Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з перевезення працівників у період карантину.
Очікувана вартість
71 098,56 UAH
UA-2020-04-10-000148-a 303d47eac1df41d3ac3817584a921df3
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Ірина Миколаївна

(0332) 28 22 09 PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Вебсайт: http://happyhouse.org.ua/
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Мартинюк Ірина Миколаївна
(0332) 28 22 09
PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення


ДК 021:2015- 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (організація перевезення медичних працівників ) Місце надання послуги: м. Луцьк, вул. Загородня, 20. Строк надання послуги: по 24.04.2020р. Кількість надання послуг 312 год. більш детальна інформація в сканкопії договору № 06/04 від 10.04.2020 р.
(Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225, за критеріями, які включають, зокрема, ціну та строк поставки товарів або виконання робіт чи послуг. Строк поставки - до 24 квітня 2020 року. Одиниця виміру-година, ціна(ціна за одиницю)/очікувана ціна товарів, робіт або послуг за годину - 227,88 грн. Кількість надання послуг - 312 годин. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства України).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
312 година
Послуги з перевезення працівників у період карантину.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 квітня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Здійснюється післяплата згідно наданих актів виконаних робіт Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

10 квітня 2020 09:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2020 09:15
Договір 06 04 10042020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коровіцький Анатолій Леонідович
#2051303691
Переможець 71 098,56
UAH з ПДВ
10 квітня 2020 09:27

Документи

10 квітня 2020 09:27
Електронний підпис
10 квітня 2020 09:27
Договір 06 04 10042020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 10:14
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2020 09:37
додаткова угода 2 (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2020 09:35
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2020 08:54
Додаткова угода 1 24042020 (1).pdf зміни до договору
24 квітня 2020 08:53
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 09:29
Договір 06 04 10042020.pdf укладений
10 квітня 2020 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 16407,36 грн
Номер договору про закупівлю: 06/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із продовженням карантину згідно постанови кабінету Міністрів України від 22.04.2020р №291, Сторони погодили внести зміни до Договору.
Номер договору про закупівлю: 06/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 березня 2020 — 11 травня 2020
Сума оплати за договором: 87 505,92
UAH (в тому числі ПДВ 14 584,32 UAH)