Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Очікувана вартість
3 926 670,00 UAH
UA-2020-04-10-001202-c ● 11548fb8653f4ed5be60cfa1a05b5d9f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | https://zet.zp.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Симоненко Олеся Вікторівна +380500100515 czdr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 травня 2020 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 травня 2020 15:44 |
Початок аукціону: | 27 травня 2020 14:06 |
Очікувана вартість: | 3 926 670,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 39 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163000 літр
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 травня 2020 15:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 травня 2020 15:49 |
перелік змін.docx | |
15 травня 2020 15:49 |
оголошення ДП зі змінами.doc | |
15 травня 2020 15:49 |
тех хар-ки зі змінами.docx | |
15 травня 2020 15:49 |
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc | |
10 квітня 2020 15:40 |
проект договору.docx |
15 травня 2020 15:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 травня 2020 15:49 |
перелік змін.docx
|
|||
15 травня 2020 15:49 |
оголошення ДП зі змінами.doc
|
|||
15 травня 2020 15:49 |
тех хар-ки зі змінами.docx
|
|||
15 травня 2020 15:49 |
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc
|
|||
10 квітня 2020 15:40 |
проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 10 квітня 2020 15:50
Дата відповіді: 10 квітня 2020 16:10
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе надання довідок про матеріально-технічну базу та працівників в довільній формі?
3) чи можливе виключення п. 10.5 проекту договору?
4) чи можливе виключення п. 10.8 проекту договору?
5) чи можливе виключення п. 10.9 проекту договору?
6) чи можливе виключення п. 10.10 проекту договору?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
требования для победы ЗОГ
Дата подання: 24 квітня 2020 12:33
Дата відповіді: 28 квітня 2020 08:47
Добрый день! Почему при закупке топлива для участка расположенного по ул.Складская, 13 Вы требуте растояние не больше 1км, а для участка по ул.Южное шоссе, 13, расстояние не больше 3км? В чем отличие этих участков одного от другого? Для того, чтобы у ЗОГ по ул.Складской, 13 было преимущество перед остальными сетями, которые расположены на растоянии всего 1,5км?
Какое количество автотранспорта у Вас дислоцируется на участке по ул.Складская, 13?
Какое количество автотранспорта у Вас дислоцируется на участке по ул.Южное шоссе, 13?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 висунута виключно з метою економії палива шляхом зменшення «нульових» пробігів при заправці транспорту, а не «прописана» під жодного з Учасників. Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 не є дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ № 5474-р/пк-пз від 23.03.2020 р., а отже Замовник має право висувати таку вимогу. Метою Замовника є забезпечення максимальної економії, проте проаналізувавши ринок постачання пального, відносно об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13, прийнято рішення встановити вимогу, щодо віддаленості АЗС – не більше 3 км. Вимога віддаленості АСЗ від об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13 не більше 3 км висунута з огляду на те, що у віддаленості менше 3 км відсутня необхідна кількість учасників для участі у даній закупівлі та забезпечення конкуренції серед учасників, в результаті чого для нас, як для Замовника, є ризик, що закупівля не відбудеться.
Щодо кількості автотранспорта який розміщений за адресою вул. Складська, 13 та за адресою вул. Південе шосе, 13 повідомляємо, що дане запитання не стосується безпосередньо ДАНОЇ закупівлі (ідентифікатор UA-2020-04-10-001202-c) в зв’язку з чим Замовник не зобов’язаний надавати таку інформацію.
Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 висунута виключно з метою економії палива шляхом зменшення «нульових» пробігів при заправці транспорту, а не «прописана» під жодного з Учасників. Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 не є дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ № 5474-р/пк-пз від 23.03.2020 р., а отже Замовник має право висувати таку вимогу. Метою Замовника є забезпечення максимальної економії, проте проаналізувавши ринок постачання пального, відносно об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13, прийнято рішення встановити вимогу, щодо віддаленості АЗС – не більше 3 км. Вимога віддаленості АСЗ від об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13 не більше 3 км висунута з огляду на те, що у віддаленості менше 3 км відсутня необхідна кількість учасників для участі у даній закупівлі та забезпечення конкуренції серед учасників, в результаті чого для нас, як для Замовника, є ризик, що закупівля не відбудеться.
Щодо кількості автотранспорта який розміщений за адресою вул. Складська, 13 та за адресою вул. Південе шосе, 13 повідомляємо, що дане запитання не стосується безпосередньо ДАНОЇ закупівлі (ідентифікатор UA-2020-04-10-001202-c) в зв’язку з чим Замовник не зобов’язаний надавати таку інформацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001202-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 10 червня 2020 08:28
порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» (код ЄДРПОУ 41224168; Юр. адреса: 69001, м. Запоріжжя, бул. Шевченка, буд.28) звертається із вимогою до Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс», оскільки Замовником було порушено ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно протоколу тендерного комітету Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» № 240 від 03.06.2020 року, переможцем процедури закупівлі за предметом код за ДК 021:2015-0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-картам та талонам м. Запоріжжя 909134200-9) є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП».
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та не упередженої оцінці тендерних пропозицій , запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Відповідно до ч. 4 ст. 28 після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Так відповідно до вимог вищезгаданої статті Замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Всі вимоги Ви, як Замовник закладали самостійно та викладали в тендерній документації. Тобто, кожна Ваша вимога була обґрунтованою і необхідною, перелік документів, що вимагався, - чітким і лаконічним. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію, а саме, якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція переможця містить значні помилки та підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам. Однак не зважаючи на це, та нехтуючи ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ви закрили очі на дані порушення, нехтуючи таким принципом закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій та визнали переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам. Дана обставина наштовхує на думку, що Замовник має певну «прихильність» до окремого учасника процедури закупівлі. Ваші дії чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції і можуть мати для Вас негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину, а відповідно до прийнятого ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику за визначення переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» і адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації , технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги «код за ДК 021:2015-0913 (09130000-9) нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт каркам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9), а саме п. 7.3 «учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах»; «п. 8.4. « учасник повинен мати смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгівельної марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт картках».
Нехтуючи умовами тендерної документації, а саме п.7.3, п. 8.4. Учасник замість підтверджуючих документів щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт картках, талонах - надає лише Лист роз’яснення , що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації, а Ви , як Замовник свою чергу не помітили , а бо «зробили» вигляд що не помітили, та не відхилили тендерну пропозицію переможця, як це передбачено нормами ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а навпаки визнали ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» переможцем.
Крім того звертаємо Вашу увагу, на той, факт, що саме ця заявлена Вами вимога, мала для Вас велике значення, та містилась в іншій закупівлі, а саме: UA- 2020-04-07-002454- b. В свою чергу в відповіді на скаргу ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» ви надали заперечення вказавши наступне: «для забезпечення та дотримання принципів закупівлі, недискримінації учасників, Замовник не зазначає пріоритетність товару тієї чи іншої торгової марки (торгового знаку). Єдиним критерієм, за яким Замовник буде оцінювати пропозиції учасників є максимальна економія, ефективність та відповідність пропозицій учасника умовам закупівлі, а наявність торгової марки (торгового знаку) буде гарантом, поставки, якісного предмету закупівлі, у зв’язку з тим, що торгова марка є обличчям компанії. А якісна торгова марка – це головна перевага компаній. Власником торговельної марки є фізична або юридична особа, на імя якої зареєстровано торговельну марку в національному реєстрі торговельних марок відповідно до законодавства України. Відповідно до ст. 494 ЦК України набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Відповідно до ст. 495 Ц К України майновими правами інтелектуальної власності на торговельну марку є право на використання торговельної марки, виключне право дозволяти використання торговельної марки, виключне право перешкоджати неправомірному використанню торговельної марки. В тому числі забороняти таке використання та інші майнові права інтелектуальної власності . встановлені законом.
Майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку належать володільцю відповідного свідоцтва. Тому потреба у наявності документів про право використання торговельної марки Учасником полягає, зокрема, у забезпеченні торгових та інших чесних звичаїв ведення конкуренції при здійсненні господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Крім того документи, що підтверджують право на використання торговельної марки дають підстави вважати, що паливо, яке відпускається є автентичним, якісним. Виробленим за всіма стандартами торговельної марки під якою відпускається особою. Яка має повноваження на введення його у господарській облік. Відповідно до ст. 427 ЦК України, майнові права інтелектуальної власності можуть бути передані відповідно до закону повністю або частково іншій особі, умови передання майнових прав інтелектуальної власності можуть бути визначені договором, який укладається відповідно до цього Кодексу та іншого закону.
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «1.1.документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог ст. 16 закону, а саме п.3.1.» Учасник від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (ів) за останні 5 років з зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону. Періоду дії договору, загальної суми Договору з ПДВ та фактичного стану» Не звертаючи на вимоги тендерної документації Учасник, не вказує ні контактний телефон контрагенту, ні період дії договору, ні загальну суму договору разом з ПДВ.
У разі, якщо наша вимога залишиться без задоволення залишаємо за собою право подати скаргу в Антимонопольний комітет України, а також звернутися до правоохоронних органів України із заявою про злочин, передбачений статтею 358 ККУ
На підставі вищевикладеного можна зробити висновок , що вимоги тендерної документації Замовника, які він складає саме, для одних учасників є обов’язковими зі сторони Замовника і вони повинні дотримуватись цих вимог, а інші учасники можуть не дотримуватись вимог та бути визнанні переможцями. Так, як обраний вами переможець в складі тендерної пропозиції надає не достовірну інформацію, в якого велика кількість недоліків, але Ви чомусь не помічаєте. Ваші дії,чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для вас негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами винних осіб та складу злочину. А відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику за визначенням переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення. Враховуючи, що всі вище перелічені факти є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі просимо врахувати зазначене при розгляді Скарги, а також надати роз’яснення навіщо і для кого Замовником прописуються вищенаведені вимоги у тендерній документації, якщо рішення Замовника в визнанні переможця суперечить його вимогам в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу тендерного комітету Запорізького комунального підприємства міського електротранспорту «Запоріжелектротранс» № 240 від 03.06.2020 року, переможцем процедури закупівлі за предметом код за ДК 021:2015-0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-картам та талонам м. Запоріжжя 909134200-9) є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП».
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівля здійснюється за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та не упередженої оцінці тендерних пропозицій , запобігання корупційним діям і зловживанням.
1. Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; Відповідно до ч. 4 ст. 28 після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Так відповідно до вимог вищезгаданої статті Замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім вимогам тендерної документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Всі вимоги Ви, як Замовник закладали самостійно та викладали в тендерній документації. Тобто, кожна Ваша вимога була обґрунтованою і необхідною, перелік документів, що вимагався, - чітким і лаконічним. Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію, а саме, якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Тендерна пропозиція переможця містить значні помилки та підлягала відхиленню, як така що не відповідає вимогам. Однак не зважаючи на це, та нехтуючи ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» ви закрили очі на дані порушення, нехтуючи таким принципом закупівель, як об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій та визнали переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам. Дана обставина наштовхує на думку, що Замовник має певну «прихильність» до окремого учасника процедури закупівлі. Ваші дії чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозиції і можуть мати для Вас негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами у діях винних осіб складу злочину, а відповідно до прийнятого ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику за визначення переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» і адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення.
Відповідно до Додатку 4 до тендерної документації , технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічні вимоги «код за ДК 021:2015-0913 (09130000-9) нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт каркам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9), а саме п. 7.3 «учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах»; «п. 8.4. « учасник повинен мати смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгівельної марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт картках».
Нехтуючи умовами тендерної документації, а саме п.7.3, п. 8.4. Учасник замість підтверджуючих документів щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт картках, талонах - надає лише Лист роз’яснення , що в свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації, а Ви , як Замовник свою чергу не помітили , а бо «зробили» вигляд що не помітили, та не відхилили тендерну пропозицію переможця, як це передбачено нормами ст.. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», а навпаки визнали ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» переможцем.
Крім того звертаємо Вашу увагу, на той, факт, що саме ця заявлена Вами вимога, мала для Вас велике значення, та містилась в іншій закупівлі, а саме: UA- 2020-04-07-002454- b. В свою чергу в відповіді на скаргу ТОВ «НАФТОГАЗ ПЛЮС ЗАПОРІЖЖЯ» ви надали заперечення вказавши наступне: «для забезпечення та дотримання принципів закупівлі, недискримінації учасників, Замовник не зазначає пріоритетність товару тієї чи іншої торгової марки (торгового знаку). Єдиним критерієм, за яким Замовник буде оцінювати пропозиції учасників є максимальна економія, ефективність та відповідність пропозицій учасника умовам закупівлі, а наявність торгової марки (торгового знаку) буде гарантом, поставки, якісного предмету закупівлі, у зв’язку з тим, що торгова марка є обличчям компанії. А якісна торгова марка – це головна перевага компаній. Власником торговельної марки є фізична або юридична особа, на імя якої зареєстровано торговельну марку в національному реєстрі торговельних марок відповідно до законодавства України. Відповідно до ст. 494 ЦК України набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку засвідчується свідоцтвом. Відповідно до ст. 495 Ц К України майновими правами інтелектуальної власності на торговельну марку є право на використання торговельної марки, виключне право дозволяти використання торговельної марки, виключне право перешкоджати неправомірному використанню торговельної марки. В тому числі забороняти таке використання та інші майнові права інтелектуальної власності . встановлені законом.
Майнові права інтелектуальної власності на торговельну марку належать володільцю відповідного свідоцтва. Тому потреба у наявності документів про право використання торговельної марки Учасником полягає, зокрема, у забезпеченні торгових та інших чесних звичаїв ведення конкуренції при здійсненні господарської діяльності в умовах ринкових відносин. Крім того документи, що підтверджують право на використання торговельної марки дають підстави вважати, що паливо, яке відпускається є автентичним, якісним. Виробленим за всіма стандартами торговельної марки під якою відпускається особою. Яка має повноваження на введення його у господарській облік. Відповідно до ст. 427 ЦК України, майнові права інтелектуальної власності можуть бути передані відповідно до закону повністю або частково іншій особі, умови передання майнових прав інтелектуальної власності можуть бути визначені договором, який укладається відповідно до цього Кодексу та іншого закону.
2. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «1.1.документальне підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог ст. 16 закону, а саме п.3.1.» Учасник від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (ів) за останні 5 років з зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону. Періоду дії договору, загальної суми Договору з ПДВ та фактичного стану» Не звертаючи на вимоги тендерної документації Учасник, не вказує ні контактний телефон контрагенту, ні період дії договору, ні загальну суму договору разом з ПДВ.
У разі, якщо наша вимога залишиться без задоволення залишаємо за собою право подати скаргу в Антимонопольний комітет України, а також звернутися до правоохоронних органів України із заявою про злочин, передбачений статтею 358 ККУ
На підставі вищевикладеного можна зробити висновок , що вимоги тендерної документації Замовника, які він складає саме, для одних учасників є обов’язковими зі сторони Замовника і вони повинні дотримуватись цих вимог, а інші учасники можуть не дотримуватись вимог та бути визнанні переможцями. Так, як обраний вами переможець в складі тендерної пропозиції надає не достовірну інформацію, в якого велика кількість недоліків, але Ви чомусь не помічаєте. Ваші дії,чітко демонструють дискримінаційний підхід до розгляду пропозицій і можуть мати для вас негативні наслідки у випадку доведення правоохоронними органами винних осіб та складу злочину. А відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику за визначенням переможцем учасника з пропозицією з недоліками «світить» адміністративна відповідальність, без огляду на причини, які спонукали його до такого рішення. Враховуючи, що всі вище перелічені факти є суттєвим при визначенні результатів процедури закупівлі просимо врахувати зазначене при розгляді Скарги, а також надати роз’яснення навіщо і для кого Замовником прописуються вищенаведені вимоги у тендерній документації, якщо рішення Замовника в визнанні переможця суперечить його вимогам в тендерній документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 червня 2020 16:08
Шановний учасник!
Замовником розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
1. Учасник на виконання вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-них) договору (-ів), повинен надати, зокрема, довідку від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)** за за останні 5 років з зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону, періоду дії договору, загальної суми договору з ПДВ та фактичного стану виконання.
Так, довідка надана ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» на виконання даної вимоги містить повну інформацію щодо назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону, періоду дії договору, загальної суми договору з ПДВ та фактичного стану виконання, а отже в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищенаведене, обставини викладені у вимозі щодо невідповідності кваліфікаційному критерію, повністю безпідставні та не відповідають дійсності.
2. Щодо документів наданих ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вимог Замовника викладених у Додатку № 4 до тендерної документації щодо права власності або право використання торгового знаку (торгової марки) тендерним комітетом Замовника встановлено, що даний учасник дійсно в порушення вимог ЦК України, Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та інших нормативно-правових актів не надав належних документів та не підтвердив ані право власності ані право використання запропонованих торгових знаків (торгових марок).
Таким чином, на підставі викладеного, прийнято рішення Вашу скаргу задовільнити. В зв’язку з чим вирішено скасувати прийняте рішення про визначення ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» переможцем закупівлі та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не надано документів підтверджуючих право власності або право використання запропонованих торгових знаків (торгових марок).
Замовником розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне.
1. Учасник на виконання вимог Додатку 2 тендерної документації, а саме такого кваліфікаційного критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-них) договору (-ів), повинен надати, зокрема, довідку від свого імені в довільній формі про виконання аналогічного(-их) договору(-ів)** за за останні 5 років з зазначенням назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону, періоду дії договору, загальної суми договору з ПДВ та фактичного стану виконання.
Так, довідка надана ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» на виконання даної вимоги містить повну інформацію щодо назви контрагента, ЄДРПОУ, контактного телефону, періоду дії договору, загальної суми договору з ПДВ та фактичного стану виконання, а отже в повній мірі відповідає вимогам Замовника.
Враховуючи вищенаведене, обставини викладені у вимозі щодо невідповідності кваліфікаційному критерію, повністю безпідставні та не відповідають дійсності.
2. Щодо документів наданих ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження вимог Замовника викладених у Додатку № 4 до тендерної документації щодо права власності або право використання торгового знаку (торгової марки) тендерним комітетом Замовника встановлено, що даний учасник дійсно в порушення вимог ЦК України, Закону України «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг» та інших нормативно-правових актів не надав належних документів та не підтвердив ані право власності ані право використання запропонованих торгових знаків (торгових марок).
Таким чином, на підставі викладеного, прийнято рішення Вашу скаргу задовільнити. В зв’язку з чим вирішено скасувати прийняте рішення про визначення ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» переможцем закупівлі та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, а саме не надано документів підтверджуючих право власності або право використання запропонованих торгових знаків (торгових марок).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-10-001202-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", Код ЄДРПОУ:42032841
Дата подання: 19 червня 2020 15:52
Дата подання: 19 червня 2020 15:52
Неправомірні дії замовника
Розглянувши вимогу на рішення тендерного комітету щодо визнання переможцем ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», надану Товариством з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ», Членами тендерного комітету встановлено, що відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема, п.7.3 «учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах» та п.8.4 «учасник повинен мати смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на смарт-картках».
Учасник, замість підтверджуючих документів щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки) котрий (у) зазначено на смарт-картках та талонах надав Лист-роз’яснення з посилання на зареєстрований торговий знак (торгову марку), що міститься у відкритому державному реєстрі.
Таким чином, враховуючи, що ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» не надав у складі своєї тендерної пропозиції документів підтверджуючих право власності або право використання торгового знаку (торгової марки) пропонованого палива, пропозиція даного учасника не відповідає встановленим Замовником вимогам.
Висновок: Скасувати прийняте рішення про визначення ТОВ «АВАНГРАД ОІЛ ГРУП» переможцем закупівлі та прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП».
ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника. Вважаємо, що воно було прийнято з порушенням законодавчих вимог проведення процедури публічних закупівель з огляду на наступне:
Відповідно до тендерної документації Замовника, Додатку 4, Технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі, для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним вимогам учасник повинен:
7.3 1.Учасник повинен мати талони зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на талонах.
8.4 1.Учасник повинен мати смарт-карти зареєстрованого торгового знаку (торгової марки), за якими можна отримати на АЗС паливо, та надати у складі пропозиції відповідні підтверджуючи документи щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на смарт-картках.
ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», надавши договір поставки №56/406 від «16» липня 2018 року, з Товариством з обмеженою відповідальністю «ЛІВАЙН ТОРГ», гарантійний лист від емітента який гарантує заправку на всіх АЗС вказаних в ньому, зразок смарт-карток й талонів зареєстрованої торгової марки «АВІАС» та лист-роз’яснення щодо наявності талонів та смарт-карток зареєстрованого торгового знаку (торгової марки) «АВІАС», в якому зазначили інформацію про свідоцтво на знак, його номер, та посилання на відкритий державний реєстр Державного підприємства «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ», повністю виконали вимоги тендерної документації в цій частині, з огляду на наступне:
- По перше, тендерною документацією, не передбачено конкретний перелік документів на підтвердження щодо власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий зазначено на смарт-картках, які повинні були надати Учасники.
- По друге, в тендерній документації Замовника, не вказано що лист-роз’яснення не є підтвердженням щодо права власності або використання торгового знаку (торгової марки), котрий (у) зазначено на смарт-картках.
Тож, з огляду на вищенаведене, робимо висновок, що лист роз’яснення, наданий ТОВ «АВАНГАРД ОІЛ ГРУП», повністю відповідає вимогам визначеним Замовником у Додатку 4.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 червня 2020 11:34
рішення від 23.06.2020 № 12324 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 11:33
інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-10-001202-c.c2.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 21:45
інформація про перенесення розгляду скарги від 19 червня 2020 № UA-2020-04-10-001202-c.c2.pdf
Дата публікації: 09 липня 2020 22:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.07.2020 № 13426.pdf
Дата публікації: 13 липня 2020 15:18
рішення від 10.07.2020 № 13426 .pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі рішення АМКУ №13426-р/пк-пз від 10.07.2020 Замовником прийнято рішення скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ЗОГ- РІТЕЙЛ" переможцем, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП";
прийняти рішення щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП", ЄДРПОУ 42032841 переможцем процедури закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)» та прийняти рішення про намір укласти договір з переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 16 липня 2020 15:48
Номер скарги: UA-2020-04-10-001202-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 24 липня 2020 14:58
Дата подання: 24 липня 2020 14:58
Скарга на дії замовника
Скасувати неправомірне рішення Тендерного комітету ЗКПМЕ "ЗАПОРІЖЕЛЕКТРОТРАНС" щодо визнання ТОВ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" переможцем торгів.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 липня 2020 11:38
рішення від 28.07.2020№14502+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 11:36
Інформація про перенесення розгляду скарги від 13.08.2020№12470.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 23:06
Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2020№15575.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 15:53
рішення від 14.08.2020№15575.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 17:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ №15575-р/пк-пз від 14.08.2020. Рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" переможцем - скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 08 вересня 2020 07:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2020 14:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" |
3 168 720,00
UAH з ПДВ
|
3 090 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
3 178 500,00
UAH з ПДВ
|
3 100 260,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
3 227 400,00
UAH з ПДВ
|
3 227 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Рішення скасоване |
3 090 480,00
UAH з ПДВ
|
12 червня 2020 16:09
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Рішення скасоване |
3 100 260,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 15:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Рішення скасоване |
3 090 480,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 15:40
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Рішення скасоване |
3 100 260,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 15:40
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Рішення скасоване |
3 090 480,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 07:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРД ОІЛ ГРУП" #42032841 |
Відхилено |
3 090 480,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 07:50
|
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" #41224168 |
Переможець |
3 100 260,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2020 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2021 15:46
|
звіт про виконання 344.jpg | укладений |
11 березня 2021 15:41
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 10:20
|
доп угода 8 до дог 344.jpg | зміни до договору |
05 березня 2021 10:19
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2021 15:21
|
доп угода 7 до дог 344.jpg | зміни до договору |
08 лютого 2021 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:26
|
доп угода 6.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 08:22
|
доп угода 5.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 08:21
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 16:12
|
доп 4 до дог 344.jpg | зміни до договору |
23 грудня 2020 16:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 грудня 2020 16:15
|
доп угода 3.jpg | зміни до договору |
15 грудня 2020 15:53
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 09:12
|
доп угода 2.jpg | зміни до договору |
25 листопада 2020 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2020 14:59
|
доп угода 1.pdf | зміни до договору |
27 жовтня 2020 14:50
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2020 11:02
|
ДОГОВІР.pdf | укладений |
25 вересня 2020 10:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | бюджетне фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 344 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |