Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Фармацевтична продукція (Лікарські засоби (МНН - 8 найменувань)
Очікувана вартість
993 850,00 UAH
UA-2020-04-10-000153-b ● 2cc0e91d65ad4860a42f238118a20951
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» СЄВЄРОДОНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37747995 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Єгорова, буд. 2Б |
Контактна особа: |
Костянтин Ярошевич +380509706428 tksmbl@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 квітня 2020 09:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 27 квітня 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 993 850,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 938,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 флакон
1) ВІНОРЕЛЬБІН або еквівалент (Вінорельбін) Концентрат для розчину для інфузій 10 мг/мл по 5 мл (50мг) у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Vinorelbine
100 флакон
2) ГЕМЦИТАБІН або еквівалент (Гемцитабін) Порошок ліофілізований для розчину для інфузій 1000 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Gemcitabine
50 флакон
3) ДОКСОРУБІЦИН або еквівалент (Доксорубіцин) Концентрат для розчину для інфузій 2 мг/мл по 25 мл у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Doxorubicin
5 флакон
4) ІРИНОТЕКАН або еквівалент (Іринотекан) Концентрат для приготування розчину для інфузій 20 мг/мл По 5 мл (100 мг) у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Irinotecan
40 флакон
5) КАЛЬЦІЮ ФОЛІНАТ або еквівалент (Кальцію фолінат) розчин для ін'єкцій 10 мг/мл по 10 мл розчину у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Calcium folinate
10 упаковка
6) АПСИБИН або еквівалент (Капецитабін) таблетки, вкриті плівковою оболонкою 500 мг №120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Capecitabine
100 флакон
7) ОКСАЛІПЛАТІН або еквівалент (Оксаліплатин) Порошок для приготування розчину для інфузій (5 мг/мл) 100 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Oxaliplatin
150 флакон
8) ПАКЛІВІСТА або еквівалент (Паклітаксел) концентрат для приготування розчину для інфузій 6 мг/мл по 25 мл (150 мг) у флаконі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93400, Україна, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вулиця Єгорова 2 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paclitaxel
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 квітня 2020 16:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
15 квітня 2020 16:06 |
Додаток 4 Нова редакція.docx | |
15 квітня 2020 16:06 |
Зміни до ТД.doc | |
15 квітня 2020 16:06 |
Тендерна документація 993 850 Нова редакція.doc | |
10 квітня 2020 09:03 |
Додаток 2.docx | |
10 квітня 2020 09:03 |
Додаток 3.docx | |
10 квітня 2020 09:03 |
Додаток 1.docx |
15 квітня 2020 16:06 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
15 квітня 2020 16:06 |
Додаток 4 Нова редакція.docx
|
|||
15 квітня 2020 16:06 |
Зміни до ТД.doc
|
|||
15 квітня 2020 16:06 |
Тендерна документація 993 850 Нова редакція.doc
|
|||
10 квітня 2020 09:03 |
Додаток 2.docx
|
|||
10 квітня 2020 09:03 |
Додаток 3.docx
|
|||
10 квітня 2020 09:03 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-10-000153-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 16 квітня 2020 09:52
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2020 15:56
Розглянувши Ваше звернення щодо внесення змін до Тендерної документації шляхом поділу предмету закупівлі на окремі лоти повідомляємо наступне.
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» проводить відкриті торги на закупівлю відповідно до річного плану закупівель, оголошення UA-2020-04-10-000153-b.
Предмет закупівлі було визначено згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», відповідно до пунктів 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, відповідно до Закону замовник при визначенні предмета закупівлі (окремої частини предмета закупівлі) має керуватися саме Порядком, який є нормативно-правовим актом. Таким чином, поділ предмета закупівлі на лоти є правом замовника, оскільки норма абзацу сьомого пункту 1 розділу ІІ Порядку не є імперативною. Ця позиція підтверджується і в листі Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, в якому зазначається, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. У пункті 25 Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» (далі – Рекомендації) зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Отже, керуючись диспозитивними нормами Закону та Порядку, Замовник використав своє право та сформував предмет закупівлі.
Також, у пункті 31 Рекомендацій зазначається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Поряд з цим, у вказаних Рекомендаціях зазначено, що до порушень конкуренції на відповідних ринках лікарських засобів призводить ситуація коли в один лот включають як замінні, так і незамінні «ексклюзивні» лікарські засоби (у тому числі ті, які знаходяться під патентним захистом, ті, що мають лише одного виробника). Рішення про групування лікарських препаратів в єдиний перелік предмета закупівлі було прийнято виходячи з економічної доцільності, зумовлене їх функціональним призначенням. Перелік, який заявлено на торги, був сформований виходячи з потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Зазначаємо, що серед позицій лікарських засобів, що закуповуються в межах закупівлі, відсутні лікарські засоби, який можуть вважатися «ексклюзивними», тобто відсутні лікарські засоби, включення яких в загальний перелік, може призвести до порушення або спотворення конкурентного середовища.
Таким чином вважаємо, що Замовником було дотримано норми статей 3, 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет вважає безпідставним твердження про дискримінацію Учасників торгів на етапі підготовки тендерної документації.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для внесення змін у тендерну документацію.
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «СЄВЄРОДОНЕЦЬКА МІСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ» проводить відкриті торги на закупівлю відповідно до річного плану закупівель, оголошення UA-2020-04-10-000153-b.
Предмет закупівлі було визначено згідно наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 №454, із змінами «Про затвердження порядку визначення предмета закупівлі», відповідно до пунктів 17 і 32 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та на основі національного класифікатора України ДК021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
При цьому, замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, відповідно до Закону замовник при визначенні предмета закупівлі (окремої частини предмета закупівлі) має керуватися саме Порядком, який є нормативно-правовим актом. Таким чином, поділ предмета закупівлі на лоти є правом замовника, оскільки норма абзацу сьомого пункту 1 розділу ІІ Порядку не є імперативною. Ця позиція підтверджується і в листі Мінекономрозвитку від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06, в якому зазначається, що визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу II Порядку та є правом, а не обов’язком замовника. У пункті 25 Рекомендацій Антимонопольного комітету Україну від 30.03.2018 №4-рк «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції» (далі – Рекомендації) зазначається, що Порядком визначення предмета закупівлі не передбачено переліку випадків, коли саме замовник може та має визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) у процедурі закупівлі, лікарських засобів та критерії такого поділу.
Отже, керуючись диспозитивними нормами Закону та Порядку, Замовник використав своє право та сформував предмет закупівлі.
Також, у пункті 31 Рекомендацій зазначається, що згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, замовник закупівлі лікарських засобів самостійно формує предмет закупівлі в межах групи «Фармацевтична продукція», яка може включати в себе необмежену кількість видів лікарських засобів у межах визначених класів та категорій. Поряд з цим, у вказаних Рекомендаціях зазначено, що до порушень конкуренції на відповідних ринках лікарських засобів призводить ситуація коли в один лот включають як замінні, так і незамінні «ексклюзивні» лікарські засоби (у тому числі ті, які знаходяться під патентним захистом, ті, що мають лише одного виробника). Рішення про групування лікарських препаратів в єдиний перелік предмета закупівлі було прийнято виходячи з економічної доцільності, зумовлене їх функціональним призначенням. Перелік, який заявлено на торги, був сформований виходячи з потреби в цих препаратах, їх функціонального призначення, ефективності та економічної доцільності, з урахуванням специфіки застосування, та для забезпечення безперервного лікувального процесу. Зазначаємо, що серед позицій лікарських засобів, що закуповуються в межах закупівлі, відсутні лікарські засоби, який можуть вважатися «ексклюзивними», тобто відсутні лікарські засоби, включення яких в загальний перелік, може призвести до порушення або спотворення конкурентного середовища.
Таким чином вважаємо, що Замовником було дотримано норми статей 3, 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерний комітет вважає безпідставним твердження про дискримінацію Учасників торгів на етапі підготовки тендерної документації.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для внесення змін у тендерну документацію.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" #42210926 |
Переможець |
936 629,85
UAH з ПДВ
|
04 травня 2020 14:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2021 13:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2020 13:08
|
ДУ 1до №273-2220.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2020 13:06
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2020 13:35
|
273-2220.PDF | укладений |
18 травня 2020 13:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 273-2220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |