, так як вона складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином запрошуємо всіх потенційних учасників до участі в даній закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ |
1 743 750,30
UAH з ПДВ
|
1 743 750,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Пантелусь Світлана Петрівна |
1 756 167,40
UAH з ПДВ
|
1 756 167,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211 |
Переможець |
1 743 750,30
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 13:16
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 08:44
|
ДУ _ 7.PDF | зміни до договору |
11 листопада 2021 08:43
|
Електронний підпис | укладений |
25 лютого 2021 09:25
|
ДУ 6.PDF | зміни до договору |
25 лютого 2021 09:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 12:39
|
ДУ _ 5 до _ 39-Т.PDF | зміни до договору |
04 січня 2021 12:38
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:28
|
ДУ _ 4 до _ 39-Т.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 14:22
|
ДУ _ 3 до _ 39-Т.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2020 14:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:55
|
ДУ _ 2 до _ 39-Т.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2020 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 12:21
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
24 липня 2020 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 09:10
|
ДУ _ 1 до _ 39-Т.PDF | зміни до договору |
28 травня 2020 09:08
|
Електронний підпис | укладений |
19 травня 2020 09:13
|
договір | укладений |
19 травня 2020 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін в банківські реквізити |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни у взв'язку із зміною ставок податків і зборів |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (зі змінами , що внесені Постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020р. № 271 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»), Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, які закуповуються за кошти державного бюджету, та створення умов для закупівель у сфері охорони здоров’я за кошти державного бюджету» № 532-ІХ від 17.03.2020р. та п.10.5 Договору закупівлі №39-Т від 19.05.2020р. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі рішення Києво-Сявтошинської районної ради Київської області від 05.11.2020 р. № 753-49-VII «Про безоплатну передачу майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» та рішення Боярської міської ради VIII скликання II пленарного засідання позачергової 2 сесії № 2/17 від 04.12.2020 р. «Про безоплатне прийняття майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» змінити назву Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» на Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» та внести зміни до розділу «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» вище вказаного Договору та викласти його у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, а саме до 31.03.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми Договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Договору Р. 15 «Місце знаходження та банківські реквізити» та викласти його у новій редакції. В зв’язку з визначенням лікарні опорною по COVID-19, забороною планових госпіталізацій пацієнтів та відповідно зміною потреб у товарах та послугах протягом поточного року, станом на 31.03.2021 року зобов’язання за договором між нашими підприємствами, здійснені не в повному обсязі. Враховуючі необхідність продовження поставок товарів у поточному році та беручи до уваги обставини, що склалися та керуючись статтями 3 та 631 Цивільного кодексу України і п.п. 12.1, 12.2 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для здійснення Сторонами своїх прав і виконання обов’язків відповідно до Договору без зміни його вартості до 31.12.2021 року. |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити суму Договору на 276509,63 |
Номер договору про закупівлю: | 39-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |