Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект обладнання для кабінету інформатики
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-04-10-001368-a 69f0d64b190f426dbc6a1cb0be226c05
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єсіна Ольга Юріївна

380577252791 o.esina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Основ'янського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146280
Вебсайт: http://ruocherv.klasna.com
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, проспект Московський, 38
Контактна особа: Єсіна Ольга Юріївна
380577252791
o.esina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 13:33
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект обладнання для кабінету інформатики
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61124, Україна, Харківська область, Харків, вул. Грозненська, 48, Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №53 Харківської міської ради Харківської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 13:15
ТД Основ'янський НКК 2020 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 13 квітня 2020 15:32
Дата відповіді: 16 квітня 2020 12:59
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до Додатку 3 до Тендерної документації. будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку або тип, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту повинні відповідати характеристикам зазначеного Товару, або бути кращими за них).
Так потрібно. В додатку 3 до Тендерної документації вказано: «Товар поставляється та вводяться в експлуатацію учасником у загальноосвітніх навчальних закладах, а вартість тендерної пропозиції учасника повинна враховувати витрати на доставку, введення в експлуатацію (монтаж) та навчання користуванням обладнання.»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-001368-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 13 квітня 2020 20:01
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить вимогу:

«медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв, які виконують роботи з перевезення вантажів (у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів), що підтверджують своєчасний періодичний огляд, один раз на рік, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р.»

Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби, також законодавчо відсутній обов’язок суб’єкта господарювання мати у підпорядкуванні працівників, що будуть здійснювати перевезення вантажу, як то водії, задля укладання договорів поставки.


Враховуючи, що Учасники користуються своїм правом здійснювати поставку товарів із залученням транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із відповідною транспортною організацією, встановлена вимога є надмірно специфічною і вказує на спроби Замовника штучно звузити коло потенційних учасників торгів. Надання подібних документів є просто неможливим тими учасниками, які користуються послугами перевезення і не мають трудових відносин з водіями цих транспортних засобів, а таким чином не мають права вимагати таких документів як медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом.

Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги, враховуючи, що предметом закупівлі є саме товар, а не окремі послуги з перевезення вантажів.Перевезення товару – є супутньою послугою. Товар, що є предметом закупівлі, не є таким до якого законодавством встановлено вимоги як для спецiальних чи небезпечних вантажiв.

Просимо зважати на той факт, що відповідальність при укладеннi договору з Замовником, в тому числi за дії iнших осiб, при виконаннi зобов'язання несе саме переможець процедури закупiвлi.

Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.

Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги встановленої до учасників та товарів. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 квітня 2020 12:56
Шановний ймовірний Учаснику!
Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів. Вимога щодо обов’язковості медичної ґрунтується на п.1.1. «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р., далі – Положення. Відповідно до вищезазначеного пункту цього Положення «медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів проводиться з метою визначення придатності особи до безпечного керування транспортними засобами». Як зазначено в п.1.3. Періодичному медичному огляду підлягають водії транспортних засобів для підтвердження права на керування транспортним засобом: віком до 55 років (включно) - один раз на 10 років; віком від 56 до 75 років (включно) - один раз на 3 роки; віком від 76 років і більше - один раз на рік. Водії, які виконують роботи з перевезення пасажирів та вантажів, підлягають періодичному медичному огляду один раз на рік.. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що у додатку 2 до тендерної документації, розміщено вимоги щодо можливості перевезення предмету закупівлі із залученням іншого суб’єкта господарювання (перевізних кампаній), у разі якщо учасник планує здійснювати поставку залученим автотранспортом.
Розгорнути Згорнути
Вимога, надана ймовірним Учасником закупівлі, Замовником задоволено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 143 354,64
UAH з ПДВ
143 354,64
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Хомутова Тетяна Михайлівна 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна 199 500,00
UAH з ПДВ
199 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2020 19:30
Електронний підпис
24 квітня 2020 19:29
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 19:29
Витяг з ЄДРПОУ 24.04.2020.pdf
24 квітня 2020 19:29
Договор_24_1.pdf
24 квітня 2020 19:29
Проект договору.pdf
24 квітня 2020 19:29
Договор_24_1.pdf.p7s.p7s
24 квітня 2020 19:29
Банківські довідки.pdf
24 квітня 2020 19:29
Виписка з ЄДР.pdf
24 квітня 2020 19:29
Відомості з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

29 квітня 2020 19:02
ст.17(МВС,ДПІ).pdf
26 квітня 2020 22:50
Правила фінризик.pdf
26 квітня 2020 22:50
Ліцензія Кастодія pdf.pdf
26 квітня 2020 22:50
982_Платіжне доручення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Фізична особа підприємець Хомутова Тетяна Михайлівна

Фізична особа підприємець Русанова Людмила Валеріївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 143 354,64
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 13:36
Фізична особа підприємець Хомутова Тетяна Михайлівна
#2226800044
Переможець 199 000,00
UAH з ПДВ
29 квітня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 квітня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Хомутова Тетяна Михайлівна
#2226800044
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 12:12
Дод.угода 1 кабінет інформатики.pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:10
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 11:35
Договір 83 кабінет інформатики.pdf зміни до договору
22 травня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 12:12
Договір кабінет інформатики.docx укладений
15 травня 2020 12:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір, помилково був опублікований без підпису та печатки
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 83
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення в іншій редакції пункту договору
Номер договору про закупівлю: 83
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 000,00
UAH