Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з капітального ремонту будівлі Опорного закладу освіти "Шкарівський академічний ліцей - центр позашкільної освіти" Білоцерківської районної ради по вул.Миру, 5 в с.Шкарівка Білоцерківського району Київської області
Очікувана вартість
2 566 036,40 UAH
UA-2020-04-10-001279-b ● 8acf031382c44ee982501fac7d662267
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та енергоефективності Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 34695981 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., Шевченківський район, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Кончаківська Ірина Михайлівна +380442067481 2067481@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 11:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 13:05 |
Очікувана вартість: | 2 566 036,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 566,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12830 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з капітального ремонту будівлі Опорного закладу освіти "Шкарівський академічний ліцей - центр позашкільної освіти" Білоцерківської районної ради по вул.Миру, 5 в с.Шкарівка Білоцерківського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09170, Україна, Київська область, Білоцерківський район, с. Шкарівка, вул. Миру, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт. За умови наявності коштів Замовник може здійснювати попередню оплату у розмірі не більше 30 % річного обсягу робіт відповідно постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, устаткування протягом трьох місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Попередня оплата перераховується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені Договором | Аванс | 20 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 11:40 |
Додаток 3 Договір.docx | |
10 квітня 2020 11:40 |
Додаток 2 Технічне завдання.doc | |
10 квітня 2020 11:40 |
Додаток 1 ТП.docx | |
10 квітня 2020 11:40 |
ТД ШКАРІВКА ЗОШ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Зміни до ТД
Дата подання: 13 квітня 2020 23:23
Дата відповіді: 16 квітня 2020 11:00
Згідно змін до постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2020 року "Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки" було виключено отримання дозволів на висотні роботи та відповідні машини та механізми. Для цих робі що вказані в технічному завданні за необхідності оформлюється декларація відповідності МТП вимогам охорони праці, але дана декларація оформлюється перед початком робіт на відповідний об'єкт. А враховуючи те що ми ще не виконуємо роботи, а потенційні учасники, ми не маємо можливості надавати дану декларацію. Просимо виключити дану вимогу, і залишити тільки будівельну ліцензію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто запитання щодо подання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у складі тендерної пропозиції та інформуємо. Замовник не буде вносити зміни до тендерної документації та не виключатиме дану вимогу, оскільки відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (зі змінами та у редакції від 12.03.2020року ) передбачений порядок отримання дозволів та декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки. Відповідно до такого порядку, отримання (реєстрація) декларації можливе у будь-який строк, але не пізніше не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, крім того реєстрація такої декларації у органах Держпраці є безкоштовною, порядок отримання - теж чіткий і зрозумілий. В Учасника, який має достатню матеріально-технічну базу для виконання робіт згідно предмету закупівлі, не повинно виникнути складнощів в отриманні відповідної декларації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001279-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ", Код ЄДРПОУ:32456397
Дата подання: 06 травня 2020 18:38
Скасування протоколу №81 від 05 травня 2020 року
Шановний Замовник, вимагаємо від Вас скасувати протокол №81 від 5 травня 2020 року як такий, що порушує наші права як учасника, так як більшість пунктів невідповідності є надуманими і не відповідають дійсності. Бо в кожного може бути своє трактування тієї чи іншої інформації, що надається довідками, а так як переважна більшість не вимагається самим законом і не впливає на кваліфікаційні критерії статті 16 та 17, і мають вільне формулювання, то не відповідність тексту Вашим очікуванням, не є помилкою з нашого боку, і документ не стає таким який не був наданий.
І наголошуємо на тому, що згідно законодавства основним критерієм є Ціна пропозиції, яка дозволяє нам вчасно та якісно виконати роботи, а так як інформативні довідки ніяк не впливають на кваліфікацію та відповідність, та на саму якість надання послуг, дискваліфікація із-а не надання однієї несуттевої довідки чи невідповідність тексту, але який зберігає сам зміст інформації який там повинен бути.
Вимагаємо скасувати протокол, та скасувати закупівлю, так як знаємо, що після дискваліфікації ви не можете відновити перегляд нашої пропозиції. Інакше будемо вимушені в подальшому подавати скаргу у разі визнання переможцем когось з наступних кандидатів, так як в наступних двох пропозиціях теж наявні порушення і не відповідність тендерній документації, і прийняття будь якої з них буде вважатись порушенням з вашого боку.
Детальний опис по пунктам протоколу у прикріпленому файлі.
Дякуємо за увагу. Маємо надію на порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
І наголошуємо на тому, що згідно законодавства основним критерієм є Ціна пропозиції, яка дозволяє нам вчасно та якісно виконати роботи, а так як інформативні довідки ніяк не впливають на кваліфікацію та відповідність, та на саму якість надання послуг, дискваліфікація із-а не надання однієї несуттевої довідки чи невідповідність тексту, але який зберігає сам зміст інформації який там повинен бути.
Вимагаємо скасувати протокол, та скасувати закупівлю, так як знаємо, що після дискваліфікації ви не можете відновити перегляд нашої пропозиції. Інакше будемо вимушені в подальшому подавати скаргу у разі визнання переможцем когось з наступних кандидатів, так як в наступних двох пропозиціях теж наявні порушення і не відповідність тендерній документації, і прийняття будь якої з них буде вважатись порушенням з вашого боку.
Детальний опис по пунктам протоколу у прикріпленому файлі.
Дякуємо за увагу. Маємо надію на порозуміння.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 16:53
Тендерним комітетом Замовника відхилено тендерну пропозицію Учасника, відповідно до пункту 4 частини 1 статті 30 Закону, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку з відсутністю в повному складі документів якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність, відповідно до вимог встановлених у тендерній документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 13:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" |
2 429 640,42
UAH з ПДВ
|
2 159 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛ-БУД" |
2 362 270,80
UAH з ПДВ
|
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЧИСТА РОСЬ |
2 564 004,94
UAH з ПДВ
|
2 561 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НАФТОГАЗПОСТАЧ" #32456397 |
Відхилено |
2 159 995,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 14:32
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕЛ-БУД" #42017907 |
Відхилено |
2 160 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 10:00
|
ТОВ ЧИСТА РОСЬ #20606294 |
Переможець |
2 561 000,00
UAH з ПДВ
|
18 травня 2020 17:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 14:26
|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2020 11:47
|
Договір | укладений |
03 червня 2020 11:42
|