Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція (Еноксапарин (Enoxaparin) , Еноксапарин (Enoxaparin) ,Еноксапарин (Enoxaparin) , Еноксапарин (Enoxaparin) , Надропарин(Nadroparin), Надропарин (Nadroparin) , Надропарин(Nadroparin), Гепарин натрій (Heparin sodium), Лактат натрію (Sodium lactate), складний, Лактат натрію (Sodium lactate), складний; Лактат натрію (Sodium lactate), складний, Транексамова кислота (Tranexamic acid)
33600000-6-Pharmaceutical products (Enoxaparin), Enoxaparin (Enoxaparin), Enoxaparin (Enoxaparin), Enoxaparin, Nadroparin, Nadroparin, Nadroparin, Sodium Heparate, Sodium Heparate, Sodium Heparate, Sodium Sodium lactate Sodium lactate Sodium lactate Sodium lactate Sodium lactate Tranexamic acid
Очікувана вартість
46 502 142,70 UAH
UA-2020-04-10-001482-c 70f0299da0c741368d5b2ed543964955
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баязітов Микола Рашитович

+380487500190 tender_kuookl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Контактна особа: Баязітов Микола Рашитович
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Establishment "Odesa Oblast Clinical Hospital"
National ID: 01998526
Contact point: Bayazitov Nicholas Rashitovich
+380487500190
tender_kuookl@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 02 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 46 502 142,70 UAH з ПДВ
Publication date: 10 квітня 2020 18:12
Enquiries until: 02 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 08 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 червня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 46 502 143 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Через відсутність на даному майданчику одиниці виміру "пляшки" , деякі найменування зазначено у флаконах.
Due to the lack of a bottle unit at this site, some names are indicated in the vials.

Тендерна документація

26 травня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:30
пелелік змін від 26.05.doc
26 травня 2020 12:30
ТД від 26.05.20.doc
26 травня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 квітня 2020 11:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 травня 2020 12:30
пелелік змін від 26.05.doc
12 травня 2020 17:02
пелелік змін від 12.05.2020.doc
27 квітня 2020 11:02
пелелік змін від 27.04.doc
26 травня 2020 12:30
ТД від 26.05.20.doc
12 травня 2020 17:02
ТД від 12.05.20.doc
27 квітня 2020 11:02
ТД від 27.04.doc
10 квітня 2020 18:12
ТД ..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Довідка по статті 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 27 травня 2020 12:47
Дата відповіді: 29 травня 2020 12:06
Добрий день! Прошу, будь-ласка, роз'яснити стосовно надання оригіналу довідки учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) у довільній формі з інформацією про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі , які визначені статтею 17 Закону. Інформацію надавати за новою редакцією Закону чи за редакцією від 02.04.2020 (питання виникло у зв'язку із тим, що дана процедура закупівлі об'явлена до 19.04.2020 (вступу в дію нової редакції Закону))? Заздалегідь дякую за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день, відповідно до пункту 5 Розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” ЗУ «Про публічні закупівлі» нової редакції від 19.04.2020 р. , процедури товарів, робіт та послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-001482-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 22 квітня 2020 17:00
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 квітня 2020 11:07
Стосовно Вашої Вимоги, були внесені зміни до тендерної документації. Більш детальна відповідь надана у протоколі.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001482-c.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ", Код ЄДРПОУ:31287944
Дата подання: 13 липня 2020 14:19
Вимога скасувати рішення Замовника про дискваліфікацію тендерної пропозиції Учасника ПрАТ «Інфузія»
ПрАТ «Інфузія» (код ЄДРПОУ 31287944), що є учасником відкритих торгів по лоту 3: Лактат натрію (Sodium lactate), складний, які проводить Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" за ідентифікатором закупівлі у системі державних публічних закупівель PROZORRO UA-2020-04-10-001482-c за предметом закупівлі «33600000-6 Фармацевтична продукція. ЛОТ1: (Еноксапарин (Enoxaparin) , Еноксапарин (Enoxaparin) ,Еноксапарин (Enoxaparin), Еноксапарин (Enoxaparin) , Гепарин натрій (Heparin sodium). ЛОТ 2: Лактат натрію (Sodium lactate), складний; Лактат натрію (Sodium lactate), складний, Транексамова кислота (Tranexamic acid). ЛОТ3: Лактат натрію (Sodium lactate), складний. ЛОТ4: (Надропарин (Nadroparin), Надропарин (Nadroparin), Надропарин (Nadroparin))»
не погоджується з рішенням Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції на етапі прекваліфікації, вбачає прийняте рішення Замовника з порушенням Закону України «Про публічні закупівлі» та вважає, що воно підлягає скасуванню та допущення Учасника до аукціону.
10.07.2020р. Учасник отримав повідомлення про причину дискваліфікації своєї тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам, а саме: Згідно вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується довіреністю(оригінал або копія), або копією (- ями) доручення або іншим документом при наявності копії дійсного паспорту на момент розкриття( надати всі сторінки за наявністю записів), що підтверджує повноваження службової (посадової ) особи Учасника на підписання документів, які включені до складу тендерної пропозиції. Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" у складі своєї пропозиції надано копію паспорту на уповноважену особу Яременко О.О. не в повному обсязі, саме відсутня сторінка 11.»
1. У своїй тендерній пропозиції Учасник надав копію сторінок паспорту 1-5, 12-13 на уповноважену особу - Яременко О.О. , що містить усю необхідну інформацію про ідентифікацію особи: серія, номер паспорту, ким і коли виданий, фотографія, зразок підпису та реєстрацію місця проживання. Тому, підстава для відхилення є формальною (несуттєвою) та такою, що не може впливати на об'єктивність під час вибору учасників аукціону, переможця, технічний потенціал та конкурентоздатність. Надання не всіх сторінок паспорту є несуттєвою помилкою, так як ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції, не несе в собі жодної важливої інформації, що по суті ніяким чином не повинно впливати на об’єктивність розгляду поданої пропозиції та прийняття тендерним комітетом рішення про дискваліфікацію.
2. Ненадання у тендерній пропозиції копій усіх сторінок паспорту, а копії сторінок 1-5, 12-13 на уповноважену особу - Яременко О.О. – це невідповідність в частині вже наданого документу в тендерній пропозиції на підтвердження права підпису тендерної пропозиції, а не в частині технічної специфікації, як вказав Замовник.
З метою запобігання саме таких випадків: дискваліфікації тендерних пропозицій учасників державним замовником через несуттєві невідповідності, запобігання корупції, 19.04.2020 р. Президент України вніс зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», якими установив:

Пункт 16 Статті 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій
«Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.»

Частина 9 Статті 26. Порядок подання тендерних пропозицій/пропозицій
«Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.»

Також абзац 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону говорить, Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей".

Виходячи з вищезгаданих норм Закону, Учасник вважає рішення про дискваліфікацію своєї тендерної пропозиції таким, що прийняте з порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі».

Відповідно частині першій статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.

На підставі вищевикладеного та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі» , вимагаємо:
1. Прийняти Вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення Замовника щодо дискваліфікації тендерної пропозиції Учасника ПрАТ «Інфузія»
3. Повернути тендерні пропозиції учасників на етап прекваліфікації, завантажити вимогу на усунення невідповідності Учасником документу на підтвердження права підпису тендерної пропозиції (тобто завантажити на протязі 24 годин копію усіх сторінок паспорту уповноваженої особи)
4. Допустити Учасника до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 липня 2020 15:14
За результатами розгляду Вашого звернення щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції ПрАТ «Інфузія» та вимогою про скасування рішення прийнятого Замовником та оформленого Протоколом №9/44 засідання тендерного комітету КНП «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» від 10.07.2020 року, повідомляємо слідуюче:
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-УІІІ є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвиток добросовісної конкуренції.
Так, згідно вимог тендерної документації, а саме п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником вимагалось:
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі підтверджується довіреністю(оригінал або копія), або копією (- ями) доручення або іншим документом при наявності копії дійсного паспорту на момент розкриття( надати всі сторінки за наявністю записів), що підтверджує повноваження службової (посадової ) особи Учасника на підписання документів, які включені до складу тендерної пропозиції.
Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" у складі своєї пропозиції надано копію паспорту на уповноважену особу Яременко О.О. не в повному обсязі, саме відсутня сторінка 11.
Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" у складі своєї пропозиції надано копію паспорту на уповноважену особу Кеда Ю.М. не в повному обсязі, саме відсутня сторінки 6 та 11.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.5 розділу 10 Закону України «Про публічні закупівлі» в новій редакції «прикінцеві та перехідні положення» процедури закупівель товарів, робіт, послуг, розпочаті до ведення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону.
Отже незважаючи на те, що 19.04.2020 р. Президент України вніс зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», п.16 ст. 29, ч.9 ст. 26 також абзац 5 п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», на які вказує Учасником ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" не можуть братись до уваги у даній процедурі закупівлі, оскільки вона розпочата 10.04.2020.
Крім того звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, якщо такі були під час проведення процедури закупівлі.
Також Замовник наголошує, що відповідно до ч.2 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасники мають право подавати до органу оскарження скарги, щодо оскарження положень тендерної документації до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій, а також звернутися за роз’ясненнями щодо положень тендерної документації та з вимогою щодо усунення порушення в тендерній документації, якщо такі були під час проведення процедури закупівлі
Проте, ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" не було здійснено відповідних дій, тобто Замовник вбачає, що ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" зрозумілі всі вимоги тендерної документації і ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ІНФУЗІЯ" повністю погодилися на їх виконання.
Розглядаючи тендерні пропозиції тендерний комітет виходить не лише з позиції економічної ефективності, а існує ряд вимог до правильного оформлення та подання тендерних пропозицій, що відображено в тендерній документації.
Маємо надію, що Суб’єкт оскарження дослухався до наших рекомендацій та не допустить більше невідповідностей та неточностей при поданні своєї тендерної пропозиції

Документи подані скаржником

Документи

27 квітня 2020 11:07
протокол

Документи подані скаржником

13 липня 2020 14:19
Вимога.docx

Документи

14 липня 2020 15:13
відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-10-001482-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП", Код ЄДРПОУ:37002375
Дата подання: 07 травня 2020 17:06
Скарга стосовно дискримінаційних вимог тендерної документації.
Скарга стосовно дискримінаційних вимог тендерної документації. Детальна інформація зазначена в файлах, що додаються.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:34
рішення від 12.05.2020 № 9097.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 14:33
рішення від 28.05.2020 № 10595.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 16:02
Номер скарги: UA-2020-04-10-001482-c.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 15 липня 2020 17:46
оскарження непровомірного допущення до участі в редукціоні
оскарження непровомірного допущення до участі в редукціоні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 18:50
рішення від 20.07.2020 № 13903+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 18:50
рішення від 04.08.2020 №14969 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:39
Номер скарги: UA-2020-04-10-001482-c.c5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП", Код ЄДРПОУ:37002375
Дата подання: 15 липня 2020 16:32
Скарга з приводу неправомірного відхилення тендерної пропозиції.
Деталі в файлах, що додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 19:03
рішення від 20.07.2020 № 13902+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:03
рішення від 04.08.2020 №14968 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:37
Номер скарги: UA-2020-04-10-001482-c.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП", Код ЄДРПОУ:37002375
Дата подання: 15 липня 2020 16:27
Скарга з приводу неправомірного відхилення тендерної пропозиції.
Деталі в файлах, що додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 19:08
рішення від 20.07.2020 № 13901+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:07
рішення від 04.08.2020 №14967 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:36

Документи подані скаржником

07 травня 2020 17:06
Скарга.pdf
07 травня 2020 17:06
Додаток 2 Витяг з ДРЛЗ.pdf
08 травня 2020 12:07
Додаток до скарги.pdf
21 травня 2020 17:17
Додаток до скарги 2.pdf

Документи подані замовником

12 травня 2020 17:11
протокол
15 травня 2020 12:33
пояснення
26 травня 2020 15:04
клопотання
26 травня 2020 16:03
ПОВІДОМЛЕННЯ

Документи Органу Оскарження

13 травня 2020 14:33
рішення від 12.05.2020 № 9097.pdf

Документи подані скаржником

15 липня 2020 17:45
0000001878011365.1.0.pdf
15 липня 2020 17:45
скарга.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 14:31
пояснення
31 липня 2020 14:31
пояснення

Документи подані скаржником

15 липня 2020 16:32
Скарга №1804 від 15.07.2020.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 14:42
пояснення
31 липня 2020 14:42
пояснення

Документи подані скаржником

15 липня 2020 16:27
Скарга 1805 от 15.07.2020.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 14:23
пояснення
31 липня 2020 14:23
пояснення

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: ЛОТ1: (Еноксапарин (Enoxaparin) , Еноксапарин (Enoxaparin) ,Еноксапарин (Enoxaparin) , Еноксапарин (Enoxaparin) , Гепарин натрій (Heparin sodium),
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 28 037 931,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 187 862,45 UAH з ПДВ


Title: LOT1: (enoxaparin (ENOXAPARIN), enoxaparin (ENOXAPARIN), enoxaparin (ENOXAPARIN), enoxaparin (ENOXAPARIN), NADROPARINUM (NADROPARIN), NADROPARINUM (NADROPARIN), NADROPARINUM (NADROPARIN), heparin sodium (HEPARIN SODIUM), sodium lactate (SODIUM LACTATE ), COMPLEX.
Current status: Complete
Estimated total value: 28 037 931,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 187 862,45 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 серпня 2020 11:53
Auction planned date: 11 серпня 2020 11:53
Закінчення: 11 серпня 2020 12:14
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2850 пач
Еноксапарин (Enoxaparin)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2020

Enoxaparin (Enoxaparin),
CPV: 33600000-6
3200 пач
Еноксапарин (Enoxaparin)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2020

Enoxaparin (Enoxaparin),
CPV: 33600000-6
9000 пач
Еноксапарин (Enoxaparin)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2020

Enoxaparin (Enoxaparin),
CPV: 33600000-6
10000 пач
Еноксапарин (Enoxaparin)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Enoxaparin
ATC: B01AB05
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2020

Enoxaparin (Enoxaparin),
CPV: 33600000-6
28000 пач
Гепарин натрій (Heparin sodium)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Heparin
ATC: B01AB01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Ак. Заболотного,26
Дата доставки: 31 грудня 2020

Sodium Heparate
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти державного бюджету та/або власного бюджету та/або інших коштів Замовника Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до лоту

Номер скарги: UA-2020-04-10-001482-c.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП", Код ЄДРПОУ:37002375
Дата подання: 07 травня 2020 17:06
Скарга стосовно дискримінаційних вимог тендерної документації.
Скарга стосовно дискримінаційних вимог тендерної документації. Детальна інформація зазначена в файлах, що додаються.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 13 травня 2020 14:34
рішення від 12.05.2020 № 9097.pdf
Дата публікації: 13 травня 2020 14:33
рішення від 28.05.2020 № 10595.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 16:02
Номер скарги: UA-2020-04-10-001482-c.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 15 липня 2020 17:46
оскарження непровомірного допущення до участі в редукціоні
оскарження непровомірного допущення до участі в редукціоні
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 18:50
рішення від 20.07.2020 № 13903+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 18:50
рішення від 04.08.2020 №14969 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:39
Номер скарги: UA-2020-04-10-001482-c.c4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП", Код ЄДРПОУ:37002375
Дата подання: 15 липня 2020 16:27
Скарга з приводу неправомірного відхилення тендерної пропозиції.
Деталі в файлах, що додаються.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 липня 2020 19:08
рішення від 20.07.2020 № 13901+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 19:07
рішення від 04.08.2020 №14967 .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:36

Документи подані скаржником

07 травня 2020 17:06
Скарга.pdf
07 травня 2020 17:06
Додаток 2 Витяг з ДРЛЗ.pdf
08 травня 2020 12:07
Додаток до скарги.pdf
21 травня 2020 17:17
Додаток до скарги 2.pdf

Документи подані замовником

12 травня 2020 17:11
протокол
15 травня 2020 12:33
пояснення
26 травня 2020 15:04
клопотання
26 травня 2020 16:03
ПОВІДОМЛЕННЯ

Документи Органу Оскарження

13 травня 2020 14:33
рішення від 12.05.2020 № 9097.pdf

Документи подані скаржником

15 липня 2020 17:45
0000001878011365.1.0.pdf
15 липня 2020 17:45
скарга.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 14:31
пояснення
31 липня 2020 14:31
пояснення

Документи подані скаржником

15 липня 2020 16:27
Скарга 1805 от 15.07.2020.pdf

Документи подані замовником

31 липня 2020 14:23
пояснення
31 липня 2020 14:23
пояснення

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 липня 2020
UA-2020-04-10-001482-c70f0299da0c741368d5b2ed543964955
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ "ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна, Одеська область обл., Одеса, Вул. Академіка Заболотного , 26
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Галафарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БАДМ-Б"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:27
Електронний підпис
11 червня 2020 17:27
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:45
ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 1.doc
12 червня 2020 15:06
Електронний підпис
12 червня 2020 15:06
Електронний підпис
12 червня 2020 15:05
Електронний підпис
12 червня 2020 15:05
Електронний підпис
12 червня 2020 15:03
Електронний підпис
12 червня 2020 15:03
Електронний підпис
12 червня 2020 13:06
Електронний підпис
12 червня 2020 13:06
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 15:28
Технічна частина 3 з 3.pdf
12 червня 2020 15:28
Технічна частина 2 з 3.pdf
12 червня 2020 15:28
Технічна частина 1 з 3.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БАДМ-Б" #39273420

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

Публічні документи

12 червня 2020 16:07
ТЧ.pdf
12 червня 2020 16:07
КЧ_p257-511.pdf
12 червня 2020 16:07
КЧ_p001-256.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Галафарм"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП"

ТОВ "БАДМ-Б"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 серпня 2020 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО" 27 999 770,70
UAH з ПДВ
27 999 770,70
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Галафарм" 28 008 024,15
UAH з ПДВ
28 008 024,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:48
Електронний підпис
13 серпня 2020 16:45
ПРОПОЗИЦІЯ ЛОТ 1.doc
12 червня 2020 15:06
Електронний підпис
12 червня 2020 15:06
Електронний підпис
12 червня 2020 15:05
Електронний підпис
12 червня 2020 15:05
Електронний підпис
12 червня 2020 15:03
Електронний підпис
12 червня 2020 15:03
Електронний підпис
12 червня 2020 13:06
Електронний підпис
12 червня 2020 13:06
Електронний підпис

Публічні документи

11 червня 2020 17:27
Електронний підпис
11 червня 2020 17:27
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"

ТОВ "Галафарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
Переможець 27 999 770,70
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 12:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САНА КО"
#31117042
27 999 770,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 липня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
22 березня 2021 12:15
Додаткова 9 до дог 129.8.pdf зміни до договору
22 березня 2021 12:14
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:09
Додаткова 8 до дог 129.8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:08
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:07
Додаткова 7 до дог 129.8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 20:05
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 19:53
Додаткова 6 до дог 129.8.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 19:52
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:50
Додаткова 5 до дог 129.8.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:46
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 13:11
Додаткова 4 129.8.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 13:07
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 11:44
Додаткова 3.pdf зміни до договору
16 жовтня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
16 вересня 2020 10:05
Додаткова 2 дог.129 8.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 12:10
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 12:38
підписаний контракт зміни до договору
09 вересня 2020 12:36
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 11:11
підписаний контракт укладений
27 серпня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.6 ч. 4 ст. 36 Закону України"Про публічні закупівлі" та п. 3.4Договору, сторони дійшли згоди внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 6 ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 6 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі"Для можливості оприлюднення додаткової угоди було зазначено суму договору з ПДВ на одну копійку більше, ніж фактична сума договору без ПДВ , оскільки технічно неможливо зазначити суму договору з нульовим ПДВ
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись положеннями .4.1 ст. 651 Цивільного кодексу України
Номер договору про закупівлю: 129/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 7 484 006,53
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)