Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новоолександрівська сільська рада Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 04352842 |
Місцезнаходження: | 70433, Україна , Запорізька обл., с Новоолександрівка, вул Центральна, 60 |
Контактна особа: |
Корнієнко Олександр Юрійович +380612879123 n.aleksandrovkazrzo@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 11:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 11:15 |
Очікувана вартість: | 53 717 431,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 268 587,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 268587 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт на підставі ст.48 ст.49 Бюджетного кодексу України, за наявності бюджетних призначень, у термін 5-ти банківських днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору, після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 квітня 2020 11:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 11:36 |
Додаток_8_Графiк_виконання_робiт.xls | |
10 квітня 2020 11:36 |
ТД_Реконструкцiя_каналiзацii.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-01-000002 ● 2b50a5ae268e425cabea6a011257d119
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 липня 2020 11:57 |
НАКАЗ
01.07.2020 № 131
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-10-001249-b, Реконструкція зовнішніх мереж каналізації с. Новоолександрівка Запорізького району Запорізької області (коригування) (за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 реконструкція), яка проводиться Новоолександрівською сільською радою Запорізького району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Тендерним комітетом Новоолександрівської сільської ради Запорізької області (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області №UA-M-2020-07-01-000002, який оприлюднено по закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція «Реконструкція зовнішніх мереж каналізації с.Новоолександрівка Запорізького району Запорізької області (коригування)», ідентифікатор закупівлі №UA-2020-04-10-001249-b. За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та безпідставним, з урахуванням наступного: Щодо порушення Замовником, на думку Управління, порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами, в частині невідхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «МАДЕСТ». По-перше: Так, умовами підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі – ТД), передбачено, що учасник, повинен надати розрахунки ціни до тендерної пропозиції, відповідно до переліку згідно Додатку 7 до тендерної документації. В свою чергу Додатком 7 ТД, встановлено вимогу, щодо надання в складі своєї тендерної пропозиції учасником розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції та документів, які входять до її складу: - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок додаткових витрат при виконанні будівельних робіт у літній перiод (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок коштів на вiдряджaння працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). - розрахунок до договірної ціни; - графік виконання робіт. Учасником Приватне підприємство «МАДЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано, усі розрахунки передбачені додатком 7 ТД Замовника. Зокрема, тим же додатком зазначено, що ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, термінів закінчення робіт та умов фінансування, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Зокрема, враховуючи складність проекту і період виконання умов договору під час складання і затвердження договору та тендерної документації Замовник керувався положеннями нормативно-правових актів у комплексі, не лише законодавством у сфері публічних закупівель, зокрема зважено на специфіку предмета закупівлі робіт та на положення інших нормативно-правових актів, які застосовуються у кожній окремій спеціалізованій сфері. У випадку Замовника це ДСТУ Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) і Постанова КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які дають право регулювати відносини, що виникають у процесі виконання робіт та інших відносин. Тим самим, умовами підпункту 2.2. пункту 2 договору (Додаток 5 ТД) Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною. А це означає, що Учасником складається приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) він встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, реконструкції тощо, про що зазначено в підпунктах 6.3.2.3. та 6.4.4.1. ДСТУ. Тобто, така ціна розраховується на підставі нормативної потреби в трудових, технічних ресурсах, необхідних для здійснення рішень по об’єкту реконструкції/будівництві, тощо. Враховуючи викладене, Замовник прийняв рішення, що Учасником Приватне підприємство «МАДЕСТ» розрахунки до договірної ціни, зокрема, локальні кошториси, надані в повному обсязі. По-друге: Умовами ТД, передбачено обов’язкове надання Документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених у статті 16 Закону, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації (підпункт 3 пункту 1 розділу ІІІ ТД). В даному випадку, звернемо увагу на статтю 16 Закону (у редакції до 19.04.2020), в якій конкретизовано перелік кваліфікаційних вимог, а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з цим, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, умовами ТД зазначено, що учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації (абзац 1 пункту 5 розділу ІІІ ТД). На виконання вказаної вимоги ПП «МАДЕСТ», надав відповідну довідку про наявність матеріально-технічної бази, надав документальне підтвердження про матеріально-технічну базу, чим підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим Законом та умовами ТД. Разом з тим, Примітки Додатку 2 ТД не містять окремих вимог щодо того, що техніка яка передбачена в довідці про матеріально-технічну базу обов’язково повинна бути включена до підсумкової відомості ресурсів або навпаки. Врахуємо, що підсумкова відомість ресурсів це документ який відноситься до підтвердження саме технічному завданню замовника, а довідка про матеріально технічну базу це підтвердження кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону. Тобто за своєю суттю такі документи не взаємопов’язані між собою, а підтверджують свою відповідність лише своїм змістом та інформацією, яка вимагалась ТД Замовника. Тож за результатами розгляду Замовником вказаних документів, учасником виконано умови ТД в повному обсязі. Тому, посилання на те, що Замовник не дотримався вимог встановлених Законом, в частині не відхилення учасника ПП «МАДЕСТ» є не зрозумілим та абсурдним, адже Замовник діє лише на підставах та у спосіб передбачених законодавством. Щодо розірвання укладеного договору з ПП «МАДЕСТ» Враховуючи, що тендерна пропозиція ПП «МАДЕСТ» відповідає умовам тендерної документації, та те, що Замовником укладено договір у строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», розірвання договору про закупівлю є неможливим. У відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та здійснити дії щодо скасування Висновку. Врахуємо, що Закон не передбачає скасування Висновку, зокрема його скасування технічно, однак і не забороняє проведення вдруге моніторингу та викладення відповідного Висновку з констатуючою частиною: «Порушень не встановлено». У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 7-1 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку.
2020-07-14 16:05:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок Управління Східного офісу Дераудитслужби від 07.07.2020 року оскаржено Замовником до Запорізького окружного адміністративного суду з підстав зазначених у адміністративному позові |
Дата публікації: | 23 липня 2020 |
Документи:
23 липня 2020 17:39
|
Електронний підпис |
23 липня 2020 17:27
|
Адміністративний позов |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 11:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "МАДЕСТ" |
53 190 654,00
UAH з ПДВ
|
52 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" |
53 615 974,18
UAH з ПДВ
|
53 078 799,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "МАДЕСТ" #31348273 |
Переможець |
52 900 000,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 лютого 2023 09:24
|
Ддодаткова угода _ 8.pdf | зміни до договору |
28 лютого 2023 09:22
|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 13:16
|
Додаткова угода 7 .pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 15:36
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2021 12:02
|
Додаткова угода _ 6 МАДЕСТ .pdf | зміни до договору |
29 грудня 2021 11:57
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 14:52
|
Додаткова угода _ 5 pdf.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 16:14
|
Додаткова угода _ 4 pdf.pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 15:56
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2021 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
12 березня 2021 17:02
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 16:57
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2021 12:57
|
Додаткова угода _ 2.pdf | зміни до договору |
09 березня 2021 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
22 липня 2020 16:00
|
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF | зміни до договору |
22 липня 2020 15:55
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2020 13:24
|
Додаткова угода | зміни до договору |
27 травня 2020 12:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Завантаження додаткової угоди № 4 від 07.05.2021 до договору № 25-05/164 від 25.05.2020 року. Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | №25-05/164 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |