Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт місць загального користування
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-04-10-000201-a e5999d6796d24de283b24d188c7899c0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Людмила Станиславивна

080445138309 sh189@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №189 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов Деснянського району міста Києва
Код ЄДРПОУ: 03871037
Вебсайт: http://sh189.ucoz.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, вул. Мілютенка, 5
Контактна особа: Шевчук Людмила Станиславивна
080445138309
sh189@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020 09:34
Звернення за роз’ясненнями: до 17 квітня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 квітня 2020 11:28
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, Мілютенка, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2020 09:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 09:35
ТД 189 мзк нова.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-10-000201-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"", Код ЄДРПОУ:40239718
Дата подання: 07 травня 2020 17:45
неправомірне визначення переможця
28.04.2020 р. відбувся електронний аукціон на закупівлю Капітальний ремонт місць загального користування в спеціалізованій школі І-ІІІ ступенів № 189 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов Деснянського району міста Києва вул. Мілютенка, 5 згідно ДК 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація (ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-10-000201-a)
04.05.2020р. за результатами розгляду пропозицій, Школою І-ІІІ ступенів № 189 з поглибленим вивченням англійської та німецької мов Деснянського району міста Києва (далі - Замовник) було прийнято рішення про визначення переможцем торгів ТОВ “СБП Груп”.

Уважно вивчивши документи ТОВ “СБП Груп”, ТОВ “Київська будівельно – монтажна компанія” не погоджується з рішенням Замовника та вимагає скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ “СБП Груп”, оскільки пропозиція ТОВ “СБП Груп ” не відповідає вимогам Замовника торгів та повинна бути відхилена.

Відповідно до вимог ч.1 розділу 3 тендерної документації, Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладанням електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та чинного законодавства про електронний підпис.
Всупереч зазначеній вимозі тендерної документації, пропозиція ТОВ “СБП Груп” не містить зазначеного підпису
У складі Пропозиції ТОВ “СБП Груп” міститься файл "sign.p7s", розміщений 27.04.2020.

За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчувального органу, було встановлено наступне:
Результат створення та перевірки підпису: Підпис створено та перевірено успішно. Цілісність даних підтверджено
Електронна печатка: ТОВ СБП ГРУП ТОВ
П.І.Б.: МАЛООКА ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА
Організація (установа): ТОВ СБП ГРУП ТОВ
Код ЄДРПОУ: 41047917
Посада: Електронна печатка
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 07:51:41 27.04.2020
Сертифікат виданий: АЦСК АТ КБ «ПРИВАТБАНК»
Серійний номер: 2B6C7DF9A3891DA104000000E17C2F007A320401
Тип носія особистого ключа: Незахищений
Алгоритм підпису: ДСТУ-4145

Отже, на пропозицію ТОВ “СБП Груп” не накладено саме електронного підпису, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи вище наведене, пропозиція ТОВ “СБП Груп” не відповідала умовам тендерної документації. При цьому за результатами перевірки файлу "sign.p7s" з’ясовано, що дану печатку отримувала ще МАЛООКА ВАЛЕНТИНА ВОЛОДИМИРІВНА, яка була попереднім директором ТОВ “СБП Груп”.
Згідно Тендерної пропозиції ТОВ “СБП Груп” від 24.04.2020р. № 28-1, Довідки про підприємство від 24.04.2020р. №12 та Довідки від 24.04.2020р. № 20 уповноваженою особою на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт є Директор ТОВ “СБП Груп” - Бубенко Юлія Анатоліївна.

Відповідно до ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації.



Оскільки пропозиція ТОВ “СБП Груп” не відповідає вимогам тендерної документації ви як Замовник торгів, повинні відхилити пропозицію ТОВ “ СБП Груп ” як таку, що підпадає під дію ст. 30 Закону.

Виходячи із викладеного вище, керуючись нормами Закону, з метою проведення об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, недискримінації учасників та максимальної економії бюджетних коштів

п р о с и м о:

1. Скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів ТОВ “СБП Груп”, зазначене у протоколі (рішенні) № 38 від 04.05.2020 р. засідання ТК спеціалізованої школи №189 про визначення Переможця.


У випадку незадоволення нашої вимоги, будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх законних прав та інтересів.

При цьому, доводимо до Вашого відома, що Рішенням Антимонопольного комітету України від 20.05.2019 року № 6234-р /пк-пз, встановлено, що накладення електронної печатки замість електронного підпису є неправомірним, таким, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації. Зазначеним рішенням Антимонопольний комітет України зобов’язав замовника, скасувати своє рішення про визначення переможця.
(Докладніше https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-20-001062-a )
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 травня 2020 17:34
У відповідь на вимогу повідомляємо наступне:
Замовник вважає таку помилку формальною (несуттєвою), такою що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції.
Умова Тендерної документації, яка передбачена пунктом 1 Розділу 3 ТД, встановлено у відповідності до положень частини 3 ст.12 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Посилаючись на норми Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги» зауважуємо, що електронний підпис та кваліфікований електронний підпис є різними поняттями згідно з законодавством України. Також з положень законодавства випливає, що кваліфікований електронний підпис підтверджується якщо він: пройшов перевірку кваліфікованого електронного підпису чи печатки проведено засобом кваліфікованого електронного підпису чи печатки;перевіркою встановлено, що відповідно до вимог цього Закону на момент створення кваліфікованого електронного підпису чи печатки був чинним кваліфікований сертифікат електронного підпису чи печатки підписувача чи створювача електронної печатки;за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки здійснено ідентифікацію підписувача чи створювача електронної печатки;під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки;під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. В той же час до електронного підпису таких вимог законодавством не встановлено.
Відповідно до ст. 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".Використання інших видів електронних підписів в електронному документообігу здійснюється суб’єктами електронного документообігу на договірних засадах.
Відповідно до формулювання вимоги до учасників закупівлі щодо подання тендерних пропозицій, передбачене пунктом 1 Розділу 3 ТД, жодним чином не свідчить про обов’язковість накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи на документи, надані учасником процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, випливає, що накладення простого текстового підпису уповноваженої особи в електронних документах, наданих ТОВ «СБП ГРУП» у складі пропозиції в даній процедурі, відповідає вимогам ТД, а також вимогам ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг».
Разом з тим, Замовник зауважує, що ТД не містить окремих вимог щодо необхідності накладення на документи, надані у складі тендерної пропозиції, кваліфікованого електронного підпису учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 квітня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ"" 564 000,00
UAH з ПДВ
564 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» 580 128,07
UAH з ПДВ
580 128,07
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ" 600 000,00
UAH з ПДВ
600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2020 22:42
Електронний підпис
26 квітня 2020 22:41
копія паспорту.pdf
26 квітня 2020 22:41
мед книжки.zip
26 квітня 2020 17:18
Електронний підпис
26 квітня 2020 17:17
8 інші документи.zip
26 квітня 2020 17:17
2 проект договору.PDF
26 квітня 2020 17:17
1 тендерна пропозиція.zip

Публічні документи

27 квітня 2020 07:55
Електронний підпис
25 квітня 2020 16:13
189 акт.pdf
25 квітня 2020 16:13
745 акт 3 та 4.pdf
25 квітня 2020 16:13
745 акт 2.pdf
25 квітня 2020 16:12
745 акт 1 відгук.pdf
25 квітня 2020 16:12
відгук 745 оригінал.pdf
25 квітня 2020 16:12
відгук 119 оригінал.pdf
25 квітня 2020 16:12
189 відгук.pdf
25 квітня 2020 16:12
Установчі.rar
25 квітня 2020 16:12
Працівники.rar
25 квітня 2020 16:12
Сертифікати МЗК.rar
25 квітня 2020 16:12
Кошторис МЗК.rar
25 квітня 2020 16:12
Довідки МЗК.pdf
25 квітня 2020 16:12
Правочин МЗК.pdf
25 квітня 2020 16:12
акт огляду 189 мзк.pdf

Публічні документи

24 квітня 2020 15:21
3 Документи на подачу.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКА БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ""
#40239718
Відхилено 564 000,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 12:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
Переможець 580 128,07
UAH з ПДВ
04 травня 2020 13:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 травня 2020 13:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП»
#41047917
580 128,07
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 13:32
ДУ 3 від 18.08.2020 до дог 54.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 12:59
ПРОТОКОЛ (для ГУ ДКСУ м. Київ) МЗК.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:57
ДОГОВІР МЗК_compressed.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:57
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 17:35
ПРОТОКОЛ (для ГУ ДКСУ м. Київ) МЗК.pdf зміни до договору
01 червня 2020 17:34
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 16:02
ДОГОВІР МЗК.part2.rar зміни до договору
28 травня 2020 15:59
ДОГОВІР МЗК.part1.rar зміни до договору
28 травня 2020 15:59
протокол 42 мзк (1).pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:50
ДУ № 2 експертиза МЗК.pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:49
ДУ №1 МЗК.pdf зміни до договору
28 травня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 18:46
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 18:46
школа 189 - договір пакет документів мзк 571 966,20.rar укладений
22 травня 2020 18:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Допущено та виявлено технічні механічні помилки, а саме вартість договору була вказана за договірною ціною (за виключенням здійснення технічного нагляду на підставі норм ДСТУБД.1.1-1:2013) що є помилковою, в договорі має бути вартість, яка вказана в зведеному кошторисному розрахунку.
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ№1, ДУ№2 до дог 54 від 22.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилка у формуванні звіту
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол № 43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Помилка у формуванні звіту Техніча необхідність зміни формату подачі матеріалу
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: протоко 43 від 01.06.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 54
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3 до дог 54 від 22.05.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML