Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кромка
Очікувана вартість
58 722,13 UAH
UA-2020-04-10-001606-a 73ca214fe5bb4375ad62cfa02873a21c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 13:55
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 05 травня 2020 12:12
Очікувана вартість: 58 722,13 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 293,61 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:19520000-7: Пластмасові вироби


Кромка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Кромка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  01 липня 2020
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 13:52
Тендерна документац_я.pdf
10 квітня 2020 13:52
Додаток_3.pdf
10 квітня 2020 13:52
Додаток_2.pdf
10 квітня 2020 13:52
Додаток_4.pdf
10 квітня 2020 13:52
Додаток_1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови оплати
Дата подання: 13 квітня 2020 18:46
Дата відповіді: 14 квітня 2020 10:40
В розділі V п. 2 ТД вказано: Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Питання: скільки часу триває процедура виготовлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС» ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваше запитання повідомляємо, що оформлення ярлика згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції на придатну продукцію триває 10 робочих днів з дати належного оформлення соронами видаткової накладної. (зазвичай дана процедура займає 2-3
робочі дні з моменту підписання сторонами видаткової накладної).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВІФ "Західресурссервіс" 54 731,25
UAH
54 731,25
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж інжиніринг" 58 722,00
UAH
58 722,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 14:33
ДПС.pdf
08 травня 2020 14:33
Dovidka_20120333870050502142.pdf
22 квітня 2020 09:27
Документи Кромка.pdf

Публічні документи

04 травня 2020 12:24
Електронний підпис
04 травня 2020 12:22
Статут 2019.pdf
04 травня 2020 12:22
Витяг ПДВ.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВІФ "Західресурссервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Укрбудреммонтаж інжиніринг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВІФ "Західресурссервіс"
#32922477
Переможець 54 731,25
UAH
08 травня 2020 13:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2020 13:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВІФ "Західресурссервіс"
#32922477
54 731,25
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 червня 2023 16:21
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 15:59
5816-20-ВТ_договір.pdf укладений
21 травня 2020 15:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 54 727,25
UAH