Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Обладнання для анестезіології та реанімації» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33170000-2 (апарат штучної вентиляції легень) (НК 024:2019: 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) у кількості 1 комплект.
Очікувана вартість
1 656 000,00 UAH
UA-2020-04-10-001126-b 60c0fd7da56a4efbbf58a6a7edadbe8f
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Осельська

+380506547800
+380993630161
vkl226@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська лікарня №1" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01110972
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, 226
Контактна особа: Олександра Осельська
+380506547800,+380993630161
vkl226@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


згідно умов договору. Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету (бюджет розвитку) м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225. Покупець може здійснити 100% (стовідсоткову) попередню (авансову) оплату.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
«Обладнання для анестезіології та реанімації» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33170000-2 (апарат штучної вентиляції легень) (НК 024:2019: 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) у кількості 1 комплект
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Героїв майдану 226
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Додаткові кошти, виділені з місцевого бюджету (бюджет розвитку) м. Чернівці, рішенням сесії Чернівецької МР від 17.03.2020 № 2090. Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ, постанови КМУ від 20.03.2020 № 225. Покупець може здійснити 100% (стовідсоткову) попередню (авансову) оплату. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

10 квітня 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КСЕНКО"
#39330111
Переможець 1 656 000,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 11:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 17:21
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2020 17:46
Дод угода №2 вІд 09.06.20 КСЕНКО 1 547 663,55.pdf зміни до договору
10 червня 2020 17:39
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2020 14:56
Додаткова угода 1 до Дог. 10041 від 10.04.20.pdf зміни до договору
28 квітня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 11:38
ДС №10041 COVID-19 від 10.04.2020 (ШВЛ 1 комплект).pdf укладений
10 квітня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до Специфікації, що є Додатком до Договору, виклавши її у новій редакції, що додається до даної Додаткової угоди і є її невід’ємною частиною. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Дану Додаткову угоду викладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. Доповнити Специфікацію комплектацією, ака передбачалася у МТВ до «Обладнання для анестезіології та реанімації» за кодом CPV за ДК 021:2015 – 33170000-2 (апарат штучної вентиляції легень), (НК 024:2019: 47244 – Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії) у кількості 1 комплект. Ціна за одиницю – 1656000,00 гривень (один мільйон шістсот п’ятдесят шість тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ, зі строком поставки товару до 90 календарних днів з моменту попередньої оплати. При цьому істотні умови Договору, сума, кількість, строки не змінюються. Комплектація Апарату штучної вентиляції HAMILTON-C3: Апарат ШВЛ базовий блок – 1 шт. Візок – 1 шт. Автоматичний зволожувач – 1 шт Контур для дорослих з підігрівом, багаторазового використання – 1 комплекти Контур для дітей з підігрівом, багаторазового використання – 1 комплекти Датчик потоку для дорослих багаторазового використання – 2 шт. Шланг для подачі кисню – 1 шт. Тестова легеня – 1 шт. Кронштейн для фіксації контуру – 1 шт. Набір масок для неінвазивної вентиляції – 3 шт. Датчик для виміру СО2 в основному потоці – 1 шт. Адаптер для капнографа - 2 шт. Датчик потоку для дорослих багаторазового використання – 2 шт. Датчик пульсоксиметричний – 1 шт.
Номер договору про закупівлю: 10041
Договір:
Номер додаткової угоди: 10041 від 10.04.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року № 224, уклали цю додаткову угоду до Договору (далі – Додаткова угода) про таке: 1. Сторони дійшли взаємної згоди внести до Договору наступні зміни: 1.1. Зменшити ціну Договору на 108 336,45 грн. (сто вісім тисяч триста тридцять шість гривень 45 копійок) та викласти пункт 3.1. Договору у новій редакції: 2. «3.1. Ціна Договору становить 1 547 663,55 грн. (один мільйон п’ятсот сорок сім тисяч шістсот шістдесят три грн. 55 коп.) без ПДВ (на підставі пункту 71 підрозділу 2 розділу XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України).». 1.2. Внести зміни до Додатку до Договору, виклавши його в новій редакції, що додається. 2. Суму переплати, яка виникне на момент поставки Товару, Постачальник повертає Покупцю протягом десяти банківських днів після поставки Товару, на рахунок Покупця. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову угоду викладено українською мовою у двох оригінальних примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід’ємною частиною Договору. Кінцевий бенефіціарний власник (контролер) ГРЕЙЦ ОКСАНА ВОЛОДИМИРІВНА Адреса засновника: УКРАЇНА, 01021, М.КИЇВ, ВУЛИЦЯ ІНСТИТУТСЬКА, БУДИНОК 16, КВАРТИРА 63
Номер договору про закупівлю: 10041
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 547 663,55
UAH (в тому числі ПДВ 101 249,02 UAH)