Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень
Очікувана вартість
586 000,00 UAH
UA-2020-04-10-002053-b ● f7c0bbfebc5247e59c3210cae574c66f
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЛІЦЕЙ №4 МІСТА НОВОГРАДА-ВОЛИНСЬКОГО ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 22060209 |
Місцезнаходження: | 11700, Україна , Житомирська обл., м. Новоград-Волинський, вул. Пушкіна, буд. 46 |
Контактна особа: |
Валентина Метельська +380979988885 directors4@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 12:21 |
Очікувана вартість: | 586 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 860,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації, системи передавання тривожних сповіщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11700, Україна, Житомирська область, м. Новоград-Волинський, вул. Пушкіна, буд. 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги здійснюються на поточний розрахунковий рахунок Виконавця протягом 20 календарних днів з дати підписання та на підставі акту виконаних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 13:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 13:27 |
Додаток 4. План розташування.pdf | |
10 квітня 2020 13:27 |
Додаток 3. Лист-згода ОПД.docx | |
10 квітня 2020 13:27 |
Додаток 2. Технiчне завдання.docx | |
10 квітня 2020 13:27 |
Додаток 1. Проект договору.docx | |
10 квітня 2020 13:27 |
ТД Пожежна сигналiзацiя - Лiцей 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-002053-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД., Код ЄДРПОУ:36859404
Дата подання: 29 травня 2020 16:42
Щодо перегляду рішення тендерного комітету
Вимога замовнику
Тендерним комітетом ліцею № 4 міста Новограда-Волинського Житомирської області відповідно до протоколу № 10 від 21.05.2020 переможцем закупівлі: Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації,системи передавання тривожних сповіщень (ДК 021:2005 код 45310000-3Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-10-002053-b визначено переможцем ПП «ОХОРОНА-004» (далі-Переможець).
Водночас, ми не погоджуємося з таким рішенням тендерного комітету Замовника.
Так, відповідно до пп. 5.5.3 п. 5.5 Розділу 5 Тендерної документації, затвердженої рішенням Тендерного комітету ліцею № 4 міста Новограда-Волинського Житомирської області від 09.04.2020 (номер не зазначено), яку було розміщено Замовником на порталі публічних закупівель, переможець торгів на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону надає довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.
Всі документи згідно з п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель.
Переможцем 22.05.2020 до електронної системи закупівель було підвантажено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи 18.05.2020 за № 52561, видану ГУ ДПС м. Києва.
Дану довідку Переможець не мав права надавати як таку, що підтверджує відсутність підстав відповідно до 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», так як дана довідка видана ГУ ДПС м. Києва для подання до ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ».
Згідно з Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 за № 733 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554) (далі – Наказ), заява на видачу такої довідки складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником.
Тобто, ураховуючи викладене, Переможець, на нашу думку, не надав підтвердження відсутності підстав відповідно до 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», так як у систему публічних закупівель не було підвантажено довідку, призначену безпосередньо для Замовника, як це передбачено зазначеним Законом України та Наказом.
Також Переможцем на підтвердження своєї відповідності умовам закупівлі відповідно до абз. 1 пп. 5.1.1 п. 5.1 Розділу 5 Тендерної документації було надано два аналогічні договори про надання послуг з встановлення системи пожежної сигналізації.
Слід зазначити, що в аналогічному договорі від 02.07.2018 за № 067-ОПС відповідно до п. 1.3 розділу 1 визначено строк встановлення системи пожежної сигналізації – до 31.07.2018.
Натомість, в цей же день - 02.07.2018 укладається до цього договору додаткова угода за № 1 про подовження строку встановлення системи пожежної сигналізації – до 31.08.2018, потім 31.08.2018 укладається до цього договору додаткова угода за № 2 про подовження строку встановлення системи пожежної сигналізації – до 31.09.2018 та 27.09.2018 - укладається додаткова угода за № про подовження строку встановлення системи пожежної сигналізації – до 05.10.2018 (всі ці документи надано Переможцем у складі своєї документації учасника торгів).
У другому договорі на закупівлю послуг від 10.06.2019 за № ЦПОТД-0063 в п. 5.2 зазначено, що термін надання послуг – по 30.08.2019. Разом з тим, між Переможцем і замовником 29.08.2019 укладаються додаткова угода № 1 про продовження терміну надання послуг по 30.09.2019, а 27.09.2019 – додаткова угода № 4 про продовження терміну надання послуг по 30.11.2019.
Це свідчить про те, що незважаючи на надані відгуки Замовників до зазначених вище договорів, договори було виконано не вчасно, з великою затримкою.
Тому, на нашу думку, вважати дані договори як такі, які виконано належним чином та вчасно, неможливо.
Також у листі Переможця від 23.04.2020 № 15 неможливо прочитати частину інформації, що міститься, що є прямим порушенням п. 1.8 та 1.14 Розділу 1 Тендерної документації Замовника. А відповідно до даних пунктів тендерної документації, Замовник повинен вважати, що учасник (Переможець) не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону.
Відповідно п. 6.2 Розділу 6 Тендерної документації Замовника, при формуванні пропозиції, а саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та виконанні договору про закупівлю Учасники повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (надається довідка/інформація в довільній формі в складі пропозиції). Така довідка/інформація у документації переможця, яка міститься у системі публічних закупівель, відсутня, що є невиконанням вимог Тендерної документації Замовника.
Згідно з п. 3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, проект договору про закупівлю міститься у додатку 1 цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний проект договору). Так, наданий проект договору Переможцем не заповнений зі свого боку (зокрема, відсутні дані в Розділі 13 (юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін та в іншій частині проекту договору). Сам проект договору не підписано Замовником, натомість підписаний лист, чим порушено вимогу надати підписаний саме проект договору.
Відповідно до п. 12.1 Розділу 12 проекту договору, наданого Замовником у складі своєї тендерної документації, невід’ємною частиною договору є кошторисна документація (зведений та локальний кошториси, договірна ціна). Переможцем у складі своєї документації дані документи не були надані, чим порушено вимогу Замовника.
Ураховуючи викладене, просимо тендерний комітет ліцею № 4 міста Новограда-Волинського Житомирської області скасувати свій протокол № 10 від 21.05.2020 щодо закупівлі: Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації,системи передавання тривожних сповіщень (ДК 021:2005 код 45310000-3Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-10-002053-b та повернутися до визначення переможця даної закупівлі відповідно до чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Тендерним комітетом ліцею № 4 міста Новограда-Волинського Житомирської області відповідно до протоколу № 10 від 21.05.2020 переможцем закупівлі: Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації,системи передавання тривожних сповіщень (ДК 021:2005 код 45310000-3Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-10-002053-b визначено переможцем ПП «ОХОРОНА-004» (далі-Переможець).
Водночас, ми не погоджуємося з таким рішенням тендерного комітету Замовника.
Так, відповідно до пп. 5.5.3 п. 5.5 Розділу 5 Тендерної документації, затвердженої рішенням Тендерного комітету ліцею № 4 міста Новограда-Волинського Житомирської області від 09.04.2020 (номер не зазначено), яку було розміщено Замовником на порталі публічних закупівель, переможець торгів на підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону надає довідку про відсутність заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, що має бути видана уповноваженим органом за визначеною законодавством формою, та має бути дійсною станом на дату подання учасником документів згідно цього пункту.
Всі документи згідно з п. 5.5. цього Розділу у відповідності до ст. 14 Закону надаються в електронному вигляді шляхом підвантаження відповідних файлів в електронній системі закупівель.
Переможцем 22.05.2020 до електронної системи закупівель було підвантажено довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи 18.05.2020 за № 52561, видану ГУ ДПС м. Києва.
Дану довідку Переможець не мав права надавати як таку, що підтверджує відсутність підстав відповідно до 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», так як дана довідка видана ГУ ДПС м. Києва для подання до ВП «Атоменергомаш» ДП «НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ».
Згідно з Порядком надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 за № 733 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27.09.2018 за № 1102/32554) (далі – Наказ), заява на видачу такої довідки складається з обов’язковим посиланням на відповідний нормативно-правовий акт, яким передбачено необхідність підтвердження відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, та зазначенням найменування суб’єкта (підприємства, установи, організації), до якого (якої) Довідку буде подано платником.
Тобто, ураховуючи викладене, Переможець, на нашу думку, не надав підтвердження відсутності підстав відповідно до 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», так як у систему публічних закупівель не було підвантажено довідку, призначену безпосередньо для Замовника, як це передбачено зазначеним Законом України та Наказом.
Також Переможцем на підтвердження своєї відповідності умовам закупівлі відповідно до абз. 1 пп. 5.1.1 п. 5.1 Розділу 5 Тендерної документації було надано два аналогічні договори про надання послуг з встановлення системи пожежної сигналізації.
Слід зазначити, що в аналогічному договорі від 02.07.2018 за № 067-ОПС відповідно до п. 1.3 розділу 1 визначено строк встановлення системи пожежної сигналізації – до 31.07.2018.
Натомість, в цей же день - 02.07.2018 укладається до цього договору додаткова угода за № 1 про подовження строку встановлення системи пожежної сигналізації – до 31.08.2018, потім 31.08.2018 укладається до цього договору додаткова угода за № 2 про подовження строку встановлення системи пожежної сигналізації – до 31.09.2018 та 27.09.2018 - укладається додаткова угода за № про подовження строку встановлення системи пожежної сигналізації – до 05.10.2018 (всі ці документи надано Переможцем у складі своєї документації учасника торгів).
У другому договорі на закупівлю послуг від 10.06.2019 за № ЦПОТД-0063 в п. 5.2 зазначено, що термін надання послуг – по 30.08.2019. Разом з тим, між Переможцем і замовником 29.08.2019 укладаються додаткова угода № 1 про продовження терміну надання послуг по 30.09.2019, а 27.09.2019 – додаткова угода № 4 про продовження терміну надання послуг по 30.11.2019.
Це свідчить про те, що незважаючи на надані відгуки Замовників до зазначених вище договорів, договори було виконано не вчасно, з великою затримкою.
Тому, на нашу думку, вважати дані договори як такі, які виконано належним чином та вчасно, неможливо.
Також у листі Переможця від 23.04.2020 № 15 неможливо прочитати частину інформації, що міститься, що є прямим порушенням п. 1.8 та 1.14 Розділу 1 Тендерної документації Замовника. А відповідно до даних пунктів тендерної документації, Замовник повинен вважати, що учасник (Переможець) не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону.
Відповідно п. 6.2 Розділу 6 Тендерної документації Замовника, при формуванні пропозиції, а саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та виконанні договору про закупівлю Учасники повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (надається довідка/інформація в довільній формі в складі пропозиції). Така довідка/інформація у документації переможця, яка міститься у системі публічних закупівель, відсутня, що є невиконанням вимог Тендерної документації Замовника.
Згідно з п. 3.1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника, проект договору про закупівлю міститься у додатку 1 цієї документації. (учасник у складі пропозиції надає підписаний проект договору). Так, наданий проект договору Переможцем не заповнений зі свого боку (зокрема, відсутні дані в Розділі 13 (юридичні адреси, банківські реквізити і підписи сторін та в іншій частині проекту договору). Сам проект договору не підписано Замовником, натомість підписаний лист, чим порушено вимогу надати підписаний саме проект договору.
Відповідно до п. 12.1 Розділу 12 проекту договору, наданого Замовником у складі своєї тендерної документації, невід’ємною частиною договору є кошторисна документація (зведений та локальний кошториси, договірна ціна). Переможцем у складі своєї документації дані документи не були надані, чим порушено вимогу Замовника.
Ураховуючи викладене, просимо тендерний комітет ліцею № 4 міста Новограда-Волинського Житомирської області скасувати свій протокол № 10 від 21.05.2020 щодо закупівлі: Послуги з встановлення системи пожежної сигналізації,системи передавання тривожних сповіщень (ДК 021:2005 код 45310000-3Електромонтажні роботи), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-10-002053-b та повернутися до визначення переможця даної закупівлі відповідно до чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 13:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН 101" |
448 000,00
UAH з ПДВ
|
399 996,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ |
456 000,00
UAH з ПДВ
|
399 997,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" |
527 000,00
UAH з ПДВ
|
399 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОХОРОНА-004" |
517 000,00
UAH з ПДВ
|
399 999,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Компанія СПЕЦРЕМБУД. |
496 033,56
UAH з ПДВ
|
490 173,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
540 768,52
UAH з ПДВ
|
540 768,52
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дівікс |
570 000,00
UAH з ПДВ
|
570 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Сварожич + |
579 825,22
UAH з ПДВ
|
579 825,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Управління поліції охорони в Київській області |
583 429,99
UAH з ПДВ
|
583 429,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "МАГАЗИН 101" #41360737 |
Відхилено |
399 996,00
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 11:05
|
ЖИТОМИРСЬКЕ ОБЛАСНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПРОТИПОЖЕЖНИХ РОБІТ ДОБРОВІЛЬНОГО ПОЖЕЖНОГО ТОВАРИСТВА УКРАЇНИ #00182886 |
Відхилено |
399 997,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:24
|
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" #42441853 |
Рішення скасоване |
399 998,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:01
|
ПП "ПОЖЗАБЕЗПЕЧЕННЯ Л" #42441853 |
Відхилено |
399 998,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 15:07
|
ПП "ОХОРОНА-004" #39415273 |
Переможець |
399 999,96
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 12:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2020 15:20
|
дод.угода №1.pdf | зміни до договору |
21 липня 2020 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2020 14:57
|
Договір 49.pdf | укладений |
05 червня 2020 14:53
|
відповідь на вимогу + листи.pdf | укладений |
05 червня 2020 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 49 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |