Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Очікувана вартість
1 994 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002276-a ● b54eb054e6e94044b39885f85418a09f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Обухівське водопровідно-каналізаційне підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 25690247 |
Місцезнаходження: | 08703, Україна , Київська обл., Обухів, Каштанова 23 |
Контактна особа: |
Веремейко Олег Вікторович 380673291975 voda_obuhov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 15:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 994 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42130000-9: Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої
Лот 1: ДК 021-2015 42131120-3 Засувки для водопровідних мереж (засувка 30ч6бр, регулятори Батерфляй)
Лот 2: ДК 021-2015 42131120-3 Засувки для водопровідних мереж (засувки з обгумованим клином)
Лот 3: ДК 021-2015 42131000-6-3 Крани, вентилі та клапани
Лот 2: ДК 021-2015 42131120-3 Засувки для водопровідних мереж (засувки з обгумованим клином)
Лот 3: ДК 021-2015 42131000-6-3 Крани, вентилі та клапани
Тендерна документація
17 квітня 2020 10:54 |
ПЕРЕЛІК змін до ТД 1.docx | |
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 2 із змінами170420.doc | |
15 квітня 2020 10:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 10:32 |
ПЕРЕЛІК змін до ТД.docx | |
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 1.doc | |
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 6.doc | |
10 квітня 2020 15:39 |
ТДарматура.doc | |
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 3.doc | |
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 4.doc | |
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 5.doc |
17 квітня 2020 10:54 |
ПЕРЕЛІК змін до ТД 1.docx
|
||||
17 квітня 2020 10:54 |
Додаток 2 із змінами170420.doc
|
||||
15 квітня 2020 10:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
15 квітня 2020 10:32 |
ПЕРЕЛІК змін до ТД.docx
|
||||
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 1.doc
|
||||
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 6.doc
|
||||
10 квітня 2020 15:39 |
ТДарматура.doc
|
||||
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 3.doc
|
||||
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 4.doc
|
||||
10 квітня 2020 15:39 |
Додаток 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 13 квітня 2020 10:26
Дата відповіді: 15 квітня 2020 10:47
Добрий день! Наша компанія має бажання прийняти участь у відкритих торгах, які проводить Ваше підприємство. Просимо Вас чітко я ясно пояснити згідно Додатку 2 до ТД п.1 до Лоту 1 позиції 11-16, які документи потрібно додавати при подачі тендерної документації та при поставці товару, якщо товар іноземного виробництва?
Згідно п.2 Додатку 2 до ТД згідно якого Закону України повинні бути сертифікати? На якому етапі їх потрібно додавати, при подачі тендерних пропозицій чи при поставці Товару? Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Перелік документів, що надаються Учасником для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним та якісним вимогам, встановленим Замовником у тендерній документації неведено у Додатку № 4 до тендерної докувентації, а саме:
п. 5.1 Додатку №4: Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником.
п. 5.3 Додатку №4: Технічний паспорт на прилад.
п. 5.4 Додатку №4: Документ, що підтверджує якість Товару: сертифікат якості/відповідності або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо).
п. 5.5 Додатку №4: Підтвердження інформації щодо виробництва продукції (для виробника – надати документ, за яким виготовляється продукція, завірений печаткою та підписом виробника, для дилера (офіційного дистриб’ютора) – надати документ, що підтверджує його повноваження від виробника).
п. 5.6 Додатку №4: Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, шо працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 09.01.2011 р, №35, або сертифікат експертизи/перевірки типу згідно вимог Технічного регламенту.
2. Розділ тендерної декументації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Документи, зазначені в додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації» та документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді.
Документи, що подаються учасником в складі тендерної пропозиції, подаються в сканованому вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF»
п. 5.1 Додатку №4: Лист з інформацією, у вигляді (формі) технічної специфікації Замовника (Додаток 2 до тендерної документації), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі встановленим Замовником.
п. 5.3 Додатку №4: Технічний паспорт на прилад.
п. 5.4 Додатку №4: Документ, що підтверджує якість Товару: сертифікат якості/відповідності або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації тощо).
п. 5.5 Додатку №4: Підтвердження інформації щодо виробництва продукції (для виробника – надати документ, за яким виготовляється продукція, завірений печаткою та підписом виробника, для дилера (офіційного дистриб’ютора) – надати документ, що підтверджує його повноваження від виробника).
п. 5.6 Додатку №4: Сертифікат відповідності вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, шо працює під тиском, затвердженого Постановою КМ України від 09.01.2011 р, №35, або сертифікат експертизи/перевірки типу згідно вимог Технічного регламенту.
2. Розділ тендерної декументації «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
«Документи, зазначені в додатку 4 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації» та документи, що вимагаються цією тендерною документацією Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді.
Документи, що подаються учасником в складі тендерної пропозиції, подаються в сканованому вигляді через електронну систему закупівель в електронному вигляді у форматі PDF»
Щодо Технічних вимог
Дата подання: 16 квітня 2020 13:18
Дата відповіді: 17 квітня 2020 10:56
Доброго дня!
Повідомляємо Вам, що вказані у Додатку 2 до Тендерної документації Лот 3 вимоги, а саме: "ГОСТ 12.2063-81, ГОСТ 21345-2005", втратили чинність з січня 2019 року.
Просимо внести зміни до Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. В тендерну документацію внесено зміни (додаток 2)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Засувки для водопровідних мереж |
Опис предмету закупівлі: |
Засувки 30ч6бр, регулятори Батерфляй
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
288 шт
Засувки 30ч6бр, регулятори Батерфляй
ДК 021:2015: 42131120-3 — Засувки для водопровідних мереж
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08702, Україна, Київська область, Обухів, Київська, 130-В
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється Покупцем шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десять) банківських днів від дати поставки замовленої партії товару на склад Покупця на підставі видаткової накладної | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 травня 2020 14:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" |
1 177 770,84
UAH з ПДВ
|
988 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Квант плюс" |
677 112,00
UAH з ПДВ
|
677 112,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НКП Дніпро" |
783 469,44
UAH з ПДВ
|
783 469,44
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБПЛАСТ" |
1 300 680,00
UAH з ПДВ
|
900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧО-ІНЖИНІРИНГОВА ФІРМА "ЕТНА |
1 155 750,54
UAH з ПДВ
|
989 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Квант плюс" #31618527 |
Відхилено |
677 112,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 10:39
|
ТОВ "НКП Дніпро" #39775233 |
Відхилено |
783 469,44
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 11:10
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРУБПЛАСТ" #38665369 |
Відхилено |
900 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 11:53
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" #20038832 |
Переможець |
988 200,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 13:47
|
Договір №96.pdf | укладений |
21 травня 2020 13:41
|