Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки(заправка та відновлення картриджів))
Очікувана вартість
315 703,00 UAH
UA-2020-04-10-001274-a ● 644c47b8b6e64990af54f07ae95f857c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Донецька залізниця |
Код ЄДРПОУ: | 40150216 |
Місцезнаходження: | 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман |
Контактна особа: |
Погребняк Станислав Анатолійович +38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 квітня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2020 11:18 |
Очікувана вартість: | 315 703,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 578,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9471.09 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки(заправка та відновлення картриджів, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки (заправка та відновлення картріджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Досвід роботи Постачальника у сфері подібних послух: | 15% |
Від 1 до 3 років: | 15% |
До 1 року: | 0% |
Умови розрахунків: | 15% |
від 31 до 90 банківських днів: | 15% |
30 банківських днів: | 0% |
21 квітня 2020 16:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2020 16:23 |
На 22-1 ТД зі змінами картриджі.doc | |
21 квітня 2020 16:23 |
НА – зміни катриджі.doc |
21 квітня 2020 16:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 квітня 2020 16:23 |
На 22-1 ТД зі змінами картриджі.doc
|
|||
21 квітня 2020 16:23 |
НА – зміни катриджі.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічної специфікації закупілвлі
Дата подання: 15 квітня 2020 11:58
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:48
Доброго дня!
Шановний Замовник, уточніть будь ласка наступні позиції технічного завдання:
№ 21 та № 82 - Заправка катриджа принтера HP LaserJet P205 - уточніть будь ласка модель пристрою;
№ 23 та № 84 - Заправка катриджа принтера HP LaserJet Pro MFP V227 - уточніть будь ласка модель пристрою - можливо це друкарська помилка - HP LaserJet Pro MFP M227;
№ 29 - Заправка катриджа принтера Хerox Work Centre 651DN - уточніть будь ласка марку та модель пристрою - можливо це HP Color LaserJet Enterprise M651dn;
№ 59 - Заправка катриджа принтера epson L 1455 - уточніть будь ласка - для заправки даної моделі Ви використовуєте оригінальні чи сумісні чорнила, якщо це сумісні чорнила, уточніть будь ласка найменування виробника сумісних чорнил які Ви використовуєте;
№ 61 та № 118 - Заправка катриджа принтера БФП Brother - уточніть будь ласка модель пристрою.
Нам дуже важливо отримання від Вас цих уточнень!
Дяюкуємо!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу. Згідно позицій №21 та №82 - HP Laser Jet P2055dn; згідно позицій №23 та №84 було допущено друкарську помилку , тому вірна назва HP Laser Jet Pro MFP M227; згідно позицій №29 - Хerox Work Centre 6515 DN, щодо позиції №59 epson l 1455 використовується оригінальні чорнила; згідно позицій №61 та №118 - БФП Brother MFC L-2700 DNR. Відповідні зміни будуть внесені в найближчий час.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001274-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 06 травня 2020 13:48
Вимога ТОВ «СІНТ» щодо відхилення пропозиції
По-перше, Регіональна філія «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначає, що пропозиція ТОВ «СІНТ» не відповідає вимогам згідно Додатку 4 «Технічна специфікація» у зв’язку з тим, що учасник не має можливості оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання, через те, що розташування сервісного центру для виконання умов договору знаходиться за адресою: м.Краматорськ, вул.Катеринича, буд.4. Зважаючи на те, що в день необхідність заправки або відновлення може досягати 10-15 картриджів (заправка від 20 хвилин до 1,5 годин, відновлення-від 20 хвилин до 1,5 години), що унеможливлює виконання учасником ТОВ «СІНТ» умов Додатку 4 «Технічна специфікація» з урахуванням транспортних перевезень відстані в одному напрямку 42 км.
Зазначаємо, що дійсно учасник ТОВ «СІНТ» використовує сервісний центр за адресою м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд.4, що знаходиться з урахуванням транспортних перевезень на відстані в одному напрямку 42 км. Відповідно до проекту договору, пункту 3, підпункту 3.1. зазначено що, послуги з заправки та відновлення картриджів за кожним зверненням ЗАМОВНИКА повинні бути надані не пізніше 2 (двох) робочих днів. ВИКОНАВЕЦЬ за вимогою ЗАМОВНИКА здійснює термінову заправку (відновлення) картриджів впродовж двох годин.
Згідно додатку №4 до тендерної документації зазначено:
- Виконавець здійснює заправку і відновлення картриджів з дотриманням правил охорони праці ( в спеціально обладнаному місці) та повертає заправлені або відновлені картриджі до місця розташування техніки Замовника: 84404, Донецька обл., м. Лиман, вул. Привокзальна, 22,21а, пров. Телеграфний, 3;
- Виконавець повинен мати можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання.
З цією вимогою ТОВ «СІНТ» погодилось в тендерній пропозиції, тобто в разі необхідності має можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання. Замовник не є державним органом з оцінки, та не має права надавати кваліфіковану оцінку строку невідкладного відновлення / заправки обладнання в разі, якщо сервісний центр Учасника знаходиться на відстані 42 км. від Замовника. Учасник повідомляє, що має можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення /
заправки обладнання. Тобто відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за цією ознакою є надуманим та дискримінаційним.
По-друге, Регіональна філія «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначає, що в пропозиції ТОВ «СІНТ» відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Однак, в довідці № 06 від 27.04.2020 року зазначено, що: Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» (учасник), в особі Генерального директора Камінського В.В., що діє на підставі Статуту, повідомляє що: Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про наявність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі, якщо учасником інформація про кінцевого бенефіціарного власника не подається до Єдиного державного реєстру, він зазначає законодавчі підстави неподання даної інформації. До того ж, дану інформацію можна перевірити у вільному доступі за адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Тобто відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за цією ознакою, також, є надуманим та дискримінаційним.
Враховуючи вище викладене вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, адже, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Повернути до розгляду пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ».
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Розгорнути
Згорнути
Зазначаємо, що дійсно учасник ТОВ «СІНТ» використовує сервісний центр за адресою м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд.4, що знаходиться з урахуванням транспортних перевезень на відстані в одному напрямку 42 км. Відповідно до проекту договору, пункту 3, підпункту 3.1. зазначено що, послуги з заправки та відновлення картриджів за кожним зверненням ЗАМОВНИКА повинні бути надані не пізніше 2 (двох) робочих днів. ВИКОНАВЕЦЬ за вимогою ЗАМОВНИКА здійснює термінову заправку (відновлення) картриджів впродовж двох годин.
Згідно додатку №4 до тендерної документації зазначено:
- Виконавець здійснює заправку і відновлення картриджів з дотриманням правил охорони праці ( в спеціально обладнаному місці) та повертає заправлені або відновлені картриджі до місця розташування техніки Замовника: 84404, Донецька обл., м. Лиман, вул. Привокзальна, 22,21а, пров. Телеграфний, 3;
- Виконавець повинен мати можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання.
З цією вимогою ТОВ «СІНТ» погодилось в тендерній пропозиції, тобто в разі необхідності має можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання. Замовник не є державним органом з оцінки, та не має права надавати кваліфіковану оцінку строку невідкладного відновлення / заправки обладнання в разі, якщо сервісний центр Учасника знаходиться на відстані 42 км. від Замовника. Учасник повідомляє, що має можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення /
заправки обладнання. Тобто відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за цією ознакою є надуманим та дискримінаційним.
По-друге, Регіональна філія «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначає, що в пропозиції ТОВ «СІНТ» відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Однак, в довідці № 06 від 27.04.2020 року зазначено, що: Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» (учасник), в особі Генерального директора Камінського В.В., що діє на підставі Статуту, повідомляє що: Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про наявність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі, якщо учасником інформація про кінцевого бенефіціарного власника не подається до Єдиного державного реєстру, він зазначає законодавчі підстави неподання даної інформації. До того ж, дану інформацію можна перевірити у вільному доступі за адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Тобто відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за цією ознакою, також, є надуманим та дискримінаційним.
Враховуючи вище викладене вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, адже, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Повернути до розгляду пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ».
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 14:13
Шановний учасник! Ваше питання буде розглянуто на найближчому засідані тендерного комітету!Також повідомляємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви маєте можливість оскаржити рішення тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу!
Дякуємо за увагу.
Дякуємо за увагу.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001274-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 14 травня 2020 15:21
Ненадання обрунтованої відповіді на попередню вимогу та неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника
Шановний Замовнику!
Повідомляємо, що 06.05.2020 нами було опубліковано вимогу щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІНТ».
Сьогодні вами було надано відповідь: «Шановний учасник! Ваше питання буде розглянуто на найближчому засідані тендерного комітету!Також повідомляємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви маєте можливість оскаржити рішення тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу! Дякуємо за увагу.»
Повідомляємо, що ваша відповідь є необґрунтованою та не містить пояснень і відповідей на нашу вимогу.
Ваше відхилення нашої пропозиції є неправомірним (пояснення зазначено в першій вимозі) та вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що 06.05.2020 нами було опубліковано вимогу щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІНТ».
Сьогодні вами було надано відповідь: «Шановний учасник! Ваше питання буде розглянуто на найближчому засідані тендерного комітету!Також повідомляємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви маєте можливість оскаржити рішення тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу! Дякуємо за увагу.»
Повідомляємо, що ваша відповідь є необґрунтованою та не містить пояснень і відповідей на нашу вимогу.
Ваше відхилення нашої пропозиції є неправомірним (пояснення зазначено в першій вимозі) та вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції.
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:44
Шановний учасник! Ваша Вимога була розглянута на засідання тендерного комітету. При розгляді тендерний комітет не вважають наведені доводи обґрунтованими для скасування прийнятого рішення. У разі незгоди Ви маєте право на оскарження згідно чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001274-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 14 травня 2020 15:26
Акцептування пропозиції, яка не відповідає вимогам встановленими Замовником в тендерній документації
Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП" не відповідає вимогам Тендерної Документації (пояснення додаткови прикріплено в файлі).
Вимагаємо відхилити Тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП", як таку, що не відповідає встановленими вами умовам ТД.
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо відхилити Тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП", як таку, що не відповідає встановленими вами умовам ТД.
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:45
Шановний учасник! В результаті розгляду Вашої вимоги на засіданні тендерного комітету було перевірено питання та встановлено відповідність документації учасника ТОВ «Славкомпьютерсервис Груп» вимогам тендерної документації. У разі незгоди Ви маєте право на оскарження згідно чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Документи |
---|---|---|---|---|---|
ТОВ СІНТ |
267 313,44
UAH з ПДВ
|
267 313,44
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 187 119.41 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП" |
313 164,00
UAH з ПДВ
|
313 164,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 219 214.80 | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРСЕЛУС" |
315 462,00
UAH з ПДВ
|
315 462,00
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 220 823.40 | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СІНТ #16285789 |
Відхилено |
267 313,44
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 16:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП" #40494065 |
Переможець |
313 164,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 16:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 16:52
|
20215 (1) (1).pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 16:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2021 16:25
|
20215 (1).pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2020 10:15
|
Договір 20215.pdf | укладений |
21 травня 2020 10:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів та юридичних адрес |
Номер договору про закупівлю: | ДОН_НА-20215/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку його дії на період, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20%, визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | ДОН_НА-20215/НЮ-В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | ДУ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |