Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки(заправка та відновлення картриджів))
Очікувана вартість
315 703,00 UAH
UA-2020-04-10-001274-a 644c47b8b6e64990af54f07ae95f857c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Погребняк Станислав Анатолійович

+38(06261)6-26-33 sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донецька залізниця
Код ЄДРПОУ: 40150216
Місцезнаходження: 84400, Україна , Донецька обл., Лиман (Красний Лиман), Лиман
Контактна особа: Погребняк Станислав Анатолійович
+38(06261)6-26-33
sts.pgrbnk@don.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 17:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 11:18
Очікувана вартість: 315 703,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 578,52 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9471.09 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки(заправка та відновлення картриджів, згідно Додатку №4 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічне обслуговування копіювально-розмножувальної техніки (заправка та відновлення картріджів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Досвід роботи Постачальника у сфері подібних послух: 15%
Від 1 до 3 років: 15%
До 1 року: 0%
Умови розрахунків: 15%
від 31 до 90 банківських днів: 15%
30 банківських днів: 0%
21 квітня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 16:23
На 22-1 ТД зі змінами картриджі.doc
21 квітня 2020 16:23
НА – зміни катриджі.doc
21 квітня 2020 16:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 квітня 2020 16:23
На 22-1 ТД зі змінами картриджі.doc
10 квітня 2020 12:53
НА -22).doc
21 квітня 2020 16:23
НА – зміни катриджі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічної специфікації закупілвлі
Дата подання: 15 квітня 2020 11:58
Дата відповіді: 17 квітня 2020 12:48
Доброго дня! Шановний Замовник, уточніть будь ласка наступні позиції технічного завдання: № 21 та № 82 - Заправка катриджа принтера HP LaserJet P205 - уточніть будь ласка модель пристрою; № 23 та № 84 - Заправка катриджа принтера HP LaserJet Pro MFP V227 - уточніть будь ласка модель пристрою - можливо це друкарська помилка - HP LaserJet Pro MFP M227; № 29 - Заправка катриджа принтера Хerox Work Centre 651DN - уточніть будь ласка марку та модель пристрою - можливо це HP Color LaserJet Enterprise M651dn; № 59 - Заправка катриджа принтера epson L 1455 - уточніть будь ласка - для заправки даної моделі Ви використовуєте оригінальні чи сумісні чорнила, якщо це сумісні чорнила, уточніть будь ласка найменування виробника сумісних чорнил які Ви використовуєте; № 61 та № 118 - Заправка катриджа принтера БФП Brother - уточніть будь ласка модель пристрою. Нам дуже важливо отримання від Вас цих уточнень! Дяюкуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за увагу. Згідно позицій №21 та №82 - HP Laser Jet P2055dn; згідно позицій №23 та №84 було допущено друкарську помилку , тому вірна назва HP Laser Jet Pro MFP M227; згідно позицій №29 - Хerox Work Centre 6515 DN, щодо позиції №59 epson l 1455 використовується оригінальні чорнила; згідно позицій №61 та №118 - БФП Brother MFC L-2700 DNR. Відповідні зміни будуть внесені в найближчий час.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-001274-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 06 травня 2020 13:48
Вимога ТОВ «СІНТ» щодо відхилення пропозиції
По-перше, Регіональна філія «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначає, що пропозиція ТОВ «СІНТ» не відповідає вимогам згідно Додатку 4 «Технічна специфікація» у зв’язку з тим, що учасник не має можливості оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання, через те, що розташування сервісного центру для виконання умов договору знаходиться за адресою: м.Краматорськ, вул.Катеринича, буд.4. Зважаючи на те, що в день необхідність заправки або відновлення може досягати 10-15 картриджів (заправка від 20 хвилин до 1,5 годин, відновлення-від 20 хвилин до 1,5 години), що унеможливлює виконання учасником ТОВ «СІНТ» умов Додатку 4 «Технічна специфікація» з урахуванням транспортних перевезень відстані в одному напрямку 42 км.
Зазначаємо, що дійсно учасник ТОВ «СІНТ» використовує сервісний центр за адресою м. Краматорськ, вул. Катеринича, буд.4, що знаходиться з урахуванням транспортних перевезень на відстані в одному напрямку 42 км. Відповідно до проекту договору, пункту 3, підпункту 3.1. зазначено що, послуги з заправки та відновлення картриджів за кожним зверненням ЗАМОВНИКА повинні бути надані не пізніше 2 (двох) робочих днів. ВИКОНАВЕЦЬ за вимогою ЗАМОВНИКА здійснює термінову заправку (відновлення) картриджів впродовж двох годин.
Згідно додатку №4 до тендерної документації зазначено:
- Виконавець здійснює заправку і відновлення картриджів з дотриманням правил охорони праці ( в спеціально обладнаному місці) та повертає заправлені або відновлені картриджі до місця розташування техніки Замовника: 84404, Донецька обл., м. Лиман, вул. Привокзальна, 22,21а, пров. Телеграфний, 3;
- Виконавець повинен мати можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання.
З цією вимогою ТОВ «СІНТ» погодилось в тендерній пропозиції, тобто в разі необхідності має можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення / заправки обладнання. Замовник не є державним органом з оцінки, та не має права надавати кваліфіковану оцінку строку невідкладного відновлення / заправки обладнання в разі, якщо сервісний центр Учасника знаходиться на відстані 42 км. від Замовника. Учасник повідомляє, що має можливість оперативно та в короткий час (протягом 2 (двух) годин) вирішити питання невідкладного відновлення /
заправки обладнання. Тобто відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за цією ознакою є надуманим та дискримінаційним.
По-друге, Регіональна філія «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» зазначає, що в пропозиції ТОВ «СІНТ» відсутня інформація про кінцевого бенефіціарного власника. Однак, в довідці № 06 від 27.04.2020 року зазначено, що: Товариство з обмеженою відповідальністю «СІНТ» (учасник), в особі Генерального директора Камінського В.В., що діє на підставі Статуту, повідомляє що: Інформація в довільній формі за власноручним підписом службової (посадової) особи учасника та завірена печаткою (в разі наявності) про наявність інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи – резидента України, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі. У разі, якщо учасником інформація про кінцевого бенефіціарного власника не подається до Єдиного державного реєстру, він зазначає законодавчі підстави неподання даної інформації. До того ж, дану інформацію можна перевірити у вільному доступі за адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch.
Тобто відхилення пропозиції ТОВ «СІНТ» за цією ознакою, також, є надуманим та дискримінаційним.
Враховуючи вище викладене вимагаємо:
1. Скасувати рішення тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, адже, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ» відповідає вимогам Тендерної документації.
2. Повернути до розгляду пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СІНТ».
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 14:13
Шановний учасник! Ваше питання буде розглянуто на найближчому засідані тендерного комітету!Також повідомляємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви маєте можливість оскаржити рішення тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу!
Дякуємо за увагу.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001274-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 14 травня 2020 15:21
Ненадання обрунтованої відповіді на попередню вимогу та неправомірне відхилення тендерної пропозиції Учасника
Шановний Замовнику!

Повідомляємо, що 06.05.2020 нами було опубліковано вимогу щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СІНТ».

Сьогодні вами було надано відповідь: «Шановний учасник! Ваше питання буде розглянуто на найближчому засідані тендерного комітету!Також повідомляємо, що відповідно до ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі" Ви маєте можливість оскаржити рішення тендерного комітету на веб-порталі Уповноваженого органу! Дякуємо за увагу.»

Повідомляємо, що ваша відповідь є необґрунтованою та не містить пояснень і відповідей на нашу вимогу.

Ваше відхилення нашої пропозиції є неправомірним (пояснення зазначено в першій вимозі) та вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції.

У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:44
Шановний учасник! Ваша Вимога була розглянута на засідання тендерного комітету. При розгляді тендерний комітет не вважають наведені доводи обґрунтованими для скасування прийнятого рішення. У разі незгоди Ви маєте право на оскарження згідно чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001274-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 14 травня 2020 15:26
Акцептування пропозиції, яка не відповідає вимогам встановленими Замовником в тендерній документації
Повідомляємо, що тендерна пропозиція учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП" не відповідає вимогам Тендерної Документації (пояснення додаткови прикріплено в файлі).
Вимагаємо відхилити Тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП", як таку, що не відповідає встановленими вами умовам ТД.
У випадку відсутності жодних дій з боку Замовника, для усунення порушень, що виникли під час прийняття рішення, викладеного у вигляді Протоколу засідання тендерного комітету Регіональної філії «Донецька залізниця» акціонерного товариства «Українська залізниця» № 22-2/КВ від 05.05.2020 року, вимушені будемо звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України у відповідності до положень ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, а також до Державної аудиторської служби України для складання протоколу про адміністративне правопорушення за ст. 164-14 КУпАП України, санкція якої передбачає накладення на кожну із службових осіб тендерного комітету замовника штрафу в розмірі до 17 000 грн. за перше порушення та до 25 500 грн. у разі повторного порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 травня 2020 15:45
Шановний учасник! В результаті розгляду Вашої вимоги на засіданні тендерного комітету було перевірено питання та встановлено відповідність документації учасника ТОВ «Славкомпьютерсервис Груп» вимогам тендерної документації. У разі незгоди Ви маєте право на оскарження згідно чинного законодавства України.

Документи подані скаржником

06 травня 2020 13:48
Вимога

Документи подані скаржником

14 травня 2020 15:21
Вимога

Документи подані скаржником

14 травня 2020 15:26
Вимога

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 11:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ СІНТ 267 313,44
UAH з ПДВ
267 313,44
UAH з ПДВ
1.4285714286 187 119.41 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП" 313 164,00
UAH з ПДВ
313 164,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 219 214.80 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРСЕЛУС" 315 462,00
UAH з ПДВ
315 462,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 220 823.40 Документи

Публічні документи

29 квітня 2020 20:37
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:55
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:48
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 квітня 2020 15:48
Копія технічних умов.pdf
28 квітня 2020 15:48
Копія Статут.pdf
28 квітня 2020 15:48
Копія висновку СЕС.pdf
28 квітня 2020 15:48
Копія Баланс_2019.pdf
28 квітня 2020 15:48
Копія ISO 9001 та 14001.pdf
28 квітня 2020 15:48
Довідка банк_2020.pdf
28 квітня 2020 15:48
9000_СІНТ_Гарантія_28_04_2020.rar
28 квітня 2020 15:48
16. Субпідрядник.pdf
28 квітня 2020 15:48
10. Приміщення.pdf
28 квітня 2020 15:48
08. Транспорт.pdf
28 квітня 2020 15:48
07. Проект договору.pdf
28 квітня 2020 15:48
06. Відсутність підстав.pdf
28 квітня 2020 15:48
02. Аналогічний договір.pdf
28 квітня 2020 15:48
01. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 14:34
Електронний підпис
19 травня 2020 14:33
Ценовое 0505.pdf
08 травня 2020 19:43
Електронний підпис
08 травня 2020 19:43
IMG_20200508_0001.pdf
08 травня 2020 11:43
Електронний підпис
08 травня 2020 11:43
file (1).pdf
08 травня 2020 10:43
Електронний підпис
08 травня 2020 10:42
Довідка (1).zip
28 квітня 2020 16:39
Електронний підпис
27 квітня 2020 17:14
Електронний підпис
27 квітня 2020 11:25
Електронний підпис
27 квітня 2020 11:24
Електронний підпис
27 квітня 2020 11:24
Додаток 4.pdf
27 квітня 2020 11:22
TM-WWM.pdf
27 квітня 2020 11:22
ses-zapchasty.pdf
27 квітня 2020 11:22
ses-photobar.pdf
27 квітня 2020 11:22
Scan f001.pdf
27 квітня 2020 11:22
iso-9001.pdf
27 квітня 2020 11:22
iso-14001.pdf
27 квітня 2020 11:21
img954.pdf
27 квітня 2020 11:21
Document_USR_1005866827.pdf
27 квітня 2020 11:21
якість.pdf
27 квітня 2020 11:21
Ценовое.pdf
27 квітня 2020 11:21
Статут.pdf
27 квітня 2020 11:21
Статут завірений.pdf
27 квітня 2020 11:21
ст 17.pdf
27 квітня 2020 11:21
Рішення.pdf
27 квітня 2020 11:21
Рішення (2).pdf
27 квітня 2020 11:21
Проект договору.pdf
27 квітня 2020 11:21
наказ.pdf
27 квітня 2020 11:21
Наказ (2).pdf
27 квітня 2020 11:21
ЛИСТ-ЗГОДА.pdf
27 квітня 2020 11:21
Інформаційна довідка.pdf
27 квітня 2020 11:21
инф предприятия.pdf
27 квітня 2020 11:21
Додаток 5.pdf
27 квітня 2020 11:21
договор аренди авто.pdf
27 квітня 2020 11:21
Довідка обладнання 1.pdf
27 квітня 2020 11:21
ДОВІДКА 1.pdf
27 квітня 2020 11:21
д про упов особу.pdf
27 квітня 2020 11:21
д про субпідрядників.pdf
27 квітня 2020 11:21
д про матер-тех базу.pdf
27 квітня 2020 11:21
д про аналог договор.pdf
27 квітня 2020 11:21
вытяг.pdf
27 квітня 2020 11:21
вітяг 2.pdf
27 квітня 2020 11:21
виписка.pdf
27 квітня 2020 11:20
Виписка (2).pdf
27 квітня 2020 11:20
Аренда.pdf
27 квітня 2020 11:20
50001_2011.pdf
27 квітня 2020 11:20
14001_2015.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 12:55
Цінова.pdf
27 квітня 2020 12:55
Document_USR_1005730249.pdf
27 квітня 2020 12:55
ТД ст16,17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАРСЕЛУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СІНТ
#16285789
Відхилено 267 313,44
UAH з ПДВ
05 травня 2020 16:50
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП"
#40494065
Переможець 313 164,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 16:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 16:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВКОМПЬЮТЕРСЕРВИС ГРУП"
#40494065
313 164,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:52
20215 (1) (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:45
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:25
20215 (1).pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:25
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 10:15
Договір 20215.pdf укладений
21 травня 2020 10:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів та юридичних адрес
Номер договору про закупівлю: ДОН_НА-20215/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку його дії на період, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20%, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: ДОН_НА-20215/НЮ-В
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML