Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 106» Середня загальноосвітня школа - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Метробудівська, 7, м. Дніпро». Коригування
Очікувана вартість
28 937 595,60 UAH
UA-2020-04-10-000246-b 24a98877b03340fa998e421310977371
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Альтшулер

+380567441126 yasya1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40506232
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Виконкомівська, буд. 6
Контактна особа: Яна Альтшулер
+380567441126
yasya1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 18 квітня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 квітня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 квітня 2020 15:58
Очікувана вартість: 28 937 595,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 144 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – «Капітальний ремонт будівлі та благоустрій території Комунального закладу освіти «Навчально-виховний комплекс № 106» Середня загальноосвітня школа - дошкільний навчальний заклад (дитячий садок)» Дніпровської міської ради за адресою: вул. Метробудівська, 7, м. Дніпро». Коригування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Метробудівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може передбачати аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, який не повинен перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт (п.19 Постанови №1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами). У разі надання авансу Замовник керується Положенням про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді, затвердженого Наказом Департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради від 23.01.2020 № 06 та з урахуванням умов Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070. Аванс надається протягом 30 (тридцяти) робочих днів на підставі рахунку-фактури за умови наявного бюджетного фінансування. Виконавець зобов’язується використовувати отриманий аванс на придбання та постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після отримання авансу. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунків на оплату робіт, протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 09:24
Технічне завдання до Додатку 8.rar
10 квітня 2020 09:24
Додаток 8.docx
10 квітня 2020 09:24
Додаток 6.docx
10 квітня 2020 09:24
Додаток 7.docx
10 квітня 2020 09:24
Додаток 2.docx
10 квітня 2020 09:24
Додаток 4.doc
10 квітня 2020 09:24
Додаток 1.docx
10 квітня 2020 09:24
Тендерна документація.doc
10 квітня 2020 09:24
Додаток 3.doc
10 квітня 2020 09:24
Додаток 9.doc
10 квітня 2020 09:24
Додаток 5.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 квітня 2020 16:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕБУД 4" 26 429 104,37
UAH з ПДВ
26 429 104,37
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 27 770 400,74
UAH з ПДВ
27 770 400,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 квітня 2020 15:12
Електронний підпис
28 квітня 2020 15:10
17- Кошториси 4.pdf
28 квітня 2020 15:10
16- Кошториси 3.pdf
28 квітня 2020 15:10
15- Кошториси 2.pdf
28 квітня 2020 15:10
14- Кошториси 1.pdf
28 квітня 2020 15:10
13- Документи.pdf
28 квітня 2020 15:10
10- Статут.pdf
28 квітня 2020 15:10
9- Довідки.pdf
28 квітня 2020 15:10
7- Довідки.pdf
28 квітня 2020 15:10
6- Досвід.pdf
28 квітня 2020 15:10
5- Досвід.pdf
28 квітня 2020 15:10
4- Техніка.pdf
28 квітня 2020 15:10
3- Наказ і протоколи.pdf
28 квітня 2020 15:10
2- Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 15:10
1- Реєстр.pdf

Публічні документи

28 квітня 2020 09:42
Тендерна пропозиція.pdf
28 квітня 2020 09:42
ФОП документи+.pdf
28 квітня 2020 09:42
Паспорт+код.pdf
28 квітня 2020 09:42
кошториси.rar
28 квітня 2020 09:42
График_1_.pdf
28 квітня 2020 09:42
Декларація_1_.pdf
28 квітня 2020 09:42
Витяг з держреєстру _1_.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВСЕБУД 4"

ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВСЕБУД 4"
#36839566
Переможець 26 429 104,37
UAH з ПДВ
06 травня 2020 13:58
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВСЕБУД 4" #36839566

№ рішення у справі

322-р

Дата рішення у справі

12.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВСЕБУД 4"
#36839566
26 429 104,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2021 12:32
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 12:30
ДУ №5.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 12:28
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:49
ДУ №4.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:49
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2020 09:48
ДУ №3.pdf зміни до договору
25 вересня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2020 14:26
ДУ №2.pdf зміни до договору
02 липня 2020 14:24
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 12:53
ДУ№1.pdf зміни до договору
22 травня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
20 травня 2020 09:44
20-05-1.pdf укладений
20 травня 2020 09:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 20/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скорочення строку дії виконання робіт та строку дії договору. Збільшення капітальних вкладень на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 20/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 20/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення капітальних вкладень на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 20/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору
Номер договору про закупівлю: 20/05-1
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2020 — 15 лютого 2021
Сума оплати за договором: 24 930 322,58
UAH (в тому числі ПДВ 4 155 053,76 UAH)
Причини розірвання договору: На підставі Статті 651 Цивільного кодексу України за згодою Сторін