Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Очікувана вартість
3 806 220,00 UAH
UA-2020-04-10-001073-c 90f3e863b8224c01925417fa9744562b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Симоненко Олеся Вікторівна

+380500100515 czdr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328379
Вебсайт: https://zet.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2
Контактна особа: Симоненко Олеся Вікторівна
+380500100515
czdr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 15:00
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 15:04
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 15:04
Початок аукціону: 21 травня 2020 12:49
Очікувана вартість: 3 806 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
158000 літр
код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) – Нафта і дистиляти (Дизельне паливо по смарт-карткам та талонам, м. Запоріжжя (09134200-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 12:57
перелік змін.docx
04 травня 2020 12:57
оголошення ДП зі змінами.doc
04 травня 2020 12:57
тех хар-ки зі змінами.docx
04 травня 2020 12:57
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc
10 квітня 2020 15:00
проект договору.docx
04 травня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 15:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 12:57
перелік змін.docx
04 травня 2020 12:57
оголошення ДП зі змінами.doc
10 квітня 2020 15:00
оголошення ДП.doc
04 травня 2020 12:57
тех хар-ки зі змінами.docx
10 квітня 2020 15:00
тех хар-ки.docx
04 травня 2020 12:57
Тендерна документація ДП смарт зі змінами.doc
10 квітня 2020 15:00
Тендерна документація ДП смарт.doc
10 квітня 2020 15:00
проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання
Дата подання: 10 квітня 2020 15:30
Дата відповіді: 10 квітня 2020 16:11
1) чи можлива передплата? 2) чи можливе надання довідок про матеріально-технічну базу та працівників в довільній формі? 3) чи можливе виключення п. 10.5 проекту договору? 4) чи можливе виключення п. 10.8 проекту договору? 5) чи можливе виключення п. 10.9 проекту договору? 6) чи можливе виключення п. 10.10 проекту договору?
Відповідь: Шановний учасник!
1. Умови оплати є суттєвими та не підлягають зміні. Отже, передплата Замовником не здійснюватиметься.
2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (Додаток № 2 до тендерної документації) учасник у складі своєї тендерної пропозиції має надати в електронному вигляді довідку за підписом уповноваженої посадової особи Учасника з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, достатніх для виконання зобов’язань за договором закупівлі товару (інформацію про наявність офісу, складу зберігання нафтопродуктів, інформацію про кількість та розташування АЗС, інформацію про наявність не менше 3-х вантажних автомобілів з перевезення нафтопродуктів (паливозаправники, та/або вантажні цистерни, та/або тягачі з напівпричепами-цистернами), інформацію щодо правових підстав користування зазначеним майном (власне, орендоване тощо); а також довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для забезпечення виконання зобов'язань з поставки товару за предметом закупівлі «код за ДК 021:2015 – 0913 (09130000-9) Нафта і дистиляти» із зазначенням ПІБ, посади, яку обіймає на підприємстві та загального стажу роботи (наявність директора, працівника зі збуту, комірника, операторів АЗС та/або касирів не менше 7, водіїв не менше 3-х – э обов’язковою).
Зазначення неповного переліку інформації, що вимагається Замовником буде розцінено, як невідповідність наданого документа вимогам Замовника.
3-6. Ні. Пункти 10.5., 10.8., 10.9, 10.10. проекту Договору не підлягають виключенню, оскільки передбачають зобов’язання Постачальника щодо гарантування якості газу, відповідність газу фізико-хімічним показникам та вимогам захисту довкілля, а також передбачають відповідальність Постачальника щодо належного виконання своїх зобов’язань за договором в частині строків та об’ємів відпуску товару.
требования под ЗОГ
Дата подання: 24 квітня 2020 12:40
Дата відповіді: 28 квітня 2020 08:52
Добрый день! Почему при закупке топлива для участка расположенного по ул.Складская, 13 Вы требуте растояние не больше 1км, а для участка по ул.Южное шоссе, 13, расстояние не больше 3км? В чем отличие этих участков одного от другого? Для того, чтобы у ЗОГ по ул.Складской, 13 было преимущество перед остальными сетями, которые расположены на растоянии всего 1,5км? Какое количество автотранспорта у Вас дислоцируется на участке по ул.Складская, 13? Какое количество автотранспорта у Вас дислоцируется на участке по ул.Южное шоссе, 13? По данному тендеру подписан договор с ЗОГ на поставку смарткарт https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-24-000133-b. Подскажите на какой заправке Вы заправляете свой автотранспорт по смарткартам, полученным по этому договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 висунута виключно з метою економії палива шляхом зменшення «нульових» пробігів при заправці транспорту, а не «прописана» під жодного з Учасників. Вимога, щодо наявності АЗС на відстані не більше 1 км від автобусного парку, який розміщений за адресою вул. Складська, 13 не є дискримінаційною, що підтверджено рішенням АМКУ № 5474-р/пк-пз від 23.03.2020 р., а отже Замовник має право висувати таку вимогу. Метою Замовника є забезпечення максимальної економії, проте проаналізувавши ринок постачання пального, відносно об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13, прийнято рішення встановити вимогу, щодо віддаленості АЗС – не більше 3 км. Вимога віддаленості АСЗ від об’єкта розташованого за адресою Південне шосе, 13 не більше 3 км висунута з огляду на те, що у віддаленості менше 3 км відсутня необхідна кількість учасників для участі у даній закупівлі та забезпечення конкуренції серед учасників, в результаті чого для нас, як для Замовника, є ризик, що закупівля не відбудеться.
Щодо кількості автотранспорта який розміщений за адресою вул. Складська, 13 та за адресою вул. Південе шосе, 13 повідомляємо, що дане запитання не стосується безпосередньо ДАНОЇ закупівлі, в зв’язку з чим Замовник не зобов’язаний надавати таку інформацію
Щодо договору укладеного за результатами проведеної закупівлі (ідентифікатор UA-2020-02-24-000133-b) між підприємством «Запоріжелектротранс» та ТОВ «ЗОГ- РІТЕЙЛ» повідомляємо, що згідно умов укладеного договору Замовник має право здійснювати заправку автотранспорту на будь-якій АЗС з переліку АЗС викладеного у додатку № 2 до Договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" 3 109 440,00
UAH з ПДВ
2 910 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" 2 919 840,00
UAH з ПДВ
2 919 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 14:00
Електронний підпис
20 травня 2020 13:59
статутні документи.rar
20 травня 2020 13:59
ст. 17.rar
20 травня 2020 13:59
працівники.rar
20 травня 2020 13:59
додаток 4.rar
20 травня 2020 13:59
додаток 3.rar
20 травня 2020 13:59
додаток 2.rar
20 травня 2020 13:59
аналогічні договори.rar

Публічні документи

06 травня 2020 17:36
Електронний підпис
06 травня 2020 17:34
part5of5.zip
06 травня 2020 17:34
part4of5.zip
06 травня 2020 17:34
part3of5.zip
06 травня 2020 17:34
part2of5.zip
06 травня 2020 17:34
part1of5.zip
06 травня 2020 17:34
!пропозиція!.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"

ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
Переможець 2 910 360,00
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ"
#41224168
2 910 360,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2021 15:51
звіт про виконання договору 225.jpg укладений
11 березня 2021 15:48
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 10:25
доп угода 5 до дог 225.jpg зміни до договору
05 березня 2021 10:24
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 15:02
доп угода 4 до дог 225.jpg зміни до договору
08 лютого 2021 15:00
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:40
доп угода 3.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:39
доп угода 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 15:38
Електронний підпис укладений
05 серпня 2020 16:14
доп угода 1.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 16:08
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 08:23
Договір 225.pdf укладений
09 червня 2020 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків в звязку з коливанням ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару, зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетне фінансування
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетне фінансування
Номер договору про закупівлю: 225
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 846 795,11
UAH (в тому числі ПДВ 474 465,85 UAH)