Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція зовнішніх мереж каналізації с.Новоолександрівка Запорізького району Запорізької області (коригування) (за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 реконструкція)
Очікувана вартість
53 717 431,00 UAH
UA-2020-04-10-001249-b 779ad5cd68d948d0b8f37ce792d7c520
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Корнієнко Олександр Юрійович

+380612879123 n.aleksandrovkazrzo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Новоолександрівська сільська рада Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 04352842
Місцезнаходження: 70433, Україна , Запорізька обл., с Новоолександрівка, вул Центральна, 60
Контактна особа: Корнієнко Олександр Юрійович
+380612879123
n.aleksandrovkazrzo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 квітня 2020 11:15
Очікувана вартість: 53 717 431,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 268 587,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 268587 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція зовнішніх мереж каналізації с.Новоолександрівка Запорізького району Запорізької області (коригування) (за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70433, Україна, Запорізька область, Запорізький район, с.Новоолександрівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ виконаних робіт на підставі ст.48 ст.49 Бюджетного кодексу України, за наявності бюджетних призначень, у термін 5-ти банківських днів з дати підписаного Сторонами акту виконаних робіт за формою КБ-2в, довідки про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3, складених ПІДРЯДНИКОМ відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, в межах договірної ціни Договору, після надходження коштів для фінансування предмету Договору на рахунок ЗАМОВНИКА. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за договором здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 11:36
Додаток_8_Графiк_виконання_робiт.xls
10 квітня 2020 11:36
ТД_Реконструкцiя_каналiзацii.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-01-000002 ● 2b50a5ae268e425cabea6a011257d119
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 липня 2020 11:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

01.07.2020 № 131

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-04-10-001249-b, Реконструкція зовнішніх мереж каналізації с. Новоолександрівка Запорізького району Запорізької області (коригування) (за кодом ДК 021:2015: 45454000-4 реконструкція), яка проводиться Новоолександрівською сільською радою Запорізького району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерним комітетом Новоолександрівської сільської ради Запорізької області (далі – Замовник) детально опрацьовано висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області №UA-M-2020-07-01-000002, який оприлюднено по закупівлі ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція «Реконструкція зовнішніх мереж каналізації с.Новоолександрівка Запорізького району Запорізької області (коригування)», ідентифікатор закупівлі №UA-2020-04-10-001249-b. За результатами проведеного аналізу Висновку та інформації яка оприлюднена в даній закупівлі, вважаємо Висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (далі – Управління) не обґрунтованим та безпідставним, з урахуванням наступного: Щодо порушення Замовником, на думку Управління, порушення пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», зі змінами, в частині невідхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «МАДЕСТ». По-перше: Так, умовами підпункту 9 пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі – ТД), передбачено, що учасник, повинен надати розрахунки ціни до тендерної пропозиції, відповідно до переліку згідно Додатку 7 до тендерної документації. В свою чергу Додатком 7 ТД, встановлено вимогу, щодо надання в складі своєї тендерної пропозиції учасником розрахунку договірної ціни тендерної пропозиції та документів, які входять до її складу: - пояснювальна записка; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок адміністративних витрат; - розрахунок додаткових витрат при виконанні будівельних робіт у літній перiод (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок додаткових витрат при виконаннi будiвельних робiт у зимовий перiод (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунок коштів на вiдряджaння працiвникiв будівельних органiзацiй на об'єкт будівництва (у разі їх включення до договірної ціни); - розрахунки «Інших витрат» (у разі включення витрат до складу договірної ціни). - розрахунок до договірної ціни; - графік виконання робіт. Учасником Приватне підприємство «МАДЕСТ» у складі тендерної пропозиції надано, усі розрахунки передбачені додатком 7 ТД Замовника. Зокрема, тим же додатком зазначено, що ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельних робіт, термінів закінчення робіт та умов фінансування, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельних робіт, технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. Зокрема, враховуючи складність проекту і період виконання умов договору під час складання і затвердження договору та тендерної документації Замовник керувався положеннями нормативно-правових актів у комплексі, не лише законодавством у сфері публічних закупівель, зокрема зважено на специфіку предмета закупівлі робіт та на положення інших нормативно-правових актів, які застосовуються у кожній окремій спеціалізованій сфері. У випадку Замовника це ДСТУ Д.1.1-1.2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ) і Постанова КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», які дають право регулювати відносини, що виникають у процесі виконання робіт та інших відносин. Тим самим, умовами підпункту 2.2. пункту 2 договору (Додаток 5 ТД) Замовником визначено, що договірна ціна є динамічною. А це означає, що Учасником складається приблизний кошторис (динамічна договірна ціна) він встановлюється відкритим і може уточнюватися протягом всього строку будівництва, реконструкції тощо, про що зазначено в підпунктах 6.3.2.3. та 6.4.4.1. ДСТУ. Тобто, така ціна розраховується на підставі нормативної потреби в трудових, технічних ресурсах, необхідних для здійснення рішень по об’єкту реконструкції/будівництві, тощо. Враховуючи викладене, Замовник прийняв рішення, що Учасником Приватне підприємство «МАДЕСТ» розрахунки до договірної ціни, зокрема, локальні кошториси, надані в повному обсязі. По-друге: Умовами ТД, передбачено обов’язкове надання Документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, передбачених у статті 16 Закону, згідно з переліком визначеним у Додатку 2 до тендерної документації (підпункт 3 пункту 1 розділу ІІІ ТД). В даному випадку, звернемо увагу на статтю 16 Закону (у редакції до 19.04.2020), в якій конкретизовано перелік кваліфікаційних вимог, а саме, наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Разом з цим, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зокрема, умовами ТД зазначено, що учасники повинні відповідати кваліфікаційним критеріям, визначеним статтею 16 Закону. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 2 до тендерної документації (абзац 1 пункту 5 розділу ІІІ ТД). На виконання вказаної вимоги ПП «МАДЕСТ», надав відповідну довідку про наявність матеріально-технічної бази, надав документальне підтвердження про матеріально-технічну базу, чим підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим Законом та умовами ТД. Разом з тим, Примітки Додатку 2 ТД не містять окремих вимог щодо того, що техніка яка передбачена в довідці про матеріально-технічну базу обов’язково повинна бути включена до підсумкової відомості ресурсів або навпаки. Врахуємо, що підсумкова відомість ресурсів це документ який відноситься до підтвердження саме технічному завданню замовника, а довідка про матеріально технічну базу це підтвердження кваліфікаційному критерію встановленому статтею 16 Закону. Тобто за своєю суттю такі документи не взаємопов’язані між собою, а підтверджують свою відповідність лише своїм змістом та інформацією, яка вимагалась ТД Замовника. Тож за результатами розгляду Замовником вказаних документів, учасником виконано умови ТД в повному обсязі. Тому, посилання на те, що Замовник не дотримався вимог встановлених Законом, в частині не відхилення учасника ПП «МАДЕСТ» є не зрозумілим та абсурдним, адже Замовник діє лише на підставах та у спосіб передбачених законодавством. Щодо розірвання укладеного договору з ПП «МАДЕСТ» Враховуючи, що тендерна пропозиція ПП «МАДЕСТ» відповідає умовам тендерної документації, та те, що Замовником укладено договір у строки передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», розірвання договору про закупівлю є неможливим. У відповідності до абзацу 2 частини 8 статті 7-1 Закону, оприлюднюємо такі заперечення на веб-порталі Уповноваженого органу. Просимо врахувати вказані заперечення при їх розгляді та здійснити дії щодо скасування Висновку. Врахуємо, що Закон не передбачає скасування Висновку, зокрема його скасування технічно, однак і не забороняє проведення вдруге моніторингу та викладення відповідного Висновку з констатуючою частиною: «Порушень не встановлено». У разі не врахування вказаних заперечень, Замовник залишає за собою право передбачене частиною 10 статті 7-1 Закону для звернення до суду шляхом оскарження такого Висновку.

2020-07-14 16:05:26


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Управління Східного офісу Дераудитслужби від 07.07.2020 року оскаржено Замовником до Запорізького окружного адміністративного суду з підстав зазначених у адміністративному позові
Дата публікації: 23 липня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2020 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАДЕСТ" 53 190 654,00
UAH з ПДВ
52 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив" 53 615 974,18
UAH з ПДВ
53 078 799,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 травня 2020 17:02
Електронний підпис
06 травня 2020 17:01
Лист - роз’яснення.pdf
06 травня 2020 17:01
Довідка МВС.zip
06 травня 2020 17:01
Довдка ДПС.pdf
06 травня 2020 17:01
Dovidka_20118507040630656059.pdf
26 квітня 2020 17:06
Електронний підпис
26 квітня 2020 17:06
9.2 333.imd
26 квітня 2020 17:06
9.1 Договірна ціна.rar
26 квітня 2020 17:05
9. Договірна ціна.pdf
26 квітня 2020 17:05
6.1 ст 17.pdf
26 квітня 2020 17:05
5. Проект договору.pdf
26 квітня 2020 17:05
3. Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2020 17:05
29. ЗВВ та админ. 2019.pdf
26 квітня 2020 17:05
27. ГЛ про не демпінг.pdf
26 квітня 2020 17:05
23. ГЛ про витрати.pdf
26 квітня 2020 17:05
22. ГЛ про матеріали.pdf
26 квітня 2020 17:05
21. ГЛ довкілля.pdf
26 квітня 2020 17:05
16. Опис від 25.09.2019.pdf
26 квітня 2020 17:05
14. Довідка субпідряд.pdf
26 квітня 2020 17:05
13. Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 квітня 2020 21:13
Електронний підпис
25 квітня 2020 21:13
Додаток.pdf
25 квітня 2020 21:08
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:44
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:27
Електронний підпис
24 квітня 2020 17:27
кошторис.rar
24 квітня 2020 17:03
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:49
Таблиця 6 лютий 2020.pdf
24 квітня 2020 16:49
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:14
Електронний підпис
24 квітня 2020 16:14
Тендерна пропозиція.pdf
24 квітня 2020 16:13
Довідка щодо Додатку 1.pdf
24 квітня 2020 12:46
Електронний підпис
24 квітня 2020 12:46
Лист НБУ по ліцензії.pdf
24 квітня 2020 11:47
Електронний підпис
24 квітня 2020 11:47
Ліцензія будівельна.pdf
24 квітня 2020 11:47
Дозвіл.pdf
24 квітня 2020 11:47
Декларація.pdf
24 квітня 2020 11:47
Витяг з ЄДР 14.01.2020.pdf
24 квітня 2020 11:47
Св-во платника ПДВ.pdf
24 квітня 2020 11:47
Статут копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "МАДЕСТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Позитив"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "МАДЕСТ"
#31348273
Переможець 52 900 000,00
UAH з ПДВ
05 травня 2020 17:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 травня 2020 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "МАДЕСТ"
#31348273
52 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2023 09:24
Ддодаткова угода _ 8.pdf зміни до договору
28 лютого 2023 09:22
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 13:16
Додаткова угода 7 .pdf зміни до договору
04 січня 2022 15:36
Електронний підпис укладений
29 грудня 2021 12:02
Додаткова угода _ 6 МАДЕСТ .pdf зміни до договору
29 грудня 2021 11:57
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 14:52
Додаткова угода _ 5 pdf.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 14:46
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 16:14
Додаткова угода _ 4 pdf.pdf зміни до договору
07 травня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
07 травня 2021 15:47
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 17:02
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
12 березня 2021 16:57
Електронний підпис укладений
09 березня 2021 12:57
Додаткова угода _ 2.pdf зміни до договору
09 березня 2021 12:52
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 16:00
ДОДАТКОВА УГОДА 1.PDF зміни до договору
22 липня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
27 травня 2020 13:24
Додаткова угода зміни до договору
27 травня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Завантаження додаткової угоди № 4 від 07.05.2021 до договору № 25-05/164 від 25.05.2020 року. Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни не відносяться до переліку істотних умов договору відповідно Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: №25-05/164
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML