Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Антибіотики
Очікувана вартість
1 670 000,00 UAH
UA-2020-04-10-001540-c da7617d8fee741089572318cb9543cc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Масловський Артур Іванович

+380372540870 oknplikarnyatender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 43342788
Місцезнаходження: 58023, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Фастівська, 2
Контактна особа: Масловський Артур Іванович
+380372540870
oknplikarnyatender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 20:19
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2020 20:24
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2020 20:24
Початок аукціону: 27 квітня 2020 14:41
Очікувана вартість: 1 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Азитроміцин/ Azithromycin, Амікацин/Amikacin, Амоксициклін+клавунова кислота/ Amoxicillin + Clavulanicacid,Ацикловір/Aciclovir, Гентаміцин/Gentamicin, Іміпінем/циластатин/ lmipenem + Cilastatin, Колістиметат натрія/ Colistimethatum natrium, Меропенем/ Meropenem, Моксифлоксацин/ Moxifloxacin, Флуконазол/Fluconazole,Цефазолін/Cefazolin, Цефатоксим/Cefotaxime, Цефепім/Cefepime, Цефтазидим/ Ceftazidime
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 найменувань
Антибіотики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58023, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Фастівська, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33651100-9 — Протибактеріальні засоби для системного застосування
МНН: Azithromycin

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред’явлення Продавцем накладної на оплату товару. 4.2. Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 20:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 20:20
Тенд.док.антибіотики.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-001540-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 14 квітня 2020 08:56
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2020 16:21
Тендерна документація, відповідно до норм частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умова щодо надання у складі пропозиції листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України), не суперечить законодавству, і її внесення до тендерної документації пояснюється необхідністю доведення учасником можливості поставити лікарські засоби належної якості, у необхідні строки та у кількості, що забезпечить потребу замовника.
Звертаємо увагу, що перелік лікарських засобів не містить жодного незамінного (ексклюзивного) препарата, всі лікарські засоби виробляються кількома виробниками, отже замовник не дискримінує учасників у частині виробників лікарських засобів.
Твердження про те, що вимога про надання авторизаційних листів є дискримінаційною, тому що потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, навпаки, підтверджує можливість отримання учасниками від виробників таких листів в межах, наприклад, дисрию’юторських угод тощо.
У вимозі зазначено, що «такої вимоги Замовника як надання оригіналів гарантійний листів від виробників є прямим порушенням статті 3 Закону (Принципи здійснення закупівель), частини 3 статті 5 Закону … та спільного листа МЕРТ та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018.», однак звертаємо увагу на те, що тендерна документація не обмежує учасників у наданні документів лише від виробників. Так, у пункті 4 додатку № 3 зазначено, що спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналами листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, дистриб’ютора, представництва, філії – якщо їх повноваження поширюються на територію України).
Отже, будь-який учасник, який належним чином виконує умови дистриб’юторського договору та має належну ділову репутацію, в змозі отримати гарантійний лист якщо не від виробників безпосередньо, то щонайменше від представників чи дистриб’юторів виробників, які уповноважені на реалізацію товару в Україні і мають можливість це документально підтвердити.
Метою встановлення вищезазначеної умови тендерної докуметації є уникнення можливості постачання фальсифікованих медичних препаратів та запобігає можливим поставкам неякісних лікарських засобів, чи постачання не в повному обсязі та є гарантією вчасної поставки продукції, що є важливим для медичного закладу.

Документи подані скаржником

14 квітня 2020 08:56
ВИМОГА.docx

Документи

17 квітня 2020 16:20
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 1 579 668,57
UAH з ПДВ
1 548 499,47
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Фармпротект" 1 642 279,26
UAH з ПДВ
1 578 264,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2020 16:27
Електронний підпис
30 квітня 2020 16:27
Ключ для довідки МВС.p7s
30 квітня 2020 16:27
Довідка МВС.pdf
30 квітня 2020 16:27
Ключ для овідки ДПІ.p7s
30 квітня 2020 16:27
Довідка ДПІ.pdf
30 квітня 2020 16:27
Документи переможця.pdf
27 квітня 2020 15:46
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:35
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:35
Технічний опис ч. 2.pdf
24 квітня 2020 16:35
Технічний опис ч.1.pdf
24 квітня 2020 16:34
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

ТОВ "Фармпротект"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 1 548 499,47
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 16:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 16:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
1 548 499,47
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 12:48
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 09:39
Дод.угода 6 зменш. до 20 _.pdf зміни до договору
10 лютого 2021 09:35
Електронний підпис укладений
28 січня 2021 16:05
Дод угода _5 20_ з сумою.pdf зміни до договору
28 січня 2021 16:03
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 17:27
Дод.угода на продовження.pdf зміни до договору
04 січня 2021 17:21
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:55
Дод.угода зменш.антибіот..pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:42
Електронний підпис укладений
14 травня 2020 12:40
Договір укладений
14 травня 2020 12:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 180
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У звязку із неоприлюднення самої угоди на зменшення
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (для процедур по новій редакції Закону ч.6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини 6 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» та п. 8.2. Договору № 180 від 14.05.2020 р. (надалі – Договір) Сторони дійшли згоди, що сума на яку подовжено дію Договору (що не перевищує 20% суми визначеної Договором) складає 142 892,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
10 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди, зменшити суму Договору на 1 939,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 180
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 140 953,20
UAH (в тому числі ПДВ 4 953,20 UAH)