Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002494-b ec7861c0c31b4cc895273061ef711486
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кадигроб Лідія Тимофіївна

+380459840084 crltendertorg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994669
Місцезнаходження: 08154, Україна , Київська обл., місто Боярка, вул. Соборності,51
Контактна особа: Кадигроб Лідія Тимофіївна
+380459840084
crltendertorg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 14:28
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 14:28
Початок аукціону: 29 квітня 2020 14:54
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 найменувань
Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08154, Україна, Київська область, м. Боярка, вул. Соборності,51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 14:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 14:24
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-002494-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 10 квітня 2020 15:09
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-04-10-002494-b нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.


Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 3 Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
А саме, позицію №45 Комплект для нефростомії ZNEF 6F;8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : Комплект для нефростомії 6F;8F;9F;10F;12F
Позицію №46 Комплект для цистостомії ZCYS 8F;9F;10F;12F викласти у наступній редакції : :
Комплект для цистостомії 8F;9F;10F;12F
- Виділити позиції № 45, 46 в Окремий Лот
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 квітня 2020 12:45
Тендерний комітет Комунально некомерційного підприємства «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» розглянув Ваше прохання стосовно процедури закупівлі Медичні матеріали за кодом НК України ЄЗС ДК 21:2015 код 33140000-3 «Медичні матеріали» (Медичні матеріали) та повідомляє, відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) Замовником на авторизованому електронному майданчику оприлюднена для загального доступу та потенційних учасників Тендерна документація
Потрібно відзначити, що тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів ст. 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Перелік складових, який повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону.
При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, тендерна документація розробляється замовником з дотриманням вимог Закону, зокрема ст. 3, 22 Закону, та керуючись наказом Мінекономрозвитку від 13.04.2016 р. N 680 "Про затвердження примірної тендерної документації".
Зазначаємо, що Замовником при складані тендерної документації передбачено «у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – читати з виразом «або еквівалент»».
Тобто, враховуючи вищевикладене, Замовник надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами, що закуповуються.
Окремо відзначаємо, відповідно до ст. 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно п. 4 ст. 28 Закону зазначається, що після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Як того вимагає Закон, Замовником в ТД «Оцінка тендерної документації», визначаються критерії і методики оцінки поданих пропозицій, а саме «замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону; оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону;
Основним з критеріїв оцінки тендерних пропозицій – Ціна з ПДВ»
Враховуючи вищевикладене, Замовник не вбачає за доцільне вносити зміни до тендерної документації, так як вона складена у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином запрошуємо всіх потенційних учасників до участі в даній закупівлі.

Документи

14 квітня 2020 12:45
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ 1 743 750,30
UAH з ПДВ
1 743 750,30
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Пантелусь Світлана Петрівна 1 756 167,40
UAH з ПДВ
1 756 167,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 травня 2020 15:58
Електронний підпис
04 травня 2020 15:58
МВС.pdf
04 травня 2020 15:58
Банкрутство.pdf
04 травня 2020 15:58
002_0 Довідка ст 17 п 3.pdf
04 травня 2020 15:58
001_0 Довідка ст 17 п 2.pdf
04 травня 2020 15:58
ДПІ.pdf
29 квітня 2020 22:29
Електронний підпис
26 квітня 2020 18:25
Електронний підпис
26 квітня 2020 18:24
Електронний підпис
26 квітня 2020 18:23
Технічна частина.pdf
26 квітня 2020 18:23
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 09:18
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:23
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

"МК МЕДГРУПП" ТОВ

Фізична особа-підприємець Пантелусь Світлана Петрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
Переможець 1 743 750,30
UAH з ПДВ
04 травня 2020 13:16
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

"МК МЕДГРУПП" ТОВ #40450211

№ рішення у справі

70/67-р/к

Дата рішення у справі

13.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 13:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"МК МЕДГРУПП" ТОВ
#40450211
1 743 750,30
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 08:47
Електронний підпис укладений
11 листопада 2021 08:44
ДУ _ 7.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 08:43
Електронний підпис укладений
25 лютого 2021 09:25
ДУ 6.PDF зміни до договору
25 лютого 2021 09:24
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:39
ДУ _ 5 до _ 39-Т.PDF зміни до договору
04 січня 2021 12:38
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:28
ДУ _ 4 до _ 39-Т.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:27
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:22
ДУ _ 3 до _ 39-Т.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:55
ДУ _ 2 до _ 39-Т.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 12:21
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
24 липня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 09:10
ДУ _ 1 до _ 39-Т.PDF зміни до договору
28 травня 2020 09:08
Електронний підпис укладений
19 травня 2020 09:13
договір укладений
19 травня 2020 09:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в банківські реквізити
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни у взв'язку із зміною ставок податків і зборів
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 «Про затвердження переліку товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість» (зі змінами , що внесені Постановою Кабінету Міністрів України від 08 квітня 2020р. № 271 «Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України»), Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо підвищення доступності лікарських засобів, медичних виробів та допоміжних засобів до них, які закуповуються за кошти державного бюджету, та створення умов для закупівель у сфері охорони здоров’я за кошти державного бюджету» № 532-ІХ від 17.03.2020р. та п.10.5 Договору закупівлі №39-Т від 19.05.2020р. Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Києво-Сявтошинської районної ради Київської області від 05.11.2020 р. № 753-49-VII «Про безоплатну передачу майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» та рішення Боярської міської ради VIII скликання II пленарного засідання позачергової 2 сесії № 2/17 від 04.12.2020 р. «Про безоплатне прийняття майна спільної власності територіальних громад сіл, селища, міст Києво-Святошинського району Київської області до комунальної власності Боярської міської ради Києво-Святошинського району Київської області» змінити назву Комунальне некомерційне підприємство «Центральна районна лікарня Києво-Святошинської районної ради» на Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» та внести зміни до розділу «Місце знаходження та банківські реквізити сторін» вище вказаного Договору та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли взаємної згоди продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, а саме до 31.03.2021р.
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми Договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до Договору Р. 15 «Місце знаходження та банківські реквізити» та викласти його у новій редакції. В зв’язку з визначенням лікарні опорною по COVID-19, забороною планових госпіталізацій пацієнтів та відповідно зміною потреб у товарах та послугах протягом поточного року, станом на 31.03.2021 року зобов’язання за договором між нашими підприємствами, здійснені не в повному обсязі. Враховуючі необхідність продовження поставок товарів у поточному році та беручи до уваги обставини, що склалися та керуючись статтями 3 та 631 Цивільного кодексу України і п.п. 12.1, 12.2 Договору, Сторони дійшли згоди продовжити дію Договору на строк достатній для здійснення Сторонами своїх прав і виконання обов’язків відповідно до Договору без зміни його вартості до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зменшити суму Договору на 276509,63
Номер договору про закупівлю: 39-Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 травня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 382 548,11
UAH (в тому числі ПДВ 90 452,68 UAH)