Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"
Очікувана вартість
52 982 661,00 UAH
UA-2020-04-10-001031-c ● 394a9a3d2c464d57ade8c9425f335525
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новолуганська сільська рада Бахмутського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 04342358 |
Місцезнаходження: | 84573, Україна , Донецька обл., с-ще Новолуганське, вул.Первомайська,38 |
Контактна особа: |
Козачук Ганна Володимирівна +380627497964 NsovetR@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 травня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 52 982 661,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 264 913,31 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 260000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84573, Україна, Донецька область, с-ще Новолуганське, вул. Первомайська, 38; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. № 21,40,23,42,25 вул. Первомайська до буд. №14 кв. Молодіжний; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Молодіжний буд. № 14,15,16,17,25,19,18; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №16 кв. Молодіжний до КНС – 1; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №24 кв. Радужний до самопливного колектора по вул. Мічуріна; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Радужний буд. № 23,27,24; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №2 вул. Шкільна (ЗОШ) до буд. №5 кв. Сонячний; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №2 вул. Шкільна (ЗОШ) до самопливного колектора по вул. Шкільна; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Сонячний буд. №1,2,3,4 до вул. Шкільна; Побутова самопливна каналізація ділянки: кв. Сонячний буд. № 5,6,7,8; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №1 до буд. №19 по вул. Шкільна; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №13 кв. Молодіжний по вул. Затишна по пров. Мирний до КНС – 1; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №20 кв. Дружба до буд. №19 кв. Молодіжний; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №22,21 кв. Дружба до буд. №24 кв. Радужний; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. № 19 вул. Шкільна до буд. № 8 вул. Олімпійська; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Вишнева до КНС – 2; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Сергієнко до КНС – 3; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №26 кв. Дружба до самопливного колектора на перехресті пров. Мирний та вул. Олімпійська; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №15 вул. Щастя до вул. Набережна; вул. Набережна; пров. Мирний; Побутова напірна каналізація ділянки: від КНС – 1 до КНС – 2; Побутова напірна каналізація ділянки: від КНС – 4 до КНС – 1; Побутова напірна каналізація ділянки: від КНС – 3 до КНС – 1; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Набережна; Побутова самопливна каналізація ділянки: від буд. №23 вул. Побєди до очисних споруд та далі до КНС – 5; Побутова самопливна каналізація ділянки: вул. Мічуріна до КНС – 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 квітня 2020 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 квітня 2020 16:06 |
протокол.PDF | |
28 квітня 2020 16:06 |
ТД ВОДАОТВЕДЕНИЕ зі змінами 28042020.doc | |
28 квітня 2020 16:06 |
2 ПД ВОДАОТВЕДЕНИЕ зі змінами 28042020р.doc | |
10 квітня 2020 14:48 |
4 КВ ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc | |
10 квітня 2020 14:48 |
3 ТП ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc | |
10 квітня 2020 14:48 |
1 ТЗ ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc |
28 квітня 2020 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 квітня 2020 16:06 |
протокол.PDF
|
||||||
28 квітня 2020 16:06 |
ТД ВОДАОТВЕДЕНИЕ зі змінами 28042020.doc
|
||||||
28 квітня 2020 16:06 |
2 ПД ВОДАОТВЕДЕНИЕ зі змінами 28042020р.doc
|
||||||
10 квітня 2020 14:48 |
4 КВ ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
|
||||||
10 квітня 2020 14:48 |
3 ТП ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
|
||||||
10 квітня 2020 14:48 |
1 ТЗ ВОДАОТВЕДЕНИЕ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
реконструкція мереж водовідвед
Дата подання: 13 квітня 2020 14:31
Дата відповіді: 15 квітня 2020 15:37
А де технічне завдання???????????
Відповідь: Уважно подивіться за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-10-001031-c
Дискваліфікаційні вимоги у Тендерній Документації
Дата подання: 15 квітня 2020 10:16
Дата відповіді: 17 квітня 2020 15:28
1. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 1.10, вимагає надати копію кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації завірену печаткою та підписом інженера-проектувальника. Відповідно до чинних норм кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації вимагається для виконання проектних робіт на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, а вищезазначена закупівля проводиться на «Будівельні роботи та поточний ремонт Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7», таким чином для виконання будівельних робіт - наявність у штаті сертифікованого кошторисника не вимагає жоден нормативно – правовий акт України. Що означає, що така вимога замовника торгів є дискримінаційною. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
2. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 1.4, вимагає надати копію паспорту підтверджуючу посадову особу. У такій копії паспорту вочевидь містяться персональні дані у розумінні ЗУ “Про інформацію”, ЗУ “Про обробку персональних даних”, ЗУ "Про захист персональних даних". Учасник категорично не погоджується розповсюджувати публічно через публічні закупівлі персональні дані. Такі вимоги Тендерної документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в частині подання копії паспорта є надмірними та порушують права учасника, відповідно ЗУ «Про захист персональних даних». В статтях 16, 17, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та в наказі ДП «Зовнішторгвидав України» вiд 13.04.2016 № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» (із змінами і доповненнями) чітко не прописано про надання копії паспорта. Вимагаючи у Тендерній пропозиції завантаження копії паспорта на портал «ПРОЗОРРО», володільцем якого є інша юридична особа, Замовник грубо порушує права Учасника щодо захисту його персональних даних.
Таким чином вимоги про надання в складі пропозиції тендерної пропозиції персональних даних будуть оскаржені в Органі оскарження, що в свою чергу призведе до затягування процедури закупівлі. Тобто замовник свідомо ігноруючи вимогу учасника про виключення вимоги, щодо копії паспорту бере на себе відповідальність із затягуванням в часі закупівлі обмежуючи тих учасників, які не погоджуються надавати свої персональні дані. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
3. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 1.12, вимагає надати Файл, відсканований з оригіналу документа, а саме листа згоди, що Учасник несе відповідальність за неякісне складання та несвоєчасне подання тендерної пропозиції торгів у довільній форм. Така вимога є дискримінаційною, тому що визначення неякісного складання не може відноситись до компетенції Замовника. Відповідно до чинних норм відсутнє поняття якісного або неякісного складання тендерної пропозиції торгів. Учасник не може заздалегідь визнати свою тендерну пропозицію торгів неякісною, тим більше нести за це відповідальність. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
4. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 5, вимагає надати Гарантійного листа про те, що Учасник буде нести кримінальну відповідальність згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документі. Така вимога є дискримінаційною та безглуздою, тому що неможливо гарантувати несення кримінальної відповідальності згідно зі статями Кримінального кодексу за підроблення документів, якщо відсутнє: вчинення суспільно небезпечного діяння, яке містить склад злочину, передбаченого Кримінальним Кодексом України; вину не доведено в законному порядку і не встановлено обвинувальним вироком суду. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
5. Замовник в Тендерній Документації на закупівлю «Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області" (Код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015)» в Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п.п. 6, вимагає надати кошторисну документація, пропечатану та підписану організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника. Відповідно до чинних норм кваліфікаційний сертифікат сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації вимагається для виконання проектних робіт на капітальний ремонт, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, а вищезазначена закупівля проводиться на «Будівельні роботи та поточний ремонт Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7», таким чином для виконання будівельних робіт - наявність у штаті сертифікованого кошторисника не вимагає жоден нормативно – правовий акт України. Що означає, що така вимога замовника торгів є дискримінаційною. Встановлення дискримінаційних вимог до учасників призводить до порушення принципів здійснення закупівель, визначених Законом України «Про публічні закупівлі» зокрема добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому кожна фізична/юридична особа має право звернення за роз’ясненням щодо положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, у тому числі щодо положень тендерної документації або прийнятих рішень, керуючись статтею 18 Закону.
Частиною другою статті 22 Закону визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі, відповідно до вимог тендерної документації.
При цьому кожна фізична/юридична особа має право звернення за роз’ясненням щодо положень тендерної документації, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Крім того, виходячи зі змісту пункту 27 частини першої статті 1 Закону фізична чи юридична особа з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, має право подати скаргу до органу оскарження, у тому числі щодо положень тендерної документації або прийнятих рішень, керуючись статтею 18 Закону.
Документи якості матеріалів
Дата подання: 16 квітня 2020 16:00
Дата відповіді: 21 квітня 2020 17:03
Роз'ясніть, будь ласка, чи є необхідність підтверджувати якість матеріалів, які будуть використані в будівництві? Якщо ТАК. то якими документами?
Відповідь: Відповідні зміни внесено до тендерної документації
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-001031-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:34456142
Дата подання: 26 травня 2020 18:30
Вимога ПП "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" скасувати рішення щодо переможця ТОВ "БУДРЕСУРС"
Вимога
Новолуганською сільською радою Бахмутського району Донецької області (надалі – Замовник) оголошено закупівлю ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-10-001031-c.
У закупівлі прийняло участь 7 учасників:
1. ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ.
2. ТОВ "БУДРЕСУРС".
3. Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" (надалі – Скаржник).
4. ТОВ "АЛЬЯНСБУД".
5. Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"".
6. ТОВ Леман-Бетон.
7. ПП "АНДРОБУД".
Замовником було дискваліфіковано ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ та прийнято пропозицію ТОВ "БУДРЕСУРС". Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про прийняття пропозиції та визначення пропозиції ТОВ "БУДРЕСУРС" (надалі – Учасник), оскільки вказана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з таких підстав:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна, у якій зазначена труба (ІВР), яка відрізняється маркуванням та виробником від труб на які надані сертифікати та протоколи випробування. Отже, Учасник не підтвердив документально якість труб, що пропонуються при виконанні робіт, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
2. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна, у якій не зазначена вартість на матеріали, які потрібні підчас виконання робіт з реалізації об’єкту та перелічені у технічному завданні Замовника.
Договір вважається нікчемним, якщо у ньому не вказані істотні умови договору, а саме:
- дата, номер та місце укладання
- строки виконання робіт
- сторони, що укладають договорі та їх реквізити
- ціна робіт та послуг.
Договірна ціна, що розробляється учасником, є сукупною ціною за всі позиції обсягів робіт (роботи, основні матеріали, супутні матеріали, тощо) та складається відповідно до ДСТУ.
Учасник не має права не включити у договірну ціну ті чи інші товари і послуги, які є невід’ємною частиною виконання робіт.
Отже, Договірна ціна складена не вірно у зв’язку із неврахуванням відповідних обсягів ТМЦ, що свідчить про порушення вимог Замовника в частині складання кошторисів та повноти пропозиції, що має відповідати технічному завданню.
3. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Календарний графік, якій по формі відрізняється від графіку, що міститься у тендерній документації Замовника, що категорично суперечить вимогам Замовника.
4. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий дозвіл на роботи пов’язані із зварюванням та поводженням із газовим обладнанням, однак загальний обсяг робіт підвищеної небезпеки відповідно до вимог законодавства та технічного завдання Замовника вимагають ще двох ключових пунктів дозвола, які Учасник не надав, а саме:
- дозвіл на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- дозвіл на роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.
У процесі будівництва траси каналізації необхідно застосовувати підіймальні крани на автомобільному ходу з метою укладання трубопроводів, встановлення плит дна колодязів, з/б кілець та кришок колодязів, що улаштовується в розритій траншеї, а вказані види робіт потребують дозволу на використання підйомних механізмів.
Учасник ТОВ "БУДРЕСУРС" не має вказаного дозволу від територіального органу Держпраці на виконання робіт із застосуванням, мexaнiзмiв, устаткуванняя пiдвищeнoї нeбeзпeки. В довідці №349 від 08.05.2020р. ТОВ "БУДРЕСУРС" вказує про залучення субпідрядної організації, яка має відповідний дозвіл, ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 7» із загальною вартістю необхідних робіт менше 10% від загальної вартості, яка складає 48 135 086,68грн., тобто залучення субпідрядника планується на суму менше ніж 4 813 508,67 грн.
Проте, відповідно до розрахунків, в яких вибрані роботи, які виконуються із застосуванням, мexaнiзмiв, устаткуванняя пiдвищeнoї нeбeзпeки, вартість таких робіт складає 14 140 531,12 грн, що значно більше від запланованих (4 813 508,67 грн.).
Таким чином, для реалізації об’єкта, ТОВ "БУДРЕСУРС" необхідно виконати роботи на суму 14 140 531,12 - 4 813 508,67 = 9 327 022,45 без необхідних дозвільних документів всупереч діючому законодавству.
Таким чином, учасник тендеру ТОВ "БУДРЕСУРС" не надав документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Тендерній Документації у повному обсязі, і не може бути визнаним переможцем тендеру.
5. Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність матеріально-технічної бази у якій відсутня інформація про каналопромивну машину, що відповідно до технічного завдання є обов’язковою для технології та виконання робіт передбачених Замовником. ГАЗ3307 ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АСИНІЗАЦІЙНИЙ А-С, що зазначений Учасником в довідці, не відповідає функціоналу виконання таких робіт.
6. Відповідно до вимог тендерної документації у проекті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної ціни договору та додатків які будуть складені під час його укладання. Учасник заповнив загальну ціну договору, що категорично не відповідає вимогам тендерної документації.
7. У складі пропозиції Учасника відсутня Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що свідчить про невідповідність вказаної пропозиції вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
8. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано офіційного витягу з реєстру акціонерів публічних та приватних акціонерних товариств, із зазначенням переліку осіб, які володіють більш ніж 25% статутного фонду, та вказанням, якою частиною статутного фонду вони володіють (якщо учасник є акціонерним товариством) або пояснення щодо не надання такого документу, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
9. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ щодо підтвердження відповідності екологічних характеристик поліетиленових труб екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2002 для виробів з полімерних матеріалів або пояснення щодо не надання такого документу, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
10. У тендерній документації зазначено, що «Учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, та учасники, які за результатами аукціону очікують рішення, зобов’язаний протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону надати Замовнику через електронну систему закупівель: - скановані заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція на закупівлю» (Додаток 3 до тендерної документації) та «Проект договору» (Додаток 2 до тендерної документації) із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) без заповнення додатків до договору, а саме скановані заповнені та підписані:
-Договірна ціна.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту з пояснювальною запискою
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку».
Несвоєчасне надання вищевказаних документів або їх невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянуто Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та така пропозиція буде відхилена.».
Учасником після аукціону вказаних документів не підвантажено, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
Враховуючи вище вказане та з метою дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», ми, ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» просимо Замовника відхилити пропозицію ТОВ "БУДРЕСУРС", скасувати своє рішення про визначення його переможцем та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі відхилення нашої вимоги ми змушені будемо звернутись зі скаргою до відповідного органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Новолуганською сільською радою Бахмутського району Донецької області (надалі – Замовник) оголошено закупівлю ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Роботи по об'єкту: "Реконструкція мереж водовідведення с. Новолуганське Бахмутського району Донецької області"), ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-10-001031-c.
У закупівлі прийняло участь 7 учасників:
1. ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ.
2. ТОВ "БУДРЕСУРС".
3. Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" (надалі – Скаржник).
4. ТОВ "АЛЬЯНСБУД".
5. Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"".
6. ТОВ Леман-Бетон.
7. ПП "АНДРОБУД".
Замовником було дискваліфіковано ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ та прийнято пропозицію ТОВ "БУДРЕСУРС". Скаржник категорично не погоджується з рішенням Замовника про прийняття пропозиції та визначення пропозиції ТОВ "БУДРЕСУРС" (надалі – Учасник), оскільки вказана пропозиція не відповідає умовам тендерної документації з таких підстав:
1. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна, у якій зазначена труба (ІВР), яка відрізняється маркуванням та виробником від труб на які надані сертифікати та протоколи випробування. Отже, Учасник не підтвердив документально якість труб, що пропонуються при виконанні робіт, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
2. Учасником у складі тендерної пропозиції надана Договірна ціна, у якій не зазначена вартість на матеріали, які потрібні підчас виконання робіт з реалізації об’єкту та перелічені у технічному завданні Замовника.
Договір вважається нікчемним, якщо у ньому не вказані істотні умови договору, а саме:
- дата, номер та місце укладання
- строки виконання робіт
- сторони, що укладають договорі та їх реквізити
- ціна робіт та послуг.
Договірна ціна, що розробляється учасником, є сукупною ціною за всі позиції обсягів робіт (роботи, основні матеріали, супутні матеріали, тощо) та складається відповідно до ДСТУ.
Учасник не має права не включити у договірну ціну ті чи інші товари і послуги, які є невід’ємною частиною виконання робіт.
Отже, Договірна ціна складена не вірно у зв’язку із неврахуванням відповідних обсягів ТМЦ, що свідчить про порушення вимог Замовника в частині складання кошторисів та повноти пропозиції, що має відповідати технічному завданню.
3. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий Календарний графік, якій по формі відрізняється від графіку, що міститься у тендерній документації Замовника, що категорично суперечить вимогам Замовника.
4. Учасником у складі тендерної пропозиції наданий дозвіл на роботи пов’язані із зварюванням та поводженням із газовим обладнанням, однак загальний обсяг робіт підвищеної небезпеки відповідно до вимог законодавства та технічного завдання Замовника вимагають ще двох ключових пунктів дозвола, які Учасник не надав, а саме:
- дозвіл на земляні роботи, що виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій чи під водою;
- дозвіл на роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.
У процесі будівництва траси каналізації необхідно застосовувати підіймальні крани на автомобільному ходу з метою укладання трубопроводів, встановлення плит дна колодязів, з/б кілець та кришок колодязів, що улаштовується в розритій траншеї, а вказані види робіт потребують дозволу на використання підйомних механізмів.
Учасник ТОВ "БУДРЕСУРС" не має вказаного дозволу від територіального органу Держпраці на виконання робіт із застосуванням, мexaнiзмiв, устаткуванняя пiдвищeнoї нeбeзпeки. В довідці №349 від 08.05.2020р. ТОВ "БУДРЕСУРС" вказує про залучення субпідрядної організації, яка має відповідний дозвіл, ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ 7» із загальною вартістю необхідних робіт менше 10% від загальної вартості, яка складає 48 135 086,68грн., тобто залучення субпідрядника планується на суму менше ніж 4 813 508,67 грн.
Проте, відповідно до розрахунків, в яких вибрані роботи, які виконуються із застосуванням, мexaнiзмiв, устаткуванняя пiдвищeнoї нeбeзпeки, вартість таких робіт складає 14 140 531,12 грн, що значно більше від запланованих (4 813 508,67 грн.).
Таким чином, для реалізації об’єкта, ТОВ "БУДРЕСУРС" необхідно виконати роботи на суму 14 140 531,12 - 4 813 508,67 = 9 327 022,45 без необхідних дозвільних документів всупереч діючому законодавству.
Таким чином, учасник тендеру ТОВ "БУДРЕСУРС" не надав документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Тендерній Документації у повному обсязі, і не може бути визнаним переможцем тендеру.
5. Учасником у складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність матеріально-технічної бази у якій відсутня інформація про каналопромивну машину, що відповідно до технічного завдання є обов’язковою для технології та виконання робіт передбачених Замовником. ГАЗ3307 ЗАГАЛЬНИЙ ВАНТАЖНИЙ АСИНІЗАЦІЙНИЙ А-С, що зазначений Учасником в довідці, не відповідає функціоналу виконання таких робіт.
6. Відповідно до вимог тендерної документації у проекті договору Учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, окрім загальної ціни договору та додатків які будуть складені під час його укладання. Учасник заповнив загальну ціну договору, що категорично не відповідає вимогам тендерної документації.
7. У складі пропозиції Учасника відсутня Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що свідчить про невідповідність вказаної пропозиції вимогам Замовника та підлягає відхиленню.
8. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано офіційного витягу з реєстру акціонерів публічних та приватних акціонерних товариств, із зазначенням переліку осіб, які володіють більш ніж 25% статутного фонду, та вказанням, якою частиною статутного фонду вони володіють (якщо учасник є акціонерним товариством) або пояснення щодо не надання такого документу, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
9. Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ щодо підтвердження відповідності екологічних характеристик поліетиленових труб екологічним критеріям програми екологічного маркування І типу згідно ДСТУ ISO 14024:2002 для виробів з полімерних матеріалів або пояснення щодо не надання такого документу, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
10. У тендерній документації зазначено, що «Учасник, тендерна пропозиція якого визначена Системою як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, та учасники, які за результатами аукціону очікують рішення, зобов’язаний протягом двох робочих днів з дати проведення аукціону надати Замовнику через електронну систему закупівель: - скановані заповнених та підписаних тендерних форм «Тендерна пропозиція на закупівлю» (Додаток 3 до тендерної документації) та «Проект договору» (Додаток 2 до тендерної документації) із визначенням ціни тендерної пропозиції за результатами аукціону (ураховуючи зменшення) без заповнення додатків до договору, а саме скановані заповнені та підписані:
-Договірна ціна.
- Зведений кошторисний розрахунок вартості капітального ремонту з пояснювальною запискою
- Локальні кошториси;
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку».
Несвоєчасне надання вищевказаних документів або їх невідповідність вимогам визначеним тендерною документацією буде розглянуто Замовником, як відмова від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та така пропозиція буде відхилена.».
Учасником після аукціону вказаних документів не підвантажено, що категорично суперечить вимогам тендерної документації.
Враховуючи вище вказане та з метою дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», ми, ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» просимо Замовника відхилити пропозицію ТОВ "БУДРЕСУРС", скасувати своє рішення про визначення його переможцем та перейти до розгляду наступної найбільш економічно вигідної пропозиції.
У разі відхилення нашої вимоги ми змушені будемо звернутись зі скаргою до відповідного органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 травня 2020 14:33
Зауваження враховані торги буде відмінено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 травня 2020 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ |
50 783 991,10
UAH з ПДВ
|
48 085 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДРЕСУРС" |
51 176 822,48
UAH з ПДВ
|
48 135 086,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
52 980 008,45
UAH з ПДВ
|
48 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНСБУД" |
51 899 315,81
UAH з ПДВ
|
48 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "А Груп"" |
51 462 235,42
UAH з ПДВ
|
51 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Леман-Бетон |
52 980 000,00
UAH з ПДВ
|
52 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "АНДРОБУД" |
52 982 600,00
UAH з ПДВ
|
52 982 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ #39805812 |
Відхилено |
48 085 000,00
UAH з ПДВ
|
19 травня 2020 17:20
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДРЕСУРС" #32087902 |
Переможець |
48 135 086,68
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 16:56
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 29 травня 2020 14:35 |
Коментар щодо відміни: | через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
29 травня 2020 14:35
|
Протокол |