Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код CPV за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії)
Очікувана вартість
102 400,00 UAH
UA-2020-04-10-001352-b d412217c25fa464689a7ae44f8cfea57
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вероніка Савощенко

+380976069926 nikasavoshchenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Вероніка Савощенко
+380976069926
nikasavoshchenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно з ч.1 ст.12 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), закупівля може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, передбачених цією статтею.
Згідно з ч.1 ст.35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками.
Відповідно до п.4 ч.2 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток, у разі, якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості уча-сників, при цьому предмет закупівлі,його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасни-ка не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Враховуючи, що попередні відкриті торги за предметом закупівлі - код CPV за ДК 021:2015 - 09310000-5 Електрична енергія двічі не відбулися (UA-2020-02-18-003514-b та UA-2020-03-16-002880-b) згідно п.1 ст. 31 Закону – «через подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій» та наявною потребою забезпечення нормального функціонування підрозділів МКП зеленого будівництва у 2020 році необхідно застосувати переговорну процедуру для закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 11:52
Оскарження наміру укласти договір: 21 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


строк поставки до 31 грудня 2020 року включно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 кіловат-година
Постачання електричної енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, просп. Карпова, 1; вул. Новотрубна, 16; вул. Новотрубна, 19; пров. Учбовий, 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Постачання електричної енергії Аванс 5 Календарні 40
Поставка товару Постачання електричної енергії Пiсляоплата 20 Календарні 60

Тендерна документація

10 квітня 2020 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
Переможець 102 400,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2020 11:52

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОНЕЦЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"
#42086719
102 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:52
Дод угода №3 від 30.12.2020 до договору №688 від 28.04.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:48
Повідомлення про внесення змін до договору №288 від 28.04.2020 дод угода №3 20%.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:48
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2020 16:35
Додаткова угода №2 від 14.05.2020 до договору №688 від 28.04.2020 р.pdf зміни до договору
14 травня 2020 16:34
Повідомлення про внесення змін до договору №688 дод угода №2.pdf зміни до договору
14 травня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 11:32
Повідомлення про внесення змін до договору №688.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 11:32
Додаткова угода№1 до договору №688 від 28 квітня 2020 р.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 11:32
Електронний підпис укладений
28 квітня 2020 11:03
Договір №688 від 28.04.2020 р. про постачання електричної енергії споживачу.pdf укладений
28 квітня 2020 11:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись умовами п. 15.3 Договору №688 про постачання електричної енергії споживачу від 28 квітня 2020 року (далі- Договір) та Наказу Департаменту розвитку житлово-комунальної інфраструктури №41 від 25.02.2020 р. «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти міського бюджету» сторони дійшли згоди внести зміни до Договору, а саме до розділу 5 «Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії» додати наступні пункти та викласти в наступній редакції: « п. 5.16 Попередня оплата здійснюється на строк не більше двох місяців у межах бюджетного року. п. 5.17 Сторони домовились, що за наявності у Споживача невикористаних сум попередньої оплати на дату закінчення двомісячного терміну, Постачальник повертає суму невикористаної попередньої оплати протягом 10 (десяти) робочих днів. За наявності у Споживача невикористаних сум попередньої оплати на дату закінчення строку дії договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, Постачальник повертає суму невикористаної попередньої оплати протягом 10 (десяти) робочих днів. п.5.18 У разі несвоєчасного повернення Споживачу невикористаних сум попередньої оплати Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної ставки від суми невикористаної попередньої оплати за кожен день затримки після закінчення двомісячного року». 2. Внести зміни до Комерційної пропозиції «Тендерна», а саме до розділу 4 «Порядок оплати» додати наступні пункти та викласти в наступній редакції: « п. 4.5 Попередня оплата здійснюється на строк не більше двох місяців у межах бюджетного року. п. 4.6 Сторони домовились, що за наявності у Споживача невикористаних сум попередньої оплати на дату закінчення двомісячного терміну. Постачальник повертає суму невикористаної попередньої оплати протягом 10 (десяти) робочих днів. За наявності у Споживача невикористаних сум попередньої оплати на дату закінчення строку дії договору про постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, Постачальник повертає суму невикористаної попередньої оплати протягом 10 (десяти) робочих днів. п.4.7 У разі несвоєчасного повернення Споживачу невикористаних сум попередньої оплати Постачальник сплачує пеню у розмірі подвійної ставки від суми невикористаної попередньої оплати за кожен день затримки після закінчення двомісячного року».
Номер договору про закупівлю: 688
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 15.3 Договору №688 про постачання електричної енергії споживачу від 28 квітня 2020 року (далі- Договір), сторони дійшли згоди внести зміни до Договору згідно наказу №41 від 25.02.2020 р. «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг, що закуповуються за кошти міського бюджету» , а саме п. 5.13 розділу 5 «Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії» читати у наступній редакції: «5.14. Оплата заявлених обсягів споживання електричної енергії здійснюється на наступних умовах, а саме: - передплата здійснюється не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати початку розрахункового періоду у розмірі 40 % від заявленого обсягу». - післяплата здійснюється не пізніше ніж на 20 день після розрахункового періоду у розмірі 60% за фактично відпущену електричну енергію. 2. Керуючись п. 5.13 розділу 5 «Ціна, порядок обліку та оплати електричної енергії» Договору, внести зміни до Додатку 2 «Комерційна пропозиція» до Договору, а саме п.4.2. «Порядок оплати» читати в наступній редакції: «4.2 Порядок здійснення платежів: - передплата здійснюється не пізніше ніж за 5 календарних днів до дати початку розрахункового періоду у розмірі 40 % від заявленого обсягу». - післяплата здійснюється не пізніше ніж на 20 день після розрахункового періоду у розмірі 60% за фактично відпущену електричну енергію. Обсяг попередньої оплати визначається шляхом множення прогнозного на відповідний розрахунковий період обсягу споживання електричної енергії на ціну, визначену відповідно до п.5.1. Договору».
Номер договору про закупівлю: 688
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно частини п’ятої ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», сторони дійшли згоди продов-жити строк дії договору №688 про постачання електричної енергії від 28 квітня 2020 року на строк до 31.03.2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на су-му 20 480 грн. 00 коп. (Двадцять тисяч чотириста вiсiмдесят гривень 00 коп.), у т. ч. ПДВ 3 413 грн. 33 коп. Обсяг споживання електричної енергії становить 6400 тис.кВт*г.
Номер договору про закупівлю: 688
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML