Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з перевезення працівників у період карантину.
Очікувана вартість
71 098,56 UAH
UA-2020-04-10-000148-a ● 303d47eac1df41d3ac3817584a921df3
Закупівля без використання електронної системи
COVID-19
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
10 квітня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42078561 |
Вебсайт: | http://happyhouse.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20 |
Контактна особа: |
Мартинюк Ірина Миколаївна (0332) 28 22 09 PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60140000-1: Нерегулярні пасажирські перевезення
ДК 021:2015- 60140000-1 Нерегулярні пасажирські перевезення (організація перевезення медичних працівників ) Місце надання послуги: м. Луцьк, вул. Загородня, 20. Строк надання послуги: по 24.04.2020р. Кількість надання послуг 312 год. більш детальна інформація в сканкопії договору № 06/04 від 10.04.2020 р.
(Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225, за критеріями, які включають, зокрема, ціну та строк поставки товарів або виконання робіт чи послуг. Строк поставки - до 24 квітня 2020 року. Одиниця виміру-година, ціна(ціна за одиницю)/очікувана ціна товарів, робіт або послуг за годину - 227,88 грн. Кількість надання послуг - 312 годин. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства України).
Розгорнути
Згорнути
(Закупівля організовується та проводиться відповідно до Закону України від 17.03.2020 № 530-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)» та Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225, за критеріями, які включають, зокрема, ціну та строк поставки товарів або виконання робіт чи послуг. Строк поставки - до 24 квітня 2020 року. Одиниця виміру-година, ціна(ціна за одиницю)/очікувана ціна товарів, робіт або послуг за годину - 227,88 грн. Кількість надання послуг - 312 годин. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідають вимогам чинного законодавства України).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
312 година
Послуги з перевезення працівників у період карантину.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43024, Україна, Волинська область, Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
24 квітня 2020
ДК 021:2015: 60140000-1 — Нерегулярні пасажирські перевезення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Здійснюється післяплата згідно наданих актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
10 квітня 2020 09:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 квітня 2020 09:15 |
Договір 06 04 10042020.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коровіцький Анатолій Леонідович #2051303691 |
Переможець |
71 098,56
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2020 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2020 10:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2020 09:37
|
додаткова угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
27 квітня 2020 09:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 квітня 2020 08:54
|
Додаткова угода 1 24042020 (1).pdf | зміни до договору |
24 квітня 2020 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2020 09:29
|
Договір 06 04 10042020.pdf | укладений |
10 квітня 2020 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на 16407,36 грн |
Номер договору про закупівлю: | 06/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із продовженням карантину згідно постанови кабінету Міністрів України від 22.04.2020р №291, Сторони погодили внести зміни до Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 06/04 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |