Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
32 880 949,00 UAH
UA-2020-04-10-000413-c ● a24e10e30b794fadb0cbc2fb5ed5cf29
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 36359583 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., БОРИСПІЛЬ, вул. Київський шлях, 72 |
Контактна особа: |
Іскра Юлія Миколаївна 0459555037 jkgtu2019@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 квітня 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2020 16:00 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 12:55 |
Початок аукціону: | 05 травня 2020 12:55 |
Очікувана вартість: | 32 880 949,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 164 404,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 164404.75 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)(джерело фінансування - кошти місцевого бюджету)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, БОРИСПІЛЬ, від з перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва))
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 травня 2020
—
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2020 14:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2020 14:16 |
Перелік змін Бориспіль-Дударків.rtf | |
23 квітня 2020 14:16 |
2ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf | |
10 квітня 2020 11:27 |
Проект договору на капітальний ремонт дороги.pdf |
23 квітня 2020 14:16 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 квітня 2020 14:16 |
Перелік змін Бориспіль-Дударків.rtf
|
|||
23 квітня 2020 14:16 |
2ТД вул. Бориспіль - Дударків.pdf
|
|||
10 квітня 2020 11:27 |
Проект договору на капітальний ремонт дороги.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 14 квітня 2020 16:35
Дата відповіді: 16 квітня 2020 12:21
Надайте роз'яснення по додатку 1 тендерної документації пунктом 3 вимагається надання учасником довідки про виконання аналогічного договору. Чи потрібно до даної довідки надавати копію аналогічного договору з додатками, довідки КБ-2 та КБ-3? Аналогічний договір може бути на будь-яку суму?
Відповідь: Згідно вимог тендерної документації, учасник у складі тендерної поропзиції повинен надати
- Інформаційну довідка в довільній формі за підписом учасника про виконання учасником аналогічного* договору щодо реконструкції доріг, виконання робіт з капітального ремонту доріг на об’єктах вуличної мережі міста/населеного пункту в 2016-2019 роках. У довідці необхідно зазначити відомості про аналогічний* виконаний договір (назва контрагента, найменування робіт, обсяг виконаних робіт, в якому році виконувалась роботи, тощо); - Скановану копію з оригіналу договору (з усіма додатками), зазначена у п. 3.1. цього додатку. Виконання даного договору підтверджується довідкою про вартість виконання будівельних робіт за формою КБ-3.
Вимога щодо суми аналогічного договору - відсутня.
- Інформаційну довідка в довільній формі за підписом учасника про виконання учасником аналогічного* договору щодо реконструкції доріг, виконання робіт з капітального ремонту доріг на об’єктах вуличної мережі міста/населеного пункту в 2016-2019 роках. У довідці необхідно зазначити відомості про аналогічний* виконаний договір (назва контрагента, найменування робіт, обсяг виконаних робіт, в якому році виконувалась роботи, тощо); - Скановану копію з оригіналу договору (з усіма додатками), зазначена у п. 3.1. цього додатку. Виконання даного договору підтверджується довідкою про вартість виконання будівельних робіт за формою КБ-3.
Вимога щодо суми аналогічного договору - відсутня.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-10-000413-c.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВЕКТОРБУД-ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:35614971
Дата подання: 24 квітня 2020 17:43
Дата подання: 24 квітня 2020 17:43
Дискримінаційні умови
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Головне управління житлово-комунального господасртва виконавчого комітету Бориспільської міської ради, було оголошено закупівлю № UA-2020-04-10-000413-c на Капітальний ремонт частини дороги Бориспіль - Дударків від перетину з вул. Запорізька - вул. Завокзальна - вул. Північна до перехрестя з кільцевою дорогою (ПСО - м. Києва) ДСТУ Б.Д.1.1 - 1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011 (ДК 021:2015 - 45233000 - 9 Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг).
1. Відповідно до умов Тендерної документації п.3. Розділу "Результати торгів та укладання договору про закупівлю", Замовник вимагає надати Учасником гарантійний лист, у якому він гарантує виконання робіт без отримання авансового платежу.
Дана вимога є не законною, так як не всі потенційні Учасники можуть виконувати роботи зі своїх матеріалів.
Авансовий платіж передбачається для закупівлі необхідних матеріалів на виконання робіт. Така вимога штучно звужує коло учасників та дискримінує права інших потенційних Учасників.
Авансовий платіж надається Балансоутримувачем відповідно до Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 4 грудня 2019 р. № 1070
Київ «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»
Так пунктом 1. Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ передбачено:
Установити, що розпорядники (одержувачі) бюджетних коштів (крім закордонних дипломатичних установ) у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату в разі закупівлі:
товарів, робіт і послуг за поточними видатками - на строк не більше трьох місяців;
товарів, робіт і послуг за капітальними видатками та державними контрактами (договорами); періодичних видань - на строк не більше 12 місяців;
товарів, робіт і послуг, що закуповуються за зовнішньоекономічними контрактами (договорами), укладеними на виконання міжнародних зобов’язань; товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення національної безпеки та оборони держави; товарів, робіт і послуг, що закуповуються для забезпечення участі України у міжнародних, національних та всесвітніх виставкових заходах, - на строк не більше 24 місяців.
Пунктом 2. Постанови КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ передбачено:
Установити, що:попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів;
У рішеннях Кабінету Міністрів України з питань використання бюджетних коштів, виконання загальнодержавних програм економічного і соціального розвитку, заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, реалізації проектів економічного і соціального розвитку України, державних цільових програм, державних програм соціальної допомоги, формування державного замовлення у разі необхідності можуть визначатися додаткові або інші умови попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти;
розрахунки з попередньої оплати за договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, бюджетні зобов’язання за якими взяті на облік у Державній казначейській службі до набрання чинності цією постановою, можуть здійснюватися до повного виконання таких договорів.
Тобто Замовник має право встановити таку умову, як попередня плата.
Задля розширення кола потенційних Учасників , Замовник повинен встановити попередню плату у розмірі 30% від річного обсягу Робіт.
2. У п. 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» Тендерної Документації передбачено надання сертифікату на системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з додатками. А також надати щорічний звіт про проходження аудиту.
Дана вимога є дискримінаційною, так як наявність Сертифікату на системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 з додатками вже є підтвердженням, що підприємство пройшло аудиторську перевірку. Така вимога, щодо надання щорічного звіту про проходження аудиту, здається спеціально ускладнюючою Замовником, аби звузити коло учасників, та встановити конкретного переможця, йому необхідного.
3. У п. 1.5.3 Додатку №1 Тендерної Документації передбачено, що Учасник, який закуповує асфальтобетонні суміші, має надати копію Атестату виробництва та копію сертифікату на систему правління якістю на виробництво асфальтобетонної продукції поставника.
Дана вимога є дискримінаційною, так як Учасник закуповує суміші, про що він може надати договір поставки та гарнтійний лист від поставника. Такі документи, як Атестат виробництва та копія сертифікату на систему правління якістю на виробництво асфальтобетонної продукції не мають відношення до Учасника, вони підтверджують здатність Виробника поставляти необхідну продукцію. А у разі порушення умов договору Виробник несе відповідальність.
Крім того Атестат виробництва є достатнім для підтвердження можливості вироблення необхідної продукції. Здається, вимагаючи такі документи, Замовник навмисно звужує коло потенційних Учасників, аби обрати переможця конкретного.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 23.04.2020 № 8240.pdf
Дата публікації: 29 квітня 2020 20:02
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 13:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" |
20 888 279,71
UAH з ПДВ
|
19 899 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
26 243 825,32
UAH з ПДВ
|
19 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне акціонерне товариство "Броварське шляхово-будівельне управління №50" #05408668 |
Очікує рішення |
19 899 999,00
UAH з ПДВ
|
05 травня 2020 13:16
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 червня 2020 11:02 |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі |
Документи:
03 червня 2020 11:02
|
Протокол 44.4.pdf |